Van mij mag ze ... ik ga er niet bijquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:58 schreef greysbones het volgende:
Esther zou het prima doen bij een sekte
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:00 schreef pingu66 het volgende:
Maar niemand geeft Esther een kaartje?
Een enkeltje Drunen?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:00 schreef pingu66 het volgende:
Maar niemand geeft Esther een kaartje?
Weet je zeker dat er water in zijn wodkafles zit?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:02 schreef greysbones het volgende:
Jappie in de sju
die mag geen drank meer van Wanda ?
dat neem ik eigenlijk aanquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet je zeker dat er water in zijn wodkafles zit?
Hij heeft boven bij de kussens een hele fles wijn liggenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:02 schreef greysbones het volgende:
Jappie aan de sju
die mag geen drank meer van Wanda ?
bij jappie moet je er eigenlik vanuit gaan dat er overal alcohol inzit...quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet je zeker dat er water in zijn wodkafles zit?
hij kan natuurlijk van zijn zakgeld wat gerocheld hebbenquote:
Ja daaromquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
bij jappie moet je er eigenlik vanuit gaan dat er overal alcohol inzit...
Okequote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:05 schreef mangalie het volgende:
[..]
Esther heeft in de horeca gewerkt...
dus zo horen ze!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:05 schreef mangalie het volgende:
[..]
Kijk anders ff in het filmpjes topicquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:05 schreef HappyCharly het volgende:
wie weet de volledige naam van DGK? Dan vraag ik om een filmpje
Zou je niet zeggen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:05 schreef mangalie het volgende:
[..]
Daar had ze een lijdend gevende functiequote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:05 schreef mangalie het volgende:
[..]
@DGK_Tegengasquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:05 schreef HappyCharly het volgende:
wie weet de volledige naam van DGK? Dan vraag ik om een filmpje
ohja blont, sorryquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kijk anders ff in het filmpjes topic
Lijdend voorwerp was zequote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
Daar had ze een lijdend gevende functie
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
Daar had ze een lijdend gevende functie
omdat ze het al 10 keer hebben gehoord... ik kan het inmiddels ook "trots"quote:
Ow, is het steeds hetzelfde nummer?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
omdat ze het al 10 keer hebben gehoord... ik kan het inmiddels ook "trots"
wil met jou alles delen, ik hou van jouhou![]()
![]()
vind het wel zielig om te zien..quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:11 schreef Deisyy het volgende:
Eunice heeft nog aardig last van haar rug, leuk hoor dat judo.
Als niemand ze leert hoe je moet vallen met judoquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:11 schreef Deisyy het volgende:
Eunice heeft nog aardig last van haar rug, leuk hoor dat judo.
En Bern is nog wel zo'n geweldig goede judoleraarquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als niemand ze leert hoe je moet vallen met judo
kun je je lelijk bezeren
Bern?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
kun je je lelijk bezeren
Iets zegt me dat ze het geen leuke opdracht vindtquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:15 schreef Deisyy het volgende:
Sasha wil graag weten hoelang die carnavalsopdracht nog duurt, of Kenzy het even achter wil vragen. Kenzy zegt dat als achter had gewild dat ze het zouden weten ze het wel gezegd zouden hebben. Sasha wil toch graag dat ze ernaar vraagt.
Dat verbaast me nietquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ze het geen leuke opdracht vindt
Daar zijn ze toch mee gestart?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
kun je je lelijk bezeren
Wat verwacht men eigenlijk van haar.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ach... ze maakt ok nergens een statement als manager
ze weet zelf ook volgens mij niet wat ze wil als manager...quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat verwacht men eigenlijk van haar.
Ik heb Bern wel de mensen zien leren hoe ze moeten vallen, achterover vallen/ rollen en afslaan. Wel summier en duidelijk niet afdoende. Of bedoel je dat niet?quote:
jawel maar inderdaad heel sumierquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb Bern wel de mensen zien leren hoe ze moeten vallen, achterover vallen/ rollen en afslaan. Wel summier en duidelijk niet afdoende. Of bedoel je dat niet?
Als ze een beetje hersens heeft dan weet ze dat het tot en met dinsdag zal gaan durenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:15 schreef Deisyy het volgende:
Sasha wil graag weten hoelang die carnavalsopdracht nog duurt, of Kenzy het even achter wil vragen. Kenzy zegt dat als achter had gewild dat ze het zouden weten ze het wel gezegd zouden hebben. Sasha wil toch graag dat ze ernaar vraagt.
Misschien heeft ze geen flauw idee hoelang carnaval duurt.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ze een beetje hersens heeft dan weet ze dat het tot en met dinsdag zal gaan duren
ik heb niet gezien wat er misging bij Eunice maar als het kwam door slechte technieken... dan vidn ik wel gevaarlijk.. kunt jezelf behoiorlijk blesserenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
jawel maar inderdaad heel sumier
Dan zijn er daar genoeg mensen waar je dat aan kunt vragenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien heeft ze geen flauw idee hoelang carnaval duurt.
Ze doet de bestellingen, de mededelingen, meer is er niet echt te doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ze weet zelf ook volgens mij niet wat ze wil als manager...
straalt ook geen enkele plezier uit
je kunt er zoveel mee doen. Maar ze doet niks. Ja kleffen met mirthe.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze doet de bestellingen, de mededelingen, meer is er niet echt te doen.
De anderen leken megadruk omdat ze met hun maatjes of vriendinnetjes uren boven zaten.
ik ook, suf hequote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:25 schreef Seattle het volgende:
Ik heb de fun gemist. Nu kijk ik naar Bern en Sasha die aan het xxxx-en zijn (geen idee hoe dat spel heet)
Maar wat kun je dan allemaal, dat is me niet duidelijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
je kunt er zoveel mee doen. Maar ze doet niks. Ja kleffen met mirthe.
Maar jquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan zijn er daar genoeg mensen waar je dat aan kunt vragen
Bern en Sasha, dat het ongemakkelijk was, maar dat ze er niets over wilde zeggen omdat het kennelijk voor Esther veel betekendequote:
Omdat er geld was.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:26 schreef Seattle het volgende:
Toch was serieus die maand van Jeff hartstikke leuk. Jammer dat hij dat zelf zo vaak zegt, maar er gebeurde wel echt wat
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:26 schreef Seattle het volgende:
Toch was serieus die maand van Jeff hartstikke leuk. Jammer dat hij dat zelf zo vaak zegt, maar er gebeurde wel echt wat
Ook zonder geld had hij er wat van gemaakt. Bijv iedereen wakker maken met een verrassingsontbijt. Dat hoeft niet heel duur te zijnquote:
frikandellenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:28 schreef pingu66 het volgende:
Moiramma denkt met 115 euro elke dag vlees te kunnen eten.
115 euro per persoon, ik stem voorquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:28 schreef pingu66 het volgende:
Moiramma denkt met 115 euro elke dag vlees te kunnen eten.
esther en babsquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:29 schreef Seattle het volgende:
Ik moet van Bern en Sasha af, is stream 1 wat?
Precies, hij had een plan als manager, ideeen en deed echt zijn best om het leuk te maken en goed voor de mensen te zorgen. Ook zonder geld zou dit enthousiasme er zijn geweest.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:28 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ook zonder geld had hij er wat van gemaakt. Bijv iedereen wakker maken met een verrassingsontbijt. Dat hoeft niet heel duur te zijn
esther en babs?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:29 schreef Seattle het volgende:
Ik moet van Bern en Sasha af, is stream 1 wat?
Als je als kijker mee mocht beslissen bij nominaties zou het snel gedaan zijn met die politiek correcte kneus.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:30 schreef Seattle het volgende:
Die Bern is toch niet te doen. Af en toe is hij heel grappig, maar over het algemeen niet te geloven zo slaapverwekkend
Maar voor Sasha is het prima. Zijn tempo kan ze wel bijhoudenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als je als kijker mee mocht beslissen bij nominaties zou het snel gedaan zijn met die politiek correcte kneus.
Ik schakelde in en het eerst ewat ik Bern tegen sascha hoorde zeggen:quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:30 schreef Seattle het volgende:
Die Bern is toch niet te doen. Af en toe is hij heel grappig, maar over het algemeen niet te geloven zo slaapverwekkend
Zeker wel.. alles opmaken wat 'ie op dat moment had gekregen van Febo, teveel geld.. Elke Dag Volle Tafels Eten, Elke Dag Feestquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
hij maakte echt wat van zijn maand
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:25 schreef Seattle het volgende:
Ik heb de fun gemist. Nu kijk ik naar Bern en Sasha die aan het xxxx-en zijn (geen idee hoe dat spel heet)
Kom je iets tekort?!!! Vraag het aan de manager.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker wel.. alles opmaken wat 'ie op dat moment had gekregen van Febo, teveel geld.. Elke Dag Volle Tafels Eten, Elke Dag Feest
Hij maakte het voor zichzelf en zijn groepje leuk en gezellig, lekker drank en knabbels op het kantoor, genoeg te roken en overdag niet veel uitvreten.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Precies, hij had een plan als manager, ideeen en deed echt zijn best om het leuk te maken en goed voor de mensen te zorgen. Ook zonder geld zou dit enthousiasme er zijn geweest.
Babbel kwijlt zich een slag in de rondte, ze voelt nominatie aanstaande en weet zich geen raad meer als Algemene Nixnutquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:32 schreef pingu66 het volgende:
Snapt Babbel niet dat de mensen Esther aan het uitlachen waren en Esther totaal niet serieus namen.
ik heb daar een andere herinnering aan, dat is primaquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij maakte het voor zichzelf en zijn groepje leuk en gezellig, lekker drank en knabbels op het kantoor, genoeg te roken en overdag niet veel uitvreten.
Maar doordat Jeff het zelf gezellig had, leek het net of de hele loods gezellig was...
Het zijn er twee, lekker handig op die bankquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
huh heeft hij een eenpersoonsleuning voor hemzelf gemaakt? Te grappig
En Sasha heel toonloos terug: nou, dank je welquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik schakelde in en het eerst ewat ik Bern tegen sascha hoorde zeggen:
mag ik even zeggen dat je er vandaag weer prachtig uitziet...![]()
(ze ziet er prima uit hoor, maar niks bijzonders vandaag)
ze gingen al eerder over de trapquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:40 schreef Seattle het volgende:
Ik hoop dat ze vannacht na tweeeen:’ ‘s nachts na tweeen’ doen en dan over de trap moeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze gingen al eerder over de trapO die had ik even gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe nor maal
's Nachts na tweeën,quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:40 schreef Seattle het volgende:
Ik hoop dat ze vannacht na tweeeen:’ ‘s nachts na tweeen’ doen en dan over de trap moeten
Helemaal zelf, november was fantastischquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat geld heeft Jeff verdiend hoor
ja als het nep wasquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:43 schreef Seattle het volgende:
Erik en Esther is toch net Jiskefet of van Kooten en de Bie
Niks gespaard of overgehouden voor december de feestmaand, o ja wat M&M"s.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker wel.. alles opmaken wat 'ie op dat moment had gekregen van Febo, teveel geld.. Elke Dag Volle Tafels Eten, Elke Dag Feest
Wilde Isaac nietquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:45 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Niks gespaard of overgehouden voor december de feestmaand, o ja wat M&M"s.
De ErikLock?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:46 schreef Flow3r het volgende:
Erik zei dat ie vanavond vroeg in bed gaat, meteen streamwissel
We mogen natuurlijk niet weten dat die kutregie daar dus op af gaat stemmen![]()
ze zitten toch niet op de kleuterschool daarquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:49 schreef Seattle het volgende:
GJ wil Babette helpen om niet haar zender te vergeten. De tip van Martin is clip hem aan je bed. Dat doet hij ook.
GJ is een enorme sfeerverpesterquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:50 schreef Seattle het volgende:
Ik trek GJ heeeeel slecht op het moment. Die man krijgt teveel praatjes
Af en toe maakt hij een slechte grap en verder speelt hij de betweter en de verontwaardigde stuurman aan de walquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
GJ is een enorme sfeerverpester
iets wat hij anderen kwalijk neemt
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
GJ is een enorme sfeerverpester
iets wat hij anderen kwalijk neemt
er zijn anderen die me meer irriterenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind hem vanaf dag 1 vreselijk
Heb ik eigenlijk ook helemaal niet en zo heeft iedereen z'n bijsluiterquote:
Ik vind Zoe veel vervelender die altijd bij 'volwassen 'gesprekken het hoogste woord moet voeren, of slappe Jappie die nooit eens zegt dat ie bij Wendy wil gaan liggen, Erik de streamlock, onzichtbare Imadidin, Hysterische Eunice, vieze Martin, slome Marciano,blatende Isaac, etc etcquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:58 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Beetje raar soms maar niet extreem vervelend...
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vind Zoe veel vervelender die altijd bij 'volwassen 'gesprekken het hoogste woord moet voeren, of slappe Jappie die nooit eens zegt dat ie bij Wendy wil gaan liggen, Erik de streamlock, onzichtbare Imadidin, Hysterische Eunice, vieze Martin, slome Marciano,blatende Isaac, etc etc
Eensquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vind Zoe veel vervelender die altijd bij 'volwassen 'gesprekken het hoogste woord moet voeren, of slappe Jappie die nooit eens zegt dat ie bij Wendy wil gaan liggen, Erik de streamlock, onzichtbare Imadidin, Hysterische Eunice, vieze Martin, slome Marciano,blatende Isaac, etc etc
Heb vandaag een paar van die gesprekken geprobeerd te volgen, maar geloof me, het is niet te doenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Wat een zeikgesprek is dit zeg, GJ zeikt sowieso en Babette vindt het heerlijk om zichzelf te horen praten, het ratelt maar door
Op stream twee is Jeff...Gewoon even een tip..quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Wat een zeikgesprek is dit zeg, GJ zeikt sowieso en Babette vindt het heerlijk om zichzelf te horen praten, het ratelt maar door
Behoorlijk jaquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:03 schreef Harry het volgende:
GJ: bij mij is het vaak of zwart of wit.
Gelukkig heeft hij het zelf door...quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:03 schreef Harry het volgende:
GJ: bij mij is het vaak of zwart of wit.
Juist niet...Hij weet dat er geen knopje is om het op te lossen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:10 schreef Harry het volgende:
GJ gebruikt metaforen die slaan als een tang op een varken.
Hij wil gewoon een knopje dat alles op kan lossen.
Hoe kan iemand, een persoon psychologisch zijn?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:06 schreef Harry het volgende:
Babette: als iemand psychologisch is, ben jij dat. Jij bent echt een leraar. Ik had jou als leraar willen hebben.
Je snapt niet wat ze bedoelt bedoel je?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hoe kan iemand, een persoon psychologisch zijn?
Snapt ze het zelf wel en ziet ze het niet verkeerd ?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je snapt niet wat ze bedoelt bedoel je?
GJ snapt prima wat ze bedoeltquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Snapt ze het zelf wel en ziet ze het niet verkeerd ?
Wanda is altijd wakker en weet altijd blablabla alles beterquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:23 schreef Aggie46 het volgende:
Wanda wil geen nachtwacht.
Kenzie wel.
Als manager wil je zoveel mogelijk centenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:23 schreef Aggie46 het volgende:
Wanda wil geen nachtwacht.
Kenzie wel.
Zou als FEBO extra vaak die toeter af laten gaan om dat bedrag weer omlaag te halenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als manager wil je zoveel mogelijk centen
Een deelnemer liever slaap dan extra 100 euro
Beetje besluiteloos kwam ze over, maar houdt nu wel voet bij stuk, nou ja zoiets.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als manager wil je zoveel mogelijk centen
Een deelnemer liever slaap dan extra 100 euro
Hoezo omlaag te halen??quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou als FEBO extra vaak die toeter af laten gaan om dat bedrag weer omlaag te halen
misschien een vroege net 12 uur in de nacht?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:31 schreef HappyCharly het volgende:
ik ben ook wel benieuwd of het met nahtdienst lukt... binnen 30 seconden iedereen wakker maken?
gaat febo het risico nemen dat mensen vande trap vallen slaapdronken? Ik denk t niet
15 seconden...quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:31 schreef HappyCharly het volgende:
ik ben ook wel benieuwd of het met nahtdienst lukt... binnen 30 seconden iedereen wakker maken?
gaat febo het risico nemen dat mensen vande trap vallen slaapdronken? Ik denk t niet
serieus?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:28 schreef greysbones het volgende:
GJ had tijdens corona principes
in de loods niet
daar komt het wel op neer jaquote:
Als er niet iedereen (op de zieken na dan ) binnen 30 seconden op de danslocatie zijn gaat er 25¤ af van het verdiende geld ... aleen als ze binnen 15 sec aanwezig zijn kunnen ze geld verdienenquote:
boeienquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:37 schreef HappyCharly het volgende:
Bern i de hottub, heeft ie zijn mic af?
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:37 schreef HappyCharly het volgende:
Bern i de hottub, heeft ie zijn mic af?
Ja geen idee... zou ie last van zn enkel hebben? Als ie er zo snel kon zijn kon ie ook gewoon meelopenquote:
Ik snap de hypocrisie in deze niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar komt het wel op neer ja
tijdens corona weigerde hij een mondkapje op te doen want tegen zijn principe
in de loods vindt hij dat je regels moet opvolgen
hypocrieter vind je ze niet
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:43 schreef HappyCharly het volgende:
oh huh... Kenzi zei net boven nog dat ze het wel behield toch? toch geswitcht?
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:43 schreef HappyCharly het volgende:
oh huh... Kenzi zei net boven nog dat ze het wel behield toch? toch geswitcht?
die snap ik welquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:43 schreef Flow3r het volgende:
Eunice heeft vrijstelling gekregen en hoeft niet mee te doen, Martin geen vrijstelling
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:43 schreef Flow3r het volgende:
Eunice heeft vrijstelling gekregen en hoeft niet mee te doen, Martin geen vrijstelling
Er is ook een foto/filmpje van zijn enkel gemaakt. Hij liet vanmiddag zien dat het nog flink blauw is.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:43 schreef Flow3r het volgende:
maarrrrrr toch vind ik dat slappe hap... jij bent de manager, vind iets en voer dat uit of sta achter een ander maar zo slappe hap van ja ik wil maar jullie.....quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:43 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ze is het er niet mee eens maaaarrrrrrr
eensquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
maarrrrrr toch vind ik dat slappe hap... jij bent de manager, vind iets en voer dat uit of sta achter een ander maar zo slappe hap van ja ik wil maar jullie.....
Als je hem finaal over de rooie wil krijgen dan moet je dat vooral doenquote:
blijkbaar niet ernstig genoeg anders had ie een vrijstellingquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Er is ook een foto/filmpje van zijn enkel gemaakt. Hij liet vanmiddag zien dat het nog flink blauw is.
dat zou leuk zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je hem finaal over de rooie wil krijgen dan moet je dat vooral doen
Das van de blauwe tape er om heenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Er is ook een foto/filmpje van zijn enkel gemaakt. Hij liet vanmiddag zien dat het nog flink blauw is.
Sowieso dat ie daaraan meteen dacht toen ie in dat water vielquote:
Nee... Hij werd er min of meer ingetuimdquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:45 schreef HappyCharly het volgende:
Nou benieuwd of er een mededeling volgt. over de zender...
Waarom, omdat hij per ongeluk in het water viel?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:45 schreef HappyCharly het volgende:
Nou benieuwd of er een mededeling volgt. over de zender...
Je moet daar als FEBO op inspelenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:41 schreef Flow3r het volgende:
ze gaan snachts niet opblijven, als ze te laat zijn is dat het risico, aldus Kenzy
daarom ben ik benieuwdquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom, omdat hij per ongeluk in het water viel?
Als er voor duwen en trekken geen geel komt, dan hier al helemaal niet voor.
Dit. Het ging per ongeluk en in de enthousiasme tijdens de polonaise..quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom, omdat hij per ongeluk in het water viel?
Als er voor duwen en trekken geen geel komt, dan hier al helemaal niet voor.
Natuurlijk krijgt ie geen geelquote:
ik ben benieuwd of febo iets zegtquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Natuurlijk krijgt ie geen geel
Kun je niet maken met je vriendjespolitiek
had ie beter ff eerder kunnen doen, voordat ze een speech hield over de nachtwachtquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:52 schreef Harry het volgende:
Isaac geeft Kenzy instructies tegen Wanda.
Isaac: BAM !!! Dit is mijn keuze. Je kan niet iedereen tevreden houden.
Dan moet kenzi achter haar keuze blijven en niet dit gezwabberquote:
Ik vindt het best sneu voor Kenzy, maar ze heeft niet echt managers kwaliteiten. Laat zich teveel sturen door Isac de steukert...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of is Wendy degene die hem meer betrektquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:58 schreef Flow3r het volgende:
Jappie bemoeit zich meer met anderen nu lijkt wel
Jappie is gehersenspoeld...quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:58 schreef Flow3r het volgende:
Jappie bemoeit zich meer met anderen nu lijkt wel
Gister bleef hij heel lang met Sas boven op de kussens, net zo lang tot Wanda ze ging opzoeken, ook daarna zat hij bij Sas , Kim en Marciano op de bank, geen Wanda, tot ze zelf bij hem kwam liggen, ze houdt steeds in de gaten waar hij is, terwijl hij van boven niet een keer naar beneden keekquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
of is Wendy degene die hem meer betrekt
je zou maar zo gelijk kunnen hebbenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Gister bleef hij heel lang met Sas boven op de kussens, net zo lang tot Wanda ze ging opzoeken, ook daarna zat hij bij Sas , Kim en Marciano op de bank, geen Wanda, tot ze zelf bij hem kwam liggen, ze houdt steeds in de gaten waar hij is, terwijl hij van boven niet een keer naar beneden keek
Ik zie duidelijk dat Wanda hem nu meer "stalkt" dan andersom
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
je zou maar zo gelijk kunnen hebben
onmogelijkquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze is naar bed gegaan zonder veilig te stellen dat Jappie niet bij Wendy gaat liggen ?
maar nu om 11 uur durft de regie de stream niet op een slaper te zetten, straks om half 12 wel , Erik mot NU naar bedquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is nogal een beweeglijk type
die fles is straks wel leegquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
maar nu om 11 uur durft de regie de stream niet op een slaper te zetten, straks om half 12 wel , Erik mot NU naar bed![]()
Kamer 3 ligt al op bed volgens Jappie dus hij heeft vrij spel en neemt een wijntje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |