commentaar vanuit de zetel geven lukt wel goedquote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:24 schreef Donna1000 het volgende:
Dat niemand Ias even helpt met het kneden van het deeg, geeft aan hoe de groep in elkaar zit: egoistisch en zoek het zelf maar uit mentaliteit , gatverdamme
Ias wil niet luisteren daarom helpen ze niet. Hij hoopt dat andere het van hem overnemen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:24 schreef Donna1000 het volgende:
Dat niemand Ias even helpt met het kneden van het deeg, geeft aan hoe de groep in elkaar zit: egoistisch en zoek het zelf maar uit mentaliteit , gatverdamme
Of achteraf.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
commentaar vanuit de zetel geven lukt wel goed
soms moet je ook gewoon een beetje aan prutsen tochquote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:24 schreef Donna1000 het volgende:
Die stinkt.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:27 schreef Schakeltopia het volgende:
snap niet dat ze die hottub niet lekker aanslingeren
Bart liet Mimi vanacht checken.quote:
zou hem subiet leeg laten lopenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bart liet Mimi vanacht checken.
En belgs gebrabbel.quote:
Ik moet even wennen trouwens.Nu leek het net of je me bolkte.Maar dat ligt geheel aan mij.quote:
Moeten ze toestemming voor vragen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zou hem subiet leeg laten lopen
bolkte?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet even wennen trouwens.Nu leek het net of je me bolkte.Maar dat ligt geheel aan mij.
Komt door je post vlak op mij.Dat is een spel op FOK!. Ligt niet aan jou,Ik moet rustig doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
? bolkte?
sloek sloek sloeg op de eetgeluiden van ias die je altijd goed hoort bij hem. (net als zijn drinkgeluiden)
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:37 schreef Ireth het volgende:
Pauze op mijn werk, geen streams, nog steeds ballenbak??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |