commentaar vanuit de zetel geven lukt wel goedquote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:24 schreef Donna1000 het volgende:
Dat niemand Ias even helpt met het kneden van het deeg, geeft aan hoe de groep in elkaar zit: egoistisch en zoek het zelf maar uit mentaliteit , gatverdamme
Ias wil niet luisteren daarom helpen ze niet. Hij hoopt dat andere het van hem overnemen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:24 schreef Donna1000 het volgende:
Dat niemand Ias even helpt met het kneden van het deeg, geeft aan hoe de groep in elkaar zit: egoistisch en zoek het zelf maar uit mentaliteit , gatverdamme
Of achteraf.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
commentaar vanuit de zetel geven lukt wel goed
soms moet je ook gewoon een beetje aan prutsen tochquote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:24 schreef Donna1000 het volgende:
Die stinkt.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:27 schreef Schakeltopia het volgende:
snap niet dat ze die hottub niet lekker aanslingeren
Bart liet Mimi vanacht checken.quote:
zou hem subiet leeg laten lopenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bart liet Mimi vanacht checken.
En belgs gebrabbel.quote:
Ik moet even wennen trouwens.Nu leek het net of je me bolkte.Maar dat ligt geheel aan mij.quote:
Moeten ze toestemming voor vragen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zou hem subiet leeg laten lopen
bolkte?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet even wennen trouwens.Nu leek het net of je me bolkte.Maar dat ligt geheel aan mij.
Komt door je post vlak op mij.Dat is een spel op FOK!. Ligt niet aan jou,Ik moet rustig doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
? bolkte?
sloek sloek sloeg op de eetgeluiden van ias die je altijd goed hoort bij hem. (net als zijn drinkgeluiden)
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:37 schreef Ireth het volgende:
Pauze op mijn werk, geen streams, nog steeds ballenbak??
Jason nu.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:37 schreef Ireth het volgende:
Dat hoor ik al dagen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:40 schreef engine het volgende:
Jason denkt weer dat het zijn laatste shift is
Dat doe je ergens anders niet hierquote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet even wennen trouwens.Nu leek het net of je me bolkte.Maar dat ligt geheel aan mij.
waar staat dat spel hier op fok?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doe je ergens anders niet hierJe zit er wel weer diep in
Doe hem even in je DMquote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
waar staat dat spel hier op fok?
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:44 schreef Lonneke1983 het volgende:
Rob heeft de afwas gedaan hij is moe.
ook op zn nest gelegen hoor ik net op andre stream van chayquote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:44 schreef Lonneke1983 het volgende:
Rob heeft de afwas gedaan hij is moe.
Dat probeerde ik uit te leggen.Maar dit is OT.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doe je ergens anders niet hierJe zit er wel weer diep in
Wat heeft ie dan gedaan? Heb ik een challenge gemist? (Lol, retorisch)quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:45 schreef Monique___ het volgende:
tjonge jonge met veel gekreun laat hij zich weer in de kuil vallen
Dat is echt een zitkuil.quote:
🥴quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
grijze haren uit je hoofd laten trekken
![]()
![]()
Ali moet dat ff bij lindsey doen
wil ze graag
Monique is met ___ 3 lage streepjes erachter , je hebt nu een andere monique getagdquote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:45 schreef Dragonbullet het volgende:
Het was dat staan van vanmorgen @:monique. had ie niet moeten doen
haha ja ooit hier met de eigen naam een account aangemaakt met streepjes , geen zin in nickname toenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:50 schreef rinardo het volgende:
[..]
Monique is met ___ 3 lage streepjes erachter , je hebt nu een andere monique getagd
@:Monique___
oh dat waren ze aan het doen, dacht dat ze puisten daar had en ali die moest weghalen/ uitduwenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oh weer 2 grijze haren gespot
Linds weer trekken en pulken
meid ..
maar echt
verzorg ff je berg onder die zwarte mat
brrr
Ohh ik zie het, suf, heb ik al een paar keer gedaan ook😬quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:50 schreef rinardo het volgende:
[..]
Monique is met ___ 3 lage streepjes erachter , je hebt nu een andere monique getagd
@:Monique___
hahaha hopen dat die Monique hier niet veel komt, en als ze inlgt denkt ze wtf wat een meldingenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:52 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ohh ik zie het, suf, heb ik al een paar keer gedaan ook😬
😂😂😂quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
hahaha hopen dat die Monique hier niet veel komt, en als ze inlgt denkt ze wtf wat een meldingen
zit te lachen nuquote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:52 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ohh ik zie het, suf, heb ik al een paar keer gedaan ook😬
ja dat is gangstertaal hequote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:55 schreef Dragonbullet het volgende:
Hahahahaha die "gesprekken" van Lindsey en Charlotte.. Lindsey: yeah girl, I'm in the barbershop, Charlotte: yeah girl 😂
Barbershop ook, gn kapper
😂😂😂😂quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Chayron gaat Ali pranken. Zeggen dat het water met vitamine is, maar het is zout.
Nou, glij van de bank
Ik word echt simpel van de gesprekjes van die 2quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:55 schreef Dragonbullet het volgende:
Hahahahaha die "gesprekken" van Lindsey en Charlotte.. Lindsey: yeah girl, I'm in the barbershop, Charlotte: yeah girl 😂
Barbershop ook, gn kapper
Ali gaat het niet drinkenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Chayron gaat Ali pranken. Zeggen dat het water met vitamine is, maar het is zout.
Nou, glij van de bank
Pas op voor je knien met van de bank glijden. Ken iemand die zomaar een week op de bank lag na een rare beweging.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou, glij van de bank
Oma.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou, glij van de bank
Ja, hij had er echt veel ingegooid. Chayron gaat me steeds meer tegenstaanquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:03 schreef suzi1 het volgende:
stel he, hij had in ene keer alles opgedronken. dood he. manier om te elimeneren. tiktak
kan t nog erger jaquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:05 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja, hij had er echt veel ingegooid. Chayron gaat me steeds meer tegenstaan
Nog maar een paar uurtjes...even doorzettenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:05 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja, hij had er echt veel ingegooid. Chayron gaat me steeds meer tegenstaan
jij tikt het , ik dacht hetquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:08 schreef suzi1 het volgende:
jolk krijgt geen fooi omdat ze al vet boven de prijs zit. zou afdingen
Vroeg ik me dus ook afquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:09 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom gebruikt ze geen kam met het knippen?
3 eetlepels zag ik hem erin doenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:06 schreef suzi1 het volgende:
o het gaat over theelepels. dacht eetlepels
maar theelepels is ong 6 dodelijk
dus laat staan 3 eetlepels
ja hoorde eerste keer ook duidelijk eetlepels zeggenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
3 eetlepels zag ik hem erin doen
domme actie zullen niet weten dat het gevaarlijk is om veel zou te drinkenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:14 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja hoorde eerste keer ook duidelijk eetlepels zeggen
en later zei iemand toen de prank werd verteld, ha ha, dat t theelepels waren
dus dacht ok ok valt mee
maar dan nog ja!
zal wel loslopen denkquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
domme actie zullen niet weten dat het gevaarlijk is om veel zou te drinken
Heb hij weerquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
is de mobile Tandarts al gebeld voor Zeikstraal
die man gaat kapot van de pijn
oh heeft die nu pijn, hij had vanmiddag geprobeerd met water en toen had hij geen last zei diequote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ja dat roept hij de hele dag door haha tjonge tjonge tjongequote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:22 schreef Monique___ het volgende:
ias heeft niet veel meer schoon maar kan niet wassen, geen coins.
hoor tig keer tjonge jonge
heul heul pijnlijkquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh heeft die nu pijn, hij had vanmiddag geprobeerd met water en toen had hij geen last zei die
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
heul heul pijnlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
heyquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:27 schreef Hznootje het volgende:
Waarom doet Rob eigenlijk niet mee aan die ballen challenge..hij kan toch prima stil staan, ene been beetje ontzien..hij kan ook prima douchen
Snap dat was gedrag ook niet..als je donkere dingen heb vraag je toch aan je mede bewoners of ze ook donkere was hebben om te wassenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat roept hij de hele dag door haha tjonge tjonge tjonge
Ik viel daar net in maar geloof dat ze het jammer vond dat Jolien zich zo makkelijk laat benvloedenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:27 schreef Joyce-43 het volgende:
heeft charlotte het nu over Jolien dat ze teveel naar chiara trekt en eigenlijk dat ze het jammer vind dat ze niet meer met haar omgaat
Ik hoorde vanmorgen dat ze zei : "Ik ga deze week proberen meer met Jolien op te trekken. Ze moet zich niet zo laten manipuleren"quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:34 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik viel daar net in maar geloof dat ze het jammer vond dat Jolien zich zo makkelijk laat benvloeden
Hij durft niet op het krukje te staan.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:27 schreef Hznootje het volgende:
Waarom doet Rob eigenlijk niet mee aan die ballen challenge..hij kan toch prima stil staan, ene been beetje ontzien..hij kan ook prima douchen
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tanden poetsen wil het soms doen voorkomen...quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ben zo benieuwd als Rob 1 minuut gaat staan en de opdracht klaar isquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij durft niet op het krukje te staan.
Ik zei al, hang die bak lager en hij kan op de grond blijven staan. Desnoods zo laag, dat hij erbij kan liggen.
Jankmuil is het
Over manipuleren gesproken...quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmorgen dat ze zei : "Ik ga deze week proberen meer met Jolien op te trekken. Ze moet zich niet zo laten manipuleren"
ohja ik had nog wel leuk filmpje van chiara en Jolien buiten vanmorgen. Lekker zingen en kletsen
Ias heeft nog geen zak gedaan. Vorige dagen waren Charl en de rest zonder hulp aan het kneden.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:24 schreef Donna1000 het volgende:
paar dagen Tramadol.. loopt zo'n vaart ietquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Tanden poetsen wil het soms doen voorkomen...
Maar het is wel een feit dat morfine achtige medicatie slecht id voor gebit
Kloptquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:34 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik viel daar net in maar geloof dat ze het jammer vond dat Jolien zich zo makkelijk laat benvloeden
Ze neemt haar taak heel serieusquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:33 schreef ledn81 het volgende:
Dag 44
Het voedsel wordt schaars in het Big Brother huis.
Zelfs de beveiliging wordt ingeschakeld om de voorbereiding ervan orderlijk te laten verlopen
[ afbeelding ]
Elke keer als ik hem zie eten lijkt het of hij geen tanden heeft.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
paar dagen Tramadol.. loopt zo'n vaart iet
die bakkes zal wel nodig aan de apk moeten
valt ook niet mee steeds die tong racen door de snavelt
Ja, voor die tijd ben ik een jongetjequote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:37 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ben zo benieuwd als Rob 1 minuut gaat staan en de opdracht klaar is
Echtdan kan je mij opvegen 😂
Dachten waarschijnlijk dat er een mentaal gehandicapte voor de deur stond.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:11 schreef Monique___ het volgende:
ali was pizzaboy 4 jaar terug
mooi huis, 20 man, dikke villa, bikini's , jacuzzi, 150 euries fooi
Chiara stijgt ook weer in mijn ranking. Begint zoals Charlotte huishoudelijke taken op te nemen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:33 schreef ledn81 het volgende:
Dag 44
Het voedsel wordt schaars in het Big Brother huis.
Zelfs de beveiliging wordt ingeschakeld om de voorbereiding ervan orderlijk te laten verlopen
[ afbeelding ]
En natuurlijk komt Chiara aan gerend 😂quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:43 schreef Schakeltopia het volgende:
jolien en sjarlotje op stream 1 in de badkamert
Ja waarom opeens ?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Chiara stijgt ook weer in mijn ranking. Begint zoals Charlotte huishoudelijke taken op te nemen.
ja dames moeten zich mooi maken hequote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:44 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
En natuurlijk komt Chiara aan gerend 😂
Om charlotte te kopieeren misschien. Rob heeft regelmatig gezegd dat charlotte zoveel doet in huisquote:
Duurt zolang bij die meiden echt niet normaal !quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dames moeten zich mooi maken he
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:38 schreef Evenhardopdenken het volgende:
Na de tandpijn zal hij wel een bore-out veinzen. Dan kan hij direct door naar volgend seizoen en moet die niet elk weekje een nieuw excuus verzinnen.
laatst moesten ze zich haasten voor dat valentijns etentje. hadden ze 30 min, zagen er allen prima uit. dus het kan wel vlotquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:46 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Duurt zolang bij die meiden echt niet normaal !
Ja hij is beetje doorgeslagen daarmeequote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:22 schreef Monique___ het volgende:
ias heeft niet veel meer schoon maar kan niet wassen, geen coins.
hoor tig keer tjonge jonge
Ze voelt denk ik aan dat ze zich beter moet gaan profilerenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Om charlotte te kopieeren misschien. Rob heeft regelmatig gezegd dat charlotte zoveel doet in huis
Zoals ze dacht dat Jason in haar douche hokje stond te glurenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:47 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jolien: ik heb echt de schrik dat tijdens het douchen de camera niet alleen op mijn gezicht staat.
Puber zweetquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:49 schreef Monique___ het volgende:
ze vinden ias vaak naar zweet ruiken
Want dat is geen manipuleren als Charlotte het doetquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmorgen dat ze zei : "Ik ga deze week proberen meer met Jolien op te trekken. Ze moet zich niet zo laten manipuleren"
ohja ik had nog wel leuk filmpje van chiara en Jolien buiten vanmorgen. Lekker zingen en kletsen
dat is zilvershampoo om je haar blonder te maken van guhl is datquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:51 schreef Schakeltopia het volgende:
wat smeert zij nou voor goors in d'r haar![]()
[ afbeelding ]
Ja hoorde ik ook, ze zei dat haar onder haar hoede zou nemen.. ik dacht alleen maar: je moet eens weten wat ze van je vindt, dan doe je het niet meer.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zilver shampooquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ]
oohquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat is zilvershampoo om je haar blonder te maken van guhl is dat
stttttttt gebruik daar andere woorden voor, je weet toch dat -------daar een alarm op heeft staanquote:
Denk zilvershampoquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is toch voor grijs haar?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk dat die voor veel dingen een alarm heeft staan, vind het een net woordquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
stttttttt gebruik daar andere woorden voor, je weet toch dat------- daar een alarm op heeft staan
Zilvershampoo haalt de gele gloed uit je haarquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
lolquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:56 schreef rinardo het volgende:
Had van de week ook al grote posters gezien
[ twitter ]
die gebruiken ze om warm water uit pannetje in te doen, en dan is dat soort douche. die hangen ze dan opquote:
Dan gaat de gele gloed weg bij blond haarquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ook maar weet dat veel het gebruiken om het haar lichter te krijgen
Moeten ze morgen weer gaan gebruikenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die gebruiken ze om warm water uit pannetje in te doen, en dan is dat soort douche. die hangen ze dan op
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:00 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Moeten ze morgen weer gaan gebruiken
Door Charlotte. Die heeft een vrijstellingquote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:02 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zou lekker die ballenbak hoog houden tijdens de live
als ze slim is doet ze dat. 100% dat ze er een momentje van maken. heeft ze alle shine, kijk mij 5k voor de groep verdienen. zelfs tijdens de live showquote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Door Charlotte. Die heeft een vrijstelling
Yes ik wil wel buiten staan tonight. I have a freestelling so will stand outside for jullie allemaalquote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als ze slim is doet ze dat. 100% dat ze er een momentje van maken. heeft ze alle shine, kijk mij 5k voor de groep verdienen. zelfs tijdens de live show
maarja zo slim is ze niet
hij zal zeggen dat he een stuk beter gaat. volgende week knallen!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:04 schreef Angel79 het volgende:
Zal vanavond toch wel een opmerking gemaakt worden over robs verblijf en bijdrage daar hoop ik
Ze zei net, dat ze niet ging staan omdat ze aan de zijde van Lindsey wilde blijven en ook het liefst naast haar ging zitten.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als ze slim is doet ze dat. 100% dat ze er een momentje van maken. heeft ze alle shine, kijk mij 5k voor de groep verdienen. zelfs tijdens de live show
maarja zo slim is ze niet
de stagiares ook nietquote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:07 schreef ledn81 het volgende:
ze zingen weer.. daarom zelden of nooit meer filmpjes van die 2. Ik kan dat gegirl en domme gezing niet aanhoren van die 2
ja want dat is haar bestie hequote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze zei net, dat ze niet ging staan omdat ze aan de zijde van Lindsey wilde blijven en ook het liefst naast haar ging zitten.
kort.. gaat het .. klaarquote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:04 schreef Angel79 het volgende:
Zal vanavond toch wel een opmerking gemaakt worden over robs verblijf en bijdrage daar hoop ik
Ja zij hebben liever dat Lindsey gaat. Die kijkt boos naar ze en zegt niets.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zei Jolien nou dat ze wilt dat chayron blijft ?
Ik verwacht toch echt wel een carnavalsfeestje vanavondquote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:05 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij zal zeggen dat he een stuk beter gaat. volgende week knallen!
vanavond dan weer klein feestje, klein drankje, zingen juichen etc
morgen weer dikke knie
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja want dat is haar bestie he
Geloof het wel en dacht te horen dat chiara ook ali gunde.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zei Jolien nou dat ze wilt dat chayron blijft ?
Oh dat is wel leuk voor Chiaraquote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:09 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik verwacht toch echt wel een carnavalsfeestje vanavond![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]vind die wijven allemaal 3x kut.
Die knot ook met haar straattaal. Lul Nederlands.
Maak er even een tweetje van oma-Nijn. Misschien flikkeren ze hem van de week op de tvquote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:09 schreef oma-Nijn het volgende:
die komt er mooi mee wegquote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:09 schreef oma-Nijn het volgende:
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Maak er even een tweetje van oma-Nijn. Misschien flikkeren ze hem van de week op de tv
Was/is wel een hele lange opdracht. Denk als die opdracht stopt ze de volgende dag flink uitslapen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:12 schreef freaky40 het volgende:
Die ballenbak zal wel tot de liveshow duren ga ik vanuit.
Lekker blijven doenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik Twitter niet. Hier een beetje zeiken is genoeg
Ja, typisch..quote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
die komt er mooi mee weg
niets/sumier over thuis
bietje met een tandenstoker af en toe wat in de keuken
en de natte cel gedoe wrd proffesioneel of cam gehouden
Morgen is tv maak dag dus dat kunnen ze vergetenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was/is wel een hele lange opdracht. Denk als die opdracht stopt ze de volgende dag flink uitslapen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:16 schreef ledn81 het volgende:
Chiara en Jason gaan de ballen bewaken tijdens de live
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:16 schreef engine het volgende:
[..]
Morgen is tv maak dag dus dat kunnen ze vergeten
ik had het zelf kunnen bedenkenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Chiara wilt dan helemaal zieltjes winnen.
Bij deze geluktquote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Chiara wilt dan helemaal zieltjes winnen.
Ze weet dat hij het kan gaan winnen en lift graag mee de finale in.. ik denk dat ze ook weet dat ze kans maakt om er snel uit te vliegenquote:
yepquote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:20 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik had die ballenbak op dag 1 al laten leeglopen, jullie ?
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:20 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik had die ballenbak op dag 1 al laten leeglopen, jullie ?
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:20 schreef suzi1 het volgende:
ik zou bij rob op de bank gaan liggen
wel aan de andere kant
jij niet? ik ook niet
respek voor mankelientje
top bezigquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:33 schreef engine het volgende:
Lotje lekker koken, ChiChi lekker kneden
Bewaard ze om vanavond te shinen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:31 schreef Krambo het volgende:
De energie straalt er vanaf bij Chiar
geen dyson want ik zat net te kijken op google of het een dyson wasquote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:35 schreef Angelique61 het volgende:
Wat voor soort fohn is dat merk?
ik ooooook hahahaha daarom vroeg ik et ook dacht eerst een dysonquote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
geen dyson want ik zat net te kijken op google of het een dyson was
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:37 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
ik ooooook hahahaha daarom vroeg ik et ook dacht eerst een dyson
Princess.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:35 schreef Angelique61 het volgende:
Dyson Airwrap met het fhn hulpstukquote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:35 schreef Angelique61 het volgende:
Dyson heeft ook fhns maar die zien er anders uit.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:40 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zocht op fohn maar blijkbaar moest je zoeken op airwrap
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
geen dyson want ik zat net te kijken op google of het een dyson was
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dyson heeft ook fhns maar die zien er anders uit.
Waarom ik dit weet mijn 60+ moeder wilde er een voor haar verjaardag
Mag ook wel. Dingen zijn 600 euroquote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar de garp is dus dat het wel een dyson is, maar meer een multitool dan een fohn allleen
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:46 schreef suzi1 het volgende:
frikking duur die dingen. ging kijken. ik pas. 5 a 600
koekoek!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Mag ook wel. Dingen zijn 600 euro
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:52 schreef lindademol het volgende:
idee voor de komende week: iedere keer als iemand dat nummer van wolter kroes inzet 1000 euro's van de pot af
En 1.5 uur om bij te komen van al dat harde werkenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:55 schreef Kodiak100 het volgende:
1 uur voor de make-up
1 uur voor de haren en kleding
Jolien.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:42 schreef Tuttebolleke het volgende:
Volgende week op de bank Chiara, Jolien en Rob
Dan maakt het mij niet uit wie weggaat.
Waarom ?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte gaat straks boos doen tegen jolien als Ali blijft
Toen werd de audio weggedraaid maar zal wel gaan over wat er vannacht is geroepenquote:
😂 Blijft grappigquote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:49 schreef ledn81 het volgende:
Ali en Lesley Lindsey gaan weer moeilijk doen over Bart en ze roepen "wacht maar volgende week".
Ik vind deze 2 echt sneu, maar Chayron moet gewoon eerst weg. Hoop op 2 die er weg gaan. Dan is Lesley Lindsey ook weg vanavond. Voor iedereen binnen en buiten het huis het beste
Nou.. daar ga ik vast even voor zitten, wijn en hapjes staan klaar😊quote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte gaat straks boos doen tegen jolien als Ali blijft
ja sodeju dat ziet toch weer niet uit hequote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:00 schreef oma-Nijn het volgende:
Jolien wordt alweer een oempaloempa.. die kop valt weg op die kaptafel qua kleur.
En dan die MA er tussenin.., dat is ook net een wijf.
Zal wel een bitchfight worden met veel geschreeuwquote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:01 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Nou.. daar ga ik vast even voor zitten, wijn en hapjes staan klaar😊
ohhhh okquote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:39 schreef Schakeltopia het volgende:
het is wel een dyson
https://www.dyson.com/hair-care/hair-stylers/airwrap
sinds dat paard van haar daar is geweest is het bernt voor bernt achter hij is de onzichtbare bewoner daarquote:
En Charlotte gaat iets zeggen, maar ook weer niet zeggen, en begrijpt iedereen en iedereen moet haar begrijpen. Wordt een beetje moe van haar (Maar zal aan mij persoonlijk liggen waarschijnlijk)quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:02 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zal wel een bitchfight worden met veel geschreeuw
Want Jolien vertrouwd Charlotte minder en zo gaat het door
Ze kan beter kleurnummer van de muur vragen. 1 laag genoegquote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja sodeju dat ziet toch weer niet uit he
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze kan beter kleurnummer van de muur vragen. 1 laag genoeg
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan nog doet ze 3 lagenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |