Isaac heeft hier de zak bloem in zijn hand:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Moet Isaak zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:50 schreef ChocoFan het volgende:
Over wie hebben ze het nu? Zit heel de dag iedereen en de camera's in de gaten te houden en weet als de camera op iemand gericht is dat het een interessant gesprek is en diegene probeert dan ook dichterbij te komen om het te horen?
Gj vond het niet zo erg en daarna zei hij grapje, ja ja GJ.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:49 schreef Dotteke het volgende:
Ze zijn bang dat Janet de nek breekt als ze van haar slaapkamer moet komen voor de polonaise
Martinquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:50 schreef ChocoFan het volgende:
Over wie hebben ze het nu? Zit heel de dag iedereen en de camera's in de gaten te houden en weet als de camera op iemand gericht is dat het een interessant gesprek is en diegene probeert dan ook dichterbij te komen om het te horen?
GJ maakte daar een hel valse opmerking achteraan, weet even niet meer precies wat hij zei, maar walgelijkquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:49 schreef Dotteke het volgende:
Ze zijn bang dat Janet de nek breekt als ze van haar slaapkamer moet komen voor de polonaise
Maar die noemde ze volgens mij ook en hadden het over nog iemand anders. Argh, verwarrend verhaal nu van dit groepje, stelletje snelpraters.quote:
GJ is walgelijkquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
GJ maakte daar een hel valse opmerking achteraan, weet even niet meer precies wat hij zei, maar walgelijk
Ja hoorde het ook, maar weet ook zo niet meer wat. Was in ieder geval heel laagquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
GJ maakte daar een hel valse opmerking achteraan, weet even niet meer precies wat hij zei, maar walgelijk
Janet durfde van de week tegen hem in te gaanquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoorde het ook, maar weet ook zo niet meer wat. Was in ieder geval heel laag
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Isaac heeft hier de zak bloem in zijn hand:Het eten verdwijnt in de luchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ze maar lol hebben.
![]()
![]()
Ik weet het ook niet meerquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel isaac, ik ben de draad iig kwijt en weet het niet meer.
GJ is het gif daarquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vreselijk clubje. En maar anderen afzeiken, ze vinden zichzelf allemaal geweldig en vinden zichzelf finale waardig. Die GJ denkt ok dat hij dit kan winnen
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:55 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meermijn reactie eerder maar weer op Martin gezet
Ja daarom juistquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]omdat diegene ook de camera's volgt houden we het voor nu gewoon op Martin.
Ja echt he, wat er soms uit zijn mond komt en dan vaak ook nog het woord grapje erachteraan, nou GJ daar trap ik niet in, de intonatie van je stem zegt dan genoeg of je iets meent of niet. Droplul.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
GJ is het gif daar
Die man haat mensen echt
Klopt, maar Wanda is bijna net zo ergquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
GJ is het gif daar
Die man haat mensen echt
Allemaal idioten is mijn conclusie weer.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar Wanda is bijna net zo erg
Als je een stok wilt vinden om te slaan, kan je er altijd 1 vinden. Wat een vieze lui, roddelen, iedereen gaat over de tong en zelf zijn ze geweldigquote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:01 schreef ChocoFan het volgende:
Jeff en Jappie deden gister vervelend met een kast verschuiven op kantoor want die moest verplaatst worden omdat er een nieuwe camera is opgehangen. Toen viel er van alles uit de kast en deed Jeff vervelend. Jappie natuurlijk niet, was allemaal Jeff zijn schuld.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als je een stok wilt vinden om te slaan, kan je er altijd 1 vinden. Wat een vieze lui, roddelen, iedereen gaat over de tong en zelf zijn ze geweldig
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En een leugentje om hun woorden kracht bij te zetten zijn ze ook niet vies van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Wat Wanda als verslag geeft moet altijd met een dikke zak zout genomen worden..
Bij de meeste gewoon een dikke zak zout tijdens het luisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hele enge nare man. Dan nog liever een Erik in mijn buurt.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Gj maakt zijn zogenaamde grapjes en lacht er zelf het hardste om
Klopt dat was behoorlijk vals.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoe walgelijk Wanda toen over Madeleine sprak, is ze vergeten en daarna weer poeslief doen. Dat ben ik niet vergeten. Maddy voelde zich toen zo kut, dat ze niet meer op kamer 3 wilde slapen
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:19 schreef greysbones het volgende:
Nu weet ik ook waarom het gezellig was vannacht
Isaak lag al in bed
Die zal niet vrolijk naar de streams hebben zitten kijkenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]En geen kim k dus ik vond marciano wel grappig dit keer.
Hij was iid heel leukquote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]En geen kim k dus ik vond marciano wel grappig dit keer.
In mijn hoofd heeft die vannacht haar woonkamer verbouwt, of waar ze dan ook op dat tijdstip was.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zal niet vrolijk naar de streams hebben zitten kijken
Ze gaan het toch nog opeten, van de week hadden ze het erover dat als een hamburger op de grond zou vallen ze die zouden afspoelen en weer bakken.quote:
Record is 8 broodjes binnen. Een minuutquote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:27 schreef ChocoFan het volgende:
Oh het moeten ook meerdere broodjes zijn en 1 voor 1, dat oefenen met 1 broodje vorige keer was dus nutteloos.Zoals het meeste daar.
Aha, nou ben benieuwd hoor. Of het de mislukkelingen gaat lukken.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Record is 8 broodjes binnen. Een minuut
Ze gaan dus voor 9
Waarschijnlijk het laatstequote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Doet GJ ook mee of levert hij alleen commentaar en eet mee?
Maar echt!..quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik wil ze de broodjes wel van het bord kijken
Met al die wondjes aan het been, zou dat zo maar kunnenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar echt!..
Dat die man geen diabetes heeft is mij een raadsel.
wondjes zouden komen door het polsstokspringen dat hij gedaan heeftquote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Met al die wondjes aan het been, zou dat zo maar kunnen
Dan zouden het nu geen wondjes meer mogen zijn, maar littekensquote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
wondjes zouden komen door het polsstokspringen dat hij gedaan heeft
Echt hoor, wat een lul, waarom zit die er nog in.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:53 schreef chufi het volgende:
Martin heeft dus vrijstelling ... 4 dagen niets doen
het is hem dus wéér gelukt om een opdracht die 's nacht doorgaat niet mee te hoeven doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:53 schreef chufi het volgende:
Martin heeft dus vrijstelling ... 4 dagen niets doen
Denk niet dat ze snachts gaan toeteren ...quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
het is hem dus wéér gelukt om een opdracht die 's nacht doorgaat niet mee te hoeven doen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:06 schreef pingu66 het volgende:
Myrthe zingt : an other one "drives" the dust 🎵🎶
Esther stopt met eten wil alleen nog maar echt smaakvol voedsel zoals diepvries hamburgers met mayo op een klef broodje.quote:
Wat een klootvioolquote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
het is hem dus wéér gelukt om een opdracht die 's nacht doorgaat niet mee te hoeven doen.
volgens mij van de baan , k3 wil op erik bern ziet dat niet zo zitten , denk k1 groot deel op sas, k2 op jefquote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:14 schreef Frummelie het volgende:
Gaan ze nog steeds op Kim of is dat plan ook alweer van de baan?
hij denkt dat hij een talent isquote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:18 schreef Frummelie het volgende:
..Erik en plank naar de kloote geholpen en een leuning verprutst wat een talent...
Thnx... dat verandert ook om de haverklap.... je kan ook echt nergens van op aan als er straks een nominatie is... er wordt veel gespeculeerd..quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
volgens mij van de baan , k3 wil op erik bern ziet dat niet zo zitten , denk k1 groot deel op sas, k2 op jef
is ook , verwacht wel verassende uitslag qwa stemmenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Thnx... dat verandert ook om de haverklap.... je kan ook echt nergens van op aan als er straks een nominatie is... er wordt veel gespeculeerd..
Dat denk ik ook, ik heb werkelijk geen idee...quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:21 schreef cinsan het volgende:
[..]
is ook , verwacht wel verassende uitslag qwa stemmen
Ik wil het niet eens weten die pruts kok.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:26 schreef Frummelie het volgende:
Hoest met de appelflappen van Esther? Ik zag tijdens het maak proces dat er al een aantal kapot waren bovenop, sommige waren niet goed dicht gemaakt..
Logisch als hij een gewond is aan zijn enkel.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
altijd zo op bankje gezeten , er is hout binnen en nu plots maakt hij leuningquote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:30 schreef Frummelie het volgende:
Ooh leuning is niet verprutst.... blijkt toch stevig genoeg..
Esther heeft toch een leidinggevende functie gehad in het catering wereldje, ben benieuwd of dat bedrijf nog bestaat... is toch om te janken.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens weten die pruts kok.
Dr was een gedeelte voor Erik besteld om leuningen te maken voor de bankjes.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
altijd zo op bankje gezeten , er is hout binnen en nu plots maakt hij leuning
Geen idee.. niet meegekregen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:34 schreef Dotteke het volgende:
Wat zijn ze aan het maken in de kas?
Voor sommigen wel, voor sommigen nietquote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vind het trouwens een rare TT, alsof het een feest is om in de kist te liggen
Ik denk bij een bedrijfs catering verdrijft en dan de kantine van de plaatselijke bibliotheek of zo. Maar het is wel jaaaaaaaren geleden want het staat niet op LinkedIn.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Esther heeft toch een leidinggevende functie gehad in het catering wereldje, ben benieuwd of dat bedrijf nog bestaat... is toch om te janken.
Is wel een lok TT, het lokte mij iigquote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vind het trouwens een rare TT, alsof het een feest is om in de kist te liggen
Die wil je niet in je keuken hebben...quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:38 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik denk bij een bedrijfs catering verdrijft en dan de kantine van de plaatselijke bibliotheek of zo. Maar het is wel jaaaaaaaren geleden want het staat niet op LinkedIn.
Verder is ze een grote prutser.
Als je pas iemand hebt verloren, is het confronterend.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Voor sommigen wel, voor sommigen niet
Ik zou ze eruit "schoppen"quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die wil je niet in je keuken hebben...
Ik zou ze eruit "schoppen"quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die wil je niet in je keuken hebben...
PMquote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:45 schreef Judiwi het volgende:
Hoe heet Esther van haar achternaam. Kan ik ook ff kijken
Komt omdat net dat carnavals liedje er op was,quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als je pas iemand hebt verloren, is het confronterend.
Ze heeft een paar keer in de keuken gestaan en alles heeft ze verprutst.. en dan zo zeiken over de andere kokkies... ze moet zich kapot schamen.quote:
ik weet hetquote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt omdat net dat carnavals liedje er op was,Liever te dik in de kist dan een feestje gemist
Nee Erik wel een deelquote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:55 schreef Harry het volgende:
Heeft Jeffrey al het aanwezige bouwhout versneden..... ??
Gevonden op internet ook stuk over haar zoon.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:45 schreef Judiwi het volgende:
Hoe heet Esther van haar achternaam. Kan ik ook ff kijken
De dood is altijd confronterend in elke zin van het woord. TT slaat niet op die kist ga ik vanuit, dus zie geen problemen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als je pas iemand hebt verloren, is het confronterend.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt omdat net dat carnavals liedje er op was,Liever te dik in de kist dan een feestje gemist
aanstellerquote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:57 schreef chufi het volgende:
Martin kan niet polonaisen, maar wel klussen in de kas ...
Inderdaadquote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze heeft een paar keer in de keuken gestaan en alles heeft ze verprutst.. en dan zo zeiken over de andere kokkies... ze moet zich kapot schamen.
Hoeft geen discussie over, ik vind het pijnlijk, dat is mijn gevoel en dat wilde ik kwijt.quote:
Je zou er maar in zitten en aan deze poppenkast mee moeten doenquote:
Wie zijn Mike en Corrie?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:32 schreef KinKiJan het volgende:
Op kantoor tegen Kenzy:
[ afbeelding ]: "Gekut en gekloot elke keer. Ik meen het dit gaat hun geld kosten een keer. Als het zo door gaat ga ik gewoon een keertje niet meedoen met die fucking polonaise"
Op de vide tegen Jasper:
[ afbeelding ]:"Ik zeg net tegen Kenzy, dan maar geen 25 euro, dan loop ik gewoon weg bij de polonaise. Als hij elke keer echt zo fucking kinderachtig blijft doen bij de polonaise dan ben ik er klaar mee. Echt ongelooflijk en alleen hij vind het echt fucking grappig"
Jasper: "Wie is hij?"
[ afbeelding ]: "Ice, hij heeft 3x die spuit gepakt, 2x de bak omgeflikkerd, m;n hele sok is doorweekt mn schoen is doorweekt, die hottub ging open"
Jasper: "Die hottub openen is ok, zou juist mooi zijn als ie echt al open zou zijn, maar niemand kan normaal doen"
[ afbeelding ]: "Ja niemand? Het zijn steeds dezelfde 4: Mike, Corrie, Martin en Tiano. Tiano begon."
Daarom mag hij toch wel over stemmen praten?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:39 schreef Clasientje het volgende:
Jasper een nominatielijst maken en lullen over anderen terwijl hij zelf niks doet daar alleen maar achter Wanda aan lopen dat is alles wat hij doet daar. Ook precies het zelfde over Gert-Jan die doet daar ook niks alleen maar ouwehoeren en denkt alles beter te weten.
3x zover ik weetquote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:00 schreef Loveable het volgende:
Vind het wel grappig, hoe vaak is de zoemer al gegaan?
Die wilde daar niet aan mee doen?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:01 schreef HappyCharly het volgende:
genant dat wanda eerst roeptoetert en dan gewoon meedoet
Net als Jeffrey ook zo'n grootbek.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:01 schreef HappyCharly het volgende:
genant dat wanda eerst roeptoetert en dan gewoon meedoet
Waar is Wendy in dit verhaalquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:42 schreef Harry het volgende:
GJ: Bern, Wanda, jij, ik en Babette zijn vijf sterke spelers. Wij moeten met elkaar contact houden. Die doe ik, deze doe ik....
corrie volgens mij isaak omdat de papegaai van Moraima zo heet dacht ik. Mike zal Jeff dan wel zijn maar zeker weten doe ik het nietquote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:21 schreef Seattle het volgende:
De vraag is nog steeds wie zijn Mike en Corrie
Goedzo weg bij GJ ( en Babbel)quote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:26 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
die wil volgens mij niet in plannetjes betrokken worden beetje hetzelfde als kim
Babbel is ook een loederquote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:29 schreef danaqui het volgende:
[..]
Die mag niet meedoen van Babs en GJ, vertelde Babs zelf
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:38 schreef Flow3r het volgende:
Kenzy ziet iets leuks op de computer maar dat hebben ze alleen in een kleine maat dus daar moet je slank voor zijn en dan wordt ze een rollade![]()
![]()
Wtf , en al die topjes die ze draagt dan ?![]()
[ afbeelding ]
Ja ze hebben niet echt veel te doen weinig games te spelenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze vervelen zich de tyfus, ik snap ze wel
Ik heb geen idee had het ook gevraagd, niemand hier die het wist.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:18 schreef spapaars het volgende:
Wat is de bedoeling met die broeikas?
Een hangplek creëren met wat privacy, ook om te slapen af en toequote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee had het ook gevraagd, niemand hier die het wist.
Het wordt een chill-kas met een bed en lichtjes zodat mensen er kunnen liggen lezen en kezen ,en een stukje plantkas voor Janet.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee had het ook gevraagd, niemand hier die het wist.
O echt, dat ze dat mogen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:22 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Een hangplek creëren met wat privacy, ook om te slapen af en toe
Zonde van zo kas eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:23 schreef mangalie het volgende:
[..]
Het wordt een chill-kas met een bed en lichtjes zodat mensen er kunnen liggen lezen en kezen ,en een stukje plantkas voor Janet.
Het valt mij al mee dat er daar geen ongelukken gebeurenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:23 schreef KinKiJan het volgende:
Kim doet niet meer mee met judo, ze vindt dat het er te hard aan toe gaat voor haar schouder. Ze heeft een keer haar sleutelbeen gebroken gehad bij hordelopen waardoor haar schouders zwak zijn en snel uit de kom kunnen schieten. Ze vind het wel heel leuk, maar wil blessures voorkomen.
Eunice nu geblesseerd aan haar rug.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het valt mij al mee dat er daar geen ongelukken gebeuren
Gelijk heeft ze... ZennMeesteres Beterweetster Eunie heeft ook al JudoAuquote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:23 schreef KinKiJan het volgende:
Kim doet niet meer mee met judo, ze vindt dat het er te hard aan toe gaat voor haar schouder. Ze heeft een keer haar sleutelbeen gebroken gehad bij hordelopen waardoor haar schouders zwak zijn en snel uit de kom kunnen schieten. Ze vind het wel heel leuk, maar wil blessures voorkomen.
Zeg maar niet meer dat het mee valt!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:26 schreef Dotteke het volgende:
O jee wat is er mis met Eunice, toch een ongelukje nu/
Voel me schuldig nuquote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeg maar niet meer dat het mee valt!
Ja die drukt die rug helemaal kapot...quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:27 schreef 5thencounter het volgende:
Flink erop douwen door een Leek..![]()
[ afbeelding ]
Echt he..!!!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:27 schreef ChocoFan het volgende:
En dan vooral Esther er aan laten zitten, waarom grijpt regie niet in als een fysio daar gezegd heeft dat Esther het echt niet goed doet. Raarrrrrrrrrrr weer.
Esther zegt wordt zo warmquote:
Gaan ze niet doen nu denk ikquote:
Esther gaat ze begeleiden bij kietel of kriebel therapie, zij praat alleen, ima en ruppie gaan elkaar aanraken.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:06 schreef Judiwi het volgende:
Nu hoorde ik via via dat Esther erotisch, stimulerende massage gaat geven aan Rupie en Imaddidin.
Of Eunice heeft zich een beetje aangesteld. Die is ook niet vies van een beetje aandacht hoor..quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:51 schreef 5thencounter het volgende:
En alweer in orde.. die helende handen van Heilige Moeder Ester, een Wonder![]()
[ afbeelding ]
Oh jee, beschadigd door de judo/het judo doen?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:12 schreef Flow3r het volgende:
nageltjes doen op de andere stream
[ afbeelding ]
Bij het zijn van een stelletje hoort nu eenmaal het eeuwenoude gewauwelquote:
Waarom maakt hij zich zo druk als ze haar zender niet om heeft vraag ik mij dan afquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:09 schreef Flow3r het volgende:
GJ heeft het gevoel dat ze het expres doet
hij mag niet zeggen dát ze het expres doet![]()
[ afbeelding ]
Waarom is ze kaal?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:25 schreef Aggie46 het volgende:
Eunice gaat verlof aanvragen, teveel pijn
[ afbeelding ]
Oh coolquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:27 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Haar haar gedoneerd aan een goed doel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |