daarom moet Erik er uitquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:40 schreef ChocoFan het volgende:
Beetje saaie Erik en Eshter in beeld houden.
Erik wil al een detoxje voor KimDquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dat geschreeuw van Kim zo tenenkrommend
Eens, misschien dat we daarom geen beeld van haar krijgen. Ff positieve draai er aan geven nu.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dat geschreeuw van Kim zo tenenkrommend
De vervangende streamlock zit ernaast.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
daarom moet Erik er uit
dat is de stiekeme SL
dubbele eliminatiequote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De vervangende streamlock zit ernaast.
Het zou een positieve draai zijn als ze haar zender dichtdraaien.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eens, misschien dat we daarom geen beeld van haar krijgen. Ff positieve draai er aan geven nu.
Ja echt he, zo vaak. Echt een stiekeme SL.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
daarom moet Erik er uit
dat is de stiekeme SL
Als ze dronken is iig zeker wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou een positieve draai zijn als ze haar zender dichtdraaien.
neequote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:43 schreef HappyCharly het volgende:
er gebeurt daar iets...
erik en esther kijken ernaar
je hoort iets van: en nou is het goed/ genoeg oid, geen ruzie
en vervolgens; slaapze
iets klopt hier niet
Erik meldt net dat hij naar bed gaat, dus ik denk dat het wel mee valt.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:43 schreef HappyCharly het volgende:
er gebeurt daar iets...
erik en esther kijken ernaar
je hoort iets van: en nou is het goed/ genoeg oid, geen ruzie
en vervolgens; slaapze
iets klopt hier niet
Als Erik naar bed gaat krijgen we 2 slaapstreamsquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:43 schreef ChocoFan het volgende:
Fuck daar ging wat fout en ik kreeg een schreeuwende Kim voor 2 seconden in mijn oor. Bedankt regie.Fuckers.
Afijn, Erik denkt dat ie bijna naar bed gaat, Eshter wacht tot het wat rustiger is. 2 politieagentjes daar.
Wendyquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:45 schreef HappyCharly het volgende:
Wij willen bier
zingen denk ik Wanda e Kim
Ja echt he, fuckers zijn het de laatste tijd. Trage Erik die naar bed gaat minutenlang in beeld, ik pleur hem steeds vaker uit.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Erik naar bed gaat krijgen we 2 slaapstreams
niks ernstigs, maar denk dat ze bewust hem in beeld brengenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erik meldt net dat hij naar bed gaat, dus ik denk dat het wel mee valt.
Het is ook nooit goedquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:46 schreef ChocoFan het volgende:
Ja bedankt he regie, naar de schreeuwende en zingende mensen.
ja en het klopt niet dat dat niuet in beeeeeeeld isquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
Kim is met Mirthe aan het tetteren
over het kijken van Mirthe
niks geks
Erik is bang dat het misgaat
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:48 schreef Deisyy het volgende:
Marciano grijpt Babette even vast voor een flinke knuffel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:50 schreef HappyCharly het volgende:
we hebben wel een leuk avondje hier
Zekers!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:50 schreef HappyCharly het volgende:
we hebben wel een leuk avondje hier
wanneer gaat Babs dat zelf doen dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:51 schreef Deisyy het volgende:
Babette tegen Zoe:Je hoeft niet altijd broodjes te bakken, gewoon staan waar je voor staat en je niet verschuilen achter je leeftijd.
Volgens mij jankt Jeff nog meer...quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:49 schreef greysbones het volgende:
Babs tegen zoe
wees niet zo'n jankbal
ehhhh
GJ was de jankbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |