daarom moet Erik er uitquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:40 schreef ChocoFan het volgende:
Beetje saaie Erik en Eshter in beeld houden.
Erik wil al een detoxje voor KimDquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dat geschreeuw van Kim zo tenenkrommend
Eens, misschien dat we daarom geen beeld van haar krijgen. Ff positieve draai er aan geven nu.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dat geschreeuw van Kim zo tenenkrommend
De vervangende streamlock zit ernaast.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
daarom moet Erik er uit
dat is de stiekeme SL
dubbele eliminatiequote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De vervangende streamlock zit ernaast.
Het zou een positieve draai zijn als ze haar zender dichtdraaien.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eens, misschien dat we daarom geen beeld van haar krijgen. Ff positieve draai er aan geven nu.
Ja echt he, zo vaak. Echt een stiekeme SL.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
daarom moet Erik er uit
dat is de stiekeme SL
Als ze dronken is iig zeker wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou een positieve draai zijn als ze haar zender dichtdraaien.
neequote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:43 schreef HappyCharly het volgende:
er gebeurt daar iets...
erik en esther kijken ernaar
je hoort iets van: en nou is het goed/ genoeg oid, geen ruzie
en vervolgens; slaapze
iets klopt hier niet
Erik meldt net dat hij naar bed gaat, dus ik denk dat het wel mee valt.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:43 schreef HappyCharly het volgende:
er gebeurt daar iets...
erik en esther kijken ernaar
je hoort iets van: en nou is het goed/ genoeg oid, geen ruzie
en vervolgens; slaapze
iets klopt hier niet
Als Erik naar bed gaat krijgen we 2 slaapstreamsquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:43 schreef ChocoFan het volgende:
Fuck daar ging wat fout en ik kreeg een schreeuwende Kim voor 2 seconden in mijn oor. Bedankt regie.Fuckers.
Afijn, Erik denkt dat ie bijna naar bed gaat, Eshter wacht tot het wat rustiger is. 2 politieagentjes daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |