Mooi. Jij kunt in het vervolg weer verder andere hoogstaande TV elders bekijken.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 00:30 schreef Vliegbaard het volgende:
Vandaag bij gebrek aan beter weer eens geprobeerd. Die Diederik Smit wat is dat voor iemand? Komt echt 7heel geforceerd grappig over. Tenenkrommend slechte humor.
Ik weet in ieder geval weer waarom ik Lubach nooit meer kijk inderdaadquote:Op dinsdag 28 maart 2023 00:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi. Jij kunt in het vervolg weer verder andere hoogstaande TV elders bekijken.
Het is wel satire natuurlijk maar ik had ook ff dat gevoel.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 23:18 schreef AnneX het volgende:
Die lachsalvo’svan het publiek
bij het Wagner item.
![]()
Trek ik slecht.
Het is geen satire!
Geheel mee eens. Die man is geniaal. Dat DeLaMar verhaal was helemaal geweldig. Wat een talent.quote:Finkers deed leuk mee, in “het jongeren programma”.
Wishful singing is erg goed!
Welke kritiek zoal?quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:30 schreef Firuze60 het volgende:
Ik geniet van dit programma, goed bedacht, humoristisch en maatschappijkritisch. Ook leuk om de vlog van Martine (partner van Arjen) erbij te volgen (sinds kort ontdekt btw) het achter de schermen vloggen. En ja, er valt genoeg kritiek op te leveren voor zuurkijkers. Ik vind het een leuk concept tegenover alle praat/serieuze programma's.
Leg uit, want ik begrijp je post niet.quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:53 schreef Stepperoller het volgende:
Alles wat Lubach maakt qua tv trekt enorm veel van die spijkers op laag water zoekers en die dan bakken kritiek leveren, maar die toch blijven kijken.
Valt echt op. Terwijl het bij andere programma's die met dezelfde frequentie worden uitgezonden veel meer wordt geaccepteerd dat de ene aflevering veel leuker en interessanter is dan de andere.
Klopt. Dat is denk ik de rechtse tendens en indoctrinatie. Hilversum is momenteel rechtser dan de VARA ooit links is geweest.quote:Op woensdag 29 maart 2023 21:20 schreef Stepperoller het volgende:
Valt niet zoveel aan uit te leggen? Er kijken naar mijn idee veel mensen naar die graag spijkers op laag water zoeken om vervolgens lekker edgy kritiek te kunnen spuien over hoe kut, oninteressant of onvolledig het was.
Mij een raadsel waarom je nog kijkt als je het vaker slecht en kut dan leuk vindt, maar komt bij Lubach toch veel voor.
Beetje moeite met dit, rechts en links denken is echt zoooooo 20ste eeuws. Daar gaat het helemaal niet meer om. Echt omdenken is noodzakelijk nu in mijn ogen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 21:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Dat is denk ik de rechtse tendens en indoctrinatie. Hilversum is momenteel rechtser dan de VARA ooit links is geweest.
In mijn ogen schittert dit geweldige programma.quote:Op woensdag 29 maart 2023 21:46 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Beetje moeite met dit, rechts en links denken is echt zoooooo 20ste eeuws. Daar gaat het helemaal niet meer om. Echt omdenken is noodzakelijk nu in mijn ogen.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 29 maart 2023 21:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
In mijn ogen schittert dit geweldige programma.
BBB stemmer gespotquote:Op woensdag 29 maart 2023 22:26 schreef PzKpfw het volgende:
Verassend het gaat weer eens over de BBB..
Zou hij beseffen dat Kagame de president van Rwanda een van de hoofdrolspelers in de genocide was?quote:Op woensdag 29 maart 2023 22:49 schreef speknek het volgende:
Ze hadden die persconferentie van Infantino verder af moeten spelen. Hij ging verder dat de genocide van Rwanda hem geïnspireerd heeft net als Rwanda ook niet op te geven na tegenslag en daarna heeft gezegevierd bij de verkiezingen.
Echt compleet megalomane mafklapper.
Zeker verrassend, want de Avondshow behandelt de actualiteit en de BBB is in geen weken in het nieuws geweestquote:Op woensdag 29 maart 2023 22:26 schreef PzKpfw het volgende:
Fijn om te zien dat het beter met hem gaat.quote:Op woensdag 29 maart 2023 23:12 schreef golfer het volgende:
Dat mede mogelijk gemaakt Marktplaats-filmpje van Frans Vundering moeten ze er wel inhouden.
Die dikke doos zit nog steeds iedere dag in elke talkshow.quote:Op woensdag 29 maart 2023 22:57 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Zeker verrassend, want de Avondshow behandelt de actualiteit en de BBB is in geen weken in het nieuws geweest
Mad.quote:Op woensdag 29 maart 2023 22:26 schreef PzKpfw het volgende:
Ik vind het juist totaal niet komisch.quote:Op woensdag 29 maart 2023 23:12 schreef golfer het volgende:
Dat mede mogelijk gemaakt Marktplaats-filmpje van Frans Vundering moeten ze er wel inhouden.
Gaat meestal zo met actualiteitenprogramma's, dat ze nieuws van de dag gebruiken.quote:Op woensdag 29 maart 2023 22:26 schreef PzKpfw het volgende:
Gevoel voor humor is niet te koop.quote:Op donderdag 30 maart 2023 09:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het juist totaal niet komisch.
En lekker domrechtse figuren op de kast jagenquote:
Die kijken niet. Zie winst BBB.quote:Op maandag 4 september 2023 17:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
En lekker domrechtse figuren op de kast jagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |