Er is iemand hier, die zou hem zelfs rechts-extremist noemen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na je vvd openbaring ben jij letterlijk de antichrist in haar ogen.
Dit heb ik al een paar jaar niet meer gezien.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk een keer OP1 en die presentatrices zijn echt ongekend slecht.
Einde bericht.
Om een juist beeld te vormen en een juiste opinie te openbaren, heb ik na twee weken weer eens naar Veronica Vandaag gekeken. Het is stuitend hoe extreem rechts ze daar hun mening kunnen verkondigen. Ik krijg steeds meer het gevoel dat Johan Derksen en René van der Gijp zwakbegaafd zijn. Dat Andy Van der Meijden en Wesley Sneijder de P.C Hoofdt-prijs verdienen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk een keer OP1 en die presentatrices zijn echt ongekend slecht.
Einde bericht.
Wat stem jij brother?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Om een juist beeld te vormen en een juiste opinie te openbaren, heb ik na twee weken weer eens naar Veronica Vandaag gekeken. Het is stuitend hoe extreem rechts ze daar hun mening kunnen verkondigen. Ik krijg steeds meer het gevoel dat Johan Derksen en René van der Gijp zwakbegaafd zijn. Dat Andy Van der Meijden en Wesley Sneijder de P.C Hoofdt-prijs verdienen.
Herman, niet te Gortig.
Landelijk SP. Plaatselijk PvdA brother. Opgevoed met politiek besef. Voelt als een plicht om te mogen stemmen. Ook niet als een moetje. Van huis uit, zeg maar opa. Arbeider en opkomen voor je recht. Ooms en tantes in de gemeenteraad. Ik zelf als drankmeester in de raad van elf. Ha ha ha. Trusten lieve mod. Take care.quote:
Dat is wel heel vet.quote:
Het is Lilian.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:09 schreef tong80 het volgende:
Ik hou van jullie jongens. Moet nodig weer eens neuken. Al is het met een gedrocht als Lillian. Tieten zijn tieten immers. Ha ha.
Take care. En let niet op mij.
Zou je haar doen?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is Lilian.
En ze is geen gedrocht.
Nee, te korte pootjes.quote:
De lengte voor een kapster, is niet aan de lengte van haar benen evenredig. Net zoals ordinair zijn niet van een vrouw haar politieke keuze afhangt.quote:
Wow diep, of zoiets!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
De lengte voor een kapster, is niet aan de lengte van haar benen evenredig. Net zoals ordinair zijn niet van een vrouw haar politieke keuze afhangt.
Trusten. Ik moest pissen. Zittend. Moet je ook eens proberen.
Bro een hele goedemorgenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 07:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goedemorgen voetbalvrienden.
Dat je maar met de snuit in de stront moge snuiven. Ik ga weer effe legge. Vreet je eigen staart niet op. Anders ga je de hort op maat.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:16 schreef AFCNiels het volgende:
Jullie zullen het niet geloven, ik moet vandaag werken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |