Oké maatje.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja je vroeg om een basic maaltijd. Nou meer basic dan dit ga je het niet krijgen.
Dat lijkt me wel gespeeld.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:34 schreef onlogisch het volgende:
Maar eerst zetten we Liverpool even op.
Dat Engelse voetbal is meestal wel leuk om naar te kijken.quote:
quote:
Lekker.quote:
Ik ben gewoon eerlijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Gelukkig verpest niet iedereen de sfeer zoals @:sked tracht.
Klinkt goed @:onlogisch !
Eens maatje, eens.quote:
Gyros schotel. #Viesdikquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Goed bezig! Wat heb je besteld?
Je bent zelf lekker.quote:
Dat dacht ik maatquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Gelukkig verpest niet iedereen de sfeer zoals @:sked tracht.
Klinkt goed @:onlogisch !
Ze noemde je daarstraks nog maatje. Ik vrees helaas dat dit niet meer te redden valt.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent zelf lekker.
Check hoe smooth @:Wereldgozer
Kost je wel de nodige liters brandstof voor de generatorenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:23 schreef AFCNiels het volgende:
Wow, dat nog nooit iemand hier aan gedacht heeft.
[ twitter ]
Hij heeft natuurlijk eerst al de dakpanzonnecellen bedacht!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kost je wel de nodige liters brandstof voor de generatoren
Hele huis vol met geladen Tesla's waar je de accu vervolgens als stroom bron kunt gebruiken.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk eerst al de dakpanzonnecellen bedacht!
[ afbeelding ]
En je bent nog beschermd tegen zombies ook!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hele huis vol met geladen Tesla's waar je de accu vervolgens als stroom bron kunt gebruiken.
Bedenkt hij gewoon in zijn vrije tijd he na een lange, lange werkdag.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En je bent nog beschermd tegen zombies ook!
Precies, hij heeft eerst even wat marsraketjes gebouwd en dan in de avonduren de wereld even beschermen tegen zombies.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedenkt hij gewoon in zijn vrije tijd he na een lange, lange werkdag.
Dit is @aTypisch zijn idoolquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:23 schreef AFCNiels het volgende:
Wow, dat nog nooit iemand hier aan gedacht heeft.
[ twitter ]
Varg Virkernes is weer vrij op Twitter dankzij elongodquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit is @:aTypisch zijn idool
Verstandige jongen die ver gaat komen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit is @:aTypisch zijn idool
Dat is meer jouw idool toch (na Steven Seagal natuurlijk)?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Varg Virkernes is weer vrij op Twitter dankzij elongod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |