Totdat de vrouw abrupt wegloopt, dan raak je in de war.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Wat is dat irritant eigenlijk.
Precies, je bent niet voor niets forumbeest.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is de SC Nelis. Dat teruglezen zou net zoiets zijn als 2 kapsalons bestellen en opeten.
Of opgewondenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Totdat de vrouw abrupt wegloopt, dan raak je in de war.
Oh ben je er zo eentje.quote:
En terecht zolang je je muil over crypto maar houdt. Verder gewoon een onbegrepen schatje.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gelukkig heb ik @:littlerabbit die soms in mijn oor fluistert dat het niet aan mij ligt en ik gewoon lief ben
Crypto gaat wel weer lekker laatste tijdquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En terecht zolang je je muil over crypto maar houdt. Verder gewoon een onbegrepen schatje.
https://www.mediacourant.(...)lf8-wat-een-jankerd/quote:En als Johnny aan het eind van de uitzending de Rotterdamse snack kapsalon uitdeelt, reageert Sjuul geïrriteerd: “Ik vind dit gelegaliseerde voedselvergiftiging. Het kan toch niet zo zijn dat we met z’n allen zeggen dat we gezonder gaan leven en dan dit soort bagger. Dit is voor holbewoners!”
Een broodje kroket. (misschien wel 2!)quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een uitsmijter.
Genotquote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een broodje kroket. (misschien wel 2!)
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:06 schreef AFCNiels het volgende:
@:onlogisch , wat vind jij ervan dat Sjuul Paradijs de Kapsalon demoniseert?
[..]
https://www.mediacourant.(...)lf8-wat-een-jankerd/
Ik vind hier iets van. @Pisces29quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat een vetpens, jezelf de hele dag volpropt met allemaal vette rotzooi en dan net doen alsof de Kapsalon de schuldige isquote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prima afdak, Sjuul!
Die is abrupt weggelopen, ben je nu opgewonden?quote:
Misschien.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die is abrupt weggelopen, ben je nu opgewonden?
Risotto + salade.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Veel mosterd?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
quote:
Nog een vrouw gespot.quote:
Dat zeker!quote:
een broodje kroket is toch geen maaltijdquote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar hoort op z'n minst een bord patat bijquote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
een broodje kroket is toch geen maaltijd
Oké Sjuul.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is jouw meest basic maaltijd voor de avond als je weinig tijd hebt of laat thuis bent? Afhaal, bestellen of uit de vriezer mag je niet kiezen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stelletje luxepaarden hier. Gelukkig houd jij het eenvoudig, Niels.quote:
Eerst maar eens kijken waar @onlogisch mee aan komt zetten als basic maaltijd.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stelletje luxepaarden hier. Gelukkig houd jij het eenvoudig, Niels.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is jouw meest basic maaltijd voor de avond als je weinig tijd hebt of laat thuis bent? Afhaal, bestellen of uit de vriezer mag je niet kiezen.
Geen zelf in elkaar gedraaide basic maaltijd genoteerd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |