SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Tellen ben ik heel goed in.. bruggetjes een beetje, tecniek zeker niet en wel veel platen maar niet de juistequote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is veel tellen, bruggetjes in platen kennen, een beetje techniek en veel platen hebben...
Geef 'm een controller...quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph loopt hele dagen te tellen, gek word ik ervan
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Er wordt een poging gedaan om me maten uit te leggen. Ik heb geeen idee waar het over gaat
Oh yeah
Dat probeer ik uit te leggenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het voordeel van dansmuziek is dat vrijwel altijd vierkwartsmaten zijn...
Hardop?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij telt ook altijd de traptreden als hij traploopt, elke keer weer
Semi hardop. Voor mij is dat noodzaak.quote:
Je kan het!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:44 schreef MadMaster het volgende:
We gaan zo afsluiten en dan toch maar met Donna, op één of andere manier...
O ja, dit is redelijk makkelijk.quote:
Graag gedaan...quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Dank voor dee fijne en onderhoudende mix
Ja, dat wordt welterusten voor nu.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:06 schreef MadMaster het volgende:
Klaar!
Fijn weekend en welterusten voor straks...
quote:21:19 : Freddie Mercury - Living on my Own (12'' Version)
21:22 : Sidney Youngblood & Raze - If Only I Could
21:27 : Londonbeat - There's A Beat Going On (Deep House Mix)
21:32 : Modern Talking - Jet Airliner (12in)
21:39 : Richenel - Fascination For Love (Vocal Club Mix)
21:43 : Yello - I Love You
21:47 : Tears For Fears - Tears For Fears - Change (Original 12 inch)
21:53 : Yazoo - Situation (Special Dub-Vocal Edit)
22:00 : Hugh Masekela - Don't Go Lose It Baby (12" version)
22:05 : ABC - The Look Of Love (Brian McCombs Re-edit)
22:11 : Nicole - Don't You Want My Love (Charm & Seduction Mix)
22:15 : Pet Shop Boys - West End Girls (Bobby Orlando 12" Version)
22:22 : Dead or Alive - Lover Come Back To Me (PWL dance mix)
22:26 : Limahl - The Never Ending Story (Extended Mix)
22:30 : Maria Vidal - Body Rock (12in)
22:35 : Samantha Fox - I only wanna be with you [original extended ''only wanna house'' club remix]
22:39 : Mel & Kim - Showing Out (Original 12 Inch)
22:44 : Bananarama - Venus (Extended Version)
22:48 : Donna Summer - I Feel Love (Patrick Cowley 12 Inch Mega Mix, 1982)
23:00 : Deep Influence vs Donna Summers & Thelma Houston (Disco Diva Mix) - I Feel Love - Don't Leave Me This Way (Disco Diva Mix)
Ik voel me aangesprokenquote:
Goedemorgen Mad.quote:
Ga je nog carnaval vieren dit weekend, Melting?quote:
Heet jij zaterdag?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken![]()
Goedemorgen MadMaster.
Oops, mijn vraag stelde ik voordat ik dit had gelezen. Sterkte daarmee!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Mad.
Vandaag dan maar binnen blijven.
Ik moet er zo meteen op uit, helaas. Crematie van een oud-collega (49).
Nee, met die prijzen van nu, is dat niet leuk meer.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ga je nog carnaval vieren dit weekend, Melting?
Ik identificeer me met druilerige zaterdag.quote:
Sterktequote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Mad.
Vandaag dan maar binnen blijven.
Ik moet er zo meteen op uit, helaas. Crematie van een oud-collega (49).
Ik hoor ander nog geen Symph.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:30 schreef Symphonic het volgende:
Om half acht slinger ik de stream aan.
Ga niks voorbereiden. Gewoon uit de losse pols draaien.
Moet ook gebeuren....quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:32 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben even ruzie aan het maken met de server
Ze zijn weer on speaker termsquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:33 schreef livelink het volgende:
Jullie hebben het uitgepraat, merk ik.
Je moet niet alles geloven wat hij zegt hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Voor iemand die geen fan is van Diana Ross is dit een bijzondere keuze
quote:
Get was de bovenste plaat in Mixxx. Moet altijd even checken of mijn mengpaneel nog juist staat aangemeld, anders horen we helemaal niksquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Voor iemand die geen fan is van Diana Ross is dit een bijzondere keuze
Ik vond het een prima keuze van Mixxxquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Get was de bovenste plaat in Mixxx. Moet altijd even checken of mijn mengpaneel nog juist staat aangemeld, anders horen we helemaal niks
De muzieksmaak van de gemiddelde Nederlander....quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:58 schreef Melting het volgende:
Ik moet zeggen dat de samenstelling van de lijst me tegenviel. Veel goede nummers die ik miste, en veel nummers die er sowieso niet in hadden mogen staan, stonden nog best hoog ook.
Mee eens, maar ik heb toch wel heel erg genoten. Heeft me echt door de week gesleept en er kwamen veel herinneringen bovenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:58 schreef Melting het volgende:
Ik moet zeggen dat de samenstelling van de lijst me tegenviel. Veel goede nummers die ik miste, en veel nummers die er sowieso niet in hadden mogen staan, stonden nog best hoog ook.
Of nog beter.... wat U2....quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:01 schreef livelink het volgende:
Ik vind het ook jammer dat hij er niet in stond, Symph. Er had wel wat De Dijk of Het Goede Doel of Doe Maar ingeruild mogen worden voor Kadanz en Is ook Schitterend.
Dat was bij mij wel vooral bij de maandag en de dinsdag. Donderdag en vrijdag vond ik minder.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik heb toch wel heel erg genoten. Heeft me echt door de week gesleept en er kwamen veel herinneringen boven
IOS was toch jaren 90?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:01 schreef livelink het volgende:
Ik vind het ook jammer dat hij er niet in stond, Symph. Er had wel wat De Dijk of Het Goede Doel of Doe Maar ingeruild mogen worden voor Kadanz en Is ook Schitterend.
En weet je wat het ergste was: toen ik bij een U2-nummer wegvluchtte van Radio2 en naar 3FM overschakelde, waar ze de top van de '00 draaide, kwam er daar ook een U2-nummer voorbijquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:03 schreef livelink het volgende:
[..]
En weet je wat het ergste was: toen ik bij een U2-nummer wegvluchtte van Radio2 en naar 3FM overschakelde, waar ze de top van de '00 draaide, kwam er daar ook een U2-nummer voorbij![]()
Vertigo of zo.
Ik haal al die decennia ook door elkaar.quote:
Yup, maar die nummers uit hun begintijd zijn primaquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:06 schreef BasEnAad het volgende:
U2 is zo afgrijselijk, nemen zichzelf ook zo vreselijk serieus.
Soms lukt het om dan met je voet het tafeltje dichterbij te schuiven.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn arm is niet lang genoeg om mijn theebeker te pakken
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Soms lukt het om dan met je voet het tafeltje dichterbij te schuiven.
Vroege U2 vind ik leuk en goed. Daarna werd het minder, hoewel een paar nummers uit de vroege 90s ook nog wel oké zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:06 schreef BasEnAad het volgende:
U2 is zo afgrijselijk, nemen zichzelf ook zo vreselijk serieus.
Heb op geen van beiden gestemd, maar zoals ik gestemd heb, namelijk op nummers die bij mij echt herinneringen oproepen aan die tijd, zou ik ook eerder op Cock Robin stemmen. Dat was toen dat uitkwam echt anders dan anders vond ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:05 schreef DJ11 het volgende:
Onverklaarbaar grote verschillen tussen bepaalde nummers ook:
425: Black - Wonderful Life
85: Cock Robin - The Promise You Made
Is Cock Robin dan echt zo veel beter dan Black? Geen slecht nummer hoor, zeker niet. Maar zo veel verschil?
Dat is een juiste conclusiequote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:14 schreef DJ11 het volgende:
Dit klinkt als Elvis Costello
Vermoedelijk komt dat omdat het hem ook werkelijk is.
Dat zou leuk zijn. En tevens ook niet de eerste keer.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik voorspel een revival van dit nummer door die reclame
Uit 1979quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:18 schreef DJ11 het volgende:
Orchestral Manoeuvres In The Dark - Electricity
MUZ / Ben Folds #2quote:
Groeten terug. Ligt daar nog sneeuw?quote:
Nee, alweer. Vannacht ca 5 cm, nadat alles weggeregend was eerder deze week…quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Groeten terug. Ligt daar nog sneeuw?
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:34 schreef Fogel het volgende:
Vriendin ‘hoe weet hij dat!?’…
Nogmaals interactieve radio uitgelegd
Mee eensquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lijkt me een ramp om te spelen, maar wel heel mooi
The horrorquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:37 schreef BasEnAad het volgende:
Lekker frikandelbroodje met energiedrank als ontbijt
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:37 schreef BasEnAad het volgende:
Lekker frikandelbroodje met energiedrank als ontbijt
Wat doe ik dan wel niet? Ik heb zelfs een compleet setje Noors-talige jingles gemaakt voor mijn N-uitzendingen destijdsquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh hellup, de DJ slaat een beetje door
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:47 schreef Melting het volgende:
De hoogte van deze stem is wel een tragedie inderdaad!
Jij bent ook niet goed wijsquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wat doe ik dan wel niet? Ik heb zelfs een compleet setje Noors-talige jingles gemaakt voor mijn N-uitzendingen destijds
Ding dong!quote:
Gij naarling!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Die band Tøfl ziet er ook wel interessant uitquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:54 schreef Fogel het volgende:
Sivert
PS Madrugada speelt op Pstereo festival in Trondheim in augustus. Ik ga tickets kopen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gij naarling!
Moet ik kloppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent welkom hoor. Dan doe ik wel open.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor. Dan doe ik wel open.
Volgens mij werd alles wat zij toen uitbrachten vanzelf omgezet in goud.quote:
De juiste band op het juiste moment.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij werd alles wat zij toen uitbrachten vanzelf omgezet in goud.
Waren 2 Belgische producers toen geloof ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij werd alles wat zij toen uitbrachten vanzelf omgezet in goud.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:08 schreef livelink het volgende:
Dit lijkt de stem van Brian Ferry te zijn.
Liever dan met Symph te schuifelen?quote:
Dolle maandag?quote:
quote:
quote:
Ik snap dat je graag meezingt, maar nog even wachten inderdaad.quote:
Nooit van gehoordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nooit van gehoord
Alleen muziek van carnaval 2023 helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe heb je Vout gewoon nodig voor positief geladen ooraids.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij bent echt een beetje vreemd he?
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nooit van gehoord
Het moet gewoon passenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
DJVout komt dan met: Er wordt gepaard in de gang, ja ja, gepaard in de gang.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er staat een paard in de gang, ja ja een paard in de gang
Die is sowieso leuker.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
DJVout komt dan met: Er wordt gepaard in de gang, ja ja, gepaard in de gang.
Haha, beter dan een beetje saaiquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij bent echt een beetje vreemd he?
Ik heb hem onlangs nog een muzikale tip gegeven... echtquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
DJVout komt dan met: Er wordt gepaard in de gang, ja ja, gepaard in de gang.
Ze hebben vast wat uitgebracht.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:20 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Alleen muziek van carnaval 2023 helaas.
Dus ook geen Martine Bijl?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:20 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Alleen muziek van carnaval 2023 helaas.
Ik ga kijken.quote:
quote:
Helaas wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:26 schreef livelink het volgende:
Zit jij nu ook middenin het carnavalsgedruis, Melting?
Melting wordt maandagavond op een stoel vastgebonden en moet dan verplicht Radio 49 luisteren.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:26 schreef livelink het volgende:
Zit jij nu ook middenin het carnavalsgedruis, Melting?
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Melting wordt maandagavond op een stoel vastgebonden en moet dan verplicht Radio 49 luisteren.
Nachtkoorts?quote:
Ik kwam deze toevallig tegen. Dacht.... kan hem maar gedraaid hebben.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:32 schreef Symphonic het volgende:
![]()
![]()
Maar goed dat ik net voor Tragedy koos, deze had ik ook klaar staan
Stiekem denk ik dat Melting toch wel luistert als DJVout draait. Ze hebben een symbiotische relatie.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Melting wordt maandagavond op een stoel vastgebonden en moet dan verplicht Radio 49 luisteren.
Ben er ook bang voor dat ik wel zal moeten.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Stiekem denk ik dat Melting toch wel luistert als DJVout draait. Ze hebben een symbiotische relatie.
Doe dat nou niet.... je brengt hem op gedachten die je hem niet wil geven!quote:
1988 om precies te zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:38 schreef DJ11 het volgende:
Swingbeat,ergens rond 1990. Bobby Brown? Nee...
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:42 schreef Fogel het volgende:
Goh, na 41 minuten al een ‘hee, is er een nieuwe DJ!?’
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:42 schreef Fogel het volgende:
Symph ging opeens op mute.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:42 schreef Fogel het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph werd op het verkeerde been gezet
Geen rowwen heze, maar………quote:
Ik heb geen idee of er dat veel zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoeveel covers zijn hiervan gemaakt?
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:54 schreef livelink het volgende:
The Beach Boys, met een titel die ik altijd vergeet.
Die heeft nogal wat carnavalshits op z’n naam staanquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
de onvergetelijke Mike Vincent...
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:55 schreef livelink het volgende:
Als ze het nou gewoon Let me go home hadden genoemd.
Ik zie het, ja. Ik had nog nooit van hem gehoord.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die heeft nogal wat carnavalshits op z’n naam staan
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:58 schreef Symphonic het volgende:
The harder they come van Joe jackson
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |