abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208285064
Hamilton is gewoon het beste in zijn eentje opende baan. Een snel rondje rijden is een kunst, meerdere snelle rondjes consistent rijden is een kunst maar met het echte racen zit hem m.i. ook vooral in het racen tegen anderen.
Van Max weten we dat Jos hem vroeger regelmatig achteraan in liet starten als “straf”. Dat heeft hem waarschijnlijk geleerd om ook daadwerkelijk te racen. Van Hamilton ben ik niet op de hoogte.
  woensdag 8 maart 2023 @ 10:30:40 #153
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_208286186
Ik denk dat wat Verstappen zegt klopt: van de 20 coureurs kunnen we 13 à 14 kampioen worden als ze in de goede auto zitten. Dat geldt ook voor Hamilton en zeker voor Alonso. De afgelopen 13 jaar (vanaf 2010) was er op 2021 na echter steeds maar 1 auto waarin je realistisch gezien kampioen kon worden. Je kunt dus niet stellen of andere coureurs nu niet meer in staat zouden zijn om kampioen te worden als ze niet in dé topauto van dat moment zitten. En ja, je komt meestal niet zomaar in die auto en je moet je teamgenoot nog altijd verslaan, maar dat verhaal van 'over de top' geloof ik niet zo in. De Hamilton van eind 2021 bestaat nog steeds gewoon. Alonso werd voor het laatst in 2006 wereldkampioen en won in 2013 voor het laatst een race, maar zet hem nu in de RB19 en hij wint ook races en als Max niet zijn teamgenoot is ook het WK. Zo werkt het nu eenmaal.
Rini dankjewel.
pi_208286660
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 19:19 schreef XL het volgende:

Het lijkt echt dat hij de binnenkant niet eens wil verdedigen.
Hij verdedigt liever de buitenkant want dan kan ie ze gewoon van de baan tikken :D
pi_208295492
quote:
Lewis Hamilton zegt dat Mercedes niet naar hem luistert
Mercedes heeft bij het ontwikkelen van de huidige auto in de Formule 1 niet geluisterd naar Lewis Hamilton. Dat zegt de zevenvoudig wereldkampioen bij de BBC-radio. "Ik heb het afgelopen jaar op meerdere aspecten gewezen", aldus Hamilton. "Maar met die informatie is niet veel gedaan."

"Ik heb in mijn leven in zoveel auto's gereden dat ik echt wel weet waar ik het over heb", vervolgde Hamilton. "Ik weet wat een auto nodig heeft en ook wat die niet nodig heeft. Het zou mooi zijn als men dat nu eindelijk toegeeft.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)et-naar-hem-luistert
:')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 9 maart 2023 @ 07:09:32 #156
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_208297098
"Ik heb gezegd dat ze de auto beter moeten maken. Gewoon sneller weetje. Dat hebben ze niet gedaan, zoals duidelijk blijkt uit onze huidige resultaten. Ze luisteren gewoon niet!"
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_208297187
Weet je... _O-
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_208297221
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 22:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
De GOAT mensen :')
  donderdag 9 maart 2023 @ 07:39:32 #159
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_208297236
quote:
10s.gif Op donderdag 9 maart 2023 07:30 schreef KillerBee4ever het volgende:
Weet je... _O-
Ik heb gezegd, jatoch.
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 9 maart 2023 @ 07:54:20 #160
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_208297312
quote:
10s.gif Op donderdag 9 maart 2023 07:09 schreef daNpy het volgende:
"Ik heb gezegd dat ze de auto beter moeten maken. Gewoon sneller weetje. Dat hebben ze niet gedaan, zoals duidelijk blijkt uit onze huidige resultaten. Ze luisteren gewoon niet!"
Niet alleen sneller, hij moet ook lekkerder sturen… en een kofferbak was ook leuk geweest…

Wat wel leuk is, dat Mercedes nog lekker aan het zwarte pieten is. Hamilton gaat natuurlijk ook proberen meer geld te vangen voor het rondrijden in een knakenbak na contractverlenging. Dus moet hij nu al aangeven hoe slecht het is. Dit jaar loopt het contract toch alweer af? Of niet?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 9 maart 2023 @ 08:01:51 #161
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_208297371
Eerst maar eens kijken of ik het originele interview ergens kan vinden. Met losse quotejes moet je altijd oppassen.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 maart 2023 @ 08:58:43 #162
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_208297733
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 08:01 schreef Bargehassus het volgende:
Eerst maar eens kijken of ik het originele interview ergens kan vinden. Met losse quotejes moet je altijd oppassen.
Heb het zelf teruggeluisterd en dit is wat hij zegt:

I'v had many cars like this, especially during my McLaren days. I do not know when or how we are going to make it work, turn it around, but it has to happen.

It is really about ..... last year there are things I told them, I said the issues with the car. I have driven so many cars in my life, I know what a car needs, I know what a car doesn't need, and I think it is really about accountability, about owning up, about saying you know what .... we didn't listen to you .... it is not where it needs to be.

We gotta work, we gotta look into the balances in the corners, all the weak points. We have to work as a team

Hij zegt gewoon letterlijk dat hij wist wat er mis was, dat hij dit heeft aangegeven en dat ze niet hebben geluisterd. Als hij had gezegd dat hij dingen had aangegeven, maar het gewoon nog niet gelukt was om het op te lossen had hij gewoon een punt kunnen maken, zonder zijn team onder de bus te gooien. Door te zeggen dat ze niet luisteren krijg je meteen een heel ander sfeertje.
pi_208298316
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 08:58 schreef Evenstar het volgende:
Hij zegt gewoon letterlijk dat hij wist wat er mis was, dat hij dit heeft aangegeven en dat ze niet hebben geluisterd. Als hij had gezegd dat hij dingen had aangegeven, maar het gewoon nog niet gelukt was om het op te lossen had hij gewoon een punt kunnen maken, zonder zijn team onder de bus te gooien. Door te zeggen dat ze niet luisteren krijg je meteen een heel ander sfeertje.
Incoming:
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 maart 2023 @ 10:19:36 #164
416575 crew  Evenstar
pi_208298551
quote:
7s.gif Op donderdag 9 maart 2023 10:00 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Incoming: [ afbeelding ]
Dat trucje heeft hij ook al proberen te gebruiken toen hij om de oren werd gereden door Rosberg _O-
  donderdag 9 maart 2023 @ 10:22:31 #165
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208298578
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 08:02 schreef Tarado het volgende:

[..]
Hamilton is nog steeds snel en waarschijnlijk ook sneller dan Alonso over 1 rondje maar Alonso is qua racecraft weer de betere.
Misschien wel.
Maar merk je pas echt als je ze weer in een zelfde bolide zet.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 maart 2023 @ 10:22:53 #166
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_208298584
quote:

[..]

I'v had many cars like this, especially during my McLaren days. I do not know when or how we are going to make it work, turn it around, but it has to happen.

It is really about ..... last year there are things I told them, I said the issues with the car. I have driven so many cars in my life, I know what a car needs, I know what a car doesn't need, and I think it is really about accountability, about owning up, about saying you know what .... we didn't listen to you .... it is not where it needs to be.

We gotta work, we gotta look into the balances in the corners, all the weak points. We have to work as a team

Dit klinkt voor mij nou ook niet echt als constructieve feedback. Je kan wel leuk na een race gaan zitten roepen dat x, y en z niet goed zijn en anders moeten, maar als je vervolgens niet betrokken bent bij het oplossen van x, y en z, weten zij nog steeds niets. Het enige wat hier uit komt is dat er spanningen aan het opbouwen zijn.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 9 maart 2023 @ 10:23:45 #167
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208298593
quote:
99s.gif Op donderdag 9 maart 2023 07:54 schreef XL het volgende:

[..]
Niet alleen sneller, hij moet ook lekkerder sturen… en een kofferbak was ook leuk geweest…

Wat wel leuk is, dat Mercedes nog lekker aan het zwarte pieten is. Hamilton gaat natuurlijk ook proberen meer geld te vangen voor het rondrijden in een knakenbak na contractverlenging. Dus moet hij nu al aangeven hoe slecht het is. Dit jaar loopt het contract toch alweer af? Of niet?
Hij kan het ook anders doen, ala riciardo die nu miljoenen binnen harkt als test coureur bij RB
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 maart 2023 @ 10:25:15 #168
416575 crew  Evenstar
pi_208298613
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 10:23 schreef theguyver het volgende:

[..]
Hij kan het ook anders doen, ala riciardo die nu miljoenen binnen harkt als test coureur bij RB
Ego van Ricciardo is al diep in de min, dus die kan dat aan. Lewis zou zoiets op dit moment echt niet kunnen. Ik zie hem ook niet zoals Vettel of Kimi jarenlang in een matige team rijden, zonder dat hij de boel compleet op stelten zet.
pi_208298849
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 10:23 schreef theguyver het volgende:

[..]
Dat geld komt voornamelijk van McLaren omdat het contract een jaar eerder eindigde.

Volgens mij had Räikkönen ook eens een vergelijkbare situatie bij Ferrari.

quote:
Ricciardo's combined package from the two F1 teams for 2023 will total $US24.3 million ($AU36 million), according to research by Business Book GP reported by Sportune.fr.

The majority of the money – a reported $US22.2 million ($AU32.9 million) – will come from McLaren Racing as the severance pay for terminating his driving contact a year early.

The rest of his salary for the coming year – another estimated $US2.1 million ($AU3.1 million) – will be paid by Red Bull Racing as he becomes the team's third driver and a Red Bull ambassador.

https://www.drive.com.au/(...)rmula-one-next-year/
  donderdag 9 maart 2023 @ 11:02:43 #170
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_208298959
quote:

[..]

Goed voor de sfeer. _O- _O- _O-

I apologize to Lewis, greetings Toto. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_208299000
quote:

[..]

Met zulke teamleden heb je geen tegenstander nodig.

Wat een lul.
  donderdag 9 maart 2023 @ 12:45:54 #172
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_208299781
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2023 08:22 schreef Vliegbaard het volgende:
Hamilton is gewoon het beste in zijn eentje opende baan. Een snel rondje rijden is een kunst, meerdere snelle rondjes consistent rijden is een kunst maar met het echte racen zit hem m.i. ook vooral in het racen tegen anderen.
Van Max weten we dat Jos hem vroeger regelmatig achteraan in liet starten als “straf”. Dat heeft hem waarschijnlijk geleerd om ook daadwerkelijk te racen. Van Hamilton ben ik niet op de hoogte.
Ook in de F1 hebben ze straffen en startte Hamilton een paar keer achteraan.
En wat denk je? Dikke podiumplekken.
Wie dit leest is gek
pi_208299802
quote:
99s.gif Op donderdag 9 maart 2023 12:45 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Zet Hamilton, Alonson en Verstappen in een gelijkwaardige wagen, en Hamilton zal derde eindigen in het gevecht.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 maart 2023 @ 12:51:26 #174
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_208299837
quote:
99s.gif Op donderdag 9 maart 2023 12:45 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Want dat is ook echt een uitdaging als je auto zo veel harder loopt dan de concurrentie dat zelfs Verstappen kansloos is om er ook maar iets aan te doen, en je ook nog mazzel hebt dat er een sprintrace is (echt ik haat die dingen).
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 9 maart 2023 @ 12:57:14 #175
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_208299888
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 12:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Want dat is ook echt een uitdaging als je auto zo veel harder loopt dan de concurrentie dat zelfs Verstappen kansloos is om er ook maar iets aan te doen, en je ook nog mazzel hebt dat er een sprintrace is (echt ik haat die dingen).
De suggestie was dat Hamilton alleen hard reed als hij niemand voor zich had.

Bijna iedereen heeft óf een superieure auto óf mazzel nodig om WDC te worden. Voorbeelden te over de laatste jaren.
Wie dit leest is gek
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 maart 2023 @ 13:03:18 #176
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_208299936
quote:
99s.gif Op donderdag 9 maart 2023 12:57 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
De suggestie was dat Hamilton alleen hard reed als hij niemand voor zich had.

Bijna iedereen heeft óf een superieure auto óf mazzel nodig om WDC te worden. Voorbeelden te over de laatste jaren.
Of als zijn auto een raketauto is. Ik kan me seizoenen herinneren dat die Mercedes het hele veld twee keer per race oprolde, maar Hamilton er gewoon in faalde om zich een weg naar voor te knokken. Mooiste voorbeeld hiervan is Mexico 2017(?) toen ie zelfs gelapt werd.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 9 maart 2023 @ 13:13:36 #177
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_208300007
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 13:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Of als zijn auto een raketauto is. Ik kan me seizoenen herinneren dat die Mercedes het hele veld twee keer per race oprolde, maar Hamilton er gewoon in faalde om zich een weg naar voor te knokken. Mooiste voorbeeld hiervan is Mexico 2017(?) toen ie zelfs gelapt werd.
Ik zeg toch superieure auto. Of mazzel dat alle achterblijvers er tussenuit gedirigeerd worden en je net op nieuwe softs staat.
Wie dit leest is gek
pi_208300068
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 22:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Arrogant ventje die Hamilton :')
De enige echte.
pi_208300077
quote:

[..]

Ok ok ok ik moet toegeven, ik wilde niet meedoen met het trekken van harde conclusies uit de quotes, maar als hij het echt op deze manier gezegd heeft _O- :')

Bedankt voor het opzoeken en uitschrijven
pi_208300894
Denk eerlijk gezegd dat Lewis zijn feedback lang niet zo gedetailleerd is als bijvoorbeeld van Max, Alonso, of zoals die van Vettel was...... zoiets hoor je ook wel uit de vragen die hij aan het team stelt als hij in de auto zit. Dan lijkt hij het soms echt niet zo goed te begrijpen.

Misschien hebben ze de opmerkingen van Lewis best gehoord maar werkte het ook gewoon niet..... :+
  donderdag 9 maart 2023 @ 15:14:51 #181
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_208301429
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Minder prominent dan Schumacher die ook de halve staf van Benetton mee nam ja _O-
De halve staff is wat overdreven. In weze alleen Ross Brawn. Rory Byrne wilde in 1996 met pensioen gaan, maar werd uiteindelijk door Ferrari overgehaald om daarnaartoe te gaan. Jean Todt zat al bij Ferrari voor Schumi.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_208301478
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 14:30 schreef Dazalbest1 het volgende:
Denk eerlijk gezegd dat Lewis zijn feedback lang niet zo gedetailleerd is als bijvoorbeeld van Max, Alonso, of zoals die van Vettel was...... zoiets hoor je ook wel uit de vragen die hij aan het team stelt als hij in de auto zit. Dan lijkt hij het soms echt niet zo goed te begrijpen.

Misschien hebben ze de opmerkingen van Lewis best gehoord maar werkte het ook gewoon niet..... :+
Ach, na alle jaren vooraan in een auto die praktisch op de automatische piloot reed zal hij ook niet veel verder komen dan: 'faster! more on rails!'
  donderdag 9 maart 2023 @ 15:35:25 #183
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_208301684
quote:

Misschien denken zijn engineers dat hij helemaal niet weet wat een auto nodig heeft en hebben ze met opzet niet geluisterd. :')
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  donderdag 9 maart 2023 @ 15:40:50 #184
131800 Tarado
capô de fusca
pi_208301763
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 14:30 schreef Dazalbest1 het volgende:

Dat zijn ook maar aannames, er wordt hier af en toe gedaan of hij een pannenkoek is maar dat klopt natuurlijk niet helemaal, of zelfs helemaal niet.

Neemt niet weg dat dit commentaar van hem niet heel slim was.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarado op 09-03-2023 15:51:31 ]
pi_208302011
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 15:40 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat zijn ook maar aannames, er wordt hier af en toe gedaan of hij een pannenkoek is maar dat klopt natuurlijk niet helemaal, of zelfs helemaal niet.

De pannekoekfisering heeft hij ook wel voornamelijk aan zichzelf te danken, als hij weer eens bagger gereden heeft, komt hij ook niet verder dan 'the car just wasn't good', gevolgd door wat mensen bij de fabriek onder de bus te gooien, en z'n eigen ego nog eventjes strelen. Als hij wat meer zelfreflectie zou tonen, en wat concreter zou uiten wat niet goed was aan de auto volgens hem (iets wat menig coureur zonder moeite doet), zou hij al een stuk serieuzer genomen worden.
pi_208304994
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 16:01 schreef tripel7 het volgende:

[..]
De pannekoekfisering heeft hij ook wel voornamelijk aan zichzelf te danken, als hij weer eens bagger gereden heeft, komt hij ook niet verder dan 'the car just wasn't good', gevolgd door wat mensen bij de fabriek onder de bus te gooien, en z'n eigen ego nog eventjes strelen. Als hij wat meer zelfreflectie zou tonen, en wat concreter zou uiten wat niet goed was aan de auto volgens hem (iets wat menig coureur zonder moeite doet), zou hij al een stuk serieuzer genomen worden.
Precies dit!

Nee hij zal geen pannenkoek zijn, dat is overdreven..... eerder zo af en toe een poffertje
pi_208305999
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 15:40 schreef Tarado het volgende:

[..]

Hij hoorde, in zijn prime, absoluut in het rijtje top tien coureurs aller tijden.

En verder is het gewoon een onsportieve lul en een slechte verliezer.
  donderdag 9 maart 2023 @ 21:49:05 #188
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_208306765
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 21:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Hij hoorde, in zijn prime, absoluut in het rijtje top tien coureurs aller tijden.

Wanneer was dan zijn prime? Ik vind zijn prijzenkast bijvoorbeeld absoluut top 10. Heb echter op vele titels wel het een en ander aan te merken. Niet dat hij slecht is, maar wel dat teamgenoten niet overklast worden en ook zijn lobby en social media circus nodig is om de actie op de baan te beinvloeden
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_208310231
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 16:01 schreef tripel7 het volgende:

[..]
Hij is vorig seizoen overklast door zijn teamgenoot. Dat argument houdt geen stand. Hij is over zijn top heen.

Eigenlijk had hij na vorig seizoen moeten stoppen.
pi_208311411
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 21:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Zowat alle topsporters zijn slechte verliezers, toch? Daar zijn het topsporters voor. Ik bedoel, Max is ook niet de liefste als het wat tegenzit. :D
  vrijdag 10 maart 2023 @ 12:03:03 #191
62913 Blik
The one and Only!
pi_208311556
Schumacher was wel altijd de nuchterheid en vriendelijkheid zelve

/s
pi_208311592
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 12:03 schreef Blik het volgende:
Schumacher was wel altijd de nuchterheid en vriendelijkheid zelve

/s
Vergeet Senna niet, op- en naast de baan vriendelijk, sportief en lief.
pi_208311861
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 09:40 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Hij is vorig seizoen overklast door zijn teamgenoot. Dat argument houdt geen stand. Hij is over zijn top heen.

Eigenlijk had hij na vorig seizoen moeten stoppen.
Vorig jaar werd de smoes 'hij is bezig de auto te ontwikkelen' toegevoegd aan het repertoire, alles om het sprookje in stand te houden
pi_208311885
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 12:30 schreef tripel7 het volgende:

[..]
Vorig jaar werd de smoes 'hij is bezig de auto te ontwikkelen' toegevoegd aan het repertoire, alles om het sprookje in stand te houden
Ja dit jaar zal het wel zijn dat de zwaartekracht niet meehelpt omdat ie zwart is.

Eigenlijk zal Mercedes ook wel gaan beseffen dat het tijd voor Hamilton om te gaan wieberen.
pi_208311962
Wat een geluk met een coureur als Max dan.

Die weet waar hij over praat als het gaat om de wagen, als jochie moest hij ook zelf aan zijn karts sleutelen/tweaken.

Na de races is hij vaak ook technisch aan het praten in een interview of in de cooldown room.

Dat is bij Lewis altijd al anders geweest, en dat hij nu ook het lef heeft om af te geven op het team is treurig.

"Great audience" praatjes, dat is wat ie kan.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_208312029
quote:

[..]
Wat best vreemd is want nu zegt hij weer dat het team niet naar hem luistert.
pi_208312058
quote:

[..]
En het woord overklast gebruiken is wel realistisch (geen 'sprookje')?

Stel de resultaten van de eerste zes of acht wedstrijden in 2022 worden genegeerd. Zouden we dan zien dat Russel nog steeds significant beter dan zijn teamgenoot presteert?
  vrijdag 10 maart 2023 @ 12:57:20 #198
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_208312194
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 11:50 schreef DjVero het volgende:

[..]
Zowat alle topsporters zijn slechte verliezers, toch? Daar zijn het topsporters voor. Ik bedoel, Max is ook niet de liefste als het wat tegenzit. :D
Klopt, maar Hamilton is ook nog eens een slechte winnaar.
  vrijdag 10 maart 2023 @ 13:39:45 #199
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_208312688
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 12:44 schreef Questular het volgende:

[..]
Wat best vreemd is want nu zegt hij weer dat het team niet naar hem luistert.
_O- Touché
  vrijdag 10 maart 2023 @ 13:40:46 #200
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_208312700
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 12:47 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
En het woord overklast gebruiken is wel realistisch (geen 'sprookje')?

Stel de resultaten van de eerste zes of acht wedstrijden in 2022 worden genegeerd. Zouden we dan zien dat Russel nog steeds significant beter dan zijn teamgenoot presteert?
Als we alle gewonnen races van Hamilton negeren, zou hij dan meervoudig WK zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')