Die, ja.quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:59 schreef xpompompomx het volgende:
Mensen die geen richting aangeven
Met 60 door een 30 zone heenknallen![]()
Turken in een nieuwe Audi is ook een leuke rubriek.quote:Op zondag 17 september 2023 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind mensen met een dure auto net zo irritant
Ik ben ook benieuwd hoeveel figuren er zijn die vanwege hun dashcam alles uitvergroten of laten gebeuren zodat ze weer een nieuw filmpje hebben voor youtube.quote:Op zondag 17 september 2023 11:44 schreef qajariaq het volgende:
Ik irriteer me het meeste aan mensen die overal maar kritiek op hebben. Wel eens gehad dat ik op een rotonde onverwacht geen voorrang kreeg. Gaat iemand anders die er geen directe last van had als een idioot toeteren en obscene gebaren maken, zelfs er achteraan en nog ff inhalen om een vinger op te kunnen steken. Wat een aanstellende idioot zeg.
Dat zijn die sneuneuzen die juist hun filmpjes op Youtube zetten. Ik heb ook een dashcam, maar ik ben er nooit actief mee bezig.quote:Op zondag 17 september 2023 12:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd hoeveel figuren er zijn die vanwege hun dashcam alles uitvergroten of laten gebeuren zodat ze weer een nieuw filmpje hebben voor youtube.
Ik heb die cam na een maand weer weggedaan. Het focussen op bewijs bij evt. 'conflicten' is kennelijk niet mijn ding. Het bleek ook dat ik zelf ongeveer net zo vaak mis zit als een ander. Tolerant zijn bij fouten van een ander en oprecht excuus aanbieden als ik mis zit voelt gewoon veel beter.quote:Op zondag 17 september 2023 16:44 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Dat zijn die sneuneuzen die juist hun filmpjes op Youtube zetten. Ik heb ook een dashcam, maar ik ben er nooit actief mee bezig.
Soms is zo'n reactie ook uit maar als schrik omdat er iets onverwachts gebeurt.quote:Op zondag 17 september 2023 11:44 schreef qajariaq het volgende:
Ik irriteer me het meeste aan mensen die overal maar kritiek op hebben. Wel eens gehad dat ik op een rotonde onverwacht geen voorrang kreeg. Gaat iemand anders die er geen directe last van had als een idioot toeteren en obscene gebaren maken, zelfs er achteraan en nog ff inhalen om een vinger op te kunnen steken. Wat een aanstellende idioot zeg.
Nou, ik moest even op de rem en had daar alle tijd voor, op de een of andere manierverbaasde me het niet eens. De toeteraar stond achter de doorrijder en had allang al gezien dat ik er nog aan kwam. Als je zo schrikt van iemand voor je die begint op te trekken als het niet handig is dat je een minuut lang in je auto zit te razen en tieren dan moet je nodig je hart laten controleren vrees ik.quote:Op zondag 17 september 2023 17:53 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Soms is zo'n reactie ook uit maar als schrik omdat er iets onverwachts gebeurt.
Veel mensen zijn gewoon opgefokt in het verkeer. Of omdat ze dat karakter hebben, of omdat ze in een auto zo worden. Of teveel stress.quote:Op zondag 17 september 2023 18:13 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Nou, ik moest even op de rem en had daar alle tijd voor, op de een of andere manierverbaasde me het niet eens. De toeteraar stond achter de doorrijder en had allang al gezien dat ik er nog aan kwam. Als je zo schrikt van iemand voor je die begint op te trekken als het niet handig is dat je een minuut lang in je auto zit te razen en tieren dan moet je nodig je hart laten controleren vrees ik.
En ook dit wel, ja.quote:Op zondag 17 september 2023 17:53 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Soms is zo'n reactie ook uit maar als schrik omdat er iets onverwachts gebeurt.
Nou, als je een minuut nadat een ander onterecht op de rem moet nog raar gaat inhalen om een middelvinger te kunnen tonen... Dat is pure agressie.quote:Op zondag 17 september 2023 18:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ook dit wel, ja.
Het verkeer kan druk en chaotisch zijn. Mensen hebben haast. Veel mensen bedoelen het zo rot niet eens. En reageren soms gewoon even anders dan ze van zichzelf zouden verwachten.
quote:Op zondag 17 september 2023 18:40 schreef qajariaq het volgende:
Waarom wordt hier een duidelijk agressief gedragende chauffeur zo verdedigd?
quote:Op zondag 17 september 2023 18:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Veel mensen zijn gewoon opgefokt in het verkeer.
Tbh had ik niet heel je post gelezen, en ging mijn opmerking meer over het algemeen.quote:Op zondag 17 september 2023 18:40 schreef qajariaq het volgende:
Waarom wordt hier een duidelijk agressief gedragende chauffeur zo verdedigd?
Gewoon op dezelfde manier blijven optrekken. Dat meneer dan bij het verdrijvingsvlak in het nauw komt, is zijn probleem.quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:55 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Als ik gewoon verder normaal opgetrokken had, was meneer bijzonder in het nauw gekomen bij het verdrijvingsvlak. Had ik dan van m'n gas moeten gaan? Had gekund, niet gedaan.
[..]
Dat dacht ik ook van die situatie.
Vijftien jaar geleden had ik je gelijk gegeven, maar tegenwoordig worden BWM's zelfs met functionerende richtingaanwijzers geleverd.quote:
Dat ze functioneren, wil niet zeggen dat ze ook gebruikt wordenquote:Op maandag 18 september 2023 08:51 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Vijftien jaar geleden had ik je gelijk gegeven, maar tegenwoordig worden BWM's zelfs met functionerende richtingaanwijzers geleverd.![]()
Audi's daarentegen.
Kom eens naar het VK, bizar hoe vaak je dat hier ziet. En ook hoe vaak je mensen met pech langs de weg ziet staan. Paar jaar geleden zelfs een keer een Bentley met z'n alarmlichten op de vluchtstrook zien staan, en de eigenaar achter de reling. Ding was nog geen 3 jaar oudquote:Op maandag 18 september 2023 17:22 schreef kanovinnie het volgende:
Tering wat een hoop figuren met kapotte verlichting of verkeerd afgestelde verlichting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |