abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210659559
quote:
13s.gif Op vrijdag 15 september 2023 10:59 schreef xpompompomx het volgende:
Mensen die geen richting aangeven :r
Met 60 door een 30 zone heenknallen :r
Die, ja.

En:

- Alle auto’s met kleur (oranje, groen, rood, crčme) waar oude mensen of huismoekes in rijden. En die niet kunnen rijden. Ze rijden max 30 km per week. De zondagsrijders.

- Alle goedkope kleine auto’s. Bv: een Kia Picanto.
- Alle halve ‘busjes’. Bv: een Daihatsu Move. Gaat meestal gepaard met bovenstaand argument.

- Mensen die 30 km langzamer dan de toegestane snelheid rijden.

- Vrachtwagens die met 4 volle rijstroken andere vrachtwagens inhalen. Al snap ik dat vaak ook wel weer.

- Mensen die zonder verlichting rijden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Pisces29 op 17-09-2023 10:40:32 ]
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_210659629
Ik vind mensen met een dure auto net zo irritant :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_210659636
Of mensen die op een vierbaans weg, lekker met tunnelvisie 100 rijden op de 3e rijbaan.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_210659704
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind mensen met een dure auto net zo irritant :')
Turken in een nieuwe Audi is ook een leuke rubriek. :D Alleen kunnen ze wel degelijk goed rijden, ze hebben alleen lak aan wat regels. :)
Dat kan ik van de huismoeke in de paarse Kia niet zeggen, die kan gewoon niet rijden.
  Vis een optie? zondag 17 september 2023 @ 10:48:18 #180
70532 loveli
N
pi_210659707
Mensen.
crap in = crap out
  FOK!Fotograaf zondag 17 september 2023 @ 10:57:57 #181
842 Zorro
Z
pi_210659805
Ik heb een hekel aan verschil in benadering bij auto's
Wat ik bedoel:
Als ik in mijn Jaguar bij een wegversmalling kom waar ik van de kant kom die voorrang heeft, dan stopt de tegenligger eigenlijk altijd.
Kom ik met het Aygo'tje in dezelfde situatie dan zijn er talloze knuppels die denken er nog wel even voor te kunnen schieten. Die figuren in zo'n kut Aygo gaan wel aan de kant.
Fout. Je rijdt maar terug.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_210659846
Overigens zijn taxi’s ook wel een feestje. Die rijden echt als jongens van 20 met hun eerste auto Golf.
pi_210660244
Ik irriteer me het meeste aan mensen die overal maar kritiek op hebben. Wel eens gehad dat ik op een rotonde onverwacht geen voorrang kreeg. Gaat iemand anders die er geen directe last van had als een idioot toeteren en obscene gebaren maken, zelfs er achteraan en nog ff inhalen om een vinger op te kunnen steken. Wat een aanstellende idioot zeg.
  zondag 17 september 2023 @ 12:24:25 #184
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_210660604
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 11:44 schreef qajariaq het volgende:
Ik irriteer me het meeste aan mensen die overal maar kritiek op hebben. Wel eens gehad dat ik op een rotonde onverwacht geen voorrang kreeg. Gaat iemand anders die er geen directe last van had als een idioot toeteren en obscene gebaren maken, zelfs er achteraan en nog ff inhalen om een vinger op te kunnen steken. Wat een aanstellende idioot zeg.
Ik ben ook benieuwd hoeveel figuren er zijn die vanwege hun dashcam alles uitvergroten of laten gebeuren zodat ze weer een nieuw filmpje hebben voor youtube.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_210664786
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 12:24 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Ik ben ook benieuwd hoeveel figuren er zijn die vanwege hun dashcam alles uitvergroten of laten gebeuren zodat ze weer een nieuw filmpje hebben voor youtube.
Dat zijn die sneuneuzen die juist hun filmpjes op Youtube zetten. Ik heb ook een dashcam, maar ik ben er nooit actief mee bezig.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_210665189
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2023 16:44 schreef Ridocar het volgende:

[..]
Dat zijn die sneuneuzen die juist hun filmpjes op Youtube zetten. Ik heb ook een dashcam, maar ik ben er nooit actief mee bezig.
Ik heb die cam na een maand weer weggedaan. Het focussen op bewijs bij evt. 'conflicten' is kennelijk niet mijn ding. Het bleek ook dat ik zelf ongeveer net zo vaak mis zit als een ander. Tolerant zijn bij fouten van een ander en oprecht excuus aanbieden als ik mis zit voelt gewoon veel beter.

Leo de Haas had ooit een eigen aanrijding op zn dashcam, hoewel de situatie duidelijk zat was kon hij niets met dat bewijs.
https://www.geenstijl.nl/(...)an-de-weg-geb-l-ikt/
  zondag 17 september 2023 @ 17:53:22 #187
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_210665410
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 11:44 schreef qajariaq het volgende:
Soms is zo'n reactie ook uit maar als schrik omdat er iets onverwachts gebeurt.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_210665595
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 17:53 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Nou, ik moest even op de rem en had daar alle tijd voor, op de een of andere manierverbaasde me het niet eens. De toeteraar stond achter de doorrijder en had allang al gezien dat ik er nog aan kwam. Als je zo schrikt van iemand voor je die begint op te trekken als het niet handig is dat je een minuut lang in je auto zit te razen en tieren dan moet je nodig je hart laten controleren vrees ik.
pi_210665661
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 18:13 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Nou, ik moest even op de rem en had daar alle tijd voor, op de een of andere manierverbaasde me het niet eens. De toeteraar stond achter de doorrijder en had allang al gezien dat ik er nog aan kwam. Als je zo schrikt van iemand voor je die begint op te trekken als het niet handig is dat je een minuut lang in je auto zit te razen en tieren dan moet je nodig je hart laten controleren vrees ik.
Veel mensen zijn gewoon opgefokt in het verkeer. Of omdat ze dat karakter hebben, of omdat ze in een auto zo worden. Of teveel stress.
pi_210665681
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 17:53 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
En ook dit wel, ja.

Het verkeer kan druk en chaotisch zijn. Mensen hebben haast. Veel mensen bedoelen het zo rot niet eens. En reageren soms gewoon even anders dan ze van zichzelf zouden verwachten.
pi_210665853
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 18:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
En ook dit wel, ja.

Het verkeer kan druk en chaotisch zijn. Mensen hebben haast. Veel mensen bedoelen het zo rot niet eens. En reageren soms gewoon even anders dan ze van zichzelf zouden verwachten.
Nou, als je een minuut nadat een ander onterecht op de rem moet nog raar gaat inhalen om een middelvinger te kunnen tonen... Dat is pure agressie.

En ja, de gene die onterecht op trok zal inderdaad dat niet hebben gedaan om mij te hinderen maar gewoon de situatie niet hebben begrepen of totaal fout ingeschat. Mogelijk was die ander daarvoor al aan het bumperkleven geweest of zo waardoor ze onder druk had gestaan. Zou me niet verbazen.

Ik had zo iets van 'ik rem wel ff'. Het is een rotonde, het kan hooguit blikschade worden en dan is de situatie duidelijk genoeg op papier te zetten.

Waarom wordt hier een duidelijk agressief gedragende chauffeur zo verdedigd?
pi_210665877
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 18:40 schreef qajariaq het volgende:

quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2023 18:20 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Veel mensen zijn gewoon opgefokt in het verkeer.
  maandag 18 september 2023 @ 08:18:34 #193
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_210670189
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 18:40 schreef qajariaq het volgende:
Tbh had ik niet heel je post gelezen, en ging mijn opmerking meer over het algemeen.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_210670372
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 10:55 schreef ueberduitser het volgende:

[..]
Als ik gewoon verder normaal opgetrokken had, was meneer bijzonder in het nauw gekomen bij het verdrijvingsvlak. Had ik dan van m'n gas moeten gaan? Had gekund, niet gedaan.
[..]
Dat dacht ik ook van die situatie.
Gewoon op dezelfde manier blijven optrekken. Dat meneer dan bij het verdrijvingsvlak in het nauw komt, is zijn probleem.

Vorige week deed iemand bij mij een inhaalpoging bij het verlaten van een dorp, maar de chauffeur gaf daarbij geen vol gas. Ja, dan kom je er niet voorbij als ik rustig optrek (ik heb niet meer of minder gas gegeven). De inhaalactie werd uiteindelijk afgebroken, waarna de bestuurder verslagen de handjes in de lucht gooide.

De inhaalactie begreep ik best wel, want ik heb de cruise control gewoon op de maximumsnelheid (50) en dat kan gruwelijk irritant zijn in een lintdorp van 10+ kilometer, maar doe de inhaalactie dan niet precies op het punt waar ik optrek, maar of eerder als ik nog 50 rijd, of later op de provinciale weg als ik weer een constante snelheid heb. :s)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_210670432
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 09:22 schreef loveli het volgende:

[..]
Dat is 1 ding, een BMW.
Vijftien jaar geleden had ik je gelijk gegeven, maar tegenwoordig worden BWM's zelfs met functionerende richtingaanwijzers geleverd. :P

Audi's daarentegen. :{
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Moderator / Redactie FP maandag 18 september 2023 @ 08:53:08 #196
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_210670450
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 08:51 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Vijftien jaar geleden had ik je gelijk gegeven, maar tegenwoordig worden BWM's zelfs met functionerende richtingaanwijzers geleverd. :P

Audi's daarentegen. :{
Dat ze functioneren, wil niet zeggen dat ze ook gebruikt worden :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 18 september 2023 @ 14:02:14 #197
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_210673019
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  maandag 18 september 2023 @ 17:22:22 #198
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_210674911
Tering wat een hoop figuren met kapotte verlichting of verkeerd afgestelde verlichting :'(
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_210675410
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 17:22 schreef kanovinnie het volgende:
Tering wat een hoop figuren met kapotte verlichting of verkeerd afgestelde verlichting :'(
Kom eens naar het VK, bizar hoe vaak je dat hier ziet. En ook hoe vaak je mensen met pech langs de weg ziet staan. Paar jaar geleden zelfs een keer een Bentley met z'n alarmlichten op de vluchtstrook zien staan, en de eigenaar achter de reling. Ding was nog geen 3 jaar oud _O- En een keer een Ferrari met een lekke band _O- Lekker die potholes in het VK :D
pi_210717188
Hoort hier eigenlijk niet want ik moest er vooral om lachen maar daar is geen topic voor. En Belg met een Porsche met het kenteken POTUS. Dan heb je of slechte humor of geloof je te veel in jezelf _O- Reed wat ik kon zien best netjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')