Daarom ging het hem ook beter af toen Antony nog meedeed, die creeerde ruimte ook voor hem, nu moet hij dat voor anderen doen en dat doet hij te weinig.quote:
Heitinga lijkt me nou juist zo’n trainer die voor de wedstrijd roept dat ze er vanaf minuut 1 vol op moeten klappenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:52 schreef freaky40 het volgende:
Het is gewoon het ontbreken van snelheid en de wil er vanaf seconde 1 gelijk op te knallen. Alleen maar achterin rondspelen en wachten op kansjes die niet komen omdat je de snelheid mist om door die verdediging heen te jakkeren. Dat was gisteren niet anders dan tegen RKC en de wedstrijden er voor. Zelfs Schreuder liet ze zo spelen. Erg vermoeiend om naar te kijken. Laten we dit zondag alvast uit gaan testen tegen Sparta.
Afgelopen weekend beloofde hij ook een spektakelquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Heitinga lijkt me nou juist zo’n trainer die voor de wedstrijd roept dat ze er vanaf minuut 1 vol op moeten klappen
Stukje kelderklasse
Ik zal als Ajacied eens meer in het Feijenoord topic m'n drol uitschijten. Moet je de kleuters daar eens horen mekkeren dat de stoute Tong zo gemeen is.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Heitinga lijkt me nou juist zo’n trainer die voor de wedstrijd roept dat ze er vanaf minuut 1 vol op moeten klappen
Stukje kelderklasse
Zit je weer aan de zuip Hermpie?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zal als Ajacied eens meer in het Feijenoord topic m'n drol uitschijten. Moet je de kleuters daar eens horen mekkeren dat de stoute Tong zo gemeen is.
Heul lekker met Caland mee. Houdt z'n hand vast.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Afgelopen weekend beloofde hij ook een spektakel
Laat ook maar. Geen zin in een ban.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heul lekker met Caland mee. Houdt z'n hand vast.
* Feyenoordtopicquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zal als Ajacied eens meer in het Feijenoord topic m'n drol uitschijten. Moet je de kleuters daar eens horen mekkeren dat de stoute Tong zo gemeen is.
Ja, maar Sjon lijkt me het type dat verwacht dat er spektakel komt als hij heel hard "KOMAAN HE!!!" schreeuwt voor de wedstrijd. Niet dat hij echt een plan heeft voor spectaculair voetbal.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Afgelopen weekend beloofde hij ook een spektakel
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:33 schreef Tjacka het volgende:
Wat was het ongelooflijk slecht. Ik ben nu alweer klaar met die teringlijer
Op elke positie hebben ze een betere speler dan de hele eredivisie en dan Union en nog verneuken ze het. Het is echt ongelooflijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
even detoxxen van de succesjaren
Waar heb je het overquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Op elke positie hebben ze een betere speler dan de hele eredivisie en dan Union en nog verneuken ze het. Het is echt ongelooflijk.
Scorebord journalistiek. Tot de nummer 7 staat het op 1 punt.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar heb je het over
De nummer twee van de Bundesliga.
Feyenoord had er weinig moeite mee, over twee wedstrijden 5-2.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar heb je het over
De nummer twee van de Bundesliga.
Feyenoord staat dan ook al een hele tijd boven Ajax in de competitie.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Feyenoord had er weinig moeite mee, over twee wedstrijden 5-2.
Ik schater.
Klets niet zo domquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Op elke positie hebben ze een betere speler dan de hele eredivisie en dan Union en nog verneuken ze het. Het is echt ongelooflijk.
Geniet er van. Feijenoord staat een paar weken eerste .Ik zou het moment inhaleren. De vreugde van het tijdelijk boven Ajax staan gun ik iedere kinderhand.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Feyenoord staat dan ook al een hele tijd boven Ajax in de competitie.
Wanbeleid! De kas zit nog wel vol, maar als dit een paar seizoenen doorgaat, dan heb je helemaal niks meer.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geen idee of Sjon goed is maar je moet ook wel de mogelijkheden hebben om wat te doen, zijn beginopstelling vond ik vrij logisch, als het dan bij je spelers aan lef en nauwkeurigheid ontbreekt wordt het moeilijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:30 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja, maar Sjon lijkt me het type dat verwacht dat er spektakel komt als hij heel hard "KOMAAN HE!!!" schreeuwt voor de wedstrijd. Niet dat hij echt een plan heeft voor spectaculair voetbal.
Union staat 12 punten voor op nr 7quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Scorebord journalistiek. Tot de nummer 7 staat het op 1 punt.
Tief op naar het Utrecht topic wil jequote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:32 schreef Paul het volgende:
Welkom terug LabyadBeast
[ afbeelding ]
Officieel: Zakaria Labyad tekent bij FC Utrecht, maar rentree tegen PSV komt te vroeg
https://www.ad.nl/nederla(...)9JS66c2_SLQ25CdZqc6Y
Ik maar altijd denken dat utreg zo'n hekel heeft aan Ajax, de halve selectie is ex Ajaciedquote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:32 schreef Paul het volgende:
Welkom terug LabyadBeast
[ afbeelding ]
Officieel: Zakaria Labyad tekent bij FC Utrecht, maar rentree tegen PSV komt te vroeg
https://www.ad.nl/nederla(...)9JS66c2_SLQ25CdZqc6Y
Klaiber had ook een hekel aan Ajax, tot die er onverwacht naartoe mocht.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:03 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik maar altijd denken dat utreg zo'n hekel heeft aan Ajax, de halve selectie is ex Ajacied
Van Hanegem had graag bij Ajax gespeeld.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Klaiber had ook een hekel aan Ajax, tot die er onverwacht naartoe mocht.
Ah kansen op kansen bedoel je.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ajax heeft toch echt 4/5 kansen gehad waarbij enkel het laatste schot miste omdat er net geen opening kwam. Wat dat betreft zegt 0 schoten op doel echt vrij weinig.
Als je al moet gaan zoeken naar mogelijkheden die misschien een kans waren geworden heeft het weinig zin, was gewoon ver beneden de maat, enige positieve is dat je niet verloren hebt.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:29 schreef PicoMMP het volgende:
Die van Brobbey was wel echt een kans, maar geen schot.
Voor de rest echt niets gecreëerd.
Een goede spits maakt die 1-0 gewoon. Die ene kans is in Europa cruciaal.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je al moet gaan zoeken naar mogelijkheden die misschien een kans waren geworden heeft het weinig zin, was gewoon ver beneden de maat, enige positieve is dat je niet verloren hebt.
Ik kan me die hele kans niet meer herinneren.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:10 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Een goede spits maakt die 1-0 gewoon. Die ene kans is in Europa cruciaal.
Hoge dieptebal, Brobbey krijgt hem op de borst en bal komt in de handen van de keeper.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan me die hele kans niet meer herinneren.
Eens. ik vermoed dat ie niet gezien had dat de keeper zo ver uit was gekomen. We lijken trouwens ook die kans van Tadic in de eerste helft vergeten, daar had ie meer mee moeten doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hoge dieptebal, Brobbey krijgt hem op de borst en bal komt in de handen van de keeper.
De aanname op de borst was dus niet goed, moet je ook wat geluk mee hebben, maar een spits in vorm lukt dat wel. Met de linkerschouder de bal naar rechts sturen en de keeper is weg.
Nah op papier doe je misschien nog mee voor de titel, maar gezien het resterende programma en de vorm van nu heb ik daar wel afscheid van genomen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:48 schreef manny het volgende:
Rustig mensen. Rustig.
Vooralsnog zitten we nog in de race op 3 fronten met een selectie die ver onder niveau is en vooral een ernstig gebrek aan creativiteit heeft. Nog maar een keertje dan:
- mazaroui
- gravenbergh
- blind
- martinez
- antony
- haller
allemaal jongens die wel wat zouden kunnen bijdragen in het huidige team lijkt me. Desondanks, en ondanks Schreuder, doen we op wonderbaarlijke wijze nog mee om de titel ook.
Tevens: donderdag was het wel erg slecht.
nog 13 wedstrijden dus waarom niet.quote:Op zondag 19 februari 2023 09:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hebben jullie hier nog geloof in een titel?
Ja het kan nog steeds, al vind ik ze nog erg labiel, het is 1 stap naar voren en weer 2 stappen terug maar zolang je blijft winnen hou je de druk er ook op.quote:Op zondag 19 februari 2023 09:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hebben jullie hier nog geloof in een titel?
Nouja ik kijk vooral naar het veel makkelijkere programma in Rotterdam. Plus dat daar de ziekenboeg weer leegloopt.quote:Op zondag 19 februari 2023 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja het kan nog steeds, al vind ik ze nog erg labiel, het is 1 stap naar voren en weer 2 stappen terug maar zolang je blijft winnen hou je de druk er ook op.
Dat zegt me niet zoveel, Feyenoord maar ook Ajax gaan nog punten laten liggen, je zal zo rond de 75 uitkomen schat ik, het wordt nog spannend en de druk wordt ook weer anders hè.quote:Op zondag 19 februari 2023 09:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nouja ik kijk vooral naar het veel makkelijkere programma in Rotterdam. Plus dat daar de ziekenboeg weer leegloopt.
Mwa. Ik ben iets optimistischer wellicht, maar eens: de titel is ver weg.quote:Op zondag 19 februari 2023 06:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nah op papier doe je misschien nog mee voor de titel, maar gezien het resterende programma en de vorm van nu heb ik daar wel afscheid van genomen.
Hopen op een bekerfinale, tegen Union vlieg je er straks ook uit.
Daarom, dat je niet bovenaan staat heb je toch echt aan jezelf te danken en niet omdat Feyenoord zo goed is, maar ze moeten nog wel stappen zetten willen ze een kans maken.quote:Op zondag 19 februari 2023 09:43 schreef manny het volgende:
[..]
Mwa. Ik ben iets optimistischer wellicht, maar eens: de titel is ver weg.
Van de andere kant: het komt zeer zelden voor dat een team 13 potjes achter elkaar wint, dus het ligt nog open. Als je 2e wordt dan heb je nog dikke kans op CL en dat is me ook heel wat waard.
Eens wel hoor. Maar Feyenoord won voor de winter de meeste potjes tegen het rechterrijtje wel, dus ik denk dat ze er wel 9 of 10 van de restererende 12 gaan pakken. Maar de kwaliteit van de Ajaxselectie ligt natuurlijk veel hoger dus het zal gewoon close worden.quote:Op zondag 19 februari 2023 09:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zegt me niet zoveel, Feyenoord maar ook Ajax gaan nog punten laten liggen, je zal zo rond de 75 uitkomen schat ik, het wordt nog spannend en de druk wordt ook weer anders hè.
Ik vind ze niet zo goed hoor, scoren moeilijk maar Ajax zit ook nog niet op het niveau dat zou moeten, heb nog niet het idee dat het beroemde lek boven is.quote:Op zondag 19 februari 2023 09:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Eens wel hoor. Maar Feyenoord won voor de winter de meeste potjes tegen het rechterrijtje wel, dus ik denk dat ze er wel 9 of 10 van de restererende 12 gaan pakken. Maar de kwaliteit van de Ajaxselectie ligt natuurlijk veel hoger dus het zal gewoon close worden.
Het blijft hangen en wurgen ja. Lees in het Feyenoordtopic dat 'er nog geen punt onterecht behaald is' maar mijn beleving is anders.quote:Op zondag 19 februari 2023 10:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind ze niet zo goed hoor, scoren moeilijk maar Ajax zit ook nog niet op het niveau dat zou moeten, heb nog niet het idee dat het beroemde lek boven is.
Wat is onterecht, maar laten we zeggen dat het ze niet tegenzit.quote:Op zondag 19 februari 2023 10:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het blijft hangen en wurgen ja. Lees in het Feyenoordtopic dat 'er nog geen punt onterecht behaald is' maar mijn beleving is anders.
ze zijn wel het meest stabiel, maar als je ondanks ons magere seizoen maar 3 verliespunten voorstaat met een slechter doelsaldo snap ik die hosanna daar niet.quote:Op zondag 19 februari 2023 10:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het blijft hangen en wurgen ja. Lees in het Feyenoordtopic dat 'er nog geen punt onterecht behaald is' maar mijn beleving is anders.
Ze staan bovenaan, natuurlijk is er hosanna. De afgelopen vier jaar werd de eredivisie gedomineerd door Ajax en PSV eindigde telkens boven Feyenoord. Normaal strijden ze op afstand om plek drie met AZ.quote:Op zondag 19 februari 2023 10:14 schreef Malavita het volgende:
[..]
ze zijn wel het meest stabiel, maar als je ondanks ons magere seizoen maar 3 verliespunten voorstaat met een slechter doelsaldo snap ik die hosanna daar niet.
men mag blij zijn, maar de reactie dat men al praktisch kampioen is is wel erg misplaatst.quote:Op zondag 19 februari 2023 10:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ze staan bovenaan, natuurlijk is er hosanna. De afgelopen vier jaar werd de eredivisie gedomineerd door Ajax en PSV eindigde telkens boven Feyenoord. Normaal strijden ze op afstand om plek drie met AZ.
Wie zegt dat dan?quote:Op zondag 19 februari 2023 10:28 schreef Malavita het volgende:
[..]
men mag blij zijn, maar de reactie dat men al praktisch kampioen is is wel erg misplaatst.
Ach ik denk dat de realistische analitici daar ook wel zien dat het niet zoveel is. Enige kans voor Feyenoord om serieus mee te doen met Ajax is nu kampioen worden, de halve selectie in de zomer meteen doorselecteren en hopen op een paar voltreffers aan aankopen met de CL-miljoenen.quote:Op zondag 19 februari 2023 10:28 schreef Malavita het volgende:
[..]
men mag blij zijn, maar de reactie dat men al praktisch kampioen is is wel erg misplaatst.
quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze heldere uiteenzetting mod onlogisch.
Met hoeveel punten voorsprong worden we kampioen?
quote:
wat voorbeeldenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:00 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dit is de kampioensoverwinning.
Dat is volkomen duidelijk natuurlijk. We krijgen een ouderwetse kampioen van de armoe, met een bedroevend aantal punten. Man man man, wat hebben we het weggegooid dit jaar.quote:Op zondag 19 februari 2023 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom, dat je niet bovenaan staat heb je toch echt aan jezelf te danken en niet omdat Feyenoord zo goed is, maar ze moeten nog wel stappen zetten willen ze een kans maken.
Normaliter zou je 3e staan met dit aantal punten en nu 1e, om serieus mee te doen in de toekomst is wel wat meer nodig dan 1 kampioenschap al helpen die CL miljoenen uiteraard wel. Of Ajax blijft het verneuken, dat kan natuurlijk ook, duurt allemaal erg lang qua duidelijkheid over TD, technische man in RVC.quote:Op zondag 19 februari 2023 10:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach ik denk dat de realistische analitici daar ook wel zien dat het niet zoveel is. Enige kans voor Feyenoord om serieus mee te doen met Ajax is nu kampioen worden, de halve selectie in de zomer meteen doorselecteren en hopen op een paar voltreffers aan aankopen met de CL-miljoenen.
Want de selectie is echt niet veel, zonder Slot zou Feyenoord gewoon vijfde staan.
eeuwig zonde, wanbeleid aan de top. Td en rvc voetbalman moet er echt zsm komen.quote:Op zondag 19 februari 2023 10:36 schreef manny het volgende:
[..]
Dat is volkomen duidelijk natuurlijk. We krijgen een ouderwetse kampioen van de armoe, met een bedroevend aantal punten. Man man man, wat hebben we het weggegooid dit jaar.
Ah, nou als dat serieus je voorbeelden zijn zit het vooral in je hoofd dusquote:
lekker blijven trollen. En weer terug naar het fnoord topic zou ik zeggenquote:Op zondag 19 februari 2023 10:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
User Malavita begrijpt het allemaal niet.
Eerst naar de Coolsingel.quote:Op zondag 19 februari 2023 10:41 schreef Malavita het volgende:
[..]
lekker blijven trollen. En weer terug naar het fnoord topic zou ik zeggen
Als je van armoe houdt give it a go zou ik zeggenquote:Op zondag 19 februari 2023 10:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eerst naar de Coolsingel.
Vijfde zegt diequote:Op zondag 19 februari 2023 10:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach ik denk dat de realistische analitici daar ook wel zien dat het niet zoveel is. Enige kans voor Feyenoord om serieus mee te doen met Ajax is nu kampioen worden, de halve selectie in de zomer meteen doorselecteren en hopen op een paar voltreffers aan aankopen met de CL-miljoenen.
Want de selectie is echt niet veel, zonder Slot zou Feyenoord gewoon vijfde staan.
Wordt nog knap lastig.quote:Op zondag 19 februari 2023 11:05 schreef Tarado het volgende:
Vandaag eerst maar weer eens winnen, heeft weinig zin om naar anderen te kijken.
Toch kan het gewoon nog met dank aan PSV eigenlijk, over de 2e plek net zoveel opleveren ben ik het niet helemaal mee eens al heeft Ajax wel de meeste kans om de CL te halen, maar het is toch een verschil of je al in mei weet dat je het gaat halen of pas in augustus.quote:Op zondag 19 februari 2023 11:11 schreef Pedroso het volgende:
Het zou op dit moment ook beschamend zijn als je met het voetbal en uitslagen van dit seizoen nog kampioen gaat worden. Feijenoord heeft misschien niet het beste spelersmateriaal maar zeker wel het beste team (en ook veruit de beste coach)
Alleen als Feijenoord het zelf verkloot en gaat shaken dan kan het nog maar ik zie het niet gebeuren.
Financieel zou een 2e plek (bijna) net zoveel opleveren dus wat dat betreft is er nog alles om voor te gaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |