Eens wel hoor. Maar Feyenoord won voor de winter de meeste potjes tegen het rechterrijtje wel, dus ik denk dat ze er wel 9 of 10 van de restererende 12 gaan pakken. Maar de kwaliteit van de Ajaxselectie ligt natuurlijk veel hoger dus het zal gewoon close worden.quote:Op zondag 19 februari 2023 09:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zegt me niet zoveel, Feyenoord maar ook Ajax gaan nog punten laten liggen, je zal zo rond de 75 uitkomen schat ik, het wordt nog spannend en de druk wordt ook weer anders hè.
Ik vind ze niet zo goed hoor, scoren moeilijk maar Ajax zit ook nog niet op het niveau dat zou moeten, heb nog niet het idee dat het beroemde lek boven is.quote:Op zondag 19 februari 2023 09:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Eens wel hoor. Maar Feyenoord won voor de winter de meeste potjes tegen het rechterrijtje wel, dus ik denk dat ze er wel 9 of 10 van de restererende 12 gaan pakken. Maar de kwaliteit van de Ajaxselectie ligt natuurlijk veel hoger dus het zal gewoon close worden.
Het blijft hangen en wurgen ja. Lees in het Feyenoordtopic dat 'er nog geen punt onterecht behaald is' maar mijn beleving is anders.quote:Op zondag 19 februari 2023 10:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind ze niet zo goed hoor, scoren moeilijk maar Ajax zit ook nog niet op het niveau dat zou moeten, heb nog niet het idee dat het beroemde lek boven is.
Wat is onterecht, maar laten we zeggen dat het ze niet tegenzit.quote:Op zondag 19 februari 2023 10:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het blijft hangen en wurgen ja. Lees in het Feyenoordtopic dat 'er nog geen punt onterecht behaald is' maar mijn beleving is anders.
ze zijn wel het meest stabiel, maar als je ondanks ons magere seizoen maar 3 verliespunten voorstaat met een slechter doelsaldo snap ik die hosanna daar niet.quote:Op zondag 19 februari 2023 10:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het blijft hangen en wurgen ja. Lees in het Feyenoordtopic dat 'er nog geen punt onterecht behaald is' maar mijn beleving is anders.
Ze staan bovenaan, natuurlijk is er hosanna. De afgelopen vier jaar werd de eredivisie gedomineerd door Ajax en PSV eindigde telkens boven Feyenoord. Normaal strijden ze op afstand om plek drie met AZ.quote:Op zondag 19 februari 2023 10:14 schreef Malavita het volgende:
[..]
ze zijn wel het meest stabiel, maar als je ondanks ons magere seizoen maar 3 verliespunten voorstaat met een slechter doelsaldo snap ik die hosanna daar niet.
men mag blij zijn, maar de reactie dat men al praktisch kampioen is is wel erg misplaatst.quote:Op zondag 19 februari 2023 10:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ze staan bovenaan, natuurlijk is er hosanna. De afgelopen vier jaar werd de eredivisie gedomineerd door Ajax en PSV eindigde telkens boven Feyenoord. Normaal strijden ze op afstand om plek drie met AZ.
Wie zegt dat dan?quote:Op zondag 19 februari 2023 10:28 schreef Malavita het volgende:
[..]
men mag blij zijn, maar de reactie dat men al praktisch kampioen is is wel erg misplaatst.
Ach ik denk dat de realistische analitici daar ook wel zien dat het niet zoveel is. Enige kans voor Feyenoord om serieus mee te doen met Ajax is nu kampioen worden, de halve selectie in de zomer meteen doorselecteren en hopen op een paar voltreffers aan aankopen met de CL-miljoenen.quote:Op zondag 19 februari 2023 10:28 schreef Malavita het volgende:
[..]
men mag blij zijn, maar de reactie dat men al praktisch kampioen is is wel erg misplaatst.
quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze heldere uiteenzetting mod onlogisch.
Met hoeveel punten voorsprong worden we kampioen?
quote:
wat voorbeeldenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:00 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dit is de kampioensoverwinning.
Dat is volkomen duidelijk natuurlijk. We krijgen een ouderwetse kampioen van de armoe, met een bedroevend aantal punten. Man man man, wat hebben we het weggegooid dit jaar.quote:Op zondag 19 februari 2023 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom, dat je niet bovenaan staat heb je toch echt aan jezelf te danken en niet omdat Feyenoord zo goed is, maar ze moeten nog wel stappen zetten willen ze een kans maken.
Normaliter zou je 3e staan met dit aantal punten en nu 1e, om serieus mee te doen in de toekomst is wel wat meer nodig dan 1 kampioenschap al helpen die CL miljoenen uiteraard wel. Of Ajax blijft het verneuken, dat kan natuurlijk ook, duurt allemaal erg lang qua duidelijkheid over TD, technische man in RVC.quote:Op zondag 19 februari 2023 10:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach ik denk dat de realistische analitici daar ook wel zien dat het niet zoveel is. Enige kans voor Feyenoord om serieus mee te doen met Ajax is nu kampioen worden, de halve selectie in de zomer meteen doorselecteren en hopen op een paar voltreffers aan aankopen met de CL-miljoenen.
Want de selectie is echt niet veel, zonder Slot zou Feyenoord gewoon vijfde staan.
eeuwig zonde, wanbeleid aan de top. Td en rvc voetbalman moet er echt zsm komen.quote:Op zondag 19 februari 2023 10:36 schreef manny het volgende:
[..]
Dat is volkomen duidelijk natuurlijk. We krijgen een ouderwetse kampioen van de armoe, met een bedroevend aantal punten. Man man man, wat hebben we het weggegooid dit jaar.
Ah, nou als dat serieus je voorbeelden zijn zit het vooral in je hoofd dusquote:
lekker blijven trollen. En weer terug naar het fnoord topic zou ik zeggenquote:Op zondag 19 februari 2023 10:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
User Malavita begrijpt het allemaal niet.
Eerst naar de Coolsingel.quote:Op zondag 19 februari 2023 10:41 schreef Malavita het volgende:
[..]
lekker blijven trollen. En weer terug naar het fnoord topic zou ik zeggen
Als je van armoe houdt give it a go zou ik zeggenquote:Op zondag 19 februari 2023 10:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eerst naar de Coolsingel.
Vijfde zegt diequote:Op zondag 19 februari 2023 10:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach ik denk dat de realistische analitici daar ook wel zien dat het niet zoveel is. Enige kans voor Feyenoord om serieus mee te doen met Ajax is nu kampioen worden, de halve selectie in de zomer meteen doorselecteren en hopen op een paar voltreffers aan aankopen met de CL-miljoenen.
Want de selectie is echt niet veel, zonder Slot zou Feyenoord gewoon vijfde staan.
Wordt nog knap lastig.quote:Op zondag 19 februari 2023 11:05 schreef Tarado het volgende:
Vandaag eerst maar weer eens winnen, heeft weinig zin om naar anderen te kijken.
Toch kan het gewoon nog met dank aan PSV eigenlijk, over de 2e plek net zoveel opleveren ben ik het niet helemaal mee eens al heeft Ajax wel de meeste kans om de CL te halen, maar het is toch een verschil of je al in mei weet dat je het gaat halen of pas in augustus.quote:Op zondag 19 februari 2023 11:11 schreef Pedroso het volgende:
Het zou op dit moment ook beschamend zijn als je met het voetbal en uitslagen van dit seizoen nog kampioen gaat worden. Feijenoord heeft misschien niet het beste spelersmateriaal maar zeker wel het beste team (en ook veruit de beste coach)
Alleen als Feijenoord het zelf verkloot en gaat shaken dan kan het nog maar ik zie het niet gebeuren.
Financieel zou een 2e plek (bijna) net zoveel opleveren dus wat dat betreft is er nog alles om voor te gaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |