De mens is smakeloos.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:17 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Is Europa een smakeloos continent?
Zou wel erg dom zijn om een nummer weg te gooien waarmee je derde staat in de oddsquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:23 schreef molloot200 het volgende:
Volgende week Finland en ik krijg nu toch wel lichte stress of Cha Cha Cha daar wel gaat winnen
Als we de trend door zetten wint Girls Like Youquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:23 schreef molloot200 het volgende:
Volgende week Finland en ik krijg nu toch wel lichte stress of Cha Cha Cha daar wel gaat winnen
Het is niet alsof zoiets nog nooit is gebeurdquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou wel erg dom zijn om een nummer weg te gooien waarmee je derde staat in de odds
Aksel vindt dit een leuke post.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou wel erg dom zijn om een nummer weg te gooien waarmee je derde staat in de odds
Finnen hebben ook Cicciolina vermoord eerderquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het is niet alsof zoiets nog nooit is gebeurd
Italie verdient ondertussen een oeuvre-awardquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Alleen Noorwegen, Italie, Tsjechie, Malta en misschien Ierland hebben naar mijn mening goede keuzes gemaakt.
Nadeel van een Italiaanse winst is dat ze het jaar erna weer de organisatie doenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:29 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Italie verdient ondertussen een oeuvre-award
Ik moet wel zeggen als je zo een rijtje liedjes luistert van dit jaar, dan springt Italië er wel uit als kwaliteit.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nadeel van een Italiaanse winst is dat ze het jaar erna weer de organisatie doen
Die beslissing zul je zelf moeten maken, daar kunnen wij je niet bij helpen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:00 schreef Redefine het volgende:
WIDM afelvering was wel prima. Al ga ik mijzelf wel steeds meer afvragen of ik volgend jaar nog wel ga kijken.
Die plotselinge drang om generieke troep te sturen begrijp ik ook niet. Zeker van allerlei landen die toch nooit winnen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:32 schreef molloot200 het volgende:
Je zou toch denken dat na de winsten van onder meer Maneskien de landen vaker unieke en "eigen" keuzes zouden maken. De afgelopen twee jaren bevestigen best wel het tegendeel
Om te beslissen of ik wel of geen WIDM zou kijken volgend jaar heb ik niemand anders bij nodig nee.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die beslissing zul je zelf moeten maken, daar kunnen wij je niet bij helpen.
Ik ga het wel merken over een paar weken.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen als je zo een rijtje liedjes luistert van dit jaar, dan springt Italië er wel uit als kwaliteit.
Voyager deelde laatst wel beelden dat ze in de studio bezig waren, maarja dat deed Dami ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:33 schreef molloot200 het volgende:
Ik hoop wel dat Australië nog met iets unieks komt (denk Voyager of zo). Maar ze zullen wel weer met Dami Im komen met zo'n ballad in semi 2, want daar hebben we er nog niet genoeg van.
Op zich ook niet gek als je muzikant bentquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Voyager deelde laatst wel beelden dat ze in de studio bezig waren, maarja dat deed Dami ook.
Niet alleen de winst. Maar ook de hoge scores van veel andere eigenzinnige nummers. Meestal heb je wel dat het jaar erna daar wel wat op voort wordt geborduurd. Zoals het jaar na CATS vrij sterk was. Maar in dit geval was vorig jaar al heel zwak. En dit jaar heb ik nog weinig enthousiasme gehoord.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:32 schreef molloot200 het volgende:
Je zou toch denken dat na de winsten van onder meer Maneskien de landen vaker unieke en "eigen" keuzes zouden maken. De afgelopen twee jaren bevestigen best wel het tegendeel
Daarom, maar was wel als teaser voor de eurofans om te trollen of echtquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Op zich ook niet gek als je muzikant bent
Ook wel terecht hoor! Gustaph's Because of You is het meestgedraaide songfestival 2023-lied in de plaatselijke gay bar. Op 2 staat trouwens Cha Cha Cha.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:20 schreef molloot200 het volgende:
Lijkt er steeds meer op dat België toch wel safe naar de finale gaat zo.
Ondanks dat ik het nummer niks vind. Maar het voelt toch steeds logischer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |