Wie zegt er iets over eliminatie? Ik niet met de OPquote:Op vrijdag 17 februari 2023 01:40 schreef Kakadylo het volgende:
Er komt geen eliminatie
Schrijf volgende week maar op
Het is sowieso een waardeloze TTquote:Op vrijdag 17 februari 2023 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie zegt er iets over eliminatie? Ik niet met de OP
Jullie doen het er maar mee de komende urenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 01:43 schreef Kakadylo het volgende:
En je deed er nog behoorlijk wat moeite voor ook
Oh, nja, voor degenen die nog willen weten hoe en wat, maakt het niet veel uit. Nu slaapstreams en iedereen in bedquote:Op vrijdag 17 februari 2023 01:53 schreef Kakadylo het volgende:
Je stream loopt achter want wat jij ziet is al van een tijdje terug
Wat een gebaggerquote:Op vrijdag 17 februari 2023 01:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Jullie doen het er maar mee de komende uren
voorlopig zie ik alleen maar slapende mensen, eunice scharrelt wel ergens rondquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:26 schreef D. het volgende:
[..]
Wat een gebagger
Klaar voor de zoemer!
Meestal rond 10:50uquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
voorlopig zie ik alleen maar slapende mensen, eunice scharrelt wel ergens rond
Eunice is altijd vroeg, die zit vaak al in het donker buiten te mediteren.quote:
nee haar gedoneerd voor goed doelquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:42 schreef 5thencounter het volgende:
Wat een lelijke rattekop heeft Euni..Zal wel een goeie reden hebben, shampoo te duur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |