Wie zegt er iets over eliminatie? Ik niet met de OPquote:Op vrijdag 17 februari 2023 01:40 schreef Kakadylo het volgende:
Er komt geen eliminatie
Schrijf volgende week maar op
Het is sowieso een waardeloze TTquote:Op vrijdag 17 februari 2023 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie zegt er iets over eliminatie? Ik niet met de OP
Jullie doen het er maar mee de komende urenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 01:43 schreef Kakadylo het volgende:
En je deed er nog behoorlijk wat moeite voor ook
Oh, nja, voor degenen die nog willen weten hoe en wat, maakt het niet veel uit. Nu slaapstreams en iedereen in bedquote:Op vrijdag 17 februari 2023 01:53 schreef Kakadylo het volgende:
Je stream loopt achter want wat jij ziet is al van een tijdje terug
Wat een gebaggerquote:Op vrijdag 17 februari 2023 01:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Jullie doen het er maar mee de komende uren
voorlopig zie ik alleen maar slapende mensen, eunice scharrelt wel ergens rondquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:26 schreef D. het volgende:
[..]
Wat een gebagger
Klaar voor de zoemer!
Meestal rond 10:50uquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
voorlopig zie ik alleen maar slapende mensen, eunice scharrelt wel ergens rond
Eunice is altijd vroeg, die zit vaak al in het donker buiten te mediteren.quote:
nee haar gedoneerd voor goed doelquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:42 schreef 5thencounter het volgende:
Wat een lelijke rattekop heeft Euni..Zal wel een goeie reden hebben, shampoo te duur?
Ik bedoelde de zoenerquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eunice is altijd vroeg, die zit vaak al in het donker buiten te mediteren.
Ze deed het altijd al, en zei er ook nadrukkelijk bij dat ze niet wil proberen mensen te inspirerenquote:
A je bedoeld de zoeMerquote:
tja een ander loopt elke dag zijn medebewoners uit te schelden voor van alles en nog wat , ook voor tv zekerquote:
'Tuurlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ze deed het altijd al, en zei er ook nadrukkelijk bij dat ze niet wil proberen mensen te inspireren
Dit was de 4de keer al, normaal doet ze het altijd met haar kinderen, dan maken ze er een feestje van.quote:
Dit was al de 4e keer dat ze doneerde.quote:
dat wil bern ook doen , maar zijn haar is nog niet lang genoegquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit was de 4de keer al, normaal doet ze het altijd met haar kinderen, dan maken ze er een feestje van.
Ze doneert haar haar voor mensen die een pruik nodig hebben na een ziekte.
Nobel strevenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat wil bern ook doen , maar zijn haar is nog niet lang genoeg
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
het haar van Bern is lang zat volgens mij.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
hij wil zelf zijn haar nog in knotje kunnen doen , na donatiequote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:01 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
het haar van Bern is lang zat volgens mij.
dan wordt het een dun staartje wat hij gaat doneren. Zijn haar is aan de onderkant niet echt geweldig meer, een beetje dood pluizenbosje.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:04 schreef cinsan het volgende:
[..]
hij wil zelf zijn haar nog in knotje kunnen doen , na donatie
Wat is daar dan mis mee Dun bosje dik bosje ieder bosje is er een en mensen die het nodig hebben zullen er blij mee zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:12 schreef Verida het volgende:
[..]
dan wordt het een dun staartje wat hij gaat doneren. Zijn haar is aan de onderkant niet echt geweldig meer, een beetje dood pluizenbosje.
Maar goed, het staat natuurlijk wel interessant, heel lang haar hebben en dan blijven zeggen dat je het doet om te doneren.
Ik vind het bij Bern "net niet" klinken. Beetje van kijk mij eens goeddoen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is daar dan mis mee Dun bosje dik bosje ieder bosje is er een en mensen die het nodig hebben zullen er blij mee zijn.
Wendy heeft laatst nog naar zijn haar gekeken om te kijken of er iets af moest, maar was nog niet nodig
Niet iedereen is een dikke bos gegeven Eunice had het ook vaak vast maar die heeft een dikke bos.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind het bij Bern "net niet" klinken. Beetje van kijk mij eens goeddoen.
en het staartje wordt gewoon heel dun doordat hij het elke dag vastmaakt, Haar breekt dan af. (ervaring)
maar goed, dat is mijn persoonlijke meningIk vind Bern een zijige kwast.
toch wel bijzonder knap als je zo kan meebuigen steedsquote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac de slang doet weer alsof hij het volledig eens is met JW
en achter de rug van jw zeikt ice hem afquote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac de slang doet weer alsof hij het volledig eens is met JW
Volgens mij is dat al opgelost tochquote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar goed, we hebben dus een conflict over olie
Dat is dan heel knap....frituurolie is ontzettend duur en ze moeten de olie van twee van die dingen verversen toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al opgelost toch
Jeff krijgt 70 euro voor het avond eten daar hebben ze de olie b ijgerekend
Weet niet meer precies hoeveel ze hebbenm drie zakken patat, snacks en oliequote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is dan heel knap....frituurolie is ontzettend duur en ze moeten de olie van twee van die dingen verversen toch?
Blijft dan niet veel over voor het eten.
oh, dat zou goed kunnen. Je bindt een fietsband om 1 van je twee onderbenen, voor de grip, en dan vervolgens moet je met blote benen zo snel mogelijk die paal inklimmen. Dat geeft best wel veel blauwe plekken. En die gaan op een gegeven moment niet meer weg.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:50 schreef cinsan het volgende:
kenzy en wanda over de plekken op benen van erik , zou komen polsstokspringen
en kniekousen en schoenen van marciano ,trekt op niksquote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:53 schreef Dotteke het volgende:
Kenzie heeft haar gebreide rokje weer aan
dat kind is weg, niet te geloven dat ze nog steeds invloed heeftquote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:54 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Wanda en Kenzy fluisteren / roddelen.
Wanda: GJ haat Jeffrey, die wil hem liever gisteren dan vandaag eruit hebben.
Wanda: Babette heeft het van Mexx gehoord. Ik principe kan je dan niet boos zijn..... Er is geen grotere stoker dan Mexx. Al een half jaar loopt ze te stoken.
Kortom, het ziet er niet uitquote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
en kniekousen en schoenen van marciano ,trekt op niks
Om welk verhaal gaat het eigenlijk?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:54 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Wanda en Kenzy fluisteren / roddelen.
Wanda: GJ haat Jeffrey, die wil hem liever gisteren dan vandaag eruit hebben.
Wanda: Babette heeft het van Mexx gehoord. Ik principe kan je dan niet boos zijn..... Er is geen grotere stoker dan Mexx. Al een half jaar loopt ze te stoken.
iets van stemming effe geleden m dacht van toen ze babel wilde nominerenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Om welk verhaal gaat het eigenlijk?
Dat ben ik een beetje kwijt, er is zoveel geroddel en gedoe.
tjonge, ze hebben elke dag wel iemand die ze willen nomineren toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
iets van stemming effe geleden m dacht van toen ze babel wilde nomineren
Uiteraard om indruk te maken, faalt enorm natuurlijk. Vervolgens loopt ie mank, lijdend de loods rond. (ps. hij heeft in dit segment weer een andere spreekstijl, kakkerig)quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:27 schreef HappyCharly het volgende:
Martin legt een stukje uit het boek van Covey uit aan Zoë, op een zeer matige manier
Had Isaac toch gelijk met zijn 'triest-ar' toen die dingen binnenkwamen?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:37 schreef pingu66 het volgende:
Dat broodrooster is binnenkort kapot. Gisteren zat Eunice er ook al mee te klooien.
optie moet ze haar 24 uur aanvragenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:45 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Babette aan het huilen, omdat ze carnaval mist.
Met d'r Duke Nukem-kaaklijn en diepe plakkende keelstemquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:45 schreef Harry het volgende:
Stream 1
hij tekent alleen meer niet weggegooid geld dusquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:45 schreef Harry het volgende:
Hoe gaat het met het tattoo gebeuren van Marciano??
Maandag naar huis, kan ze nog net haringhappen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:47 schreef cinsan het volgende:
[..]
optie moet ze haar 24 uur aanvragen
en vastenavond vieren , alaaf...................quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maandag naar huis, kan ze nog net haringhappen.
Je hoorde 'm ook worstelen met z'n uitlegquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:50 schreef Harry het volgende:
GJ: misschien is er Corona, en is alles afgeblazen?
GJ geloofd toch niet in het bestaan van Corona.....??
why?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:46 schreef pingu66 het volgende:
"Alaaf" roepen met een Oeteldonse sjaal om dat is echt een no-go!!
😉🤐. Maar ja kan zij als Maastrichtse ook niet weten😉
wat een aansteller lekker naar huis zou ik zeggenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:45 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Ze heeft een sjaal in de kleuren van Oeteldonk om de nek.
Babette: gewoon door de stad lopen. Vier dagen dronken zijn.
Jawel , maar niet in het vaccin.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:50 schreef Harry het volgende:
GJ: misschien is er Corona, en is alles afgeblazen?
GJ geloofd toch niet in het bestaan van Corona.....??
Tja, ze zegt ook nog dat ze toen ze in Spanje was ook niet bij de carnaval was, maar dat is anders, want toen had ze wel de vrijheid om te gaan.... Eh, nu niet?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
wat een aansteller lekker naar huis zou ik zeggen
Heeft met Rijnlandse en Bourgondische Carnaval (oeteldonk en Bergenop Zoom) te maken.quote:
Lelystad-Maastricht is dichterbijquote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja, ze zegt ook nog dat ze toen ze in Spanje was ook niet bij de carnaval was, maar dat is anders, want toen had ze wel de vrijheid om te gaan.... Eh, nu niet?
Ja precies! Alcohol erin en de tocht kan geheel in stijl kruipend gedaan wordenquote:
Moet ze samen met Esther haar 24 uur aan vragen kunnen ze (samen) carnaval gaan vieren!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja, ze zegt ook nog dat ze toen ze in Spanje was ook niet bij de carnaval was, maar dat is anders, want toen had ze wel
[..]
Tja, ze zegt ook nog dat ze toen ze in Spanje was ook niet bij de carnaval was, maar dat is anders, want toen had ze wel de vrijheid om te gaan.... Eh, nu niet?
Kruipend komt ze wellicht wel te laatquote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja precies! Alcohol erin en de tocht kan geheel in stijl kruipend gedaan worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |