quote:Knock-out ronde
Barcelona (ESP) vs Manchester United (ENG)
Juventus (ITA) vs Nantes (FRA)
Sporting CP (POR) vs Midtjylland (DEN)
Shakhtar (UKR) vs Rennes (FRA)
Ajax (NED) vs Union Berlin (GER)
Leverkusen (GER) vs Monaco (FRA)
Sevilla (ESP) vs PSV (NED)
Salzburg (AUT) vs Roma (ITA)
Speelschema ECLquote:Teams die al door zijn naar de laatste 16
Arsenal (ENG)
Betis (ESP)
Fenerbahçe (TUR)
Ferencváros (HUN)
Feyenoord (NED)
Freiburg (GER)
Real Sociedad (ESP)
Union Saint-Gilloise (BEL)
quote:Knock-out ronde
Qarabağ FK vs KAA Gent
Trabzonspor AŞ vs FC Basel 1893
FK Bodø/Glimt vs KKS Lech Poznań
SC Braga vs ACF Fiorentina
SS Lazio vs CFR 1907 Cluj
AEK Larnaca FC vs Dnipro-1
FC Sheriff Tiraspol vs FK Partizan
PFC Ludogorets 1945 vs Anderlecht
quote:Teams die al door zijn naar de laatste 16
AZ Alkmaar (NED)
Djurgården (SWE)
İstanbul Başakşehir (TUR)
Nice (FRA)
Sivasspor (TUR)
Slovan Bratislava (SVK)
Villarreal (ESP)
West Ham (ENG)
Er is gewoon een topic voor overige wedstrijden in de Europa League, daar kan je gewoon in postenquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:35 schreef leolinedance het volgende: [..] Maak gewoon een topic per wedstrijd. Wat is dit voor onzin.
dvdfreak in VBL / [2022/23] Europa League #1: Voorrondes volop in gangquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maak gewoon een topic per wedstrijd. Wat is dit voor onzin.
@3rr0r negeert jequote:Op donderdag 16 februari 2023 20:43 schreef hhh38 het volgende:
Niemand heeft mijn geposte wedstrijden van de UECL in de OP gezet
OP's lezen is voor mensen met een krantenabonnementquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:43 schreef hhh38 het volgende:
Niemand heeft mijn geposte wedstrijden van de UECL in de OP gezet
Voor mijn goede vriend hhh38 doe ik dit.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:44 schreef Coco het volgende:
[..]
@:3rr0r negeert je
@:dombohetolifantje1 nieuwe kans
Begin vorige topic vriendquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Voor mijn goede vriend hhh38 doe ik dit.
Ik ga dit meteen terugzoeken!
Waarom heb je dan ruzie met Tong?quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt.
Veel empatischer dan user 3rr0r die alleen met zichzelf bezig is.
Ik heb helemaal geen ruzie met tong?quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom heb je dan ruzie met Tong?
Ik heb die OP vorm gegeven flapdrolquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt.
Veel empatischer dan user 3rr0r die alleen met zichzelf bezig is.
Ik heb alleen wel Ajax moeten toevoegen in de tweede alinea.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb die OP vorm gegeven flapdrol
Was jij niet zo'n stuk vreten met een 4 daagse werkweek?quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:00 schreef Coco het volgende:
@:Mexicanobakker (2-1) en ik zien het niet positief in voor PSV.
Samen met @Caland ja.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was jij niet zo'n stuk vreten met een 4 daagse werkweek?
Ga zuipen dan tot je het positiever inziet.
Laat mod Coco met rust.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat was hier negatief aan? Dat wij ooit ruzie zouden hebben schokt mij...quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laat mod Coco met rust.
Letsgooooquote:
Ik schrok van het 'stuk vreten' deel.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat was hier negatief aan? Dat wij ooit ruzie zouden hebben schokt mij...
[..]
Letsgoooo
Afgunst.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik schrok van het 'stuk vreten' deel.
Mensen met een vierdaagse werkweek vertrouw ik over het algemeen nietquote:Op donderdag 16 februari 2023 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ambtenaar gespot.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mensen met een vierdaagse werkweek vertrouw ik over het algemeen niet
Vier en een halve dag daarentegen
walgelijk is dat jaquote:Op donderdag 16 februari 2023 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht wel erger door dat soort volk ik het "zaagman" op de woensdag in de wereld geholpen.
4,5e dag genotquote:Op donderdag 16 februari 2023 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mensen met een vierdaagse werkweek vertrouw ik over het algemeen niet
Vier en een halve dag daarentegen
zal hij aan moeten wennenquote:Op donderdag 16 februari 2023 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze moeten Simons weer kapot schoppen
Heb het idee dat hij dat wel aardig gewend is eigenlijk, ook het feit dat het al meermaals geprobeerd wordt maar hij nog altijd blessurevrij is, is wel goed natuurlijk.quote:
nou nou nouquote:Op donderdag 16 februari 2023 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze moeten Simons weer kapot schoppen
Motie afgekeurd.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat Sevilla een mooie club is?
quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik begin fan te worden van Gerrit.
Que?quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat Sevilla een mooie club is?
Bij ESPN is het ook nog 0-0quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:45 schreef 3rr0r het volgende:
Veronica mag twee maal een 0-0 uitzenden
quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:45 schreef 3rr0r het volgende:
quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:45 schreef 3rr0r het volgende:
Bedanktquote:
Spanjaarden.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso beste Spaanse hymne
@:Alaphilippe_
Ruslandquote:Op donderdag 16 februari 2023 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Spanjaarden.![]()
Fratelli d'ItaliaGoden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wegwezenquote:Op donderdag 16 februari 2023 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Spanjaarden.![]()
Fratelli d'ItaliaGoden
italië > spanje lijkt mij toch wel een uitgemaakte zaakquote:Op donderdag 16 februari 2023 21:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Niemand neemt @:Pisces29 meer serieus.
Bunga Bunga!!!!quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Spanjaarden.![]()
Fratelli d'ItaliaGoden
quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
italië > spanje lijkt mij toch wel een uitgemaakte zaak
Zegt de man die voor elke tegenstander van een Nederlandse club (buiten Feyenoord) in Europees verband juicht.quote:
Anders doe jij zelf even gezelligquote:
11 mensen mogen eigenlijk wel per direct uitloggenquote:Op donderdag 16 februari 2023 22:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Hef je moderatorschap per direct op!
Aziatischquote:Op donderdag 16 februari 2023 22:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoe zou een KingFlopLand hymne klinken ?
Wij dulden geen haat jegens Spanje.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Anders doe jij zelf even gezellig
Hoe kan het dat ze bij Ajax zo'n speler niet opstellen?quote:
Teze niet nee. Elke andere linksback wel.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan Teze daar iets aan doen?
Ja dat die bal op links zo gegeven mag worden kan natuurlijk nietquote:Op donderdag 16 februari 2023 22:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Teze niet nee. Elke andere linksback wel.
Moest eerst nog aan het super ingewikkelde voetbal van Ajax wennen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe kan het dat ze bij Ajax zo'n speler niet opstellen?
Had je iets anders verwacht vanavond?quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Nederlandse polonaise heeft een HEEL groot probleem.
Stonden te slapen bij die inworp, dat was het grootste probleem.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat die bal op links zo gegeven mag worden kan natuurlijk niet
Dit zijn volgens user tong de GROOTSTE clubs van Nederland.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht vanavond?
quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die geloven niet in de Heer
quote:Religion in South korea:
According to Pew Research Center (2010), about 46% of the population have no religious affiliation, 23% are Buddhist and 29% are Christians
Dat valt wel mee gelukkig doordat Braga het niet zo goed heeft gedaan.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Nederlandse polonaise heeft een HEEL groot probleem.
Aursnes heeft de Portugese trein anders flink geholpen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat valt wel mee gelukkig doordat Braga het niet zo goed heeft gedaan.
Zolang AZ maar ver komt is het niet zo'n probleem.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Aursnes heeft de Portugese trein anders flink geholpen.
Benfica gister wel gewonnenquote:Op donderdag 16 februari 2023 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat valt wel mee gelukkig doordat Braga het niet zo goed heeft gedaan.
Zitten anders nog een paar stevige knallers in de Conference League. Met een beetje matige loting is het zo over.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang AZ maar ver komt is het niet zo'n probleem.
Dat is nu niet zo erg, Portugal loopt nog acht zeges achter Nederland vanaf de L16.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Aursnes heeft de Portugese trein anders flink geholpen.
Erg vervelend dat die nare Gudelj scoort ja.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:18 schreef Marcoss het volgende:
Ocampos, Gudelj.. hebben ze nog een andere mislukte Ajacied die een goal kan maken?
Oh dan is het wel gespeeld.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is nu niet zo erg, Portugal loopt nog acht zeges achter Nederland vanaf de L16.
Braga was eigenlijk het grootste risico want die konden in het Conference Cupje punten gan rijgen, en die hebben met 0-4 verloren.
Liever een extra CL-plek dan kansloos een extra club zoals Twente, Utrecht of Vitesse weer Europa in sturen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is nu niet zo erg, Portugal loopt nog acht zeges achter Nederland vanaf de L16.
Braga was eigenlijk het grootste risico want die konden in het Conference Cupje punten gan rijgen, en die hebben met 0-4 verloren.
Ik denk niet dat het veel uitmaakt.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Liever een extra CL-plek dan kansloos een extra club zoals Twente, Utrecht of Vitesse weer Europa in sturen.
Financieel is de CL een stuk prettiger natuurlijkquote:Op donderdag 16 februari 2023 22:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het veel uitmaakt.
Beter een extra Conference League plekje dan.
Dat denk ik ook wel. Die goal van Gimenez is heel belangrijk geweest.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh dan is het wel gespeeld.
Zeker waar. Maar of dat nu de rest van de Eredivisie ten goede komt.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Financieel is de CL een stuk prettiger natuurlijk
Tuurlijk wel…een CL plek krijg je 40 miljoen voor. Wat een reactie haha.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het veel uitmaakt.
Beter een extra Conference League plekje dan.
Eigenlijk moeten we allemaal even dankjewel zeggen tegen Santiago.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Die goal van Gimenez is heel belangrijk geweest.
Wöber zat daar toch een tijdje?quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:18 schreef Marcoss het volgende:
Ocampos, Gudelj.. hebben ze nog een andere mislukte Ajacied die een goal kan maken?
In de huidige Conference League kan Twente prima mee. Zijn beter dan het gros van de clubs die in de poulefase mogen opdraven.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Liever een extra CL-plek dan kansloos een extra club zoals Twente, Utrecht of Vitesse weer Europa in sturen.
Dat scheelde echt een vol punt volgens mijquote:Op donderdag 16 februari 2023 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Die goal van Gimenez is heel belangrijk geweest.
Met 40 miljoen krijg jw geen coefficientenpunt.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:24 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel…een CL plek krijg je 40 miljoen voor. Wat een reactie haha.
Vitesse scoorde anders best prima. Twente had vooral pech met de loting, die hadden andere ook best de poulefase kunnen overleven (volgend seizoen wordt dat dan misschien anders met een heleboel transfers)quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ook leuker voor de titelrace als er 2 of 3 Nederlandse clubs jaarlijks die 40 miljoen opstrijken ipv alleen Ajaxquote:Op donderdag 16 februari 2023 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Financieel is de CL een stuk prettiger natuurlijk
Dan juist niet meer als het geld door meer clubs wordt gedeeldquote:Op donderdag 16 februari 2023 22:24 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel…een CL plek krijg je 40 miljoen voor. Wat een reactie haha.
Vorig jaar wel inderdaad met Vitesse, maar ik ben al die kansloze en/of beschamende voorronde uitschakelingen van de Nederlandse clubs nog niet vergeten door de jaren heen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vitesse scoorde anders best prima. Twente had vooral pech met de loting, die hadden andere ook best de poulefase kunnen overleven (volgend seizoen wordt dat dan misschien anders met een heleboel transfers)
Met die nieuwe opzet gaat het startgeld ook omhoog toch?quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan juist niet meer als het geld door meer clubs wordt gedeeld
Wel wat meer. 1,4 punt.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat scheelde echt een vol punt volgens mij
Meer geld betekent niet automatisch meer kans op de landstitel, dat heeft Ajax dit seizoen wel laten zien, met 200 miljoen euro op de bank.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook leuker voor de titelrace als er 2 of 3 Nederlandse clubs jaarlijks die 40 miljoen opstrijken ipv alleen Ajax
Ik ben er vrij van overtuigd als FC Twente ieder andere loting had gehad in die voorrondes ze gewoon dw poulefase overleefd zouden hebben.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vorig jaar wel inderdaad met Vitesse, maar ik ben al die kansloze en/of beschamende voorronde uitschakelingen van de Nederlandse clubs nog niet vergeten door de jaren heen.
Dat was uiteraard wel in het tijdperk dat er nog geen Conference League was. Allicht dat dit toernooi beter aansluit bij het niveau van de gemiddelde eredivisieclub.
SchreuderGod.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Meer geld betekent niet automatisch meer kans op de landstitel, dat heeft Ajax dit seizoen wel laten zien, met 200 miljoen euro op de bank.
Oh ja, dat krijgen we ook nogquote:Op donderdag 16 februari 2023 22:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met die nieuwe opzet gaat het startgeld ook omhoog toch?
Precies, dus er zijn meerdere dingen bepalend dan alleen geld.quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga wat anders doen. 3-0 achter geloof ik wel.
(Joden lopen altijd weg)
Wat dan? 2 punten voor winst ipv 1 voor gelijkspel is 1. Groepshoofd was ook 2 volgens mij.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel wat meer. 1,4 punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |