Nou..quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
10 jaar sportschool? Lol ik ben nog breder
Picsquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
Ze zien er beiden niet per se afgetraind uit geloof ik.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
Ze zei iets anders tegen de serveersterquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Zij zegt straks ja
Geeft een kus
Vervolg komt niet
Wordt niet warm van deze gozer
Is een montagetrucjequote:
Bij de serveerster geen vonk, nu doen alsof. Ben benieuwd of de tweede date werkelijk kwam.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:09 schreef itchycoo het volgende:
Wow die boog ineens af naar een ja. Passen wel goed bij elkaar
Welke dates?quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zeg ik ook altijd als mijn dates slecht verlopen
Jij hebt zeker vooruit zitten kijken?!quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij de serveerster geen vonk, nu doen alsof. Ben benieuwd of de tweede date werkelijk kwam.
(lol)quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zeg ik ook altijd als mijn dates slecht verlopen
Neeeeeee.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:10 schreef itchycoo het volgende:
Halve studio dondert in elkaar
[..]
Jij hebt zeker vooruit zitten kijken?!
Jij een date?quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
(lol)
Ik had ooit een date waarbij die meid de muziek aan had staan ter voorkoming van ongemakkelijk stiltes. (sad)
😌quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij een date?
In tegenstelling tot de show is dit topic vandaag wel interessant
Huh, was die date gelijk bij haar thuis?quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
(lol)
Ik had ooit een date waarbij die meid de muziek aan had staan ter voorkoming van ongemakkelijk stiltes. (sad)
Er is bijna niemand?quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij een date?
Jaquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh, was die date gelijk bij haar thuis?
Altijd wel hoorquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij een date?
Chevy is een echte catch. Alleen jammer dat hij nog steeds geen rolex heeftquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij een date?
Ahquote:
Jij bent toch van de heren?quote:
Ik weet niet, misschien zou ik dan ook wel niets kiezen. Al vond ik die jongen nog best ok.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:15 schreef NoCigar het volgende:
Kom op, die mensen kunnen niets anders dan sporten en dan denken ze niet te passen? Het is dit of niks hé?
Ja!quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:15 schreef NoCigar het volgende:
Kom op, die mensen kunnen niets anders dan sporten en dan denken ze niet te passen? Het is dit of niks hé?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |