Dat was toch gewoon een grapje, dat je er moeilijk doorheen kan kijken?quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:58 schreef Sked het volgende:
Het maakte haar niet uit hoe die eruitziet, en nu gaat ze fatshamen
Oma is zo geil als boterquote:
Smooth.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Hey @:Sked ik heb boven nog een mooie grote extra slaapkamer
![]()
Deze oudjes
Ja, oude mensen hebben niet zoveel tijd meer.quote:
En na het FaceTimen afbellen zekerquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Smooth.
Ik kom alleen om een bed te delen.
Daarvoor ben ik te beleefd.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En na het FaceTimen afbellen zeker
Ger?quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Bo wil niet te mager, ik ben benieuwd
Dankquote:
Ik vind sporten of zwemmen voor werk heerlijkquote:
Naja zeg.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:01 schreef cherrycoke het volgende:
5 dagen in de week sport, zoek een hobby
Sport is een hobby, maar doe dan een echte sport zou ik zeggen ipv in een gymzaal pompenquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:01 schreef cherrycoke het volgende:
5 dagen in de week sport, zoek een hobby
0quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:02 schreef NoCigar het volgende:
Hoeveel tatoeages zouden ze hebben?
@cherrycokequote:Op donderdag 16 februari 2023 20:03 schreef NoCigar het volgende:
Wat fijn dat het personeel van dienst eens is met je drankkeuze. Anderzijds is cola natuurlijk een vrij infantiele keuze.
Zoete wijn boven of onder de cola?quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:03 schreef NoCigar het volgende:
Wat fijn dat het personeel van dienst eens is met je drankkeuze. Anderzijds is cola natuurlijk een vrij infantiele keuze.
quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:03 schreef NoCigar het volgende:
Ja, precies!quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:02 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Sport is een hobby, maar doe dan een echte sport zou ik zeggen ipv in een gymzaal pompen
Jepquote:
Hadden wij vroeger al nietquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]kinderen mogen tegenwoordig helemaal geen cola meer
SADquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |