quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Nog meer inteelt.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Loopt er in Ierland net zoveel trash rond als in Engeland?
Volgens mijn berekeningen is dat 6x per jaarquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:44 schreef itchycoo het volgende:
3x per half jaar naar Ierland? Das wel vaak.
Om daar tegen mensen op te lopen en naar muziek te luisteren die je hier ook kunt luisteren.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:44 schreef itchycoo het volgende:
3x per half jaar naar Ierland? Das wel vaak.
Welke vakantie maakt jou blij?quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:46 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Om daar tegen mensen op te lopen en naar muziek te luisteren die je hier ook kunt luisteren.
De langstequote:Op donderdag 16 februari 2023 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke vakantie maakt jou blij?
Italië meestal.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke vakantie maakt jou blij?
Koude aflevering en koud klein badquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:47 schreef DKUp het volgende:
Ik vind dit geen leuke aflevering tot nu toe….
Jaartje Ierlandquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgens mijn berekeningen is dat 6x per jaar
Ik heb 6 weken van noord naar zuid ontzettend veel gezien(inclusief sicilie) ook vorig jaar via Ancona de boot naar Griekenland genomen.quote:
Geen likeable mensenquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Koude aflevering en koud klein bad
Frankrijk nuquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:49 schreef fespo het volgende:
kan ze nog over iets anders dan Ierland praten?
Ik vind deze blonde jongen wel likeablequote:
Omdat er misschien geen tweede date komt vertelt ze nu maar, zo snel mogelijk, alles.quote:
Nog het meest jaquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind deze blonde jongen wel likeable
Gooi het op Twitterquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:50 schreef itchycoo het volgende:
Kan iemand deze Amsterdammer vertellen dat hij zich moet scheren of gewoon z’n volle baard moet laten staan
echt een enorme sul vind ik hetquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Amsterdammer is wel leuk
Maar uiterlijk doet geen belletje rinkelen
Ik dacht het net. Ik adviseer het eerste, hopelijk leest hij mee.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:50 schreef itchycoo het volgende:
Kan iemand deze Amsterdammer vertellen dat hij zich moet scheren of gewoon z’n volle baard moet laten staan
Hoe kwam je daarbijquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Dit is @:Caland
Oh een homo. Laat maar.
De make-up kan je ook wel wegdenken. En dan blijven er nog andere types over. Vaak stille sullige mannen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik weet niet of er meer mooie vrouwen zijn. Misschien komt het door de make-up, dat wordt vaak wel rijkelijk gebruikt. Als de mannen make-up gebruiken, gaan ze er meestal wat minder op vooruit
Daar komen straks witte vlekken op.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:53 schreef DKUp het volgende:
Oh wat een leuk pak, wat leuk FRANK!
LEEEEEEEEEEUHHHHHHHHK!
Ik visualiseer automatisch een beeld bij een user.quote:
En als je ze op foto hebt gezien?quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik visualiseer automatisch een beeld bij een user.
De meesten delen geen foto.quote:
Daar ben ik blij om.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De meesten delen geen foto.
Maar indien wel, dan onthoud ik het.
Gewoon FaceTimen tochquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De meesten delen geen foto.
Maar indien wel, dan onthoud ik het.
Jaaa dat is wel heel leuk.quote:
Moest van de regisseur denk ikquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
Z'n zus bellen tijdens een date. Wat een pussy
Dat was toch gewoon een grapje, dat je er moeilijk doorheen kan kijken?quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:58 schreef Sked het volgende:
Het maakte haar niet uit hoe die eruitziet, en nu gaat ze fatshamen
Oma is zo geil als boterquote:
Smooth.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Hey @:Sked ik heb boven nog een mooie grote extra slaapkamer
![]()
Deze oudjes
Ja, oude mensen hebben niet zoveel tijd meer.quote:
En na het FaceTimen afbellen zekerquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Smooth.
Ik kom alleen om een bed te delen.
Daarvoor ben ik te beleefd.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En na het FaceTimen afbellen zeker
Ger?quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Bo wil niet te mager, ik ben benieuwd
Dankquote:
Ik vind sporten of zwemmen voor werk heerlijkquote:
Naja zeg.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:01 schreef cherrycoke het volgende:
5 dagen in de week sport, zoek een hobby
Sport is een hobby, maar doe dan een echte sport zou ik zeggen ipv in een gymzaal pompenquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:01 schreef cherrycoke het volgende:
5 dagen in de week sport, zoek een hobby
0quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:02 schreef NoCigar het volgende:
Hoeveel tatoeages zouden ze hebben?
@cherrycokequote:Op donderdag 16 februari 2023 20:03 schreef NoCigar het volgende:
Wat fijn dat het personeel van dienst eens is met je drankkeuze. Anderzijds is cola natuurlijk een vrij infantiele keuze.
Zoete wijn boven of onder de cola?quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:03 schreef NoCigar het volgende:
Wat fijn dat het personeel van dienst eens is met je drankkeuze. Anderzijds is cola natuurlijk een vrij infantiele keuze.
quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:03 schreef NoCigar het volgende:
Ja, precies!quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:02 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Sport is een hobby, maar doe dan een echte sport zou ik zeggen ipv in een gymzaal pompen
Jepquote:
Hadden wij vroeger al nietquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]kinderen mogen tegenwoordig helemaal geen cola meer
SADquote:
Nou..quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
10 jaar sportschool? Lol ik ben nog breder
Picsquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
Ze zien er beiden niet per se afgetraind uit geloof ik.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
Ze zei iets anders tegen de serveersterquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Zij zegt straks ja
Geeft een kus
Vervolg komt niet
Wordt niet warm van deze gozer
Is een montagetrucjequote:
Bij de serveerster geen vonk, nu doen alsof. Ben benieuwd of de tweede date werkelijk kwam.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:09 schreef itchycoo het volgende:
Wow die boog ineens af naar een ja. Passen wel goed bij elkaar
Welke dates?quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zeg ik ook altijd als mijn dates slecht verlopen
Jij hebt zeker vooruit zitten kijken?!quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij de serveerster geen vonk, nu doen alsof. Ben benieuwd of de tweede date werkelijk kwam.
(lol)quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zeg ik ook altijd als mijn dates slecht verlopen
Neeeeeee.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:10 schreef itchycoo het volgende:
Halve studio dondert in elkaar
[..]
Jij hebt zeker vooruit zitten kijken?!
Jij een date?quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
(lol)
Ik had ooit een date waarbij die meid de muziek aan had staan ter voorkoming van ongemakkelijk stiltes. (sad)
😌quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij een date?
In tegenstelling tot de show is dit topic vandaag wel interessant
Huh, was die date gelijk bij haar thuis?quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
(lol)
Ik had ooit een date waarbij die meid de muziek aan had staan ter voorkoming van ongemakkelijk stiltes. (sad)
Er is bijna niemand?quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij een date?
Jaquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh, was die date gelijk bij haar thuis?
Altijd wel hoorquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij een date?
Chevy is een echte catch. Alleen jammer dat hij nog steeds geen rolex heeftquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij een date?
Ahquote:
Jij bent toch van de heren?quote:
Ik weet niet, misschien zou ik dan ook wel niets kiezen. Al vond ik die jongen nog best ok.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:15 schreef NoCigar het volgende:
Kom op, die mensen kunnen niets anders dan sporten en dan denken ze niet te passen? Het is dit of niks hé?
Ja!quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:15 schreef NoCigar het volgende:
Kom op, die mensen kunnen niets anders dan sporten en dan denken ze niet te passen? Het is dit of niks hé?
Hij vond het jammer maar hij vond de afstand te groot.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:17 schreef NoCigar het volgende:
Het geval Corrie en Gert is een raadsel.
quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:17 schreef cherrycoke het volgende:
Soms denk je, dit word hem wel, en dan is het niks,
achja
tot morgen
ciao cari!
Tot morgenquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Nou, morgen kan het alleen maar beter worden!
Ja, ze verzwijgen het een en ander.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:17 schreef alpeko het volgende:
[..]
Hij vond het jammer maar hij vond de afstand te groot.
Wel een likeable dingquote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:29 schreef DKUp het volgende:
Rui 20 Aziatisch, zie je bijna nooit in dit programma.
Divers +1
Oh ik dacht meer aan Rogue uit X-menpeoplequote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bo heeft wel een groot Gerda Verburg plukje
Zo paard zo baas?quote:
Vertel meer?quote:
Idd. Warm badquote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:32 schreef DKUp het volgende:
Beetje zogenaamd paard rijden, ik kan lelijke dingen zeggen maar dat verdiend ze niet
Ohquote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik had het meer over die voetballer met die blonde plukken
Wanneer heb jij voor het laatst bloemen voor iemand gekocht?quote:
quote:
Bij een eerste date is het gewoon debiel om met allerlei zooi aan te komen zetten.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst bloemen voor iemand gekocht?
Jij leest altijd iets anders in mijn vraag maar dat mag.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij een eerste date is het gewoon debiel om met allerlei zooi aan te komen zetten.
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:36 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben weer naar de gym dus kijk vanavond niet mee. Veel plezier
Plan om mee te doen na het herstellen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat hij een maagverkleining heeft gehad?
Als hij 40 is zucht hij bij het uitpakken van de boodschappenquote:
Beetje welquote:
Zonder die kilo’s welquote:
Dit soort dingen op profielen vermeldenquote:
Ik wil ook een tondeuse aanraden.quote:
Heel knap. Oké.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |