quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Nog meer inteelt.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Loopt er in Ierland net zoveel trash rond als in Engeland?
Volgens mijn berekeningen is dat 6x per jaarquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:44 schreef itchycoo het volgende:
3x per half jaar naar Ierland? Das wel vaak.
Om daar tegen mensen op te lopen en naar muziek te luisteren die je hier ook kunt luisteren.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:44 schreef itchycoo het volgende:
3x per half jaar naar Ierland? Das wel vaak.
Welke vakantie maakt jou blij?quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:46 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Om daar tegen mensen op te lopen en naar muziek te luisteren die je hier ook kunt luisteren.
De langstequote:Op donderdag 16 februari 2023 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke vakantie maakt jou blij?
Italië meestal.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke vakantie maakt jou blij?
Koude aflevering en koud klein badquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:47 schreef DKUp het volgende:
Ik vind dit geen leuke aflevering tot nu toe….
Jaartje Ierlandquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgens mijn berekeningen is dat 6x per jaar
Ik heb 6 weken van noord naar zuid ontzettend veel gezien(inclusief sicilie) ook vorig jaar via Ancona de boot naar Griekenland genomen.quote:
Geen likeable mensenquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Koude aflevering en koud klein bad
Frankrijk nuquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:49 schreef fespo het volgende:
kan ze nog over iets anders dan Ierland praten?
Ik vind deze blonde jongen wel likeablequote:
Omdat er misschien geen tweede date komt vertelt ze nu maar, zo snel mogelijk, alles.quote:
Nog het meest jaquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind deze blonde jongen wel likeable
Gooi het op Twitterquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:50 schreef itchycoo het volgende:
Kan iemand deze Amsterdammer vertellen dat hij zich moet scheren of gewoon z’n volle baard moet laten staan
echt een enorme sul vind ik hetquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Amsterdammer is wel leuk
Maar uiterlijk doet geen belletje rinkelen
Ik dacht het net. Ik adviseer het eerste, hopelijk leest hij mee.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:50 schreef itchycoo het volgende:
Kan iemand deze Amsterdammer vertellen dat hij zich moet scheren of gewoon z’n volle baard moet laten staan
Hoe kwam je daarbijquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Dit is @:Caland
Oh een homo. Laat maar.
De make-up kan je ook wel wegdenken. En dan blijven er nog andere types over. Vaak stille sullige mannen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik weet niet of er meer mooie vrouwen zijn. Misschien komt het door de make-up, dat wordt vaak wel rijkelijk gebruikt. Als de mannen make-up gebruiken, gaan ze er meestal wat minder op vooruit
Daar komen straks witte vlekken op.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:53 schreef DKUp het volgende:
Oh wat een leuk pak, wat leuk FRANK!
LEEEEEEEEEEUHHHHHHHHK!
Ik visualiseer automatisch een beeld bij een user.quote:
En als je ze op foto hebt gezien?quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik visualiseer automatisch een beeld bij een user.
De meesten delen geen foto.quote:
Daar ben ik blij om.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De meesten delen geen foto.
Maar indien wel, dan onthoud ik het.
Gewoon FaceTimen tochquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De meesten delen geen foto.
Maar indien wel, dan onthoud ik het.
Jaaa dat is wel heel leuk.quote:
Moest van de regisseur denk ikquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
Z'n zus bellen tijdens een date. Wat een pussy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |