quote:Knock-out ronde
Barcelona (ESP) vs Manchester United (ENG)
Juventus (ITA) vs Nantes (FRA)
Sporting CP (POR) vs Midtjylland (DEN)
Shakhtar (UKR) vs Rennes (FRA)
Ajax (NED) vs Union Berlin (GER)
Leverkusen (GER) vs Monaco (FRA)
Sevilla (ESP) vs PSV (NED)
Salzburg (AUT) vs Roma (ITA)
Speelschema ECLquote:Teams die al door zijn naar de laatste 16
Arsenal (ENG)
Betis (ESP)
Fenerbahçe (TUR)
Ferencváros (HUN)
Feyenoord (NED)
Freiburg (GER)
Real Sociedad (ESP)
Union Saint-Gilloise (BEL)
quote:Knock-out ronde
???
quote:Teams die al door zijn naar de laatste 16
AZ Alkmaar (NED)
Djurgården (SWE)
İstanbul Başakşehir (TUR)
Nice (FRA)
Sivasspor (TUR)
Slovan Bratislava (SVK)
Villarreal (ESP)
West Ham (ENG)
Ik denk het nietquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:18 schreef Paul het volgende:
[..]
ik denk dat ik de vergaarbak ga modereren
Woutje mist zojuist een gigantische kans en het lijkt een energieke wedstrijd te zijn waar het spelbeeld op en neer beweegtquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik hoopte dat jij dit zou proberen en het resultaat aan ons zou terugkoppelen
Je moeder is lief.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Woutje mist zojuist een gigantische kans en het lijkt een energieke wedstrijd te zijn waar het spelbeeld op en neer beweegt
Heb je liever niet bij het kerstdiner maar gun mijn moeder verder een geweldig seksleven.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je moeder bewoog gisteren ook heerlijk heen en weer boh boh
quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je moeder bewoog gisteren ook heerlijk heen en weer boh boh
[ Bericht 3% gewijzigd door Coco op 16-02-2023 19:22 (on topic) ]quote:
Dit kan nog in de OP bij de Conference Leaguequote:Qarabağ FK vs KAA Gent
Trabzonspor AŞ vs FC Basel 1893
FK Bodø/Glimt vs KKS Lech Poznań
SC Braga vs ACF Fiorentina
SS Lazio vs CFR 1907 Cluj
AEK Larnaca FC vs Dnipro-1
FC Sheriff Tiraspol vs FK Partizan
PFC Ludogorets 1945 vs Anderlecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:22 schreef Coco het volgende:
[..]
[ Bericht 3% gewijzigd door Coco op 16-02-2023 19:22 (on topic) ]
Daar is @klaasweetalles voor terugquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
User Zipportal is weg?
Erg mooi
nou nou nou, zo slecht zijn die nu ook weer niet.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:23 schreef Saekerhett het volgende:
Waar zit ik in godsnaam naar te kijken? Ajax G?
mmm ik weet niet wat beter is eigenlijk.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar is @:Klaasweetalles voor terug
Nou, klaas noemde mij net al asholequote:Op donderdag 16 februari 2023 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
mmm ik weet niet wat beter is eigenlijk.
Ajax Capetown.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:23 schreef Saekerhett het volgende:
Waar zit ik in godsnaam naar te kijken? Ajax G?
Opvallend, je zag die twee ook nooit samen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar is @:Klaasweetalles voor terug
quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
User Zipportal is weg?
Erg mooi
Bolasie was leuker toen hij nog Rickertman wasquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:25 schreef onlogisch het volgende:
User @:Bolasie is ook opeens weg. Alleen daar hoor je niemand over. Niemand mist user @:Bolasie
@rickertmanquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:25 schreef onlogisch het volgende:
User @:Bolasie is ook opeens weg. Alleen daar hoor je niemand over. Niemand mist user @:Bolasie
en nog verkeerd gespeld ook!quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Nou, klaas noemde mij net al ashole
Zelfde userquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:25 schreef onlogisch het volgende:
De voetbalweek is nog niet best.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mokersaai. Barca - Utd ook trouwens
Meestal zo bij de heenwedstrijdquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mokersaai. Barca - Utd ook trouwens
Heenwedstrijd troep levert iddquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Meestal zo bij de heenwedstrijd
Heenwedstrijden antigenotquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:33 schreef Zorro het volgende:
8 wedstrijden.
3 doelpunten.
Wat een spektakel.
Ilja Gort. Altijd dronken genotquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga Ilja Gort terugkijken in plaats van dit plezier @:afcniels
We dachten ooit dat Mountainwine een geweldige aankoop was die de Eredivisie al had uitgespeeld hahahaquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:52 schreef Bugno3 het volgende:
Twee centrumspitsen, luie Bergwijn, Berghuis zonder diepte en Kudus erachter. TRECHTERED
quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:52 schreef Bugno3 het volgende:
Twee centrumspitsen, luie Bergwijn, Berghuis zonder diepte en Kudus erachter. TRECHTERED
Ach ja, er gaat in ieder geval een kutclub uitquote:
Psv maakt best een kans hoor. (Lol)quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach ja, er gaat in ieder geval een kutclub uit
Dit is leuk.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:58 schreef Zorro het volgende:
Goal Man United.
Dat is wel leuk.
Geen WeghorstGOD helaas.
Niks mis mee.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Magnum PI echt veel te vaak gezien.
quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax wordt weggespeeld door Berlijn
quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Amsterdam wordt weggespeeld door Berlijn
Dan kunnen we zappenquote:
Welke smaak?quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.
Ik ga mijn eerste biertje pakken.
Nog een paar te gaan en wie weet voorspel jij ook wel een 4-1 score.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.
Ik ga mijn eerste biertje pakken.
quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:07 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax commentator wordt heel boos
Like uitgedeeld voor het eerste deel.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog een paar te gaan en wie weet voorspel jij ook wel een 4-1 score.
Ik lig met de griep op de bank, dus voor mij geen biertjes
Mede Union fan gespot?quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:09 schreef onlogisch het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Huillach hoofdquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Xavi hoofd om in elkaar te beuken GENOT
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik maak een gigantische fout.
Nee hoor, hij schiet hem tegen zijn rechterbeen!quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik maak een gigantische fout.
Nee, pas gisteravond kwam het op, en ik heb nog enige hoop dat het niet verder doorzet. Met alle loodzware hardlooptraining zou het bijzonder slecht uitkomenquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Like uitgedeeld voor het eerste deel.
Het tweede deel vind ik niet zo leuk. Allang ziek? :S
quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:09 schreef onlogisch het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:
Opvallend na het WK samen met @Zipportal vertrokken.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan user Neef_Wuppie.
Ik mis mijn goede vriend.
quote:
Zelfde userquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Opvallend na het WK samen met @:zipportal vertrokken.
Ik vestig mijn hoop op het volgende WK.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Opvallend na het WK samen met @:zipportal vertrokken.
JANKENquote:
Gaat niet door vanwege Derde Wereldoorlog.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vestig mijn hoop op het volgende WK.
quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:13 schreef klaasweetalles het volgende:
de ajax maffia zit niet alleen bij de knjb maar ook bij de uefa
UEJAquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:13 schreef klaasweetalles het volgende:
de ajax maffia zit niet alleen bij de knjb maar ook bij de uefa
Wow! Wil je mijn hoop niet volledig de grond intrappen?quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Gaat niet door vanwege Derde Wereldoorlog.
Er komt eerst nog een EKquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wow! Wil je mijn hoop niet volledig de grond intrappen?
Ik of @Paulquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga je dat dan weer modden?
Ik ga dat idd modden net als vorig EK, komt voor de bakkerquote:
Wie gaat dan VER modden?quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ga dat idd modden net als vorig EK, komt voor de bakker
Kinky.nlquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kent iemand nog een leuk forum?
https://www.beyondgaming.be/forums/quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kent iemand nog een leuk forum?
wel een 8 denk ik. Wordt wel tijd voor wat nieuwe content nu maar dat komt eraan. De tradingpost is iig al tof.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Welk cijfer geef jij Dragonflight?
@GGMM vond dit ook al wat gortig.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Heeft ajax echt 38 mijoen voor bergwijn betaalt![]()
![]()
![]()
Betaalt?quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Heeft ajax echt 38 mijoen voor bergwijn betaalt![]()
![]()
![]()
hahaquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik mod dat niet haha je vergist je zeker, dat modden @:swj en @:capuchon_jongen (en danny)
Zirkus Ajaxquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:22 schreef Paul het volgende:
Hoe Duitsers de ArenA zien
[ twitter ]
Flopshowquote:
Ik heb het idee dat die wedstrijd leuker is.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:23 schreef Zorro het volgende:
Herstel: Lewandowsmans raakt hem niet.
Evengoed de vervelende 2-2
ajax doet niet mee, dus dat heb je al.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die wedstrijd leuker is.
Dit is geen sfeer nee.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:22 schreef Paul het volgende:
[ twitter ]
Niet vreemd als je één of ander pisstadion van bijna 100 jaar oud gewend bent, zonder gesloten hoeken en plek voor slechts 20.000 mensen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:22 schreef Paul het volgende:
[ twitter ]
@capuchon_jongenquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:29 schreef -XOR- het volgende:
AA Gent weet voorlopig tegen Qarabag de schade voorlopig ook tot 1-0 te beperken.
Best knap voor de nr 5 van de jupiler pro leaguequote:Op donderdag 16 februari 2023 20:29 schreef -XOR- het volgende:
AA Gent weet voorlopig tegen Qarabag de schade voorlopig ook tot 1-0 te beperken.
Klassieke tegengoal in de laatste minuten valt echt nog welquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En volgende week eraf in Berlijn met 2-1 of zo.
quote:
Snap ik, is al een minuut of 80 klaar met het schrijven van de zinnetjes die hij na de wedstrijd wil gerbruiken. En veel meer dan dat kan hij toch niet.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:31 schreef onlogisch het volgende:
Johnny kijkt alsof hij heel snel naar binnen wilt.
Zet voor je reactie neer over welke wedstrijd het gaat.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:33 schreef leolinedance het volgende:
Heel kut meerdere wedstrijden in 1 topic
Welkom in het Fok schakeltopicquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:33 schreef leolinedance het volgende:
Heel kut meerdere wedstrijden in 1 topic
Maak gewoon een topic per wedstrijd. Wat is dit voor onzin.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Zet voor je reactie neer over welke wedstrijd het gaat.
Of Feyenoordquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:34 schreef Dven het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Rensch volgend jaar nog bij Ajax speelt. Zal wel ergens in de lage regionen van Spanje/Italië eindigen, of bij een Utrecht of Vitesse ofzo.
Nu niet overdrijvenquote:
AD = Ajax Dagbladquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
dit staat op het AD
HAHAHAHAHAHAHA
AJAX ZET BERLIN ONDER DRUK
NAAR welke wedstrid zitten die te kijken of hebben ze een andere tv ofzo
Ajax zet Duitsers inquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
dit staat op het AD
HAHAHAHAHAHAHA
Was wel zo vlak na VAR momentquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
dit staat op het AD
HAHAHAHAHAHAHA
BOMMEN OP ROTTERDAMquote:
Gelachen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:38 schreef onlogisch het volgende:
Mooi de 0 gehouden. Afmaken in Berlijn volgende week
Zeker dat het geen 10.000 was?quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:38 schreef klaasweetalles het volgende:
1000 euro voor kaartje betaald en dan zie je dit....
Doe je zelf...welke debiel doet dat nuquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:38 schreef klaasweetalles het volgende:
1000 euro voor kaartje betaald en dan zie je dit....
Handjes dichtknijpenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:34 schreef Dven het volgende:
Heb het idee dat je donderdag met een punt je handjes dicht mag knijpen. Maar ik laat me uiteraard graag verrassen.
Ajax wint door een eigen goal van Union in de 45e minuut.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:38 schreef onlogisch het volgende:
Mooi de 0 gehouden. Afmaken in Berlijn volgende week
Schaamrode wangenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |