Hoezo? Ze zijn geen decadente wokisten.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 07:55 schreef Kickinalfa het volgende:
Toch zou je denken dat aan het einde van de dag de russische soldaat ook liever heeft dat hij en zijn ondergeschikten danwel zijn eenheid het einde van de oorlog haalt ipv elkaar naar een zinloze dood te sturen.
Das een schoon tapijtje.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:55 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Hondje weer op bezoek bij baasje in bunker
Deze crimineel mag ook wel een enkeltje Den Haag, trouwens.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:55 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Je bent in ieder geval wel goed in het herhalen van het dagelijkse Ruzzische propagandaoffensief.quote:
Daar wordt ze ook voor beloond.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval wel goed in het herhalen van het dagelijkse Ruzzische propagandaoffensief.
Mooie mogelijkheid voor iemand bij de wit Russische luchtafweer om een held te worden… “ oh was dat het vliegtuig van onze president wat terugkwam uit Moskou? Ik dacht dat we aangevallen werdenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:55 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ik zou zeggen stuur je tiktok leger maar vast.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 00:48 schreef TLC het volgende:
De Tsjetsjeense leider en Poetin-bondgenoot Ramzan Kadyrov vindt dat Rusland zich niet uit Oost-Duitsland (DDR) had moeten terugtrekken in 1994. Dat heeft hij gezegd in een interview op de Russische staatszender ‘Rusland 1′. “We moeten terugkeren, dit is ons territorium”.
“Alleen door troepen te stationeren in Duitsland zullen de Duitsers hun plaats in de hiërarchie begrijpen”, zei hij. “Diegenen die verantwoordelijken waren voor de terugtrekking van de Sovjettroepen hadden gestraft moeten worden als verraders.”
Als de NAVO Rusland zou proberen tegen te houden is dat geen probleem, volgens Kadyriov: “We vernietigen hen.”
(bron HLN)
----van n beetje grootheidswaanzin zijn ze niet vies
Je hoort ook niets meer over "republikeinen" en "de VS gaat Oekraïne lagen vallen als GOP weer aan de touwtjes trekt.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:56 schreef xpompompomx het volgende:
Ik schijt over het algemeen op Mitch McConnell, maar credit is due where credit is due:
[ twitter ]
Mwa, nou ja, het HvA is helaas natuurlijk wel gegijzeld door een hand vol Maga-isten, volk dat a) Poetin altijd al interessant vond, want stoere autocraat en b) zo enorm anti-liberaal is dat dat wel een paar honderdduizend doden mag kosten.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je hoort ook niets meer over "republikeinen" en "de VS gaat Oekraïne lagen vallen als GOP weer aan de touwtjes trekt.
Schitterend hoe doorzichtig die kremlin propag.. Talking points elke keer zijn. Vooral als ze in afwezigheid schitteren
Oh ja, dat klopt maar het beeld dat geschetst werd, of iig gepoogd, klopte niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Mwa, nou ja, het HvA is helaas natuurlijk wel gegijzeld door een hand vol Maga-isten, volk dat a) Poetin altijd al interessant vond, want stoere autocraat en b) zo enorm anti-liberaal is dat dat wel een paar honderdduizend doden mag kosten.
Gewoon opperen van genocide. En wie zegt dat ze daar niet al lang mee bezig zijn met hun martelkamers, gekidnap en vervanging van de bevolking in de 'veroverde' gebieden.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:03 schreef HSG het volgende:
[..]
Ze worden uit de lucht geschoten. Nu hebben ze vliegtuigen genoeg maar een tekort aan piloten vliegers .
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:01 schreef Aether het volgende:
Premier Rutte in Kiev voor ontmoeting met president Zelensky
https://nos.nl/l/2464144
Ik vraag me af wat nu echt de waarde is dat Rutte en nog veel meer van dat soort bewindslieden daarheen gaan de hele tijd. Beetje bij een monumentje staan.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:01 schreef Aether het volgende:
Premier Rutte in Kiev voor ontmoeting met president Zelensky
https://nos.nl/l/2464144
beeldvorming, en wel het beeld dat Rutte zich betrokken voelt bij Oekraïne en haar lot.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:17 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat nu echt de waarde is dat Rutte en nog veel meer van dat soort bewindslieden daarheen gaan de hele tijd. Beetje bij een monumentje staan.
Weetjewel; ergens in het begin ben je nog verontwaardigd, of verast door dit soort bizarre verhalen,quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zou zeggen stuur je tiktok leger maar vast.
Eens kijken hoe ver je komt.
Kan ie gelijk door naar Den Haag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |