De instructeur is vooral degene die dom is. Onder stress leren mensen slechter en met zijn gevloek en verwijten veroorzaak hij juist stress.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 05:37 schreef quirina het volgende:
Kijk eens hoe die Russen die tank soldaten trainen!
Hoop gevloek erbij nahui,pizdec,suka blyat etc..
Dat komt niet door verliezen, de Oekraense luchtmacht stelde evenals de marine al weinig voor voordat de oorlog berhaupt begon.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:17 schreef HSG het volgende:
[..]
Je hoort trouwens ook niet veel van de Oekranse luchtmacht. Zou trouwens kunnen omdat zij al aardig wat verloren zijn. Daarnaast is de Russische luchtmacht groter en moderner dan die van Oekrane.
Hele volksstammen denken juist dat dit een goede manier van lesgeven is, want ander worden soldaten maar pussies. Ofzo.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:43 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
De instructeur is vooral degene die dom is. Onder stress leren mensen slechter en met zijn gevloek en verwijten veroorzaak hij juist stress.
De troll hier trapt er heel gretig in.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 04:33 schreef la_perle_rouge het volgende:
Nee, Russische propaganda[ twitter ] [ twitter ]
Sowieso dat bepaalde mensen makkelijk doelwit zijn voor dit soort anonieme twitter accountjes die ook maar oude beelden blijven recyclen en allerlei zaken zoals beelden van filmsets en beelden van oorlog in hele andere werelddelen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De troll hier trapt er heel gretig in.
Zelfde met zo'n Tendar account.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Sowieso dat bepaalde mensen makkelijk doelwit zijn voor dit soort anonieme twitter accountjes die ook maar oude beelden blijven recyclen en allerlei zaken zoals beelden van filmsets en beelden van oorlog in hele andere werelddelen.
Ja, sowieso hebben mensen last van een confirmation bias. Mensen die heel graag willen dat Oekrainers "nazi's" zijn en alles als bewijs zien, ook al zijn het beelden van heel iets anders. Aan de andere kant zie ik dezelfde filmpjes weer recycled worden als kijk vandaag ook weer Russen opgeblazen. Aan het begin van de invasie was je door alle filmpjes het overzicht compleet kwijt. Maar nu kun je door logisch redeneren en het checken van reacties (debunken, informatie) al redelijk goed zien of iets enigszins legit is.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:19 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Zelfde met zo'n Tendar account.
Een communicatiebureau dat wereldvreemde teksten bij recente filmpjes zet.
Moet je eens kijken hoe populair dat is: het is maar net wat mensen graag willen horen. Dat geld voor beide kanten.
Eusssische leugen maar het staat wel in UK en VS nieuwsquote:Op vrijdag 17 februari 2023 07:38 schreef franske19 het volgende:
[..]
Weer een leugen van Rusland. In het begin zijn er tientallen heli's en vliegtuigen neergeschoten en heeft Oekrane zelfs aanvallen uitgevoerd op vliegvelden die de Russen gebruikten. Russen zijn daarna min of meer gestopt met grootschalige luchtaanvallen.
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 03:24 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Omdat ze uit de lucht geschoten werden?Dat is denk ik correct. In het begin van de oorlog werd de luchtmacht gebruikt als 'vliegende tank' maar ze werden te vaak uit de lucht geschoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:11 schreef Aether het volgende:
'Russen voeren de strijd nu vooral te voet'
https://nos.nl/l/2464122
Ik kwam laatst tegen dat bij Bakhmut het 1 dode Ukrainer op 17 Russen is, ook al is het in werkelijkheid maar de helft, lijkt me dat Rusland eerder door de manschappen heen is dan Ukraine. Vooral als ze lopend komen zijn ze kansloos.quote:Volgens Deen van Instituut Clingendael willen de Russen vooral druk blijven houden. "Ze willen Oekrane verliezen laten lijden en ondertussen tijd winnen om hun productie op te schalen."
Sommige van deze absurditeit ziet er toch al uit alsof het 1917 is dus dit past er dan mooi bij. Nu nog een bajonet er bij en het plaatje is af.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:11 schreef Aether het volgende:
'Russen voeren de strijd nu vooral te voet'
https://nos.nl/l/2464122
datum artikel:quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eusssische leugen maar het staat wel in UK en VS nieuws
Hmhm
https://www.economist.com(...)as-missing-air-force
In mijn post die je quote staan 2 linkjes. Als je daarop klikt kun je zie dat daar k de Oekraense verliezen op staan. Het is overigens een bekend feit dat je, als je je doof houdt voor wat je niet wil horen (of omdat je een argument zoekt om een discussie te beslechten) inderdaad weinig ergens over hoort.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:17 schreef HSG het volgende:
[..]
Je hoort trouwens ook niet veel van de Oekranse luchtmacht. Zou trouwens kunnen omdat zij al aardig wat verloren zijn. Daarnaast is de Russische luchtmacht groter en moderner dan die van Oekrane.
😒quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:45 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Snel naar Letland om te zuipen en rijden !
Wel intense, niet zijn eerste dans op het bal. Wat een rust en professionaliteit.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:54 schreef xpompompomx het volgende:
[ twitter ]
Floep
Nog meer bazenspul:
[ twitter ]
Het lijkt net COD man. Maar het is gewoon echt. Ik kan daar toch niet aan wennen. Gelukkig.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:54 schreef xpompompomx het volgende:
[ twitter ]
Floep
Nog meer bazenspul:
[ twitter ]
Ik denk dat de Russen best genoeg ammunitie, wapens en wat zwaarder materieel kunnen blijven produceren. Maar goed opgeleid personeel en logistiek lijkt mij een groter probleem. Dan heb je nog niks aan het geproduceerde spul.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:34 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
[..]
Ik kwam laatst tegen dat bij Bakhmut het 1 dode Ukrainer op 17 Russen is, ook al is het in werkelijkheid maar de helft, lijkt me dat Rusland eerder door de manschappen heen is dan Ukraine. Vooral als ze lopend komen zijn ze kansloos.
En volgens mij is daar niks in verbeterdquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:24 schreef Kickinalfa het volgende:
In het begin was de analyze vooral een overdaad aan anti air, weinig training en gebrek aan geleide munitie voor de russische luchtmacht.
Niet doen of het nou overal kumbaya zingen was of is.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 01:19 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Genocide zijn de Russen nooit vies van geweest, net als andere Europese rijken overal ter wereld overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |