O ja, dat zou ook kunnen...quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:58 schreef suzi1 het volgende:
ik hoorde dat ook. mss zei hij, uit 79
?
Jaaaa, ik moet zo lachen, dat verschil in lengte..quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:58 schreef Million_Lights het volgende:
Jason naast Michelangelo zien staan blijft een grappig zicht.
Michelangelo kan net over het muurtje kijken.quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:59 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Jaaaa, ik moet zo lachen, dat verschil in lengte..
😂quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Lott nog een half uur bij de balletjes buiten
linds dr bij ingepakt deken .tis -15 in Adam
Jolien schommelstoel . beker drinken
Die stond er van de week ook bij. MAquote:Op donderdag 16 februari 2023 14:06 schreef Jockari het volgende:
Zwitsalleke is ook aan het douchen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:13 schreef ben34567 het volgende:
Die vond ik wel goed :
https://twitter.com/Allseeineye666/status/1626207549568557056
Dat maakt hem dan een jonge vaderquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:58 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
O ja, dat zou ook kunnen...
dan zou zn pa 44 jr zijnquote:Op donderdag 16 februari 2023 14:22 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Dat maakt hem dan een jonge vader
Ja was zijn vader 24 toen hij geboren werd is vrij jong. Maar 79 is weer erg oudquote:Op donderdag 16 februari 2023 14:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dan zou zn pa 44 jr zijn
Ik was ook 24 bij de 1e. Ze is nu 40. Toendertijd heel normale leeftijdquote:Op donderdag 16 februari 2023 14:31 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Ja was zijn vader 24 toen hij geboren werd is vrij jong. Maar 79 is weer erg oud
leeftijd is ook maar een getalquote:Op donderdag 16 februari 2023 14:31 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Ja was zijn vader 24 toen hij geboren werd is vrij jong. Maar 79 is weer erg oud
quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:37 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Nee Jason niet je haarDat gaat je stemmen kosten opbrengen !
Op zijn instagram staat een foto waar hij zijn haar ook kort heeft, ik vind het leuk staanquote:Op donderdag 16 februari 2023 14:37 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Nee Jason niet je haarDat gaat je stemmen kosten
Ik vind dat hij het wel kan hebben eigenlijk. Tis ff wennen ja.quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:37 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Nee Jason niet je haarDat gaat je stemmen kosten
Ik was 19 jaar bij de eerste maar ik vind 79 wel erg oud als je zelf pas 20 bent.quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik was ook 24 bij de 1e. Ze is nu 40. Toendertijd heel normale leeftijd
Overgeschakeld naar stream 2 hoef opa zijn ellende niet horenquote:Op donderdag 16 februari 2023 14:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lkkr heur
ff prikje int strotje
Bart verteld
lkkr man .. 7,8, spuiten steken en kotsen
flambeer dr op
joehoeeeeeeeeeeee
.![]()
![]()
Baart heeft een kots reflex
Je kan er op wachten hequote:Op donderdag 16 februari 2023 14:44 schreef xdiashalizx het volgende:
Ja hoor, Bart vertelt een verhaal over iets in het ziekenhuis, Rob reageert totaal niet en begint zijn verhaal. Wat een naar mannetje is het toch...
Ja!quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:49 schreef LonesomeFairy het volgende:
Eerlijk? Ik vind Jason veel knapper zo
Het staat hem heel goed!quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:49 schreef LonesomeFairy het volgende:
Eerlijk? Ik vind Jason veel knapper zo
Lot zegt dat t m staat maar ze liever krullen zietquote:Op donderdag 16 februari 2023 14:53 schreef ben34567 het volgende:
Hebben de vrouwen al iets gezegd van zijn nieuwe look ?
Zegt zij, die eergisteren haar hele poes kortwiekte tot er geen krul meer te zien was..quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:55 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Lot zegt dat t m staat maar ze liever krullen ziet
Blijkbaar is er een verschil in hoofdhaar en poeshaar.quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zegt zij, die eergisteren haar hele poes kortwiekte tot er geen krul meer te zien was..
Daar kom je nu mee, ik heb jaren een landingsstreepje op m'n hoofd gedragenquote:Op donderdag 16 februari 2023 14:59 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Blijkbaar is er een verschil in hoofdhaar en poeshaar.
Lijkt wel ze gevangenis foto, het nummer ontbreektquote:
🤣🤣 nou dat dus!!quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ondanks de hemsters bijna lle BB's hebben gezien
blijven ze hoop houden /denken
dat er kansen zijn na BB
dingen doen omdat ze in BB zaten
nah ff telefonist spelen bij een 555 actie
zoiets
wake up
Vroeger had je nog kans om presentator van belspelletjes te wordenquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ondanks de hemsters bijna lle BB's hebben gezien
blijven ze hoop houden /denken
dat er kansen zijn na BB
dingen doen omdat ze in BB zaten
nah ff telefonist spelen bij een 555 actie
zoiets
wake up
🤣quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:19 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Vroeger had je nog kans om presentator van belspelletjes te worden
Is de 2e keer of zo dat hij dat doetquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:22 schreef Dragonbullet het volgende:
Chiara zegt: erg he dat niemand Rob nou gaat helpen met de afwas. En blijft zitten met Jolien.
Ik vind die dingen nooit terug.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:19 schreef bpi het volgende:
Slaapkamerindeling kan je bepalen via instagram. Ik heb de mannen op blauw gezet en de vrouwen op de rode.
[ twitter ]
Ja klopt, mag ook wel een keer maar ik bedoelde: Jolien maakt geen aanstalten, maar was het wel eens met Chiara..quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is de 2e keer of zo dat hij dat doet
Als je haar voor de middag ziet, kan ik begrijpen dat er veel zielsverwanten zijn bij de bejaarden.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:24 schreef suzi1 het volgende:
haha jol denkt dat ze een ouder publiek maakt (trekt)
dompie
Ik zou als moeder mega trots zijn op hoe hij dit doet! Hoezo aansluiten?!quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:27 schreef rinardo het volgende:
Die is geen 79
[ link | afbeelding ]
Uit 79 danquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:27 schreef rinardo het volgende:
Die is geen 79
[ link | afbeelding ]
Of hij ziet er gewoon erg jong uit voor zijn leeftijd.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:27 schreef rinardo het volgende:
Die is geen 79
[ link | afbeelding ]
43 jaar dan? zou kunnen jaquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:30 schreef Joyce-43 het volgende:
Is rob zomaar aan het afwassen rob???
[..]
Uit 79 dan
Ja mijn dochter is 24 en ik kom uit 77quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
43 jaar dan? zou kunnen ja
Ik heb echt geen idee heb er niets over gehoord.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:16 schreef Poeziewoes het volgende:
Moeten ze nog steeds borg betalen, om in BB te komen?
Ik miste "thuis" bij Robquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:19 schreef bpi het volgende:
Slaapkamerindeling kan je bepalen via instagram. Ik heb de mannen op blauw gezet en de vrouwen op de rode.
[ twitter ]
In de Stories staat hetquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:37 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik kan het totaal niet vinden op insta
Dat wil zeggen dat morgen zijn 2 schouders uit de kom zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:29 schreef Joyce-43 het volgende:
Is rob zomaar aan het afwassen rob???
In de stories. Rechts tikken (op mobiel) ga je naar de volgende en links naar de vorigequote:Op donderdag 16 februari 2023 15:37 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik kan het totaal niet vinden op insta
daar kan ik mee leven, weg bij Chiara, en meer richting Charquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:40 schreef ben34567 het volgende:
Volgens resultaten Mich en Jason naar rood; en Jolien naar blauw. Wat een saaie veranderingen weer van de kijker.
Ik heb de saaie, oudjes en Chago mensen naar blauw gedaan.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:40 schreef ben34567 het volgende:
Volgens resultaten Mich en Jason naar rood; en Jolien naar blauw. Wat een saaie veranderingen weer van de kijker.
Kwaadspreken dusquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:44 schreef Dragonbullet het volgende:
Hahaha Jolien heeft Lindsey nog nooit zien douchen zegt ze
aw leuke fam zo op ut oogquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:27 schreef rinardo het volgende:
Die is geen 79
[ link | afbeelding ]
Ik wel met omkleden hahaquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:45 schreef ben34567 het volgende:
[..]
of de waarheid zeggen want ik heb haar ook nog niet in de douche gezien
Je kijkt 24/7?quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:45 schreef ben34567 het volgende:
[..]
of de waarheid zeggen want ik heb haar ook nog niet in de douche gezien
kan zomaar kloppenquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:45 schreef OmaJacky het volgende:
Chiara heeft lindsey nog nooit zien afwassen of afdrogen en douchen.
Volgens de dames buiten hebben ze jaar pas 2 x zien douchen.
Wij ook niet hahaquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:44 schreef Dragonbullet het volgende:
Hahaha Jolien heeft Lindsey nog nooit zien douchen zegt ze
wel 1 keergezien/ water sond aan en gespettequote:
Kijk jij wel met Lot je moet een keer wat doen?quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:50 schreef LonesomeFairy het volgende:
Jol of chi zong nzt prison break anthem toen Jason in de deuropening stond. Doet ie me ook wel aan denken.
En lot, stop met zeuren! Je moet een keer iets doen!
En jij ook chi!
Wussies!
Nou ok 1 a 2 keer misschien dan maar meer echt nietquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wel 1 keer gezien/ water sond aan en gespette
en int beging ..iets haar wassen..
tafrelen om niet op beeld te komen
Febo zal het haar gunnen, uit beeld te blijven
quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:54 schreef Lillfex het volgende:
Ze gaan de slaapkamers opnieuw indelen en wij bepalen wie bij wie slaapt?
instaquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:55 schreef Lillfex het volgende:
[..]
waar kunnen we dat bepalen dan??
Ja dat wil ik dus ook keer zienquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:51 schreef Donna1000 het volgende:
van de week heeft lindsey 1 keer gedoucht, iedereen hier zat te wachten dat ze haar haar los zou doen
geloof dat dit een artikel uit de eerste week is of tweede week, in ieder geval het beginquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:29 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ik zou als moeder mega trots zijn op hoe hij dit doet! Hoezo aansluiten?!
ik ookquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb de saaie, oudjes en Chago mensen naar blauw gedaan.
De rest die van een lolletje houden naar rood
Ik bedoel dat ze een keer iets moet doen wat minder leuk is. Ik weet ook dat ze vaak kookt en zo.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Kijk jij wel met Lot je moet een keer wat doen?
indquote:Op donderdag 16 februari 2023 16:12 schreef Lonneke1983 het volgende:
Toch wel jammer dat we niet kunnen kiezen voor slaapkamer thuis
Gewoon hun ego’s gekrenktquote:Op donderdag 16 februari 2023 16:22 schreef czvt het volgende:
Ik stel mij de vraag waarom de genomineerden (Ali, Chayron en Lindsey) totaal Bart niet laten uitspreken en voortdurend onderbreken. Bart blijft daar helemaal kalm bij en krijgt er geen woord tussen. Heeft iemand daar een verklaring voor? Bij vorige nominaties waren er dergelijke discussies niet.
Het gaat volgens mij veel verder!quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:24 schreef suzi1 het volgende:
je hebt mensen die je nooit willen horen en vooral zichzelf horen praten. ken ze ook
verklaring? vooral niet geinteresseerd in jouw mening en denken alles zelf beter te weten
dom lomp volk
quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:25 schreef suzi1 het volgende:
[..]
heeft iig niet met kleur te maken. zie bijv rob
Misschien te maken met iets waar we niet mogen over praten maar allemaal wel denken. Ik wil het niet veralgemenen maar ervaring brengt raad.quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:25 schreef suzi1 het volgende:
[..]
heeft iig niet met kleur te maken. zie bijv rob
Ik weet niet waar "allemaal" dan over denkt, maar ik denk helemaal niets??quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:27 schreef czvt het volgende:
[..]
[..]
Misschien te maken met iets waar we niet mogen over praten maar allemaal wel denken. Ik wil het niet veralgemenen maar ervaring brengt raad.
Planeet aarde!quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik weet niet waar "allemaal" dan over denkt, maar ik denk helemaal niets??
denken is sowieso vermoeiendquote:Op donderdag 16 februari 2023 16:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik weet niet waar "allemaal" dan over denkt, maar ik denk helemaal niets??
Ja dat maakt het een stuk duidelijker!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
tssk stomquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:19 schreef bpi het volgende:
[ twitter ]
Heeft hij nu echt niet door dat hij zichzelf exact beschrijft daar? Hij heeft al gezegd dat hij thuis constant op de bank ligt, net als hier.quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:32 schreef Monique___ het volgende:
gooi rob er nog eens in over zijn ouwe bijna dooie vrienden
[ twitter ]
daarom blijft dat ook een leuk filmpje dat juist hij dat zegtquote:Op donderdag 16 februari 2023 16:34 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Heeft hij nu echt niet door dat hij zichzelf exact beschrijft daar? Hij heeft al gezegd dat hij thuis constant op de bank ligt, net als hier.
Omdat Bart biased is en teveel naar Rob zijn gezeur heeft geluisterd. Deze nominatieronde zijn de nominaties van Rob, niet Bart.quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:22 schreef czvt het volgende:
Ik stel mij de vraag waarom de genomineerden (Ali, Chayron en Lindsey) totaal Bart niet laten uitspreken en voortdurend onderbreken. Bart blijft daar helemaal kalm bij en krijgt er geen woord tussen. Heeft iemand daar een verklaring voor? Bij vorige nominaties waren er dergelijke discussies niet.
Ja hij had het er vd week al over. Of er vanavond europa league zou zijn ofzoquote:Op donderdag 16 februari 2023 16:38 schreef TheLuckyman het volgende:
Mochten ze vanavond nog moeten staan, zullen ze vanuit de Arena wel veel geluid meekrijgen. Jason waarschijnlijk de hele avond buiten
Ik begrijp je best en ik wil mijn waarden, normen, tradities en grondvesten niet verloochenen ten koste van wat ook.quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:30 schreef suzi1 het volgende:
czvt, ik weet waar je op doelt en ik denk dat ook snel.
maar heb ook ervaring met 'andere' mensen
en dat maakt me wat dit betreft terughoudend
niet echt iets om over uit te wijden, want krijg je gezeik
lkkr manquote:Op donderdag 16 februari 2023 16:34 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Heeft hij nu echt niet door dat hij zichzelf exact beschrijft daar? Hij heeft al gezegd dat hij thuis constant op de bank ligt, net als hier.
Denkt BB letterlijk al slapend te kunnen winnen, heeft alleen niet door dat hij heel fb en twitter tegen zich heeft en 3 keer geluk heeft gehad dat er een bewoner was die mensen minder mochten. Maar nu Chay er waarschijnlijk uit gaat zaterdag, is zijn geluk op want hij wint van niemand nog in dat huis, zelfs Chiara niet.quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
lkkr man
op de bank nikseh BB kijken
bietje snaaien..tukkie doen
of int zonnetje als ze dr is
Genot en die stilte ookquote:Op donderdag 16 februari 2023 16:50 schreef engine het volgende:
Chiara in haar eentje aan het koken. Heerlijke stream
Ja precies. Alles netjes schoonmaken, snijden.quote:
Shay heeft niets te willen. Heeft 15k uit die pot getrokken hij zou net dubbele shifts moeten draaien.quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:54 schreef suzi1 het volgende:
chi wil snachts niet meer
dus dan gaan volgens jason meer mensen dat zeggen
sharon gelijk, dan ga ik ook niet meer snachts
en zo gaat t even door over hoe en wat
als er 1 persoon dubbel van alls zou moeten gaan doen is het de Zeikstraalquote:Op donderdag 16 februari 2023 16:56 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Shay heeft niets te willen. Heeft 15k uit die pot getrokken hij zou net dubbele shifts moeten draaien.
Rob zou idd ook dubbel van alles moeten doen. Maarja die heeft van zondag tot woensdag te veel pijn en van donderdag tot zaterdag is hij weer goed.quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
als er 1 persoon dubbel van alls zou moeten gaan doen is het de Zeikstraal
..
chay speelt nz spel. doet overal aanmee
sociaal.kookt,wast af ruimt op doet de heren helpen met scheren/knippen
beste gozer imo
Verschrikkelijkquote:Op donderdag 16 februari 2023 16:53 schreef Stargazing het volgende:
De uitzending van gisteren heeft een aantal bewoners wel goed getoond vind ik. Vooral Ias en Chayron zijn slechte verliezers en Chayron met zijn "op die 10k na heb ik niets gekregen, en die was mij gegeven dus daar kan ik niet aan doen" terwijl hij bijna alles op de veiling zelf heeft gekocht
Juich niet te hardquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:07 schreef Monique___ het volgende:
nog maar 2 dagen geleuter van sjairon op de streams![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had een heel andere gedachte haha. Wat een ongelooflijke sukkel die jongen. O zei ik dat hardop?quote:
We gaan het zien zaterdag. Mij maakt het niet zo uit wie er uit gaat of wie blijft.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jawel hij staat ver achter op de poll![]()
had hem alleen geen 10 duizend gegund
Hoor hem gaan ook. Je zal er mee samenwonen.. het wordt ook steeds erger gewoon! En hij lijkt zo overtuigd van zijn positie bij de kijker..hij heeft geen idee hoor. Dus ja die pomponnetjes dekken de lading wel ja!quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:07 schreef Monique___ het volgende:
nog maar 2 dagen geleuter van sjairon op de streams![]()
![]()
![]()
![]()
robquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:11 schreef suzi1 het volgende:
ligt er iemand te slapen dat ze zo zacht praten?
ja hij wordt ook erger met zijn stomme stemmetjes ookquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:12 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Hoor hem gaan ook. Je zal er mee samenwonen.. het wordt ook steeds erger gewoon! En hij lijkt zo overtuigd van zijn positie bij de kijker..hij heeft geen idee hoor. Dus ja die pomponnetjes dekken de lading wel ja!
ja ik snap die lui niet dat ze voor hem gaan fluisterenquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:14 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Gaat hij maar op bed liggen de groeten
Mijn oren willen sjairon eruit. liefst nuquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien zaterdag. Mij maakt het niet zo uit wie er uit gaat of wie blijft.
Ik vind hem gewoon inhoudsloos. Hij doet en praat alleen maar na wat hij om zich heen ziet en ontleent daar zijn "status" aan. Deed hij met Danny ook. Tja.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja hij wordt ook erger met zijn stomme stemmetjes ook
zag ergens een keer voorbij komen dat hij veeel tiktokfilmpjes maakt, zelfde level als wat hij de laatste paar dagen doet
Zelfde houding ook?quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:15 schreef Kodiak100 het volgende:
heb ook even een robje op de bank gedaan
Hahahaha ik zie hem nu in mijn hoofd liggen op de bank, hoofd naar achter getild en mond half openquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Mijn oren willen sjairon eruit. liefst nu
lkkr heurquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:15 schreef Kodiak100 het volgende:
heb ook even een robje op de bank gedaan
quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:18 schreef Hoylei het volgende:
Dus door Rob is het nu ook nog eens extra lastig om dit fluistergesprek allemaal te volgen...?
quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
skeet shay gaat niet ..
sorry
Pizza is besteldquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
lkkr heur
en dan komt er zo diner
genieton
quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]joewel alleen dringt het nog niet tot je door
nou hier zet zoontjelief om mij extra te irriteren stream 2 op tv aan.. zie ik die kop tig keer zo grootquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:21 schreef Dragonbullet het volgende:
Chayron denkt dat hij toffe camerabeelden levert op deze manier.. volgens mij draaien die cameras gewoon weg omdat ze SCHEITZIEK van hem worden bij de regie
Chayron zijn gegil?quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:23 schreef Dragonbullet het volgende:
Sorry, naar dit is toch te debiel voor woorden?
Als ik de polls zo zie toch wel hoor. Loopt ver achter op Lindsey en Aliquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
skeet shay gaat niet ..
sorry
hier chineesquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Pizza is besteld![]()
Chiara kijkt nog eens naar Ali, ja Ali bent al voor de bijl gegaan
gelooft niet in de pollquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:26 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Als ik de polls zo zie toch wel hoor. Loopt ver achter op Lindsey en Ali
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
gelooft niet in de poll
tis Febo met een verhaal lijn
ALi moet blijven![]()
![]()
Ali gaat blijven, zou het ook leuk vinden als hij wintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
sjai![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:32 schreef suzi1 het volgende:
salar
jill
dus nu jason
of brengt het echt typen pech?
Extra liefdequote:Op donderdag 16 februari 2023 17:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
gaarkeuken is open
Diner time
allemaal een bordje halen in d keuken
rijst met paprika incl liefde
ja wakker gemaakt door chiara.. hij zal er maar liggen en al koud zijnquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:36 schreef engine het volgende:
Ah daar is het bordje voor Rob. Meneer is wakker
Jij schrijft het en ik dacht hetquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja wakker gemaakt door chiara.. hij zal er maar liggen en al koud zijn
quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Rob brengt leven in de brouwerij.quote:
Die komt normaal om 16u thuis en gaat om half 10 naar bed.. Ik snap Geertjequote:Op donderdag 16 februari 2023 17:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Hallo Geertje![]()
zo fijn hier
en betaald ook
nou dag dag
nah ook leuke tvquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Hallo Geertje![]()
zo fijn hier
en betaald ook
nou dag dag
quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:45 schreef engine het volgende:
Over chocolade gesproken. Ik heb vandaag ook een doos ontvangen!![]()
![]()
Dankjewel @:lillfex
ik weet dat bart dat aangegeven had, ook op streams uitgesproken vorige week dat het hem te lang duurde zo, niks te doen, saaaai etcquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:46 schreef freaky40 het volgende:
Duurt lang die jackpot challenge. Ze vonden het blijkbaar in de dagen na woensdag/donderdag te saai worden.
Vond ik ook dus blijkbaar hebben ze hier nu wat op gevonden.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik weet dat bart dat aangegeven had, ook op streams uitgesproken vorige week dat het hem te lang duurde zo, niks te doen, saaaai etc
21 geloof ik.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:52 schreef Monique___ het volgende:
tot hoever gaan ze met pingpongen? nu 10-5 7
quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:53 schreef engine het volgende:
Bart heeft het gevoel dat Lindsey hem negeert. Tegen Michelangelo is ze ook heel anders zegt hij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |