Dat kan dus niet....quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:21 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat trekken ze later wel weer recht
waar staat die vragenlijst ?quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:26 schreef Koos1958 het volgende:
Via die vragenlijst kunnen we duidelijk maken dat jolien en chiara het meest onbetrouwbaar zijn. Dat levert leuke streams op
Ik heb Rob en Bart heel hoog staan, zelf in de Top 3 bij alle vragen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:26 schreef Koos1958 het volgende:
Via die vragenlijst kunnen we duidelijk maken dat jolien en chiara het meest onbetrouwbaar zijn. Dat levert leuke streams op
Rtl.xl big brother als je gestemd hebt komt het daarnaquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:26 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
waar staat die vragenlijst ?
Dat kan ik totaal niet. Rob staat onderaan en Bart in het middenquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb Rob en Bart heel hoog staan, zelf in de Top 3 bij alle vragen.
Je moet schuiven met je muis.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:28 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat kan ik totaal niet. Rob staat onderaan en Bart in het midden
Ik hoop dat de uitslag daar te zien zal zijn!!quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:26 schreef Koos1958 het volgende:
Ik ook was vorig jaar ook.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:31 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ik hoop dat de uitslag daar te zien zal zijn!!
Onbegrijpelijk, maar echt.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:31 schreef Lillfex het volgende:
Overal op de polls staat Ali bovenaan dan Lindsey en dan Chayron
Ze zeuren allemaal vooral de personen die elke keer in de nacht wakker worden. Charlotte zegt ik ben zat van dat geroddel net zoals gister van moet dat weer elke keerquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat gezever van Charlotte over haar ritme blablablabla![]()
Je zit in BB, je bent daar niet om het comfortabel te hebben
Wat voegt Rob in Godsnaam toe aan deze hele show?????????/quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb Rob en Bart heel hoog staan, zelf in de Top 3 bij alle vragen.
https://www.goplay.be/big-brother/stemmenquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:26 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
waar staat die vragenlijst ?
NIetsquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat voegt Rob in Godsnaam toe aan deze hele show?????????/
Een warme hoekquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
jolien ...
fluisterd dat deze BB niet fijn is
..enz enz
Dus Febo.. grijp maar in
lilleuke harses ff naar Dboek envelopje met een diner bon vd mac
en weg is het ontevreden meisje
Eeen doorgezakte hoek in de dure bankquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die zo gauw ze het huis hebben verlaten direct de container in gaat.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:38 schreef rinardo het volgende:
[..]
Eeen doorgezakte hoek in de dure bank
Dacht ik ook: stop er dan ook gelijk mee en vertel over leuke dingen in je leven of ga iets doen!quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:37 schreef Joyce-43 het volgende:
Wel leuk jolien en lindsey hebben over het roddelen en de sfeer haha kijk eerst naar jezelf met je vibe
Vragenlijst ingevuld maar kan je ook de percentage zien hoe het nu staat ?quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:26 schreef Koos1958 het volgende:
Ja iemand zal het moeten doorbreken maar ja niemand herkent zijn foutquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:39 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Dacht ik ook: stop er dan ook gelijk mee en vertel over leuke dingen in je leven of ga iets doen!
quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:40 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Vragenlijst ingevuld maar kan je ook de percentage zien hoe het nu staat ?
Ja hoe vind je diequote:Op donderdag 16 februari 2023 11:40 schreef Koos1958 het volgende:
De grootste roddelaarster jolien vind het roddelen ook niet leuk
Jolien akkoord maar Chiara onbetrouwbaar ? Ze is eerlijk geweest over het bondje van Chayron; ze is eerlijk geweest over dat Chayron bij de hele blauwe kamer een halve nominatie had gezet terwijl Chayron dat ontkende; ze is eerlijk over de bewoners die ze graag mag en die ze niet graag mag. Ze slijmt niet langs de twee kanten.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:26 schreef Koos1958 het volgende:
Heb ik ook gedaanquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:41 schreef Million_Lights het volgende:
Bij meest betrouwbaar heb ik Chiara, Michelangelo en Jolien onderaan gezet.
En ik hoop dat dit ook zo aan de bewoners wordt getoond.
Denk dat dat op het scherm komt, de kijker besloot.....quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:40 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Vragenlijst ingevuld maar kan je ook de percentage zien hoe het nu staat ?
Chiara heeft flink gestookt en nu blijft ze even rustig en als het nu weer gezellig gaat worden gaat ze waarschijnlijk weer de boel weer tegen elkaar opzetten.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:40 schreef ben34567 het volgende:
Lindsey altijd over het geroddel van anderen en de bad vibes die ze aanvoelt. Ze roddelt nu zelf vaker dan Chiara
Heb ik ook gedaanquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:41 schreef Million_Lights het volgende:
Bij meest betrouwbaar heb ik Chiara, Michelangelo en Jolien onderaan gezet.
En ik hoop dat dit ook zo aan de bewoners wordt getoond.
Zij is begonnen met stoken over mensen. En doet dat nog steeds. En heeft toen charlotte met haar praatte en vroeg of ze iets persoonlijks tegen haar had keihard ontkent. En het lelijkste vind ik dat ze het verdriet wat charlotte over haar vader voelt nep vind en misbruikte voor het spel.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:42 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Jolien akkoord maar Chiara onbetrouwbaar ? Ze is eerlijk geweest over het bondje van Chayron; ze is eerlijk geweest over dat Chayron bij de hele blauwe kamer een halve nominatie had gezet terwijl Chayron dat ontkende; ze is eerlijk over de bewoners die ze graag mag en die ze niet graag mag. Ze slijmt niet langs de twee kanten.
Stoken is iets anders dan onbetrouwbaar zijn. Ze stookte met de waarheid te vertellen; dat is iets anders dan onbetrouwbaar zijn zoals ik het begrijp.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:44 schreef Koos1958 het volgende:
Zij is begonnen met stoken over mensen. En doet dat nog steeds. En heeft toen charlotte met haar praatte en vroeg of ze iets persoonlijks tegen haar had keihard ontkent. En het lelijkste vind ik dat ze het verdriet wat charlotte over haar vader voelt nep vind en misbruikte voor het spel.
Ze is onbetrouwbaar want verteld onwaarheden bv gisteravondquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:45 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Stoken is iets anders dan onbetrouwbaar zijn. Ze stookte met de waarheid te vertellen; dat is iets anders dan onbetrouwbaar zijn zoals ik het begrijp.
Charlotte gebruikt het wel als het haar goed uitkomt als je het mij vraagt, wat niet wegneemt dat het een verdrietige situatie is, die je niemand gunt.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan
[..]
Zij is begonnen met stoken over mensen. En doet dat nog steeds. En heeft toen charlotte met haar praatte en vroeg of ze iets persoonlijks tegen haar had keihard ontkent. En het lelijkste vind ik dat ze het verdriet wat charlotte over haar vader voelt nep vind en misbruikte voor het spel.
Lindsey heeft meermaals het woord slang gebruikt over Chiara en Jolien dus dat was niet gelogen. Heb het gisteren nog op film gezien ergens op twitterquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze is onbetrouwbaar want verteld onwaarheden bv gisteravond
Precies en zo bedoelde Chiara het ook.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:46 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Charlotte gebruikt het wel als het haar goed uitkomt als je het mij vraagt, wat niet wegneemt dat het een verdrietige situatie is, die je niemand gunt.
ik ookquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan
[..]
Het was op dat moment Charlottequote:Op donderdag 16 februari 2023 11:47 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Noem je dan ook even de anderen? Doe doen ook mee
Dat de beste mag winnenquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:49 schreef ledn81 het volgende:
Geen idee wat ze zeggen, maar ze willen aandacht (ik luister naar Mies en Jason in het badje)[ afbeelding ]
Nope, heb de lijsten van afgelopen jaren bekeken, na 4 week komt er niets meer bijquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:52 schreef Million_Lights het volgende:
Ik hoop nog steeds op nieuwe bewoners... misschien eens 1 week van maandag tot vrijdag elke dag een nieuwe bewoner.
Zou voor extra drama kunnen zorgen tussen Chiara/Jolien en enkele bewoners.
(en hopelijk zit er dan een oprecht enthousiast persoon tussen voor Charlotte)
Ze eten slecht ongezond... en dan willen ze nog snoep in de wall ookquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali had graag zijn snoep graag nog ontvangen
Hij cirkelt er al vanaf haar binnenkomst om heenquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
Is Ali verliefd op Chiara of zo...lijkt er wel op.
Nee ze zijn op de helft ongeveer dan komt er nooit een nieuwe bij..quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:52 schreef Million_Lights het volgende:
Ik hoop nog steeds op nieuwe bewoners... misschien eens 1 week van maandag tot vrijdag elke dag een nieuwe bewoner.
qua groenten en fruit, best wel veelquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:54 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze eten slecht ongezond... en dan willen ze nog snoep in de wall ook
das zn Tolllie die zo doetquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij cirkelt er al vanaf haar binnenkomst om heen
Heeft haar op date gevraagd waar voor hij werd afgewezen
Nu hebben ze een eet afspraak
Ben er weer, zo ook de lijsten ingevuld.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:26 schreef Koos1958 het volgende:
Ik heb 2 keer overvalcursus gehad...quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bart buiten de balletjes hoog houden
Badje . Jayson,Angelo
over waarnemen en denken te zien /zelf invullen wat je zag
Bart geeft een voorbeeld..
En geen smaakstoffen... zo zie je maar dat wij gewend zijn aan kruiden en sausjesquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:56 schreef rinardo het volgende:
[..]
qua groenten en fruit, best wel veel
Zuivel ook veel, melk yoghurt kwark
gezonde vetten, vis
eigenlijk valt het wel mee, het is meer dat het heel 1tonig is
Maar geen krassen in je arm zetten! Dan ben je een psychopaatquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
vlgs Bart
vallen vrouwen op littekens
ze worden daar zot van
😂 ik nietquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
vlgs Bart
ze worden daar zot van
😂😂😂😂😂😂😂 oerman bartquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
vlgs Bart
ze worden daar zot van
Naar mijn mening niet. Wel recht voor zn raap, maar af en toe lijkt hij toch ook wel dingen net wat anders te zeggen om wellicht te stoken. EN ook heel erg bezig met bondjes.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:00 schreef Million_Lights het volgende:
Ik vond vooral Ias moeilijk te plaatsen, is hij betrouwbaar of niet?
Die steelt alles wat los en vast zit en liegt dan om er onder uit te komen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:00 schreef Million_Lights het volgende:
Ik vond vooral Ias moeilijk te plaatsen, is hij betrouwbaar of niet?
Owja, dat was ik alweer vergeten.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:06 schreef Hunter het volgende:
[..]
Die steelt alles wat los en vast zit en liegt dan om er onder uit te komen.
Betrouwbaar? Nee
verder is het helemaal geen man met vooroordelen of zoquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:02 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Maar geen krassen in je arm zetten! Dan ben je een psychopaat
Edit: volgens Bart
Beter dan Nederland vs Belgiequote:Op donderdag 16 februari 2023 12:07 schreef Monique___ het volgende:
wat een onzin van die 2 het is hetzelfde als vorig jaar.. kamer tegen kamer
dr speelt wel het e.a.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:07 schreef Hunter het volgende:
Zou BB zo'n slecht aanbod gedaan hebben omdat ze de reacties op de nominaties gelezen hadden?
Seizoen 2024quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:52 schreef Million_Lights het volgende:
Het zou me echt niks verbazen als ze bij BB meelezen en hun plannen daarop aanpassen nee.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:07 schreef Hunter het volgende:
Zou BB zo'n slecht aanbod gedaan hebben omdat ze de reacties op de nominaties gelezen hadden?
dacht dat hij thuis een vrouwtje had zitten..quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
vlgs Bart
ze worden daar zot van
Ging ook over Jasonquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dacht dat hij thuis een vrouwtje had zitten..
wat een bekrompen uitspraak van hem.
Mijn idee...quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:59 schreef Hoylei het volgende:
Vind dat ranken nog lastig. De top 1-2-3 kan ik meestal wel invullen, maar vooral de middenmoot.
Als voorbeeld: Lindsey betrouwbaar? Zou ik zo op plek 4 of op plek 8 kunnen zetten. Maakt best een verschil voor de score, maar in verhouding met de anderen die ook op die plekken staat vind ik er weinig verschil tussen zitten. Komt dan meer neer op persoonlijke voorkeur.
Misschien dat ze na die ranking eindelijk de populariteit van Jason begrijpen!
Denk dat Chiara wel een beetje gaat verschieten, en vooral Jolien. Charlotte zal wel beter scoren dan ik haar persoonlijk heb neergezet, vooral ook door populariteit.
Heb je dat verhaal gehoord van zijn vakantievriendinnetje en de krassen in zijn rug?quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:13 schreef Monique___ het volgende:
ik kan michela nooit serieus nemen als hij het heeft over vriendinnen en wat hij voor een vrouw/ meisje wilt.
is in mijn ogen nog een puberjongen
gesprek was o.a. met jasonquote:
Die gozer is nog een babyquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:13 schreef Monique___ het volgende:
ik kan michela nooit serieus nemen als hij het heeft over vriendinnen en wat hij voor een vrouw/ meisje wilt.
ANgelo zit nog in de kast imoquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:13 schreef Monique___ het volgende:
Haha voor een echte vrouw moet hij nog even "doorgroeien" see what I did there? 😊quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:13 schreef Monique___ het volgende:
ja toen kwam ik net thuis en zette ik de stream aan..quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:14 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Heb je dat verhaal gehoord van zijn vakantievriendinnetje en de krassen in zijn rug?
ja dat denk ik ook maar lastig omdat hij de padre de familia is (in zijn ogen)quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ANgelo zit nog in de kast imo
Ja!quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja toen kwam ik net thuis en zette ik de stream aan..
Ik hoorde hem iets vertellen over krassen op zijn rug en iemand die het zag? volgde het nog niet helemaal toen.
was het zijn moeder die dat zag of zo??
Hij had toch geen vrienden?quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:18 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ja!
En toen zei hij dat het kwam door het spelen in het water met z'n vrienden 😂😂
quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:18 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ja!
En toen zei hij dat het kwam door het spelen in het water met z'n vrienden 😂😂
quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook maar lastig omdat hij de padre de familia is (in zijn ogen)
Mag het met 22 jaar??quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]zoiets
zie hem e r voor aan .. trouwen kindje ..
scheiden ..kastdeur sprong open en een vriend
< aanname
Van mij wel, maar al die verhaaltjes....quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:21 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Mag het met 22 jaar??
Bedoel waarom zou je op je 22 al moeten binden..ik zou ook eerst genieten en uit het leven halen wat er inzit... kan de rest van je leven nog...
Verliefd worden overkomt je...mocht het gebeuren als je nog jong bent dan pas je je daar aan aan
Maar mijn mening ..ga eerst kijken wat voor bloempjes er zijn voor je ze gaat plukken
Hij heeft toch gelijk?quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:27 schreef Koos1958 het volgende:
Nee jason zo ging het niet hij blijft er naar over zeiken dat het anders is gegaan. Eigelijk gedrag
Ze hebben in de voorgesprekken aangegeven bij de bewoners dat er geen seizoen 4 komtquote:
Ias moest wel dubbel doen omdat iedereen in hun bed lag en ali naar de dbk toe werd geroepen een minuut nadat hij op.krukje stond.er was verder niemand aanwezigquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:28 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Hij heeft toch gelijk?
Doordat Ias ging schuiven moesten zij er 1,5 uur eerder uit. Dat is 1,5 uur minder slaap. Daar mag je toch wel over mopperen.
Ias heeft een dienst gedaan van 1,5 uur, ipv 45 minuten en 45 minuten zitten. En daardoor vond hij dat een shift over mocht slaan.
quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze hebben in de voorgesprekken aangegeven bij de bewoners dat er geen seizoen 4 komt
Waarom? Er is een lijst en die is er niet voor niets.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:29 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus jason daalt nu wel weer een beetje bij me met zijn gedram. Bang dat iemand tekort staat daar. Ipv eten nu gefixeerd op staan bij die ballen.
Denk dat m.a. door niemand te vertrouwen is.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:29 schreef -river- het volgende:
Jason MA en Bart, drie zo verschillende persoonlijkheden maar dat zijn in mijn ogen de enige drie die elkaar kunnen vertrouwen.
Hij heeft groot gelijk? Als iemand een shift overslaat op het werk kom je daar toch ook niet mee weg?quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:29 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus jason daalt nu wel weer een beetje bij me met zijn gedram. Bang dat iemand tekort staat daar. Ipv eten nu gefixeerd op staan bij die ballen.
Was toch overmacht gisteravond laat.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:30 schreef -river- het volgende:
[..]
Waarom? Er is een lijst en die is er niet voor niets.
Nee, hij moest dubbel staan.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ias moest wel dubbel doen omdat iedereen in hun bed lag en ali naar de dbk toe werd geroepen een minuut nadat hij op.krukje stond.er was verder niemand aanwezig
Niemand heeft toch overgeslagen alleen chiara geloof ik vannacht die zei gisteravond van maakt me niets uit of zo.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij heeft groot gelijk? Als iemand een shift overslaat op het werk kom je daar toch ook niet mee weg?
Chiara heeft er vannacht in ieder geval wel gestaanquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niemand heeft toch overgeslagen alleen chiara geloof ik vannacht die zei gisteravond van maakt me niets uit of zo.
ias heeft zn dienst overgeslagen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niemand heeft toch overgeslagen alleen chiara geloof ik vannacht die zei gisteravond van maakt me niets uit of zo.
Nog steeds hetzelfde zie SVquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:34 schreef Angelique61 het volgende:
Is er nog niks veranderd met de nominaties, kom net binnen vallen?
Verwacht je echt dat als je je niet aan de lijst kan houden alles goed komt? Zie jij een van de dames het anderhalf uur volhouden?quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Was toch overmacht gisteravond laat.
Neequote:Op donderdag 16 februari 2023 12:35 schreef Tuttebolleke het volgende:
Die balletjes mogen nu wel klaar zijn
En terecht want het was gewoon een rotstreek van BB om iemand te confronteren met haar huisdier en niet mocht reageren op hem.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:33 schreef Monique___ het volgende:
zit nu eergisteren terug te kijken dat ze die freeze van jolien hebben goedgekeurd
In het badje positive vibes.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:49 schreef ledn81 het volgende:
Geen idee wat ze zeggen, maar ze willen aandacht (ik luister naar Mies en Jason in het badje)[ afbeelding ]
ja hoor , meerdere slimme oplossingen, maar kregen waarschuwingen van BBquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:36 schreef Jockari het volgende:
Dat McGyver nog niks gemaakt heeft om die ballen tegen te houden. Dan staat BB voor schut.
Die heeft het spel al meerdere keren gekraakt maar mag niet van bbquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:36 schreef Jockari het volgende:
Dat McGyver nog niks gemaakt heeft om die ballen tegen te houden. Dan staat BB voor schut.
Neeee dat is geen rotstreek, het was juist de bedoeling om ze te breken.. dat is maar deels geluktquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En terecht want het was gewoon een rotstreek van BB om iemand te confronteren met haar huisdier en niet mocht reageren op hem.
En daar gebruik je dan maar een huisdier voor?quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:38 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Neeee dat is geen rotstreek, het was juist de bedoeling om ze te breken.. dat is maar deels gelukt
Absoluut.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En terecht want het was gewoon een rotstreek van BB om iemand te confronteren met haar huisdier en niet mocht reageren op hem.
Een hond snapt dat nietquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:38 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Neeee dat is geen rotstreek, het was juist de bedoeling om ze te breken.. dat is maar deels gelukt
En zo is dat!quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:39 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Een hond snapt dat niet
Zou echt verboden moeten worden dieren in programma’s op tv behalve als het een educatieve functie heeft
Er is niks gebeurd met de hond toch? Hij zal evenblij zijn de volgende keer dat hij haar ziet hoor. Slaan of mishandelen is iets anders, maar dat was het geval nietquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En daar gebruik je dan maar een huisdier voor?
Chiara zit er al wekenlang!quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:40 schreef -river- het volgende:
Komt vandaag de slang tijdens de freeze?
dat is een andere discussie die hier ook al gevoerd isquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En daar gebruik je dan maar een huisdier voor?
Voor hetzelfde geld was de hond bij haar gaan liggen of aan het blaffen geslagen. Nee, vond het écht te ver gaan deze keer.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:40 schreef Hoylei het volgende:
Ik zou veel dingen niet hoeven, maar als mn hond voor mn neus zou staan en hij mij zou ruiken dan kan ik me niet voorstellen dat ik me in zou houden.
Die begrijpt er toch helemaal de ballen van?
O niet gezienquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat is een andere discussie die hier ook al gevoerd is
Oké, we denken er anders over.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:40 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Er is niks gebeurd met de hond toch? Hij zal evenblij zijn de volgende keer dat hij haar ziet hoor. Slaan of mishandelen is iets anders, maar dat was het geval niet
Sorry, wist ik niet. Ik reageerde alleen maar op een bericht hierboven.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat is een andere discussie die hier ook al gevoerd is
Weinigquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:43 schreef ben34567 het volgende:
Die titels zijn altijd random (confusion week; dilemma week; alles of niets week). Wat had het alles of niets thema nu met deze week te maken ?
toen bekend werd dat die hond daar was geweest. schreef hier zelfs iemand dat het in de tweede kamer moest komen dat het verboden moet wordenquote:
Als de freeze niet gelukt zou zijn moesten ze nog steeds met koud water doen. Nu zouden ze 1 week warm kunnen douchen. Alles of niets dus.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:43 schreef ben34567 het volgende:
Die titels zijn altijd random (confusion week; dilemma week; alles of niets week). Wat had het alles of niets thema nu met deze week te maken ?
daarom maar begonnen met uitzendingen terug kijken.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:43 schreef Kodiak100 het volgende:
OT 2 dezelfde streams wat een genot
Net of die hond het een uur later nog weet.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
toen bekend werd dat die hond daar was geweest. schreef hier zelfs iemand dat het in de tweede kamer moest komen dat het verboden moet worden
dat maakt toch niet uitquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Sorry, wist ik niet. Ik reageerde alleen maar op een bericht hierboven.
Geen idee op wie ik zou stemmen, ze mogen van mij alle drie weg maar ook alle drie blijvenquote:
Ik was dat denk ik, mij reactie was, daar zullen vast kamervragen van de partij van de dieren over komenquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
toen bekend werd dat die hond daar was geweest. schreef hier zelfs iemand dat het in de tweede kamer moest komen dat het verboden moet worden
DBK opnamesquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
2 streams op buiten
geen idee waarom
quote:
was gebbetjequote:Op donderdag 16 februari 2023 12:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Misschien je stem bewaren tot nadat de eerste is vrijgesteld in de uitzendingquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee op wie ik zou stemmen, ze mogen van mij alle drie weg maar ook alle drie blijven
quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:46 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik was dat denk ik, mij reactie was, daar zullen vast kamervragen van de partij van de dieren over komen
ja dat is dan onduidelijk als je geen streams hebt nu om te kijken.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb geen streams en reageerde op iets wat hierboven vermeld staat.
Eens.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat is dan onduidelijk als je geen streams hebt nu om te kijken.
quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Maat Maat Maat
jeuk aan je naad
dolle praat
je kop onder het laminaat
Maat MAAT
quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Maat Maat Maat
jeuk aan je naad
dolle praat
je kop onder het laminaat
Maat MAAT
quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:52 schreef -river- het volgende:
Rob zal onderhand wel flinke jeuk aan zijn naad hebben.
pot verwijt de ketelquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:40 schreef ben34567 het volgende:
Lindsey altijd over het geroddel van anderen en de bad vibes die ze aanvoelt. Ze roddelt nu zelf vaker dan Chiara
eelt op zijn reet.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:52 schreef -river- het volgende:
Rob zal onderhand wel flinke jeuk aan zijn naad hebben.
Okeee!quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dat was niet vannacht maar gisteravond. Hij heeft de hele nacht niet hoeven staan waardoor Chayron en Jason korter konden slapen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:56 schreef -river- het volgende:
Staat nu alweer Ias daar? Die jongen stond er vannacht anderhalf uur alleen.
Hahaha ja sorry, maar die naad van hem ligt al dagen op de bank in dezelfde ochtendjas.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Meestal ben ik blij met uitgebreide streaminfo
En de urn voor charlotte?quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:40 schreef -river- het volgende:
Komt vandaag de slang tijdens de freeze?
Hij heeft gister zijn naad staan schoon raggen met zijn handen en een flesje zeep. Lieten ze op de stream zien en horen.. had ik niet hoeven zienquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:58 schreef -river- het volgende:
[..]
Hahaha ja sorry, maar die naad van hem ligt al dagen op de bank in dezelfde ochtendjas.
Mee eens, maar ik denk dat het nu al te laat is. Ik denk dat er wel weer oud bewoners terug komen in de laatste week. Of er moet iemand vrijwillig vertrekken, dan wordt deze wel vervangen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:52 schreef Million_Lights het volgende:
Oh gatver, dat heb ik gelukkig gemist.quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hij heeft gister zijn naad staan schoon raggen met zijn handen en een flesje zeep. Lieten ze op de stream zien en horen.. had ik niet hoeven zien
quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:03 schreef -river- het volgende:
[..]
Oh gatver, dat heb ik gelukkig gemist.
ging flink te keerquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hij heeft gister zijn naad staan schoon raggen met zijn handen en een flesje zeep. Lieten ze op de stream zien en horen.. had ik niet hoeven zien
quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ging flink te keer
daarna..zelfde zeep klauwen ver zn haar
..
zou evt de krullen en de kale plekjes verklaren
üpdate voor de beeld denkers
quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ging flink te keer
..
Het viel me op dat Ias last had van een of andere tik. Hij gooit steeds zijn rechterschouder na voren . Vooral bij de ballenbak.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:56 schreef -river- het volgende:
🫣😒quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ging flink te keer
..
Ja en vergeet niet het is zijn schuld dat de hele schema in de war is!quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:56 schreef -river- het volgende:
Ja, die naad kan wel een brillo gebruikenquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:58 schreef -river- het volgende:
[..]
Hahaha ja sorry, maar die naad van hem ligt al dagen op de bank in dezelfde ochtendjas.
a zag het ook maar het leek meer of dat ie jeuk had hij kon niet krabben dus dacht daaromquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het viel me op dat Ias last had van een of andere tik. Hij gooit steeds zijn rechterschouder na voren . Vooral bij de ballenbak.
Laat hem desnoods 48 uur aardappelen schillen voor volgende week als deel opdracht! Alleen voor hem, zou die nog zittend kunnen doen ook!quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:09 schreef Angel79 het volgende:
Dat ze Rob maar eens een opdracht geven van bijv een week lang die hij in zn uppie moet uitvoeren, dan voegt hij teminste nog eens iets toe
Godver, Struisquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ging flink te keer
..
Een kruk bij het aanrecht en een afwasborstel. Kunnen zijn handen gelijk weken na zijn naadragsessiequote:Op donderdag 16 februari 2023 13:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Laat hem desnoods 48 uur aardappelen schillen voor volgende week als deel opdracht! Alleen voor hem, zou die nog zittend kunnen doen ook!
Of een secret mission! Goed excuus!quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:18 schreef Kodiak100 het volgende:
ias 10 minuten voor niks in de DBK gezeten
Ze mogen er niet teveel over praten van FEBOquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:19 schreef lindademol het volgende:
het feit dat iedereen zo slikt dat rob letterlijk niks uitvoert maakt iedere bewoner tot een saai en passief persoon vind ik. waarom trapt niemand een beetje stennis? ''oh nee, mijn schouder doet pijn :-( nu moet ik drie weken op de bank liggen'' ben ik dan zo kinderachtig dat ik zo zou doen?
Nee want is te negatief😂quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze mogen er niet teveel over praten van FEBO
donsharen onder de neusquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:31 schreef viseenoptie het volgende:
Snorretje maakt het nu nog fouter
quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:32 schreef Monique___ het volgende:
rapunsel zit ook al klaar in de kapsalon
vond het met name in de ochtend genant als zijn krullen niet goed zaten en hij de camera zag bewegen naar zijn hoofd.. omdat hij niet tevreden is hoe de krullen zitten.quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:33 schreef viseenoptie het volgende:
Loop een beetje achter, maar waarom?
quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
nou op naar Jolien met dat scheerding
Ik slinger de streams aanquote:
urinaal was lek ?quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:47 schreef Hunter het volgende:
Rob heeft weer een natte handdoek gevonden
maar hij straalt nog steeds lief uitquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
jason heeft nu zo'n jugend hoofd
![]()
Ik vind het ook niet leuk.quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
jason heeft nu zo'n jugend hoofd
![]()
En die waren er niet blij mee, een heel gedoe gisteren avondquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:48 schreef Benny het volgende:
Wat een interessant lijstje van genomineerden
ik hoor m er nu weer overquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:47 schreef Hunter het volgende:
Rob heeft weer een natte handdoek gevonden
zou kopenquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
doe je krulletjes maar for sale Jason
..
jawel...quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:52 schreef Monique___ het volgende:
laten ze nu geen raggende rob meer zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |