Dat kan dus niet....quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:21 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat trekken ze later wel weer recht
waar staat die vragenlijst ?quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:26 schreef Koos1958 het volgende:
Via die vragenlijst kunnen we duidelijk maken dat jolien en chiara het meest onbetrouwbaar zijn. Dat levert leuke streams op
Ik heb Rob en Bart heel hoog staan, zelf in de Top 3 bij alle vragen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:26 schreef Koos1958 het volgende:
Via die vragenlijst kunnen we duidelijk maken dat jolien en chiara het meest onbetrouwbaar zijn. Dat levert leuke streams op
Rtl.xl big brother als je gestemd hebt komt het daarnaquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:26 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
waar staat die vragenlijst ?
Dat kan ik totaal niet. Rob staat onderaan en Bart in het middenquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb Rob en Bart heel hoog staan, zelf in de Top 3 bij alle vragen.
Je moet schuiven met je muis.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:28 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat kan ik totaal niet. Rob staat onderaan en Bart in het midden
Ik hoop dat de uitslag daar te zien zal zijn!!quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:26 schreef Koos1958 het volgende:
Ik ook was vorig jaar ook.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:31 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ik hoop dat de uitslag daar te zien zal zijn!!
Onbegrijpelijk, maar echt.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:31 schreef Lillfex het volgende:
Overal op de polls staat Ali bovenaan dan Lindsey en dan Chayron
Ze zeuren allemaal vooral de personen die elke keer in de nacht wakker worden. Charlotte zegt ik ben zat van dat geroddel net zoals gister van moet dat weer elke keerquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat gezever van Charlotte over haar ritme blablablabla![]()
Je zit in BB, je bent daar niet om het comfortabel te hebben
Wat voegt Rob in Godsnaam toe aan deze hele show?????????/quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb Rob en Bart heel hoog staan, zelf in de Top 3 bij alle vragen.
https://www.goplay.be/big-brother/stemmenquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:26 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
waar staat die vragenlijst ?
NIetsquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat voegt Rob in Godsnaam toe aan deze hele show?????????/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |