Sterkte!quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:40 schreef Monique___ het volgende:
Ben me aankleden, moet naar een begrafenis tot laters![]()
Om 11 uur vermoed ik dat de twist komt.
Dat zou toch bizar en genaaid zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:42 schreef ben34567 het volgende:
Ik denk twist : ballenspel uitspelen; 5000 euro in de groepspot en nieuwe nominaties; of ballen laten vallen; geen 5000 euro in de groepspot maar nominaties blijven
Het is al op zich bizar dat er nog een twist moet komen terwijl Bart de PON heeft gewonnen en recht heeft op zijn nominaties.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:42 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Dat zou toch bizar en genaaid zijn.
Was toch een waardeloos spel dus logisch dat er wat achteraan komt plus het is alles of niets weekquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:43 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het is al op zich bizar dat er nog een twist moet komen terwijl Bart de PON heeft gewonnen en recht heeft op zijn nominaties.
Kwaliteit van het spel maakt niet uit. Gewonnen is gewonnen. Als Bart nu zijn voordeel verliest zegt BB eigenlijk : spellen winnen is geen garantie op voordeel. Waarom zou je dan nog je best doen ?quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:44 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Was toch een waardeloos spel dus logisch dat er wat achteraan komt plus het is alles of niets week
Kan maar dat is dus één van de grootste denkfouten die mensen maken. Kristallen bol noemt de persoon die dat mij vertelde, sommige zaken kun je niet weten en moet je afwachten tot ze effectief gebeuren. En door allerlei scenarios te bedenken ga je misschien weer andere zaken triggeren die absoluut niet aan de orde zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:42 schreef ben34567 het volgende:
Ik denk twist : ballenspel uitspelen; 5000 euro in de groepspot en nieuwe nominaties; of ballen laten vallen; geen 5000 euro in de groepspot maar nominaties blijven
allemaal genomineerd zou leuk zijnquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:48 schreef TheVulture het volgende:
Alles of niets kan ook betekenen, of allemaal naar huis of niemand
Gaat saairon alsnog naar huisquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:49 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
allemaal genomineerd zou leuk zijn
Dat zou wel weer lullig zijn voor Bart, ik vind dat ie op zijn minst voordeel van die PON zou moeten houden. Misschien kan iemand zich nog vrijkopen ofzo...quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:49 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dat zou een twist zijn maar wel een leuke twist. Dan weten we hoe wij ervoor staan en de bewonersquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:49 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
En dat de kijker dan moet stemmen op wie er naar huis moetquote:
Als je alleen te horen krijgt wie de minste stemmen krijgt weet je nog niet veel.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:50 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat zou een twist zijn maar wel een leuke twist. Dan weten we hoe wij ervoor staan en de bewoners
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
En dat de kijker dan moet stemmen op wie er naar huis moet
En dan hopen dat Slang Chiara eruit gaat
En charlotte want die heeft vrijstelling.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou wel weer lullig zijn voor Bart, ik vind dat ie op zijn minst voordeel van die PON zou moeten houden. Misschien kan iemand zich nog vrijkopen ofzo...
Dat is ook weer waarquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:51 schreef engine het volgende:
[..]
Als je alleen te horen krijgt wie de minste stemmen krijgt weet je nog niet veel.
BB zijn BB zijn regels.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:43 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het is al op zich bizar dat er nog een twist moet komen terwijl Bart de PON heeft gewonnen en recht heeft op zijn nominaties.
Die staat al een paar dagen op de grootste polls als middenmotor (voor Rob; Jolien; Chayron; Ias; Lindsey). Maar ze heeft wel een stevige haters fanbase.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
En dat de kijker dan moet stemmen op wie er naar huis moet
En dan hopen dat Slang Chiara eruit gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |