quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:29 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
21:00 Feyenoord - AZ
@:fetX
@:Scrummie
@:onlogisch
@:DombohetOlifantje1
@:Caland
Sta je hier niet tussen? Dan ben je niet 1 van mijn Feyenoord vrienden.
Eenzijdige uitnodiging zo.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:29 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Ja gemakkelijk hè als je voor 16 clubs bentquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik kijk gezellig de hele avond mee.
zo dan koekoekquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja gemakkelijk hè als je voor 16 clubs bent
Beetje overdreven tegen een subtopperquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel tof dit eerlijk is eerlijk.
Nou, eigenlijk wel ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Beetje overdreven tegen een subtopper
@:r-woud93
Nederland heeft geen top, het is allemaal middelmaat.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Beetje overdreven tegen een subtopper
@:r-woud93
Voor elke competitiewedstrijd maar dat neemt niet weg dat het er tof uitzag met de regen, stadionlampen uit en de kleuren (zowaar weinig knallen)quote:
In de ArenA ook al die onzin van de week.quote:
Oh ja, daar ben ik het helemaal mee eens hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor elke competitiewedstrijd maar dat neemt niet weg dat het er tof uitzag met de regen, stadionlampen uit en de kleuren (zowaar weinig knallen)
Deze schrijfwijze stelt me teleur.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In de ArenA ook al die onzin van de week.
Lekker maat, welke smaak?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:06 schreef PicoMMP het volgende:
Jongens, ik heb een lekkere kop thee gezet
Nu al de nederlaag verwerken met drank?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:06 schreef Dagoduck het volgende:
Ik drink een Wilderen Cuvee Clarisse Wild Weasel Whisky Infused.
Dan is De Kuip halfleeg.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:05 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Geef die lui een stadionverbod met meldplicht
Klinkt hipsterquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:06 schreef Dagoduck het volgende:
Ik drink een Wilderen Cuvee Clarisse Wild Weasel Whisky Infused.
Mij ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Deze schrijfwijze stelt me teleur.
@KingRolandquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:07 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Klinkt hipster
Hier gewoon een Cola zero
Ja. Kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:07 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nu al de nederlaag verwerken met drank?
Vanwege een keelontsteking gember-citroen, met honing. Maar soms een Winter Glow tussendoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:07 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Lekker maat, welke smaak?
1-1quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:29 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Beterschap dan maar.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vanwege een keelontsteking gember-citroen, met honing. Maar soms een Winter Glow tussendoor.
Ik hoop het. 3-4 of zoquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:07 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb het gevoel dat dit KNOTSGEK gaat worden.
Dan leren ze het een keer af. Het is simpel: behalve 1 dag per jaar is vuurwerk afsteken verboden dus handhaven. Nog los van veiligheidsaspecten.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan is De Kuip halfleeg.
Of halfvol. Dat is maar hoe je het bekijkt.
Winter Glowquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vanwege een keelontsteking gember-citroen, met honing. Maar soms een Winter Glow tussendoor.
En als het 0-1 wordt en Feyenoord komt uiteindelijk op 2-1?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1-1
Tot de 1-0 blijf ik veilig in het Feyenoordtopic. Komt AZ voor dan is dit mijn enige post vanavond in het topic
Zonder kokcu op het veld doen ze daar wellicht zelfs aardig tegen je.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1-1
Tot de 1-0 blijf ik veilig in het Feyenoordtopic. Komt AZ voor dan is dit mijn enige post vanavond in het topic
Weg sfeer.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Teeling is wel echt waardeloos als commentator.
Quinten kan er sowieso niet veel van, Jurriën is wel echt heel matig ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:12 schreef koffiekoekjes het volgende:
De gebroeders Timber zijn best wel kut dit seizoen.
Tiki taka achterin op een zeiknat veld is wel penibelquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
Afwachtend voetbal van AZ. Dit gaat Feyenoord winnen.
Ok danquote:
2 pingels en een rode kaart in de 1e helftquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:23 schreef Zorro het volgende:
Tegen PSV kwam Feyenoord terug door een rode kaart, tegen NEC door een gratis strafschop EN een rode kaart.
Benieuwd waar ze vandaag mee geholpen gaan worden.
Uiteraardquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaat Higler dit weer laten ontsporen?
Zou je het gewoon bij deze wedstrijd willen houden en andere clubs er buiten laten? Dank je.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:29 schreef PicoMMP het volgende:
De twee beste ploegen van deze competitie bakken er nog niet veel van
Ik heb er geen vertrouwen meer in.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:29 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Hoort gewoon bij het voetbal. Helaasch.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:33 schreef Faraday01 het volgende:
Ik ben er voor dat elke klagende speler ook direct geel krijgt, wat een irritant gedoe voor een overduidelijke kaart.
#rugby
Het blijven nou eenmaal voetballers.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een domme gele kaarten tot nog toe.
Welkomquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh apart topic voor deze pot, tonged manmanman
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Was bij Rugby ook, totdat ze er rigoureus een einde aan gemaakt hebben. Nu mag alleen de aanvoerder nog rustig en respectvol met de scheidsrechter praten.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoort gewoon bij het voetbal. Helaasch.
Ik herhaal.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Rugbyquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Was bij Rugby ook, totdat ze er rigoureus een einde aan gemaakt hebben. Nu mag alleen de aanvoerder nog rustig en respectvol met de scheidsrechter praten.
Ook wel logisch, daar is een aanvoerder voor.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Was bij Rugby ook, totdat ze er rigoureus een einde aan gemaakt hebben. Nu mag alleen de aanvoerder nog rustig en respectvol met de scheidsrechter praten.
Goedenavondquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh apart topic voor deze pot, tonged manmanman
Gohquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Feyenoord topic is vanzelfsprekend alweer de gehele wedstrijd van mening dat Higler tegen de fluit (lol)
Feyenoord is echt dramatisch slecht vanavond.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Feyenoord topic is vanzelfsprekend alweer de gehele wedstrijd van mening dat Higler tegen de fluit (lol)
Zonder bal ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
Odgaard is beetje traag met de bal.
Dat boeit wat minderquote:
En zo'n eerstelijner is een stuk intimiderender dan een voetballer.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook wel logisch, daar is een aanvoerder voor.
Direct invoeren.
Ik heb al twee momenten gezien waar als de scheidsrechter een rode kaart voor Feyenoord geeft de VAR er never nooit aan komt. Ze moeten niet zo zeuren daar in Rotterdam.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Feyenoord topic is vanzelfsprekend alweer de gehele wedstrijd van mening dat Higler tegen ze fluit (lol)
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
Gefeliciteerd Feyenoord met de overwinning
En de goal.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:49 schreef Zorro het volgende:
Feyenoord staat achter. +4
Je verwacht het niet
#UNTILFEYENOORDSCORESquote:
Ik hoop dat God je een ziekte geeftquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:50 schreef KingRoland het volgende:
altijd weer erg lucky alleen daarom al hoop je op puntenverlies voor de 2e club uit Rotterdam
KOEKOEKquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat God je een ziekte geeft
ach is altijd toch zoquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is niet aardig dombo.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heel bijzonder dat die niet werd afgefloten jaquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Die vrije trap??? Hahaha wat een kneuzen wedstrijd dit
Ja, het is heel erg slecht, Ado zou hier met twee vingers in de neus van winnen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Die vrije trap??? Hahaha wat een kneuzen wedstrijd dit
Die had er al 7 ingekopt inmiddelsquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, het is heel erg slecht, Ado zou hier met twee vingers in de neus van winnen.
Op zn minst bijzonder te noemen jaquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:53 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Sowieso vreemde arbitrage vandaag.
Er mag niet gezeurd worden over de arbitrage van mod trein2000ofzoiets.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:53 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Sowieso vreemde arbitrage vandaag.
Profetischquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:53 schreef Zorro het volgende:
Dit is typisch zon vrije trap met een hoop gedoe die gewoon in de muur of vijf meter over eindigt
Behalve bij Odgaardquote:
Lees je eigen pleuris clubtopic door en als je dan zijn post alsnog niet begrijpt had tong80 al die tijd gelijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Er mag niet gezeurd worden over de arbitrage van mod trein2000ofzoiets.
In de vierde klasse zondag hebben ze betere scheidsrechters. Alleen doe nou niet alsof het eenzijdig is, want dat is onzin.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Er mag niet gezeurd worden over de arbitrage van mod trein2000ofzoiets.
Rustig konijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lees je eigen pleuris clubtopic door en als je dan zijn post alsnog niet begrijpt had tong80 al die tijd gelijk.
Leek mij ook hands, maar meen te hebben begrepen dat niet-strafbaar hands, ook aanvallend, niet altijd meer een overtreding hoeft te zijn, hetgeen het toch wel was (niet-strafbaar hands).quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:54 schreef PicoMMP het volgende:
Die goal van Feyenoord had nooit mogen tellen.
Als jij ergens een negatieve opmerking van mij kan vinden over scheidsrechter Higler deze avond krijg jij een kratje bier van mij.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
In de vierde klasse zondag hebben ze betere scheidsrechters. Alleen doe nou niet alsof het eenzijdig is, want dat is onzin.
Sorry ik word oprecht naar van eenzijdig gejank op scheidsrechters en er excuses aan verbinden.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Rustig konijn.
Dit was sarcasme enzo.
Was geen handsquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:58 schreef Aratanax het volgende:
Was het geen hands of mocht de VAR er niet naar kijken?
Is blijkbaar niet strafbaar hands of zoietsquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:58 schreef Aratanax het volgende:
Was het geen hands of mocht de VAR er niet naar kijken?
Heat of the moment enzo. Het is gewoon een kutscheids dus kan mijn vrienden het niet kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry ik word oprecht naar van eenzijdig gejank op scheidsrechters en er excuses aan verbinden.
Nee, anders zouden ze de goal wel afkeuren.quote:
Of de VAR verzaakt. Hij nam de bal mee met zijn arm.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, anders zouden ze de goal wel afkeuren.
Hij duwt de tegenstander met twee handen weg en daarna komt de bal perongeluk op zijn hand waardoor de bal perfect stil komt te liggenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:56 schreef Keyos het volgende:
[..]
Leek mij ook hands, maar meen te hebben begrepen dat niet-strafbaar hands, ook aanvallend, niet altijd meer een overtreding hoeft te zijn, hetgeen het toch wel was (niet-strafbaar hands).
Precies. Zo stond Wamberto destijds ook geen buitenspel.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, anders zouden ze de goal wel afkeuren.
Zou kunnen, ik heb oprecht geen ideequote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:00 schreef Aratanax het volgende:
[..]
Of de VAR verzaakt. Hij nam de bal mee met zijn arm.
Als dat zo is (ik heb het niet gezien) dan ben ik erg benieuwd naar de opvatting van Arne Slot.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:01 schreef SOG het volgende:
[..]
Hij duwt de tegenstander met twee handen weg en daarna komt de bal perongeluk op zijn hand waardoor de bal perfect stil komt te liggen![]()
VAR zat zeker te slapen
Jewel Akens genot.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:05 schreef PicoMMP het volgende:
Het zijn de vriendjes van de egel en de slak
Wat Google jij dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:05 schreef SOG het volgende:
Trouwens als ik zo ff google is dat idd geen hands.
"Was dit hands?"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |