Mooi dat ze hem zo onderschattenquote:Op woensdag 15 februari 2023 17:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ze spraken even daarna over Jason
lieve jonge . naif maar zo schattig
dat hij niet door heeft hoe de mensen praten ..
chia verteld ook het gesprekje wat ze met jayson had
jay had gezegt als je 7 jr jonger was en niet zo ver woonde had ik ervoor gegaan
zo lief
jolien vnd het ook schatiig
quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:12 schreef Ireth het volgende:
Verrassend, we zijn halverwege de week, de dagen dat er geen moer meer gebeurt, en Rob is als een soort Messias aan de betere hand...
hij mag er trots op zijn, heeft er eigenhandig voor gezorgd dat er nu een leeftijdsgrens komt op casting BB en dat 60+ers geen kans meer maken om nog mee te spelen. Rob denkt BB al slapend te kunnen winnen, letterlijk. Wacht maar tot viewers week dan zal hij schrikkenquote:Op woensdag 15 februari 2023 17:18 schreef ledn81 het volgende:
Rob hep een record gebroken. "dr is nog nooit een arts voor dezelfde patient hier gekomen"
Mies en Lindsey "oh"
Ga toch weg ouwe zemelaar
Ohja vanmorgen riep ie dat buiten idd.. had ik geloof ik ook opgenomen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:24 schreef Stargazing het volgende:
[..]
hij mag er trots op zijn, heeft er eigenhandig voor gezorgd dat er nu een leeftijdsgrens komt op casting BB en dat 60+ers geen kans meer maken om nog mee te spelen. Rob denkt BB al slapend te kunnen winnen, letterlijk. Wacht maar tot viewers week dan zal hij schrikken
Wat heeft hij buiten geroepen exact? dat er geen 60+ers meer zullen meedoen na hem?quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ohja vanmorgen riep ie dat buiten idd.. had ik geloof ik ook opgenomen.
Nee was een gesprek dat ie in het huis wilde blijven, want in het huis had ie goeie verzorging, en thuis zat ie maar alleen op de bank, want zijn vrouw werkte toch enz..quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:27 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Wat heeft hij buiten geroepen exact? dat er geen 60+ers meer zullen meedoen na hem?
quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:29 schreef OmaJacky het volgende:
Lindsey wil niet als pion gebruikt worden om de zwakke spelers eruit te spelen.
Ik hoop echt dat dit in de uitzending komtquote:Op woensdag 15 februari 2023 17:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee was een gesprek dat ie in het huis wilde blijven, want in het huis had ie goeie verzorging, en thuis zat ie maar alleen op de bank, want zijn vrouw werkte toch enz..
Daarvoor moet je eerst zelf een sterke speler zijn Lindseyquote:Op woensdag 15 februari 2023 17:29 schreef OmaJacky het volgende:
Lindsey wil niet als pion gebruikt worden om de zwakke spelers eruit te spelen.
Pillen weer sinds kort minder pijn. Misschien een keer verwisselen met een xtc-pil kijken wat de uitwerking is.quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:12 schreef Ireth het volgende:
Verrassend, we zijn halverwege de week, de dagen dat er geen moer meer gebeurt, en Rob is als een soort Messias aan de betere hand...
Heb je mail gestuurd hierquote:Op woensdag 15 februari 2023 17:25 schreef engine het volgende:
Rob had het boortje trucje op zijn knie moeten proberen
Ali gaat nergens heen deze keerquote:Op woensdag 15 februari 2023 17:34 schreef Stargazing het volgende:
Ali mag er in ieder geval niet uit voordat Rob eruit is. Dat gun ik hem echt niet. Rob is een egoist, hij verdiend het niet om daar in huis te zijn.
Hij doet geen enkel spel mee, zit alleen maar te zeuren en klagen op anderen en hij neemt de plaats in van iemand die WEL actief kan meedoen aan alle spellen en die WEL wil meedoen.
Enige gok wie er genomineerd is door Bart vandaag?quote:
Ik ook, want heb het niet opgenomen zie ik. Maar staan wel wat fragmentjes op twitter e.d.quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:30 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat dit in de uitzending komt
Lesley Lindseyquote:Op woensdag 15 februari 2023 17:36 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Enige gok wie er genomineerd is door Bart vandaag?
Ik ben vrijwel zeker van Chayron en ik denk ook Ali maar de 3e weet ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |