quote:
Oh dan vrijdag nog maar ff een extra zak bij de vuilnis dumpen ...quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:47 schreef pullup het volgende:
Ja hooor ....![]()
https://www.at5.nl/artike(...)dag-hele-week-staken
Hier is die staking net achter de rug.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:47 schreef pullup het volgende:
Ja hooor ....![]()
Ik ga ook even alvast wat extra afval verzamelenquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dan vrijdag nog maar ff een extra zak bij de vuilnis dumpen ...
Hier wordt het dinsdag en vrijdag opgehaald dus om extra rotzooi in het afvalhok te vermijden dusquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga ook even alvast wat extra afval verzamelen
Pciesquote:
Hier dumpt men het grofvuil gewoon naast de ondergrondse containers.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:56 schreef pullup het volgende:
En lekker het grofvuil er uit mikken die week want ze gaan je toch niet bekeuren
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:
Dat mag ik vanaf zondagavond buiten dumpen .. dus moet kunnenquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:56 schreef pullup het volgende:
En lekker het grofvuil er uit mikken die week want ze gaan je toch niet bekeuren
Ja ik was ook niet echt serieusquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier dumpt men het grofvuil gewoon naast de ondergrondse containers.
Ook als er niet gestaakt wordt.
Ga je het verschil merken dan?quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:47 schreef pullup het volgende:
Ja hooor ....![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je het verschil merken dan?
Geen idee. Alvast alles uit de verpakking halen en voor een week vooruit koken?quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Ik dacht het, jij zegt het.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:02 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Geen idee. Alvast alles uit de verpakking halen en voor een week vooruit koken?
Ik las dat je weer een nieuwe baan hebt, leuk joh, gefeliciteerd en alvast heel veel succes!quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij zegt het.
Klopt, maandag ga ik er beginnen. Bedankt.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las dat je weer een nieuwe baan hebt, leuk joh, gefeliciteerd en alvast heel veel succes!
goochemerdsquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:43 schreef pullup het volgende:
En dit is dan wel weer leuk
https://www.at5.nl/artike(...)isj-terug-naar-mokum
Succes met je nieuwe baanquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, maandag ga ik er beginnen. Bedankt.
40+ en MLN moesten samen om het aantal forums te verminderen en dan worden dat soort bagger forums gelanceerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik snap er ook geen zak vanquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
40+ en MLN moesten samen om het aantal forums te verminderen en dan worden dat soort bagger forums gelanceerd.
Ik ook niet, zullen we elkaar beloven dat we het aan elkaar uitleggen zodra één van ons de logica er van inziet.quote:
Danny zit aan de speed denk ik. Is ook nogal aanwezig in wat topics en fb'squote:Op woensdag 15 februari 2023 15:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, zullen we elkaar beloven dat we het aan elkaar uitleggen zodra één van ons de logica er van inziet.
Dat is geen beloftequote:Op woensdag 15 februari 2023 15:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Danny zit aan de speed denk ik. Is ook nogal aanwezig in wat topics en fb's
Een hele zooi van de crew hangt aan de crackpijp volgens mijquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat lijkt wel logischquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Een hele zooi van de crew hangt aan de crackpijp volgens mij
Wel een logicaquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:10 schreef Soury het volgende:
Project friet/patat is afgerond. Best wel een "leuk" klusjeDie extra zakjes zijn coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Neequote:Op woensdag 15 februari 2023 15:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als ze mij maar met rust laten
Soury kan zo een frietkot beginnen, lekker verse patatquote:
Ik snap het ook niet helemaal, maar het is ook wel weer typisch FOK! hoeveel mensen zich er nu al helemaal druk over aan het maken zijn in de topics daar. En Danny is zelf mod daar zie ik, dus hij zal vanzelf ondervinden of het een succes wordt of niet.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, zullen we elkaar beloven dat we het aan elkaar uitleggen zodra één van ons de logica er van inziet.
Het lijkt me niet helemaal logisch, ook om wat hierboven gezegd is, 40+ en MLN moesten samen en nog meer van dat en dat een subforum als dat openen. Ik wacht ook nog even tot het kwartje gaat vallen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:33 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal, maar het is ook wel weer typisch FOK! hoeveel mensen zich er nu al helemaal druk over aan het maken zijn in de topics daar. En Danny is zelf mod daar zie ik, dus hij zal vanzelf ondervinden of het een succes wordt of niet.
Ja daar heb je ook weer een punt waar ik niet aan had gedacht, maar dat samenvoegen was dus speciaal voor Danny zodat hij ook een subforum heeft om te modden.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het lijkt me niet helemaal logisch, ook om wat hierboven gezegd is, 40+ en MLN moesten samen en nog meer van dat en dat een subforum als dat openen. Ik wacht ook nog even tot het kwartje gaat vallen.
Ze zoeken het naar uit ik blijf toch de baasquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het lijkt me niet helemaal logisch, ook om wat hierboven gezegd is, 40+ en MLN moesten samen en nog meer van dat en dat een subforum als dat openen. Ik wacht ook nog even tot het kwartje gaat vallen.
Kijk, het wordt toch steeds logischerquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:38 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja daar heb je ook weer een punt waar ik niet aan had gedacht, maar dat samenvoegen was dus speciaal voor Danny zodat hij ook een subforum heeft om te modden.
Opgelost, slotjequote:Op woensdag 15 februari 2023 15:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Eindbaasquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ze zoeken het naar uit ik blijf toch de baas
Dat is denk ik wel één van de belangrijkste redenen Danny in VER / Wat is het verschil tussen VER en GC?quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:39 schreef -Shii- het volgende:
Misschien toch een actie op het commentaar dat teveel topics worden gesloten?
quote:Weinig, behalve dat de topics hier afkomstig kunnen zijn van forums waar ze niet in thuishoorden of waar ze anders wellicht gesloten zouden worden.
Mods kunnen topics die niet binnen hun forum passen of een slotje zouden krijgen ondanks dat het topic aan de policy voldoet hierheen schoppen. Ze kunnen ook topics die hier staan maar beter in hun eigen forum zouden passen hier weghalen.
Dit is een soort 'tweede leven' forum
Dat is toch degene die je bij iedere game aan het eind moet afslachten?quote:
Of was het nou degene die overbleef?quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is toch degene die je bij iedere game aan het eind moet afslachten?
quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is toch degene die je bij iedere game aan het eind moet afslachten?
Ik geloof daar niet zo in een "tweede leven" wat betekend dat dan? Elk bagger topic daar beland?quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is denk ik wel één van de belangrijkste redenen Danny in VER / Wat is het verschil tussen VER en GC?
[..]
Als die overbleef was je voor die game niet geschiktquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of was het nou degene die overbleef?
quote:
Ik wilde je net gaan appen, want ik zie er inmiddels wat logica in. Topics die niet in een ander subforum thuis horen gaan naar VER, maar het is zeker niet de bedoeling dat het een baggerbende wordt daar.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet zo in een "tweede leven" wat betekend dat dan? Elk bagger topic daar beland?
Ja tuurlijkquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde je net gaan appen, want ik zie er inmiddels wat logica in. Topics die niet in een ander subforum thuis horen gaan naar VER, maar het is zeker niet de bedoeling dat het een baggerbende wordt daar.
Ik ben maar voor weinig games geschiktquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als die overbleef was je voor die game niet geschikt
‘Vergaarbak’ klinkt niet veel beter dan ‘baggerbende’.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde je net gaan appen, want ik zie er inmiddels wat logica in. Topics die niet in een ander subforum thuis horen gaan naar VER, maar het is zeker niet de bedoeling dat het een baggerbende wordt daar.
Ik heb een PS4 en ik speel daar regelmatig mee. Het is leuk als je ook wat vooruitgang maakt. Ik haat het dat ik moet worstelen met die controller om iemand om te leggen. Ik heb nu Stray en je speelt wel maar je mag ook dingen van tafel meppen (zoals een kat) dat is leuk. Gamen moet leuk zijn niet moeilijk.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben maar voor weinig games geschikt
Vroeger vond ik het wel leuk om met de kinderen een spelletje Crash Bandicoot of één of ander Mario spel te spelen, maar ik kon het niet echt goed.
Nu ben ik toch nieuwsgierig geworden hoe het er aan toe gaatquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
‘Vergaarbak’ klinkt niet veel beter dan ‘baggerbende’.
Maar het zal allemaal wel
quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Nu ben ik toch nieuwsgierig geworden hoe het er aan toe gaat
Spel zit er wel leuk uit.. ik hou ook niet van die moeilijke spellen of dat tig knopjes moet gebruikenquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een PS4 en ik speel daar regelmatig mee. Het is leuk als je ook wat vooruitgang maakt. Ik haat het dat ik moet worstelen met die controller om iemand om te leggen. Ik heb nu Stray en je speelt wel maar je mag ook dingen van tafel meppen (zoals een kat) dat is leuk. Gamen moet leuk zijn niet moeilijk. [ link | afbeelding ]
Ik vind het subforum de moeite van het proberen waard, maar de naam is niet helemaal handig gekozenquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
‘Vergaarbak’ klinkt niet veel beter dan ‘baggerbende’.
Maar het zal allemaal wel
quote:Vergaarbak
(Amsterdams) een grote bak ellende, rotzooitje
quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wij maken gewoon onze eigen chat weer
Ik heb helemaal geen console meer, die zijn met de kinderen meegegaan, tijdens corona heb ik nog wel overwogen om iets van een Wii ofzo te kopen, maar ik heb het toch maar niet gedaan.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een PS4 en ik speel daar regelmatig mee. Het is leuk als je ook wat vooruitgang maakt. Ik haat het dat ik moet worstelen met die controller om iemand om te leggen. Ik heb nu Stray en je speelt wel maar je mag ook dingen van tafel meppen (zoals een kat) dat is leuk. Gamen moet leuk zijn niet moeilijk. [ link | afbeelding ]
Snellerquote:
Op die SC ben je nog sneller uitgekeken.quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Sneller![]()
Effe vlot geskimmed naar alle TT titels in dat subforum was voldoende
De leukste tot nu toe was welquote:Op woensdag 15 februari 2023 16:00 schreef Loveable het volgende:
[..]
Spel zit er wel leuk uit.. ik hou ook niet van die moeilijke spellen of dat tig knopjes moet gebruiken
Oh die hebben ze ookquote:Op woensdag 15 februari 2023 16:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Op die SC ben je nog sneller uitgekeken.
Die lijkt mij ook wel geinig jaquote:Op woensdag 15 februari 2023 16:07 schreef Soury het volgende:
[..]
De leukste tot nu toe was wel [ link | afbeelding ] Ziet er wat kinderachtig uit maar ik had de grootste lol om een sjaggie gans te zijn.![]()
Deze heeft me nog een ban opgeleverd[ link | afbeelding ]
Ohquote:Op woensdag 15 februari 2023 16:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Op die SC ben je nog sneller uitgekeken.
Echt zo leuk om te spelen en iedereen in dat dorp vreselijk te treiterenquote:Op woensdag 15 februari 2023 16:08 schreef Loveable het volgende:
[..]
Die lijkt mij ook wel geinig ja
Dat zou wel een stunt zijn. Zeker met de aanstaande stakingquote:Op woensdag 15 februari 2023 16:09 schreef pullup het volgende:
We kunnen natuurlijk een vergaarbak SC openen![]()
Post ik niet elke ochtend een vogeltje maar een vuilnisbak
Die staking die eraan komt levert leuke plaatjes op 🚮quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:09 schreef pullup het volgende:
Ik trek de kar hier dat weten jullie allemaalquote:Op woensdag 15 februari 2023 16:09 schreef pullup het volgende:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zou wel een stunt zijn. Zeker met de aanstaande staking
quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik trek de kar hier dat weten jullie allemaal
Het is ook echt een spel voor jou.quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt zo leuk om te spelen en iedereen in dat dorp vreselijk te treiteren
Hey eendquote:Op woensdag 15 februari 2023 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook echt een spel voor jou.
Middag aloa.quote:
Ja je pist iedereen of.quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook echt een spel voor jou.
Ik moest in de supermarkt nog aan je denken. Ik had bijna een kind door de AH geschopt en de moeder er achteraan.quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja je pist iedereen of.Hele dorp in rep en roer, het is net fok
Nou dank jequote:Op woensdag 15 februari 2023 17:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest in de supermarkt nog aan je denken. Ik had bijna een kind door de AH geschopt en de moeder er achteraan.
Je moet het maar leuk vindenquote:Op woensdag 15 februari 2023 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja je pist iedereen of.Hele dorp in rep en roer, het is net fok
Het is echt een leuke game.quote:
Een kind mocht van mama een mandje uitzoeken, dat moest zo'n kut sleepmandje zijn die onder in de stapel stond. Dus werd de stapel mandjes uit elkaar getrokken om bij dat mandje te kunnen. Natuurlijk moest dat in het toegangspoortje gebeuren zodat er niemand langs kon.quote:
Ik had een keer een kind dat met een winkelwagentje tegen me aan bleef bonken in de rij voor de kassa. Dus ik vroeg of ie daar mee op wilde houden. Zowel de moeder als het kind negeerden me volkomen. Ik draai me weer om en die kutkoter gaat door. Toen heb ik een keiharde trap achteruit gegeven tegen de winkelwagen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een kind mocht van mama een mandje uitzoeken, dat moest zo'n kut sleepmandje zijn die onder in de stapel stond. Dus werd de stapel mandjes uit elkaar getrokken om bij dat mandje te kunnen. Natuurlijk moest dat in het toegangspoortje gebeuren zodat er niemand langs kon.
Fuck die kinder mandjes/wagentjes. Het was post selfscan dat het zo schattig was dat kind alles zelf op de band mocht leggen. TIEF OP !!!quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een kind mocht van mama een mandje uitzoeken, dat moest zo'n kut sleepmandje zijn die onder in de stapel stond. Dus werd de stapel mandjes uit elkaar getrokken om bij dat mandje te kunnen. Natuurlijk moest dat in het toegangspoortje gebeuren zodat er niemand langs kon.
Team zelfscanquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Fuck die kinder mandjes/wagentjes. Het was post selfscan dat het zo schattig was dat kind alles zelf op de band mocht leggen. TIEF OP !!!
Lol ik durf dat nietquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik had een keer een kind dat met een winkelwagentje tegen me aan bleef bonken in de rij voor de kassa. Dus ik vroeg of ie daar mee op wilde houden. Zowel de moeder als het kind negeerden me volkomen. Ik draai me weer om en die kutkoter gaat door. Toen heb ik een keiharde trap achteruit gegeven tegen de winkelwagen.
Kind janken, moeder kwaad maar toen was het mijn beurt om te negeren
quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik had een keer een kind dat met een winkelwagentje tegen me aan bleef bonken in de rij voor de kassa. Dus ik vroeg of ie daar mee op wilde houden. Zowel de moeder als het kind negeerden me volkomen. Ik draai me weer om en die kutkoter gaat door. Toen heb ik een keiharde trap achteruit gegeven tegen de winkelwagen.
Zelf daar is het drama soms omdat koter (met step en al, waar het door de super sjeesd) het wil scannenquote:
Ik ga tegenwoordig meestal zo rond 9 uur 's avonds, dan zijn er niet zoveel meestal.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelf daar is het drama soms omdat koter (met step en al, waar het door de super sjeesd) het wil scannen
Ik duw die klote kinderen altijd subtiel tegen de schappen aanquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelf daar is het drama soms omdat koter (met step en al, waar het door de super sjeesd) het wil scannen
Jaja ....quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik duw die klote kinderen altijd subtiel tegen de schappen aan
Ik wil wel eens schoppen.Maar dat doe ik toch nietquote:
Ik zie je daar nog vooraan ookquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil wel eens schoppen.Maar dat doe ik toch niet
Kloptquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zie je daar nog vooraan ook![]()
Beter, leert ie het wel afquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Gelukkig pakken ze de bovenste producten en graaien ze niet helemaal door je tasquote:
Al een tijdje niet gehadquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:16 schreef Loveable het volgende:
[..]
Gelukkig pakken ze de bovenste producten en graaien ze niet helemaal door je tas
Ik vraag me weleens af of het echt willekeurig is...quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:17 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik laatst weer toch wel 1x in de maand
Ik weiger dan om verder af te rekenen. Laat het gewoon compleet liggen en ga wel pizza halenquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:16 schreef Loveable het volgende:
[..]
Gelukkig pakken ze de bovenste producten en graaien ze niet helemaal door je tas
Leuk om een keer uit te testen. Beetje schichtig om je heen kijken als je door de winkel loopt...quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vraag me weleens af of het echt willekeurig is...
Heel sneaky doen iddquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Leuk om een keer uit te testen. Beetje schichtig om je heen kijken als je door de winkel loopt...
Ik ben een keer "gepakt" en alles moest overnieuw. Ik had twee potjes rode biet (dacht ik) gescand maar ik had per ongeluk een potje rode kool ipv bietjes (ja 2 voor 1) Ze scande alles opnieuw niet weten dat mijn rugtas ook al vol zat. Ik had zo met 10 euro gratis de deur uit kunnen lopenquote:
Controlequote:Op woensdag 15 februari 2023 18:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is denk ik ook hoeveel boodschappen je hebtquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:21 schreef Loveable het volgende:
[..]
Controle
De zelfscankassa wordt aangestuurd door een computer die een seintje geeft aan het personeel. De winkelmedewerker van de supermarkt kies de klanten die gecontroleerd moeten worden dus niet zelf uit. Waarom de computer een seintje geeft, verschilt per bedrijf. "Elke winkel of winkelketen kan zelf regels instellen in het systeem om de pakkans te vergroten", zegt Hanno Kallmeyer, consultant van Amerikaanse fabrikant van kassasystemen NCR, tegen de NRC.
https://www.margriet.nl/l(...)hilt%20per%20bedrijf.
Kan gebeurenquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben een keer "gepakt" en alles moest overnieuw. Ik had twee potjes rode biet (dacht ik) gescand maar ik had per ongeluk een potje rode kool ipv bietjes (ja 2 voor 1) Ze scande alles opnieuw niet weten dat mijn rugtas ook al vol zat. Ik had zo met 10 euro gratis de deur uit kunnen lopen
Zou ook kunnen, ach ik maak mij er niet druk om.. als ze willen controleren doen ze maarquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is denk ik ook hoeveel boodschappen je hebt
Dat vermoeden had ik ook.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was te eerlijk omdat die muts niet mijn rugtas scanndequote:
Nou ik heb de laatste weken al een paar keer op een stations AH gehad dat ik een colaatje en een broodje nam, ging scannen onder neus van zo'n medewerkertje. Echt 2 dingen en hij staat er bovenop en dan komt ie nog even extra scannenquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb al eens een controle gehad met twee chocoladerepen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon gelijk in der nek bijten !!!quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was te eerlijk omdat die muts niet mijn rugtas scannde
Klepzeiker!!!quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb al eens een controle gehad met twee chocoladerepen.
Het is dus willekeur.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb al eens een controle gehad met twee chocoladerepen.
Onhandig beest zegquote:
Bij de Jumbo neem ik liever de kassa als ik wijn koop. Duurt minuten lang (scan)voordat iemand ziet dat ik 18 plus ben.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:28 schreef chufi het volgende:
Mijn favoriete super heeft nog steeds geen zelfscan.. daarvoor moet ik 200m verderop om 20% duurdere boodschappen .. dan denk ik .. laat maar
Onderste het liefstquote:
Ah daar hen ik nog nooit last van gehad ... (bij de AH dan) bij Vomar tikken ze wel altijd braaf 18+ in. (zonder te vragen, dat dan weer wel)quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Bij de Jumbo neem ik liever de kassa als ik wijn koop. Duurt minuten lang (scan)voordat iemand ziet dat ik 18 plus ben.Dat is geen snel kassa. Ik vrees dat ze me bij AH wel kennen
Nee hoor, ik had laatst drie artikelen en kreeg ook een check.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan mis je wel de gelegenheid om de grap te maken of je je legitimatiebewijs moet laten zienquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Bij de Jumbo neem ik liever de kassa als ik wijn koop. Duurt minuten lang (scan)voordat iemand ziet dat ik 18 plus ben.Dat is geen snel kassa. Ik vrees dat ze me bij AH wel kennen
Ja klopt. Maar ze controleren wel mensen via camera's..quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had laatst drie artikelen en kreeg ook een check.
Het is niet zo dat ze niet zien dat ik 18 plus ben he? Het duurt fucking lang bij de Jumbo voordat ze dat in de gaten hebben. Plus komen ze langs om een code in te tikken. M.a.w. de normale kassa is snellerquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah daar hen ik nog nooit last van gehad ... (bij de AH dan) bij Vomar tikken ze wel altijd braaf 18+ in. (zonder te vragen, dat dan weer wel)
Een gedeelte maar bepaalde (combinaties van) producten leveren eerder een check op als anderen.quote:
Moet iemand dat apart intikken ... vaagquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ze niet zien dat ik 18 plus ben he? Het duurt fucking lang bij de Jumbo voordat ze dat in de gaten hebben. Plus komen ze langs om een code in te tikken. M.a.w. de normale kassa is sneller
Dat meen je niet. Het is een complimentquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan mis je wel de gelegenheid om de grap te maken of je je legitimatiebewijs moet laten zien![]()
Ja iemand komt langs.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet iemand dat apart intikken ... vaag
Ligt eraan hoe druk het is. En ik heb alles al in tassen, dus hoeft niet meer op de band.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ze niet zien dat ik 18 plus ben he? Het duurt fucking lang bij de Jumbo voordat ze dat in de gaten hebben. Plus komen ze langs om een code in te tikken. M.a.w. de normale kassa is sneller
Als eerste de wijn scannenquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah laat maar. Gewone kassaquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:49 schreef engine het volgende:
[..]
Als eerste de wijn scannentegen de tijd dat je de rest gescand hebt heeft er vaak wel iemand al op dat knopje geduwd. Tenzij je alleen maar wijn koopt natuurlijk
Ik weet het niet AH gaat op afstand de kassa behappen 18 plus. Jumbo stuurt er iemand op af die een code moet invoerenquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:49 schreef engine het volgende:
Of dat werkt gewoon slecht bij de Jumbo. Kom daar nooit. Bij de AH gaat dat als vanzelf.
Ze moeten altijd willekeurig mij hebben.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoe kan datquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze moeten altijd willekeurig mij hebben.
Alle dames willen in badquote:
Heb je wel eens staatsloten gekocht? Of werkt het dan niet?quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze moeten altijd willekeurig mij hebben.
Ik zie je ui nu pas. Klepzeikerquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb je wel eens staatsloten gekocht? Of werkt het dan niet?
Ah ja dat is het verschil. Bij AH doet een medewerker dat op die handscanner goedkeuren.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het niet AH gaat op afstand de kassa behappen 18 plus. Jumbo stuurd er iemand op af die een code moet invoeren
Ja prima maar dat wachten op een Jumbo medewerker is niet echt SNEL SCANquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ah ja dat is het verschil. Bij AH doet een medewerker dat op die handscanner goedkeuren.
Die leeft ook al niet meer dat wist ik niet.quote:
En wat culinair wonder gaat het wordenquote:
Sowieso opbokken met die Valentijnsshit.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:41 schreef Soury het volgende:
Ik krijg echt jeuk van die sticky topics bovenin. Zijn het geen hamsters is het wel verheerlijken van een vliegramp en dan nog nieuw forum voor een afvoerputje. Ik weet het niet meer !! Is het geen reclame waar je voor betaald krijg dit soort kut shit
Als je op het driehoekje klikt voor Aankondigingen zie je ze niet meer.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:41 schreef Soury het volgende:
Ik krijg echt jeuk van die sticky topics bovenin. Zijn het geen hamsters is het wel verheerlijken van een vliegramp en dan nog nieuw forum voor een afvoerputje. Ik weet het niet meer !! Is het geen reclame waar je voor betaald krijg dit soort kut shit
En foetsie !!quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je op het driehoekje klikt voor Aankondigingen zie je ze niet meer.
Oh het helpt maar evenquote:
Wat een nep, elke keer dat je op die pagina komt moet je weer dichtklappenquote:
Ja dus nog even en die balk zit vol met advertenties voor hamstersquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een nep, elke keer dat je op die pagina komt moet je weer dichtklappen
Met bloedspettersquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dus nog even en die balk zit vol met advertenties voor hamsters
Ja vreselijk irritant. Houd niet van dat soort schermvervuiling.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:41 schreef Soury het volgende:
Zuurkoolquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
En wat culinair wonder gaat het worden
Tsjaa, trolletjes hebben het gevondenquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Oke..rondje VER gedaan.., maar voor mij is het ONZ 2.0![]()
Wat een puinzooi bij elkaar
Dat zou een goede plek voor DTS zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Tsjaa, trolletjes hebben het gevonden
Van mij mag hetquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zou een goede plek voor DTS zijn.
Ik ben er al in discussie alhoewel... Er wordt door de baas niet op mij gereageerd. Mijn punten zullen wel te sterk zijn om te weerleggen.quote:
Ik vind dat je daar een goed punt hebt. Maar ik laat het even voor wat het is.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben er al in discussie alhoewel... Er wordt door de baas niet op mij gereageerd. Mijn punten zullen wel te sterk zijn om te weerleggen.![]()
Ik zal wel even voorstellen om DTS daar naar toe te verplaatsen.
Mag je nog steeds niet in dts?quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben er al in discussie alhoewel... Er wordt door de baas niet op mij gereageerd. Mijn punten zullen wel te sterk zijn om te weerleggen.![]()
Ik zal wel even voorstellen om DTS daar naar toe te verplaatsen.
Nope.quote:
Dat vond ik een mooie vrouw.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:24 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas overleden![]()
Rip Raquel
quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:24 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas overleden![]()
Rip Raquel
Leukquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]![]()
Trouwens nu ook Atletiek op de Ziggo met straks Lieke en Femke op de 400 m
Topquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:43 schreef chufi het volgende:
D
[..]
Dat weet ik dus vandaar dat ik het ff meldt..
Zekers, speelde nog in een film met Jean-Paul Belmondo.quote:
Je t'aime mon amour of zo iets...quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, speelde nog in een film met Jean-Paul Belmondo.![]()
Samen met Jane Birkin die we allemaal kennen van een liedje.
Je hebt geen Ziggo Sport? VPN wel? kun je via de TVE kijkenquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:48 schreef pullup het volgende:
Al die atletiek komt niet regelmatig op de regulier zenders. Het is allemaal voetbal en schaatsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij weten.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Je t'aime mon amour of zo iets...
1 van mijn eerste singletjes... De buuf kwam op het gehijg af, zo hard draaide ik dat nummer
NOS zal het straks ook nog wel kort samenvattenquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:48 schreef pullup het volgende:
Al die atletiek komt niet regelmatig op de regulier zenders. Het is allemaal voetbal en schaatsen
De één heeft gewonnen en de ander niet. Einde samenvatting.quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
NOS zal het straks ook nog wel kort samenvatten
Niet altijdquote:Op woensdag 15 februari 2023 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De één heeft gewonnen en de ander niet. Einde samenvatting.
Daar gaat je kampioenschapquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:13 schreef engine het volgende:
Ik heb geen idee waarom Arsenal zojuist een strafschop gekregen heeft. Maar hij zit wel1-1
quote:
Gaan we nu zuipen?quote:
quote:
Saai hoor.quote:
Tijd voor een kopstoot?quote:
Je t'aime, moi non plus.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Je t'aime mon amour of zo iets...
1 van mijn eerste singletjes... De buuf kwam op het gehijg af, zo hard draaide ik dat nummer
Iedere normale competitie zou Arsenal dus gewoon 1e laten staan.quote:
In punten gelijk maar city heeft een beter doelsaldo.quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iedere normale competitie zou Arsenal dus gewoon 1e laten staan.
Alleen een land met zoveel corrupte ploegen doet dat niet.
En chelski![]()
Stond hier bolkquote:
Hola MissLaifquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:12 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nee een getal wat in de COS moest
Door dat je met de fokverkiezing nummer 1 bent gewordenquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:12 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nee een getal wat in de COS moest
Maar nu pas .. waar is d equote knop als ik je wil quoten?quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:17 schreef Loveable het volgende:
[..]
Door dat je met de fokverkiezing nummer 1 bent geworden
Ja heeft idd even geduurd voor dat we hem kregenquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar nu pas .. waar is d equote knop als ik je wil quoten?
Jaquote:
Dat je een tagje kreeg? Volgens mij wel.. want ik zag wel bij sommige een tagje van 2020quote:
Niet het jaar dat ik was iigquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:23 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dat je een tagje kreeg? Volgens mij wel.. want ik zag wel bij sommige een tagje van 2020
Dat kan, dit is ook mijn eerste keer dat ik heb gewonnen en een tag hebquote:
Hoe bedoel jequote:Op donderdag 16 februari 2023 15:26 schreef chufi het volgende:
Maar iemand liep net met de usernamen te spelen,... en de rapporteer en quote knop was anders..
anders ik welquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik verdien ook een tagje achter mijn naam
Nu dus weer normaal? Wel gek dat het er ineens anders uit zagquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:26 schreef chufi het volgende:
Maar iemand liep net met de usernamen te spelen,... en de rapporteer en quote knop was anders..
zo te zien wel..quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:28 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nu dus weer normaal? Wel gek dat het er ineens anders uit zag
Nou lekker dan.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij heette net even Zuur en Misslove Lief
Ja en ik zag ook even 2 andere knopjes ..quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou lekker dan.Wat een rare actie dat moet iemand met knopjes zijn geweest.
Ik krijg soms echt meer en meer een soort van "Fok it" Ik blijf wegquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en ik zag ook even 2 andere knopjes ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |