quote:
Oh dan vrijdag nog maar ff een extra zak bij de vuilnis dumpen ...quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:47 schreef pullup het volgende:
Ja hooor ....![]()
https://www.at5.nl/artike(...)dag-hele-week-staken
Hier is die staking net achter de rug.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:47 schreef pullup het volgende:
Ja hooor ....![]()
Ik ga ook even alvast wat extra afval verzamelenquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dan vrijdag nog maar ff een extra zak bij de vuilnis dumpen ...
Hier wordt het dinsdag en vrijdag opgehaald dus om extra rotzooi in het afvalhok te vermijden dusquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga ook even alvast wat extra afval verzamelen
Pciesquote:
Hier dumpt men het grofvuil gewoon naast de ondergrondse containers.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:56 schreef pullup het volgende:
En lekker het grofvuil er uit mikken die week want ze gaan je toch niet bekeuren
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:
Dat mag ik vanaf zondagavond buiten dumpen .. dus moet kunnenquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:56 schreef pullup het volgende:
En lekker het grofvuil er uit mikken die week want ze gaan je toch niet bekeuren
Ja ik was ook niet echt serieusquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier dumpt men het grofvuil gewoon naast de ondergrondse containers.
Ook als er niet gestaakt wordt.
Ga je het verschil merken dan?quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:47 schreef pullup het volgende:
Ja hooor ....![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je het verschil merken dan?
Geen idee. Alvast alles uit de verpakking halen en voor een week vooruit koken?quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Ik dacht het, jij zegt het.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:02 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Geen idee. Alvast alles uit de verpakking halen en voor een week vooruit koken?
Ik las dat je weer een nieuwe baan hebt, leuk joh, gefeliciteerd en alvast heel veel succes!quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij zegt het.
Klopt, maandag ga ik er beginnen. Bedankt.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las dat je weer een nieuwe baan hebt, leuk joh, gefeliciteerd en alvast heel veel succes!
goochemerdsquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:43 schreef pullup het volgende:
En dit is dan wel weer leuk
https://www.at5.nl/artike(...)isj-terug-naar-mokum
Succes met je nieuwe baanquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, maandag ga ik er beginnen. Bedankt.
40+ en MLN moesten samen om het aantal forums te verminderen en dan worden dat soort bagger forums gelanceerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik snap er ook geen zak vanquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
40+ en MLN moesten samen om het aantal forums te verminderen en dan worden dat soort bagger forums gelanceerd.
Ik ook niet, zullen we elkaar beloven dat we het aan elkaar uitleggen zodra één van ons de logica er van inziet.quote:
Danny zit aan de speed denk ik. Is ook nogal aanwezig in wat topics en fb'squote:Op woensdag 15 februari 2023 15:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, zullen we elkaar beloven dat we het aan elkaar uitleggen zodra één van ons de logica er van inziet.
Dat is geen beloftequote:Op woensdag 15 februari 2023 15:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Danny zit aan de speed denk ik. Is ook nogal aanwezig in wat topics en fb's
Een hele zooi van de crew hangt aan de crackpijp volgens mijquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat lijkt wel logischquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Een hele zooi van de crew hangt aan de crackpijp volgens mij
Wel een logicaquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:10 schreef Soury het volgende:
Project friet/patat is afgerond. Best wel een "leuk" klusjeDie extra zakjes zijn coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Neequote:Op woensdag 15 februari 2023 15:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als ze mij maar met rust laten
Soury kan zo een frietkot beginnen, lekker verse patatquote:
Ik snap het ook niet helemaal, maar het is ook wel weer typisch FOK! hoeveel mensen zich er nu al helemaal druk over aan het maken zijn in de topics daar. En Danny is zelf mod daar zie ik, dus hij zal vanzelf ondervinden of het een succes wordt of niet.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, zullen we elkaar beloven dat we het aan elkaar uitleggen zodra één van ons de logica er van inziet.
Het lijkt me niet helemaal logisch, ook om wat hierboven gezegd is, 40+ en MLN moesten samen en nog meer van dat en dat een subforum als dat openen. Ik wacht ook nog even tot het kwartje gaat vallen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:33 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal, maar het is ook wel weer typisch FOK! hoeveel mensen zich er nu al helemaal druk over aan het maken zijn in de topics daar. En Danny is zelf mod daar zie ik, dus hij zal vanzelf ondervinden of het een succes wordt of niet.
Ja daar heb je ook weer een punt waar ik niet aan had gedacht, maar dat samenvoegen was dus speciaal voor Danny zodat hij ook een subforum heeft om te modden.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het lijkt me niet helemaal logisch, ook om wat hierboven gezegd is, 40+ en MLN moesten samen en nog meer van dat en dat een subforum als dat openen. Ik wacht ook nog even tot het kwartje gaat vallen.
Ze zoeken het naar uit ik blijf toch de baasquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het lijkt me niet helemaal logisch, ook om wat hierboven gezegd is, 40+ en MLN moesten samen en nog meer van dat en dat een subforum als dat openen. Ik wacht ook nog even tot het kwartje gaat vallen.
Kijk, het wordt toch steeds logischerquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:38 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja daar heb je ook weer een punt waar ik niet aan had gedacht, maar dat samenvoegen was dus speciaal voor Danny zodat hij ook een subforum heeft om te modden.
Opgelost, slotjequote:Op woensdag 15 februari 2023 15:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Eindbaasquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ze zoeken het naar uit ik blijf toch de baas
Dat is denk ik wel één van de belangrijkste redenen Danny in VER / Wat is het verschil tussen VER en GC?quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:39 schreef -Shii- het volgende:
Misschien toch een actie op het commentaar dat teveel topics worden gesloten?
quote:Weinig, behalve dat de topics hier afkomstig kunnen zijn van forums waar ze niet in thuishoorden of waar ze anders wellicht gesloten zouden worden.
Mods kunnen topics die niet binnen hun forum passen of een slotje zouden krijgen ondanks dat het topic aan de policy voldoet hierheen schoppen. Ze kunnen ook topics die hier staan maar beter in hun eigen forum zouden passen hier weghalen.
Dit is een soort 'tweede leven' forum
Dat is toch degene die je bij iedere game aan het eind moet afslachten?quote:
Of was het nou degene die overbleef?quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is toch degene die je bij iedere game aan het eind moet afslachten?
quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is toch degene die je bij iedere game aan het eind moet afslachten?
Ik geloof daar niet zo in een "tweede leven" wat betekend dat dan? Elk bagger topic daar beland?quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is denk ik wel één van de belangrijkste redenen Danny in VER / Wat is het verschil tussen VER en GC?
[..]
Als die overbleef was je voor die game niet geschiktquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of was het nou degene die overbleef?
quote:
Ik wilde je net gaan appen, want ik zie er inmiddels wat logica in. Topics die niet in een ander subforum thuis horen gaan naar VER, maar het is zeker niet de bedoeling dat het een baggerbende wordt daar.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet zo in een "tweede leven" wat betekend dat dan? Elk bagger topic daar beland?
Ja tuurlijkquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde je net gaan appen, want ik zie er inmiddels wat logica in. Topics die niet in een ander subforum thuis horen gaan naar VER, maar het is zeker niet de bedoeling dat het een baggerbende wordt daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |