quote:
Oh dan vrijdag nog maar ff een extra zak bij de vuilnis dumpen ...quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:47 schreef pullup het volgende:
Ja hooor ....![]()
https://www.at5.nl/artike(...)dag-hele-week-staken
Hier is die staking net achter de rug.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:47 schreef pullup het volgende:
Ja hooor ....![]()
Ik ga ook even alvast wat extra afval verzamelenquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dan vrijdag nog maar ff een extra zak bij de vuilnis dumpen ...
Hier wordt het dinsdag en vrijdag opgehaald dus om extra rotzooi in het afvalhok te vermijden dusquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga ook even alvast wat extra afval verzamelen
Pciesquote:
Hier dumpt men het grofvuil gewoon naast de ondergrondse containers.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:56 schreef pullup het volgende:
En lekker het grofvuil er uit mikken die week want ze gaan je toch niet bekeuren
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:
Dat mag ik vanaf zondagavond buiten dumpen .. dus moet kunnenquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:56 schreef pullup het volgende:
En lekker het grofvuil er uit mikken die week want ze gaan je toch niet bekeuren
Ja ik was ook niet echt serieusquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier dumpt men het grofvuil gewoon naast de ondergrondse containers.
Ook als er niet gestaakt wordt.
Ga je het verschil merken dan?quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:47 schreef pullup het volgende:
Ja hooor ....![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je het verschil merken dan?
Geen idee. Alvast alles uit de verpakking halen en voor een week vooruit koken?quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Ik dacht het, jij zegt het.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:02 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Geen idee. Alvast alles uit de verpakking halen en voor een week vooruit koken?
Ik las dat je weer een nieuwe baan hebt, leuk joh, gefeliciteerd en alvast heel veel succes!quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij zegt het.
Klopt, maandag ga ik er beginnen. Bedankt.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las dat je weer een nieuwe baan hebt, leuk joh, gefeliciteerd en alvast heel veel succes!
goochemerdsquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:43 schreef pullup het volgende:
En dit is dan wel weer leuk
https://www.at5.nl/artike(...)isj-terug-naar-mokum
Succes met je nieuwe baanquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, maandag ga ik er beginnen. Bedankt.
40+ en MLN moesten samen om het aantal forums te verminderen en dan worden dat soort bagger forums gelanceerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik snap er ook geen zak vanquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
40+ en MLN moesten samen om het aantal forums te verminderen en dan worden dat soort bagger forums gelanceerd.
Ik ook niet, zullen we elkaar beloven dat we het aan elkaar uitleggen zodra één van ons de logica er van inziet.quote:
Danny zit aan de speed denk ik. Is ook nogal aanwezig in wat topics en fb'squote:Op woensdag 15 februari 2023 15:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, zullen we elkaar beloven dat we het aan elkaar uitleggen zodra één van ons de logica er van inziet.
Dat is geen beloftequote:Op woensdag 15 februari 2023 15:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Danny zit aan de speed denk ik. Is ook nogal aanwezig in wat topics en fb's
Een hele zooi van de crew hangt aan de crackpijp volgens mijquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Danny zit aan de speed denk ik. Is ook nogal aanwezig in wat topics en fb's
Dat lijkt wel logischquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Een hele zooi van de crew hangt aan de crackpijp volgens mij
Wel een logicaquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:10 schreef Soury het volgende:
Project friet/patat is afgerond. Best wel een "leuk" klusjeDie extra zakjes zijn coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Neequote:Op woensdag 15 februari 2023 15:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als ze mij maar met rust laten
Soury kan zo een frietkot beginnen, lekker verse patatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |