SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:09 schreef LonesomeFairy het volgende:
Is een pond niet een halve kilo ?
No problem. Ik zat te knoeien met het opnieuw openen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ehm @:Jockari... ik deed de kaap
![]()
Yep bestaat in België. Denk 1 kind per jaar of zoiets, dat iemand daar een kind achterlaat. Die moeten echt hopeloos zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:10 schreef engine het volgende:
We gaan verder met een raar gesprek over adoptie.
Bart vertelt over de vondelingenschuif. Daar kun je je kind anoniem achterlaten.
![]()
Dito hier..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:13 schreef odie22 het volgende:
heb geluid uit staan, het is niet om aan te horen
Bart PONquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:13 schreef Stargazing het volgende:
is er nog iets interessants gebeurd vandaag?
Rob is herrezenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:13 schreef Stargazing het volgende:
Kunnen er wel mee kloppen natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:16 schreef suzi1 het volgende:
bart heeft wapen naast bed
met code. zodat kotertjes er niet mee kunnen schieten
Ooff iedereen doet het in zijn/haar broek nu. Jammergenoeg staat Rob er deze week niet op dan.quote:
Zaterdag gaat die nog wat dansen als Ali of Chayron buiten zijn. Daarna, weer van dat.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:20 schreef Stargazing het volgende:
[..]
De vraag is alleen voor hoelang deze keer, weer tot vrijdag zeker?
de pizza oven buiten deed het primaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:13 schreef Stargazing het volgende:
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:16 schreef suzi1 het volgende:
bart heeft wapen naast bed
met code. zodat kotertjes er niet mee kunnen schieten
ego..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:17 schreef Jockari het volgende:
Bart heeft wapens in huis. Ik ben zo ook opgegroeid bij mijn ouders. Zware afspraken waren er wel bij ons omtrent deze materie.
Zelf niks in huis.
Ali is te populair, die gaat echt niet naar huisquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zaterdag gaat die nog wat dansen als Ali of Chayron buiten zijn. Daarna, weer van dat.
super bowl afgelopen weekend was het niet?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:24 schreef engine het volgende:
Ik kijk een sport die niemand kijkt. Ik kijk amerikaans football.
Mimi
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:32 schreef tassie127 het volgende:
Mijn dochter is wel eens in zo’n ding geweest en ze moesten zo’n heel gewei aan…. Gewaad heet het Rob!
rob zit er warmpies bij he, geen geld voor robquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:36 schreef tassie127 het volgende:
200 euro voor een gewaad is niet zo duur als toerist volgens Rob. Knettergek!
Maar op die nudistencamping trekt die het weer uit, heb je er ook niets aanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:36 schreef tassie127 het volgende:
200 euro voor een gewaad is niet zo duur als toerist volgens Rob. Knettergek!
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:39 schreef tassie127 het volgende:
[ twitter ]Ik had deze hier nog hier gezien volgens mij
Arme Rob, niet eens opgehaald door zijn vrouw....quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:39 schreef tassie127 het volgende:
[ twitter ]Ik had deze hier nog hier gezien volgens mij
Kan het haar niet verwijtenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Arme Rob, niet eens opgehaald door zijn vrouw....![]()
Bart mag er 3 doen denk ik. Alles of nietsquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:43 schreef ben34567 het volgende:
Gaat Bart 3 nominaties krijgen of slechts 2 en komt er morgen nog een spel voor de 3de nominatie?
ik nie snap maat , ik durf niet vragen aan bb maat , voortaan ik eerst vragen wat er bedoelt wordt maat, 100%quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja in die ballenbak
FEBO is bang dat ze dit 5k gaat kosten
Ali voelde ze net voor het eerst zijn woordenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:48 schreef rinardo het volgende:
volgens mij zitten die ballen al die tijd al vast
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:58 schreef suzi1 het volgende:
denkt ias nou echt dat sharon hem er niet uit zou mieteren
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:59 schreef Kayro het volgende:
Freeze challenge
Morgen is het woensdagmiddag kids vrij van school..
Chayron staat bij de ballen en z'n kids komen binnen!!!!
😁😁😁🙄
Denk echt dat die Challenge maar eenmalig was…quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:59 schreef Kayro het volgende:
Freeze challenge
Morgen is het woensdagmiddag kids vrij van school..
Chayron staat bij de ballen en z'n kids komen binnen!!!!
😁😁😁🙄
oke nu snap ik hem!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:02 schreef Kayro het volgende:
[..]
Weer 5.000 uit de pot!!!🫣🤓
🥳 echt feest in het BB huis!
21K door Chayron uit de potquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:02 schreef Kayro het volgende:
[..]
Weer 5.000 uit de pot!!!🫣🤓
🥳 echt feest in het BB huis!
De EERSTE freeze challenge is er volgens mij gezegd op tvquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:01 schreef rinardo het volgende:
na de Freeze van Jolien haar hond zei BB, gefelicteerd jullie hebben de challenge gehaald , de hele week warm water, dus denk dat er geen Freeze meer komt. Want bij de uitleg zei BB, als jullie de Challenge halen hebben jullie een week warm water
Klopt, zou wel weer triest zijn als het daar bij blijfquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:01 schreef rinardo het volgende:
na de Freeze van Jolien haar hond zei BB, gefelicteerd jullie hebben de challenge gehaald , de hele week warm water, dus denk dat er geen Freeze meer komt. Want bij de uitleg zei BB, als jullie de Challenge halen hebben jullie een week warm water
thnxsquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar op die nudistencamping trekt die het weer uit, heb je er ook niets aan
Dat heb ik niet gehoord. Alleen freeze challenge en 1x oefenen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:03 schreef Kayro het volgende:
[..]
De EERSTE freeze challenge is er volgens mij gezegd op tv
Iemand?
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:03 schreef Kayro het volgende:
[..]
De EERSTE freeze challenge is er volgens mij gezegd op tv
Iemand?
vanavond op tv zei hij het, nadat hij zei dat hij het Jolien vergaf dat ze een schrrikbeweging had gemaaktquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:04 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gehoord. Allen Friese challenge en 1x oefenen.
Ah oké dat heb ik niet gehoord!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
[..]
vanavond op tv zei hij het, nadat hij zei dat hij het Jolien vergaf dat ze een schrrikbeweging had gemaakt
Chiara in de finale week, dat moet je toch alsquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:09 schreef ben34567 het volgende:
Indien het Chayron en Ias zijn dan behoort een dubbele exit tot de mogelijkheid want febo moet dringend belgische mannen wegsturen. Indien Lindsey en Chayron dan zal het bij Chayron blijven want Lindsey weg en Chiara heeft zo goed als haar finaleplek
Denk zelf dat er eerst belgen uit gaan anders is het niet meer spannend qwa nederlandersquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:09 schreef ben34567 het volgende:
Indien het Chayron en Ias zijn dan behoort een dubbele exit tot de mogelijkheid want febo moet dringend belgische mannen wegsturen. Indien Lindsey en Chayron dan zal het bij Chayron blijven want Lindsey weg en Chiara heeft zo goed als haar finaleplek
Ik dacht eerst onrealistisch maar ervan uitgaande dat Chayron zaterdag weg moet blijven enkel Chiara/Rob/Lindsey over. Jason is sowieso de eerste NL finalist; Rob kan niet meedoen aan opdrachten en dat is toch wel een vereiste voor een finale want er gaat geen hele groep meer zijn die het in zijn plaats kan doen. 50%-50% kans Lindsey-Chiaraquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Chiara in de finale week, dat moet je toch alsin de oren klinken
Chiara heeft nu al 50% kans er moet namelijk 1 NL man, 1 NL vrouw, 1 BE Man en 1 BE vrouw in de finale week staanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:14 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst onrealistisch maar ervan uitgaande dat Chayron zaterdag weg moet blijven enkel Chiara/Rob/Lindsey over. Jason is sowieso de eerste NL finalist; Rob kan niet meedoen aan opdrachten en dat is toch wel een vereiste voor een finale want er gaat geen hele groep meer zijn die het in zijn plaats kan doen. 50%-50% kans Lindsey-Chiara
Charlotte is zo goed als de eerste Belgische finalist en samen met Lindsey naar de finale zou geen leuke tv opleveren. Febo zal drama willen met Chiara dus dat tipt ook in haar voordeel.
Heb ook alle edities gezien, dit is by far de slechtste groep.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:20 schreef tassie127 het volgende:
Vind dit echt wel de slechtste editie ooit. (en ja ik ben zo oud dat ik de allereerste tot nu heb gezien.)Een manipulatieve bitch en een geblesseerde pesnionado die slapend naar de finale gaan omdat er 2 NL en 2 BE spelers in moeten blijven. Is toch niet meer de keuze van de kijker.
Zei ze wel al een beetje voordat ze het huis verliet. Dat ze nergens ging verschijnen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:21 schreef Hoylei het volgende:
Verbaast me niet dat Jacqueline niet bij No biggie is gekomen. die is vast geschrokken door de reacties. Wel stomme keus, want dat is toch ook een kans om juist wat positieve puntjes te scoren.
Jacq zit lekker met haar glaasje rode wijn en carpaccio en denktquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:22 schreef engine het volgende:
[..]
Zei ze wel al een beetje voordat ze het huis verliet. Dat ze nergens ging verschijnen.
Ik ben zelfs nog bij het eerste BB huis geweest in Almere, maar ssssstquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:20 schreef tassie127 het volgende:
Vind dit echt wel de slechtste editie ooit. (en ja ik ben zo oud dat ik de allereerste tot nu heb gezien.)Een manipulatieve bitch en een geblesseerde pesnionado die slapend naar de finale gaan omdat er 2 NL en 2 BE spelers in moeten blijven. Is toch niet meer de keuze van de kijker.
Ja idd maar perse met 1 Nl en 1 BE en 1 NL en 1 BE vrouw over moeten blijven is al zeker gemanipuleerd. Heb dan liever dat ze terug gaan naar zoals vroeger: een BB NL en een BB BE! En ander wel gemengd dan ook accepteren dat wie blijft ook blijft ongeacht geslacht of afkomst!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heb ook alle edities gezien, dit is by far de slechtste groep.
Opdrachten en spellen zijn wel leuker, dan de 2 voorgaande edities.
Wat mij betreft meer van dit soort opdrachten die meerdere dagen en nachten duren.
Als je maar niet op dat Tilburgs matras bent blijven slapen 😉quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben zelfs nog bij het eerste BB huis geweest in Almere, maar ssssst
Nee we zijn gewoon weer veilig naar huis gereden hoor daarna haha.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:27 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Als je maar niet op dat Tilburgs matras bent blijven slapen 😉
Die had een cursus van haar werk dacht ikquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:26 schreef B00STER het volgende:
Is het zo saai vanavond dat zelfs @:Ireth in slaap is gevallen?
B8jtanken en dit weekend carnaval🥳🍻quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jacq zit lekker met haar glaasje rode wijn en carpaccio en denkt
Al die smoesjes altijdquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:27 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die had een cursus van haar werk dacht ik
Oh en mijn Dochter heeft zelfs de naam van een deelneemster van “ de bus” 😉. ooit daar gehoord en we zeiden toen dat als we ooit een meisje zouden krijgen ze zo zou hetenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:26 schreef B00STER het volgende:
Is het zo saai vanavond dat zelfs @:Ireth in slaap is gevallen?
Nee zijn wel grappig samen. Het is je vergeven 😂quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Al die smoesjes altijd
On topic, voor ik ruzie krijg ... Ik kan echt lachen om Ali en Ias. Als je me dat twee weken geleden had verteld had ik je voor gek verklaard.
Ias begint mij te irriterenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Al die smoesjes altijd
On topic, voor ik ruzie krijg ... Ik kan echt lachen om Ali en Ias. Als je me dat twee weken geleden had verteld had ik je voor gek verklaard.
Dat is de enige real life show die ik nooit gevolgd heb.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:29 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Oh en mijn Dochter heeft zelfs de naam van een deelneemster van “ de bus” 😉. ooit daar gehoord en we zeiden toen dat als we ooit een meisje zouden krijgen ze zo zou heten
Bij mij is het juist andersom, dat had ik voorheen (en als hij zo opdringerig wordt tegen de vrouwen) maar met Ali vind ik hem wel leuk.quote:
Voel me heel oud nu haha!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat is de enige real life show die ik nooit gevolgd heb.
Sekiquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:29 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Oh en mijn Dochter heeft zelfs de naam van een deelneemster van “ de bus” 😉. ooit daar gehoord en we zeiden toen dat als we ooit een meisje zouden krijgen ze zo zou heten
Bikkelquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:33 schreef suzi1 het volgende:
ik zet mn wekker voor hunnies volgende shift
verkeerde doosje pillletjes gepakt schatquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:33 schreef suzi1 het volgende:
ik zet mn wekker voor hunnies volgende shift
Ze heeft geluk dat de kandidaten aan Nederlandse kant dit jaar uitzonderlijk zwak zijn (buiten Jason). Mich/Bart/Ali kan ik nog geen voorspellingen over doen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Chiara heeft nu al 50% kans er moet namelijk 1 NL man, 1 NL vrouw, 1 BE Man en 1 BE vrouw in de finale week staan
Was gisteren, vandaag "gewoon" lange werkdag, halve winkel verbouwdquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:27 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die had een cursus van haar werk dacht ik
tis genderneutraal dit jaar , kan 2 x M of 2 x V per landquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:34 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze heeft geluk dat de kandidaten aan Nederlandse kant dit jaar uitzonderlijk zwak zijn (buiten Jason). Mich/Bart/Ali kan ik nog geen voorspellingen over doen.
Jij bent de zon! Jij bent de zee!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:29 schreef tassie127 het volgende:
[..]
jij bent de liefste, ga met me meequote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:35 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Jij bent de zon! Jij bent de zee!
Jij bent de liefde! Ga met me mee!!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:35 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Jij bent de zon! Jij bent de zee!
Al een tijdje niet in beeld geweest dus ik weet het niet. En hai!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Was gisteren, vandaag "gewoon" lange werkdag, halve winkel verbouwdlig half voor pampus al in mijn mand
![]()
Ontopic: hoest de stand van de zandloper??
Dan nog blijft er aan Nederlandse kant bijna geen concurrentie meer over voor Chiara. Chiara kan de nieuwe Kristof worden die alle nominaties ontwijkt terwijl hij niet zo geliefd was onder de kijkers.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:35 schreef odie22 het volgende:
[..]
tis genderneutraal dit jaar , kan 2 x M of 2 x V per land
je hebt leslie ook nog, waar die onder valt is ook nog niet bekentquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:37 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dan nog blijft er aan Nederlandse kant bijna geen concurrentie meer over voor Chiara. Chiara kan de nieuwe Kristof worden die alle nominaties ontwijkt terwijl hij niet zo geliefd was onder de kijkers/
Excuus niet goed onthoudenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Was gisteren, vandaag "gewoon" lange werkdag, halve winkel verbouwdlig half voor pampus al in mijn mand
![]()
Ontopic: hoest de stand van de zandloper??
Kristofquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:37 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dan nog blijft er aan Nederlandse kant bijna geen concurrentie meer over voor Chiara. Chiara kan de nieuwe Kristof worden die alle nominaties ontwijkt terwijl hij niet zo geliefd was onder de kijkers.
Ik krijg nu al de indruk dat Chiara hier en daar beschermd wordt door BB.
later kwam wel zoey in BB , als je het snel zegt hoor je geen verschilquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:37 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ik de persoon ook niet meer maar de naam bleef hangen haha
Ik dacht over de helft de laatste keerquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:38 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Excuus niet goed onthouden
Zandloper over de helft
Ik denk, zoals Bart al zei eerder, dat dit gewoon een complete weekopdracht is.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:38 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Excuus niet goed onthouden
Zandloper over de helft
Nee als je Zoë de bus Googled dan zie je haar welquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:38 schreef odie22 het volgende:
[..]
later kwam wel zoey in BB , als je het snel zegt hoor je geen verschil
Werd tijd dat ze die eens terug laten komenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:40 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik denk, zoals Bart al zei eerder, dat dit gewoon een complete weekopdracht is.
Ik denk dat de dynamiek veranderd door de Pon. Je kan niemand vertrouwen. Ook het je speelt het spel alleen maakt het lastig voor de groep.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heb ook alle edities gezien, dit is by far de slechtste groep.
Opdrachten en spellen zijn wel leuker, dan de 2 voorgaande edities.
Wat mij betreft meer van dit soort opdrachten die meerdere dagen en nachten duren.
Het zou wat raar zijn om deze opdracht (zeker gezien de zandloper) ineens op woensdag of donderdag te eindigen toch? Sterker nog, ik hoop dat ze de opdracht laten doorlopen tot en MET de liveshow!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:41 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Werd tijd dat ze die eens terug laten komen
Zou wel mooi zijn, zelf verwacht ik donderdagochtend na de bekendmaking nominaties.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:44 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het zou wat raar zijn om deze opdracht (zeker gezien de zandloper) ineens op woensdag of donderdag te eindigen toch? Sterker nog, ik hoop dat ze de opdracht laten doorlopen tot en MET de liveshow!
Ben het daar wel mee eens. Lekker laten werken tot op hun tandvlees. Daarna een feestje met alcohol en valentijnskaarten en kijken wat een beelden dat oplevert!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:44 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het zou wat raar zijn om deze opdracht (zeker gezien de zandloper) ineens op woensdag of donderdag te eindigen toch? Sterker nog, ik hoop dat ze de opdracht laten doorlopen tot en MET de liveshow!
Dat wordt nog erger dan die Apres-ski party. Ze zijn uitgeteld, eten niet goed, die vallen bezopen om na twee bier.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:47 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ben het daar wel mee eens. Lekker laten werken tot op hun tandvlees. Daarna een feestje met alcohol en valentijnskaarten en kijken wat een beelden dat oplevert!
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:50 schreef tassie127 het volgende:
Ballen omhoog houden tot in de liveshow en dan een Mimi en Ali die een shoutout doen naar Tatyana en geraldine! Girl you dont Need no bra , we’ll support you!!
Jaaaa daarom!!!!!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:48 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat wordt nog erger dan die Apres-ski party. Ze zijn uitgeteld, eten niet goed, die vallen bezopen om na twee bier.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:50 schreef tassie127 het volgende:
Ballen omhoog houden tot in de liveshow en dan een Mimi en Ali die een shoutout doen naar Tatyana en geraldine! Girl you dont Need no bra , we’ll support you!!
Luchtbehandeling oid?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:46 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wat is dat rare geluid naast het snurken? Is dat ook Lindsey? Klinkt als een baby-echo.
Het feit dat je begon met 'ballen omhoog houden' maakte de hele grap compleetquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:54 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Sorry. Ik kon die niet binnen houden….
Ah ik snap wat je bedoeld nu, geen idee wat dat isquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:54 schreef B00STER het volgende:
[..]
Geen idee, het kwam steeds aan het einde van de 'snurk' dus het leek gerelateerd.
Als iemand met zware slaap apnue, ga ik er vanuit dat het een apnue apparaat is. Voor extra zuurstofquote:
Hebben ze er nog niet over gehoord dat iemand dat gebruikt, Julio vorig jaar was dat echt duidelijk hoorbaarquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:56 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Als iemand met zware slaap panel, ga ik er vanuit dat het een apnue apparaat is. Voor extra zuurstof
Die connectie had ik nog niet eens gelegd haha!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:54 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het feit dat je begon met 'ballen omhoog houden' maakte de hele grap compleet
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:57 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Die connectie had ik nog niet eens gelegd haha!
Ja ik heb het en ik weet het maar kan ook niet slapen met een masker en apparaat. Dus gebruik het ook niet eens meer maar herken het geluid idd wel! Nu ik het van mezelf weet, zou ik me ook nooooooit meer opgeven voor zo’n programma!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hebben ze er nog niet over gehoord dat iemand dat gebruikt, Julio vorig jaar was dat echt duidelijk hoorbaar
Bij dezequote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:57 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Die connectie had ik nog niet eens gelegd haha!
ja dat vraag ik mij ook wel is afquote:Op woensdag 15 februari 2023 00:00 schreef tassie127 het volgende:
Hoe kan dat toch dat dit zo hard klinkt bij alleen Ias!
Positie van zijn microfoon. En keel. En Ias.quote:Op woensdag 15 februari 2023 00:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat vraag ik mij ook wel is af
Ja ik snap dit echt niet. Iedereen slikt maar bij hem klinkt het super hard!quote:Op woensdag 15 februari 2023 00:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat vraag ik mij ook wel is af
oprechtquote:Op woensdag 15 februari 2023 00:02 schreef tassie127 het volgende:
[..]
omg! super cute! Wtf! 100% snapje!!!! Love!
Omdat ias zijn microfoon altijd aan de binnenkant van de boort van zijn sweater heeftquote:Op woensdag 15 februari 2023 00:00 schreef tassie127 het volgende:
Hoe kan dat toch dat dit zo hard klinkt bij alleen Ias!
volgens mij neemt hij gewoon te grote slokken.quote:Op woensdag 15 februari 2023 00:03 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja ik snap dit echt niet. Iedereen slikt maar bij hem klinkt het super hard!
lekker slapequote:Op woensdag 15 februari 2023 00:05 schreef odie22 het volgende:
gaat ie nog zingen ook, ik trap hem aan naar
heel , heel , heeeeeel veel sterkte nacht cossers
![]()
Nee dat denk ik niet. Ze hangen bij iedereen ongeveer gelijk. En ja de ene slikt meer de de ander maar dit klinkt alsof er een sloot bullshit doorheen moet! En altijd alleen bij Ias!quote:Op woensdag 15 februari 2023 00:03 schreef B00STER het volgende:
[..]
Positie van zijn microfoon. En keel. En Ias.
Biggie Brother, Ik ben in je huisquote:
Trustte odie22quote:Op woensdag 15 februari 2023 00:05 schreef odie22 het volgende:
gaat ie nog zingen ook, ik trap hem aan naar
heel , heel , heeeeeel veel sterkte nacht cossers
![]()
Het zal ook te maken hebben met hoe Ias slikt, daarbij zal meer geluid vrijkomen dat wordt opgevangen door zijn microfoonquote:Op woensdag 15 februari 2023 00:05 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Ze hangen bij iedereen ongeveer gelijk. En ja de ene slikt meer de de ander maar dit klinkt alsof er een sloot bullshit doorheen moet! En altijd alleen bij Ias!
Ik krijg hier ZO veel beelden bij die ik niet in mijn hoofd wil hebben.quote:Op woensdag 15 februari 2023 00:07 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het zal ook te maken hebben met hoe Ias slikt, daarbij zal meer geluid vrijkomen dat wordt opgevangen door zijn microfoon
jij lag gewoon stiekem te slipenquote:Op woensdag 15 februari 2023 00:08 schreef suzi1 het volgende:
jullie letten daar teveel op. mij valt t amper op
maar als je hem niet moet let je daar nog meer op
ik <3 ias
Ja ik vroeg me ook al steeds af waarom ze niet favoriet zingen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 00:05 schreef B00STER het volgende:
[..]
Biggie Brother, Ik ben in je huis
Biggie Brother, en ik voel me thuis
Hoeveel mensen je ook zieeeeeet
Ik blijf je beste vriend favoriet! (Leer rijmen bewoners!)
quote:Op woensdag 15 februari 2023 00:08 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik krijg hier ZO veel beelden bij die ik niet in mijn hoofd wil hebben.
Dit dus. Favoriet denk ik ook elke keer ipv beste vriendquote:Op woensdag 15 februari 2023 00:05 schreef B00STER het volgende:
[..]
Biggie Brother, Ik ben in je huis
Biggie Brother, en ik voel me thuis
Hoeveel mensen je ook zieeeeeet
Ik blijf je beste vriend favoriet! (Leer rijmen bewoners!)
Chayron bedacht hèquote:Op woensdag 15 februari 2023 00:09 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me ook al steeds af waarom ze niet favoriet zingen.
Alleen daarom al een hekel aan het "lied".
Het ergste is dat het wel in je hoofd blijft hangen. Althans, bij mij.quote:Op woensdag 15 februari 2023 00:09 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Jaaa vreselijk!quote:Op woensdag 15 februari 2023 00:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het ergste is dat het wel in je hoofd blijft hangen. Althans, bij mij.
Ik ben ineens fan van punkiepie….quote:Op woensdag 15 februari 2023 00:09 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ik heb ergens altijd het beeld in mijn hoofd dat er zo'n immens team van Navy Seals om dat hele huis heen surveilleren haha.quote:Op woensdag 15 februari 2023 00:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Misschien voelt iemand zich geroepen om het met megafoon over het hek te gaan schreeuwen
Hmmm.. 41 min rijden 🤔quote:Op woensdag 15 februari 2023 00:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Misschien voelt iemand zich geroepen om het met megafoon over het hek te gaan schreeuwen
❤️❤️❤️quote:Op woensdag 15 februari 2023 00:11 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ik ben ineens fan van punkiepie….
Zullen waarschijnlijk wel 2 van die G4S gasten zijn misschien met een braaf hondjequote:Op woensdag 15 februari 2023 00:12 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb ergens altijd het beeld in mijn hoofd dat er zo'n immens team van Navy Seals om dat hele huis heen surveilleren haha.
Voor mij ook, dus mocht je bij me in de buurt wonen ga ik mee!quote:Op woensdag 15 februari 2023 00:13 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Hmmm.. 41 min rijden 🤔
Verleidelijk wel..
De megafoon kan je hier lenen 🤫quote:Op woensdag 15 februari 2023 00:13 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Hmmm.. 41 min rijden 🤔
Verleidelijk wel..
Laat mij nou mijn waanideeën hebben!quote:Op woensdag 15 februari 2023 00:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zullen waarschijnlijk wel 2 van die G4S gasten zijn misschien met een braaf hondje
Jij doet de megafoon hoor, als iemand van G4S me vraagt heb ik geen idee wie je bent. Ik kwam om de Arena te zien en raakte verdwaald.quote:
Whahaha,quote:Op woensdag 15 februari 2023 00:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jij doet de megafoon hoor, als iemand van G4S me vraagt heb ik geen idee wie je bent. Ik kwam om de Arena te zien en raakte verdwaald.
OT: Charlotte begint al goed haha
Jammer weer ditquote:Op woensdag 15 februari 2023 00:19 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Whahaha,
Ik doe onder mijn jas een shirt aan met B00STER van FOK!
Ja die hangt er lekker bij. 'Voel jij ook dat je lichaam op is'. 'Jeugd' van tegenwoordig is echt niets gewend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |