meh. stom. sterkte!quote:
@Em31 ga je gang, ik kijk wel even een andere kant op.quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Wie ga je meenemen om me tegen te houden dan
Er is nog geen hete spanjolentopic dus wat dat betreft is er wel ruimte!quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat kan @:Strani echt niet aan hoor.
Ja, omdat je niet meedeedquote:Op woensdag 15 februari 2023 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben nooit de moordenaar.
Ik beloof niks. Ik krijg ook geen meldingen ervan binnen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, omdat je niet meedeedDe volgende keer moet je wel meedoen hoor!
Dat heb je dan dus uitgezet!quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik beloof niks. Ik krijg ook geen meldingen ervan binnen.
Oké interessant, ik kijk nog even aan wat hier uitkomt.quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
@:Em31 ga je gang, ik kijk wel even een andere kant op.
Weet je hoe irritant al die meldingen de hele tijd zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat heb je dan dus uitgezet!Dan stuur ik je wel een DM hier (sorry
)
Nou, dat valt wel mee. Het is alleen op woensdagavond.quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weet je hoe irritant al die meldingen de hele tijd zijn.
Ik krijg wel eens mails met onderwerp 'Save the date'quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat je net voor een date saved en dan als die date niet goed ging, dat je dan je save kan laden om de date beter te doen.![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Wie ga je meenemen om me tegen te houden dan
Ga je vermomd als pinguïn?quote:
Ik zorg in m'n eentje ervoor dat jullie van juni tot april nog een beetje mod-training krijgen. De rest hier is zo lief dat als het aan hen lag, jullie in mei volledig machteloos voor de leeuwen zouden worden geworpen.quote:
En zo zie ik het graagquote:Op donderdag 16 februari 2023 00:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zorg in m'n eentje ervoor dat jullie van juni tot april nog een beetje mod-training krijgen. De rest hier is zo lief dat als het aan hen lag, jullie in mei volledig machteloos voor de leeuwen zouden worden geworpen.
quote:
Dinsdag was het Valentijnsdag jonguuusquote:
Dan is het extra bijzonder dat we er nu zo over postenquote:Op donderdag 16 februari 2023 08:32 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
[..]
Dinsdag was het Valentijnsdag jonguuus
Je had wel een duimpje omhoog gegeven, dat staat gelijk aan een zwart-op-wit belofte om aanwezig te zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik beloof niks. Ik krijg ook geen meldingen ervan binnen.
Tijd om rebels te zijnquote:Op donderdag 16 februari 2023 00:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zorg in m'n eentje ervoor dat jullie van juni tot april nog een beetje mod-training krijgen. De rest hier is zo lief dat als het aan hen lag, jullie in mei volledig machteloos voor de leeuwen zouden worden geworpen.
Elke dag moet een Valentijnsdag zijnquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan is het extra bijzonder dat we er nu zo over posten
En, wat is het resultaat?quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:39 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben ook maar weer begonnen met sporten. Ik vraag me af of ik morgen nog kan bewegen.
Zou dat het zijn?quote:Op donderdag 16 februari 2023 00:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik krijg wel eens mails met onderwerp 'Save the date'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |