Snap ik, alleen ik weet nog geen tijd en geen plaats, haar er dan mee laten komen? En dan tussendoor gewoon een beetje het gesprek op gang houden?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:30 schreef Hatseflats22 het volgende:
Het is vandaag dinsdag. Ik zou er gewoon vanuit gaan dat het doorgaat vrijdag, in ieder geval niet de hele tijd vragen tussendoor.
Misschien is ze in de war omdat je eerst op vrijdag zou afspreken maar je nu naar zondag vraagt.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:27 schreef Pietersen123 het volgende:
Hallo,
Ben al even aan het chatten met een vrouw eerst via happn en ook al even via whatsapp.
We hadden vorige week afgesproken en een avond daarvoor kwam ze dat het niet lukte omdat er iets speelde op werk en dat ze niet haar volle aandacht erbij kan hebben en dat ze dat wel wilde.
Na veel agenda's kijken en checken kwamen we op a.s. vrijdag had nog geen tijd of plaats maar vrijdag kon het. Dus ik vroeg net of vrijdag nog door kon gaan met nog een paar andere berichtjes en overal reageert ze op behalve daarop.
Ze antwoord altijd op mijn berichten en ik altijd op haar(niet elke dag, maar zij ook niet gelijk ookal reageert ze meestal wel snel)
Ik snap het dus niet, aan de ene kant omdat ze niet reageert op de vraag of het zondag doorgaat maar wel dat ze gewoon altijd reageert en ook meestal wel lange antwoorden geeft.
Iemand enig idee?
Ja, en niet teveel gesprek op gang houden, want zij is nu aan zet.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:31 schreef Pietersen123 het volgende:
[..]
Snap ik, alleen ik weet nog geen tijd en geen plaats, haar er dan mee laten komen? En dan tussendoor gewoon een beetje het gesprek op gang houden?
Maar als zij reageert dan wel gewoon terug reageren of ook een dag wachten?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:37 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ja, en niet teveel gesprek op gang houden, want zij is nu aan zet.
Niet bij nadenken; maar net hoe het uitkomt. Jezusquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:38 schreef Pietersen123 het volgende:
Maar als zij reageert dan wel gewoon terug reageren of ook een dag wachten?
Reageer gewoon wanneer je er zin in hebt. Dit soort spelletjes denken te moeten spelen geeft al aan dat het geen echt goede match is. Anders had je gewoon jezelf kunnen zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:38 schreef Pietersen123 het volgende:
[..]
De perfecte wachttijd is 13 uur, 27 minuten en 11 seconden. Gegarandeerd neuken wordt 't dan.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:38 schreef Pietersen123 het volgende:
[..]
Wat wil je daar mee bereiken?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:38 schreef Pietersen123 het volgende:
[..]
Hoe oud zijn jullie?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:38 schreef Pietersen123 het volgende:
[..]
Als een vrouw wil maakt ze wel tijd.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:33 schreef Cockwhale het volgende:
Onzekerheid over haarzelf of ze is nog niet overtuigd of je wel date materiaal bent. Ze acht je in waarde dus waarschijnlijk nog als onvoldoende, maar bent voldoende interessant om mee te kletsen bij gebrek aan beters.
Minimaal energie in steken. Als ze dan nog niet voor je aandacht vecht, lekker laten gaan. Is de moeite niet waard.
Dit.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als een vrouw wil maakt ze wel tijd.
Groeten terug.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:34 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Dit.
Als je er zelf geen einde aan maakt laat dit soort je gerust een keer opdraven op een locatie terwijl ze zelf niet op komen dagen.
De groeten.
In het begin niet hoor. Even kijken hoeveel moeite de man doetquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
wilT voor TSquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zal ik onthouden voor onze date.quote:Op woensdag 15 februari 2023 00:01 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
In het begin niet hoor. Even kijken hoeveel moeite de man doet
ben dan geen vrouw maar soms staat je hoofd er gewoon niet naar door werk en alle andere dingen er omheen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:05 schreef Twiitch het volgende:
Poh ja, zooooooo druk bezig met het werk. Ik kan echt niet even een uurtje of twee wat gaan drinken. Moet echt even 24/7 focussen op m'n nietszeggende kutbaantje. Poooooh zo druk. Niet normaal.
Doodvermoeiend dit soort mensen. Zeg gewoon dat je geen zin hebt. Stop er niet teveel tijd/energie in trouwens want dit wordt waarschijnlijk niks meer.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:42 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
De perfecte wachttijd is 13 uur, 27 minuten en 11 seconden. Gegarandeerd neuken wordt 't dan.
Het moet ook weer niet té, dat komt te wanhopig overquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zal ik onthouden voor onze date.
Hou daar dan maar rekening mee, ik hou niet van dat overdreven gedoe.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:05 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Het moet ook weer niet té, dat komt te wanhopig over
Genoteerd. Ik ga de eerste date niet met je naar bed trouwens (waarschijnlijk wel want ik heb de ruggengraat van een amoebe).quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hou daar dan maar rekening mee, ik hou niet van dat overdreven gedoe.
Dat doe je pas na een echte fysieke ontmoeting en niet ervoor.quote:Op woensdag 15 februari 2023 00:01 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
In het begin niet hoor. Even kijken hoeveel moeite de man doet
Nee gewoon zelf met een datum, tijd en plaats komen. Vinden vrouwen veel fijner vaak volgens mij.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:31 schreef Pietersen123 het volgende:
[..]
Snap ik, alleen ik weet nog geen tijd en geen plaats, haar er dan mee laten komen? En dan tussendoor gewoon een beetje het gesprek op gang houden?
Maar heb je haar ook daadwerkelijk gesproken of alleen via chats?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:27 schreef Pietersen123 het volgende:
Hallo,
Ben al even aan het chatten met een vrouw eerst via happn en ook al even via whatsapp.
Morgen is de eerste date.quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:00 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Maar heb je haar ook daadwerkelijk gesproken of alleen via chats?
Maar misschien via telefoon of beeldbellen.quote:
Hi TS, heb je al een leuke plek opgezocht en tijd en plaats voorgesteld?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:31 schreef Pietersen123 het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, had gretig 'Leuk!' gezegd op een voorstel voor een drankje op x locatie en dan kijken wat we verder gaan doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:13 schreef Pietersen123 het volgende:
[..]
Wat had jij dan gedaan? Gewoon gezegd zondag zolaat en dan daar?
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:13 schreef Pietersen123 het volgende:
[..]
Ah okayquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, had gretig 'Leuk!' gezegd op een voorstel voor een drankje op x locatie en dan kijken wat we verder gaan doen.
Maar beter, ze wil overduidelijk niet echt afspreken.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:13 schreef Pietersen123 het volgende:
[..]
Je zal toch ergens moeten slapen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:01 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Genoteerd. Ik ga de eerste date niet met je naar bed trouwens (waarschijnlijk wel want ik heb de ruggengraat van een amoebe).
Voor haar zijn de gesprekken voldoende vermakelijk, lijkt het. Voor jou is het een 'means to an end', oftewel een ding om doorheen te stappen om tot een date te komen. Denk dat dit in vele gevallen ook al niet werkt. Als het gesprek tot dusver op zichzelf niet boeiend genoeg is, dan kun je beter gewoon kappen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:57 schreef Pietersen123 het volgende:
We hebben nog even gechat maar ze heeft niet voorgesteld om ergens af te spreken dus heb ik het ook niet gedaan.
Gaat niks worden ben ik bang. Snap dan alleen echt niet waarom ze altijd heel snel reageert. Zou ik dan ook niet doen.
Ik laat het gesprek maar doodbloeden denk ik.
Ik zou blokkeren/ontvrienden.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:57 schreef Pietersen123 het volgende:
We hebben nog even gechat maar ze heeft niet voorgesteld om ergens af te spreken dus heb ik het ook niet gedaan.
Gaat niks worden ben ik bang. Snap dan alleen echt niet waarom ze altijd heel snel reageert. Zou ik dan ook niet doen.
Ik laat het gesprek maar doodbloeden denk ik.
Volgende keer dat je met iemand in contact bent en af wilt spreken bepaal je gewoon een datum en tijd en haal je haar op ergens in haar omgeving. Niet bij haar huis obviously want je moet haar adres niet hebben, maar gewoon bij een plek dicht bij haar huis. Binnen twee weken dat jullie dagelijks spreken. Gewoon ophalen en meenemen. Jij plant de date. Zij heeft het er maar mee te doen. Niks vragen en afwachten. Ontvoeren die hap en een leuke avond geven. Netjes weer thuis afzetten, een knuffel geven en tot ziens.quote:
Jaja alsof alles altijd precies volgens het boekje gaat.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:37 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Volgende keer dat je met iemand in contact bent en af wilt spreken bepaal je gewoon een datum en tijd en haal je haar op ergens in haar omgeving. Niet bij haar huis obviously want je moet haar adres niet hebben, maar gewoon bij een plek dicht bij haar huis. Binnen twee weken dat jullie dagelijks spreken. Gewoon ophalen en meenemen. Jij plant de date. Zij heeft het er maar mee te doen. Niks vragen en afwachten. Ontvoeren die hap en een leuke avond geven. Netjes weer thuis afzetten, een knuffel geven en tot ziens.
Ik zou na 1 keer afzeggen en 1 keer gewoon niet meer reageren op een afspraak, maar wel op de rest, het dood laten bloeden. Ze heeft al twee keer een afspraak gemaakt, iemand heeft die dag vrij gehouden en mevrouw komt niet. Ga iemand anders zijn tijd verspillen.quote:Op zondag 19 februari 2023 02:37 schreef 111210 het volgende:
[..]
Jaja alsof alles altijd precies volgens het boekje gaat.
Maargoed, dame is misschien een beetje hard to get aan het spelen, wellicht wil ze wel afspreken maar waneer zij dat wil.
Als het gesprek verder leuk gaat dan ga je er gewoon mee door, misschien komt zij met een datum.
Zou er iig niet zelf meer over beginnen.
Online afspraken zijn minder hard dan met iemand die je kent 'in real life'. Je bent niet meer dan een set foto's en wat tekst. Vergelijk het met beelden die je op televisie ziet van lijdende kinderen in Afrika. Doet vrij weinig met de meeste mensen. Een minuut later zit je lekker te genieten van je te duur betaalde frikandelbroodje. Als je een kind zo op straat had zien lijden, was je meteen te hulp geschoten.quote:Op zondag 19 februari 2023 03:12 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Ik zou na 1 keer afzeggen en 1 keer gewoon niet meer reageren op een afspraak, maar wel op de rest, het dood laten bloeden. Ze heeft al twee keer een afspraak gemaakt, iemand heeft die dag vrij gehouden en mevrouw komt niet. Ga iemand anders zijn tijd verspillen.![]()
Als ze wil afspreken wanneer zij dat wilt, is het wel zo netjes om dat duidelijk te communiceren in plaats van dit aan het lijntje houden gedoe.
Daten in deze tijd is echt bagger.
ik snap niet wat er door dat soort mensen heen gaat. Je date in de kou laten staan en zelf niet op komen dagen en verder niks van je laten horen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:34 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Dit.
Als je er zelf geen einde aan maakt laat dit soort je gerust een keer opdraven op een locatie terwijl ze zelf niet op komen dagen.
De groeten.
Ik vond haar zeker leuk, ook gewoon hoe ze praatte was leuk. Mogelijk waren het bij mij en bij haar de zenuwen. Denk als die er niet zijn er het echt leuk kan zijn.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:34 schreef loveli het volgende:
Wat vond je er verdorie zelf van, leuke meid om nog een keer af te spreken, of niet?
Of wacht je af tot zij een mening heeft voor je die van jezelf bepaalt?
Dan niet vragen wat ze ervan vond maar zelf zeggen dat het leuk was en of jullie binnenkort nog eens kunnen afspreken, ergens iets gaan drinken ofzo.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:12 schreef Pietersen123 het volgende:
[..]
Ik vond haar zeker leuk, ook gewoon hoe ze praatte was leuk. Mogelijk waren het bij mij en bij haar de zenuwen. Denk als die er niet zijn er het echt leuk kan zijn.
Exactemundo.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dan niet vragen wat ze ervan vond maar zelf zeggen dat het leuk was en of jullie binnenkort nog eens kunnen afspreken, ergens iets gaan drinken ofzo.
Ik zou hiermee ook niet tot overmorgen wachten. Max tot morgen.
Ik ga morgen sturen dat ik het leuk vond en of ze nog een drankje wil gaan doen binnenkort.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dan niet vragen wat ze ervan vond maar zelf zeggen dat het leuk was en of jullie binnenkort nog eens kunnen afspreken, ergens iets gaan drinken ofzo.
Ik zou hiermee ook niet tot overmorgen wachten. Max tot morgen.
In principe kan dat gewoon ook al vandaag hoor.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:16 schreef Pietersen123 het volgende:
[..]
Ik ga morgen sturen dat ik het leuk vond en of ze nog een drankje wil gaan doen binnenkort.
Aaaaww.. das wel jammer.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:04 schreef Pietersen123 het volgende:
Ze heeft zelf gereageerd. Dat ze het leuk vond om te wandelen maar geen klik voelt.
Ja zeker, jammer maar helaas. Nu weer een jaar wachten op een volgende matchquote:Op zondag 19 februari 2023 21:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Aaaaww.. das wel jammer.
Maar wel tof dat ze dit zo snel aan heeft gegeven. Dan kan je ook doorgaan.
Ik hoop voor je dat het sneller gaatquote:Op zondag 19 februari 2023 21:20 schreef Pietersen123 het volgende:
[..]
Ja zeker, jammer maar helaas. Nu weer een jaar wachten op een volgende match
Zo dan, baasje.quote:Op zondag 19 februari 2023 11:41 schreef Piger het volgende:
Had er zelf ook laatst 2. Opeens niet meer reageren, 2 weken later pas reactie.
Ben direct duidelijk geweest. Ik ga niet meer met je chatten. We gaan op date anders klaar. En voor 1 van de 2 heeft dat gewerkt.
Ik hoop het ook. Maar ben totaal niet fotogeniek dus foto's zien er niet echt top uit...quote:Op zondag 19 februari 2023 21:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het sneller gaat
Maar daar kan je veel aan doen he?quote:Op zondag 19 februari 2023 21:53 schreef Pietersen123 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Maar ben totaal niet fotogeniek dus foto's zien er niet echt top uit...
Helaas nietquote:Op zondag 19 februari 2023 21:54 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar daar kan je veel aan doen he?
Ken je niemand die leuke foto's van je wil maken?
Dat zou kunnen, maar ik vind mezelf ook niet echt mooi dus dat zullen vrouwen ook niet vinden. Dus misschien ligt het daar ook wel aan.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Een beetje investeren in een fotograaf?
Denk eraan dat je uitstraalt wat je voelt.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:08 schreef Pietersen123 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik vind mezelf ook niet echt mooi dus dat zullen vrouwen ook niet vinden. Dus misschien ligt het daar ook wel aan.
Hahaquote:Op zondag 19 februari 2023 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo dan, baasje.Bij deze toon was ik direct afgehaakt.
En wat is de status van die ene die wilde?
Is het dan niet belangrijker om eerst op zoek te gaan naar vrienden voor je op zoek gaat naar een vriendin? Vrouwen vinden een man met eigen contacten vaak ook direct een stuk aantrekkelijker.quote:
Heb je al eens iemand laten meekijken?quote:
quote:Op maandag 20 februari 2023 10:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is het dan niet belangrijker om eerst op zoek te gaan naar vrienden voor je op zoek gaat naar een vriendin? Vrouwen vinden een man met eigen contacten vaak ook direct een stuk aantrekkelijker.
Fok!meet organiseren waarbij je met een groep datende fokkers een goede foto van iedereen maakt. Nieuwe vrienden en betere foto's, 2 vliegen in 1 klapquote:Op maandag 20 februari 2023 10:07 schreef Piger het volgende:
[..]
Heb je al eens iemand laten meekijken?
Die kan oordelen welke fotos misschien passen en welke je beter weg kan houden?
,
Prima ideequote:Op maandag 20 februari 2023 10:42 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
Fok!meet organiseren waarbij je met een groep datende fokkers een goede foto van iedereen maakt. Nieuwe vrienden en betere foto's, 2 vliegen in 1 klap
Ja maar katvis is geen optie.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:42 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
Fok!meet organiseren waarbij je met een groep datende fokkers een goede foto van iedereen maakt. Nieuwe vrienden en betere foto's, 2 vliegen in 1 klap
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |