Snap ik, alleen ik weet nog geen tijd en geen plaats, haar er dan mee laten komen? En dan tussendoor gewoon een beetje het gesprek op gang houden?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:30 schreef Hatseflats22 het volgende:
Het is vandaag dinsdag. Ik zou er gewoon vanuit gaan dat het doorgaat vrijdag, in ieder geval niet de hele tijd vragen tussendoor.
Misschien is ze in de war omdat je eerst op vrijdag zou afspreken maar je nu naar zondag vraagt.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:27 schreef Pietersen123 het volgende:
Hallo,
Ben al even aan het chatten met een vrouw eerst via happn en ook al even via whatsapp.
We hadden vorige week afgesproken en een avond daarvoor kwam ze dat het niet lukte omdat er iets speelde op werk en dat ze niet haar volle aandacht erbij kan hebben en dat ze dat wel wilde.
Na veel agenda's kijken en checken kwamen we op a.s. vrijdag had nog geen tijd of plaats maar vrijdag kon het. Dus ik vroeg net of vrijdag nog door kon gaan met nog een paar andere berichtjes en overal reageert ze op behalve daarop.
Ze antwoord altijd op mijn berichten en ik altijd op haar(niet elke dag, maar zij ook niet gelijk ookal reageert ze meestal wel snel)
Ik snap het dus niet, aan de ene kant omdat ze niet reageert op de vraag of het zondag doorgaat maar wel dat ze gewoon altijd reageert en ook meestal wel lange antwoorden geeft.
Iemand enig idee?
Ja, en niet teveel gesprek op gang houden, want zij is nu aan zet.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:31 schreef Pietersen123 het volgende:
[..]
Snap ik, alleen ik weet nog geen tijd en geen plaats, haar er dan mee laten komen? En dan tussendoor gewoon een beetje het gesprek op gang houden?
Maar als zij reageert dan wel gewoon terug reageren of ook een dag wachten?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:37 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ja, en niet teveel gesprek op gang houden, want zij is nu aan zet.
Niet bij nadenken; maar net hoe het uitkomt. Jezusquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:38 schreef Pietersen123 het volgende:
Maar als zij reageert dan wel gewoon terug reageren of ook een dag wachten?
Reageer gewoon wanneer je er zin in hebt. Dit soort spelletjes denken te moeten spelen geeft al aan dat het geen echt goede match is. Anders had je gewoon jezelf kunnen zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:38 schreef Pietersen123 het volgende:
[..]
De perfecte wachttijd is 13 uur, 27 minuten en 11 seconden. Gegarandeerd neuken wordt 't dan.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:38 schreef Pietersen123 het volgende:
[..]
Wat wil je daar mee bereiken?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:38 schreef Pietersen123 het volgende:
[..]
Hoe oud zijn jullie?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:38 schreef Pietersen123 het volgende:
[..]
Als een vrouw wil maakt ze wel tijd.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:33 schreef Cockwhale het volgende:
Onzekerheid over haarzelf of ze is nog niet overtuigd of je wel date materiaal bent. Ze acht je in waarde dus waarschijnlijk nog als onvoldoende, maar bent voldoende interessant om mee te kletsen bij gebrek aan beters.
Minimaal energie in steken. Als ze dan nog niet voor je aandacht vecht, lekker laten gaan. Is de moeite niet waard.
Dit.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als een vrouw wil maakt ze wel tijd.
Groeten terug.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:34 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Dit.
Als je er zelf geen einde aan maakt laat dit soort je gerust een keer opdraven op een locatie terwijl ze zelf niet op komen dagen.
De groeten.
In het begin niet hoor. Even kijken hoeveel moeite de man doetquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
wilT voor TSquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zal ik onthouden voor onze date.quote:Op woensdag 15 februari 2023 00:01 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
In het begin niet hoor. Even kijken hoeveel moeite de man doet
ben dan geen vrouw maar soms staat je hoofd er gewoon niet naar door werk en alle andere dingen er omheen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:05 schreef Twiitch het volgende:
Poh ja, zooooooo druk bezig met het werk. Ik kan echt niet even een uurtje of twee wat gaan drinken. Moet echt even 24/7 focussen op m'n nietszeggende kutbaantje. Poooooh zo druk. Niet normaal.
Doodvermoeiend dit soort mensen. Zeg gewoon dat je geen zin hebt. Stop er niet teveel tijd/energie in trouwens want dit wordt waarschijnlijk niks meer.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:42 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
De perfecte wachttijd is 13 uur, 27 minuten en 11 seconden. Gegarandeerd neuken wordt 't dan.
Het moet ook weer niet té, dat komt te wanhopig overquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zal ik onthouden voor onze date.
Hou daar dan maar rekening mee, ik hou niet van dat overdreven gedoe.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:05 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Het moet ook weer niet té, dat komt te wanhopig over
Genoteerd. Ik ga de eerste date niet met je naar bed trouwens (waarschijnlijk wel want ik heb de ruggengraat van een amoebe).quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hou daar dan maar rekening mee, ik hou niet van dat overdreven gedoe.
Dat doe je pas na een echte fysieke ontmoeting en niet ervoor.quote:Op woensdag 15 februari 2023 00:01 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
In het begin niet hoor. Even kijken hoeveel moeite de man doet
Nee gewoon zelf met een datum, tijd en plaats komen. Vinden vrouwen veel fijner vaak volgens mij.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:31 schreef Pietersen123 het volgende:
[..]
Snap ik, alleen ik weet nog geen tijd en geen plaats, haar er dan mee laten komen? En dan tussendoor gewoon een beetje het gesprek op gang houden?
Maar heb je haar ook daadwerkelijk gesproken of alleen via chats?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:27 schreef Pietersen123 het volgende:
Hallo,
Ben al even aan het chatten met een vrouw eerst via happn en ook al even via whatsapp.
Morgen is de eerste date.quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:00 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Maar heb je haar ook daadwerkelijk gesproken of alleen via chats?
Maar misschien via telefoon of beeldbellen.quote:
Hi TS, heb je al een leuke plek opgezocht en tijd en plaats voorgesteld?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:31 schreef Pietersen123 het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, had gretig 'Leuk!' gezegd op een voorstel voor een drankje op x locatie en dan kijken wat we verder gaan doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:13 schreef Pietersen123 het volgende:
[..]
Wat had jij dan gedaan? Gewoon gezegd zondag zolaat en dan daar?
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:13 schreef Pietersen123 het volgende:
[..]
Wat had jij dan gedaan? Gewoon gezegd zondag zolaat en dan daar?
Ah okayquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, had gretig 'Leuk!' gezegd op een voorstel voor een drankje op x locatie en dan kijken wat we verder gaan doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |