quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ik raak je nu kwijt hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:04 schreef Sked het volgende:
Sta je hier in Burgers Zoo
Zou bij de tijgers springen
Dat heeft Krista met elke jongen als je haar een beetje kent. Zo'n type dat op haar 50ste nog steeds aan het aankloten is.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zie je dat erin? Ze druipt bijna van de kruk?
Ik ken haar niet. Zie twee geile mensen die liever vertrekken.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat heeft Krista met elke jongen als je haar een beetje kent. Zo'n type dat op haar 50ste nog steeds aan het aankloten is.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken haar niet. Zie twee geile mensen die liever vertrekken.
Ga dat niet kijken. Samenvatting?quote:
Ik wil ook met 61 naar een feestje.quote:
Geile wijven praten over pikkenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga dat niet kijken. Samenvatting?
Pilletje op en gaaaaannnnquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil ook met 61 naar een feestje.
Skipquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geile wijven praten over pikken
Ik ken iemand die met Katja had. Wie wil me aanraken?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Daten met een BN'er lijkt mij dodelijk vermoeiend.
Geile wijven praten over pik.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga dat niet kijken. Samenvatting?
Katja is een hoerquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik ken iemand die met Katja had. Wie wil me aanraken?
Neuhquote:
Ik ook, die heet Thijs Romer.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik ken iemand die met Katja had. Wie wil me aanraken?
Stiekem is @3rr0r ook een BN-erquote:
Gatverdammequote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hij beweegt beetje als Tim den Besten.
Waarschijnlijk is 8 op de 10 FOK!kers een BN'erquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stiekem is @:3rr0r ook een BN-er
@3rr0r is erg anoniem, ik geloof het nogquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is 8 op de 10 FOK!kers een BN'er
Hij is basisschool leraar. Die denkt alleen aan zijn volgende kleurplaat.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:13 schreef de_boswachter het volgende:
Die kerel denkt alleen maar:
Neuken
Neuken
Neuken
Die is na haar werk waar ze er constant mee bezig is juist er helemaal even mee klaar als ze thuiskomt.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wel leuk zo'n chick die 90 procent van de tijd over seks en pikken praat.
@3rr0r is Willem Alexander.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:3rr0r is erg anoniem, ik geloof het nog
Ze heeft het hier met haar date ook voortdurend over dus dat zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die is na haar werk waar ze er constant mee bezig is juist er helemaal even mee klaar als ze thuiskomt.
Terwijl ze helemaal niet bekend zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dodelijk vermoeiend dat die BN'ers zoveel identiteit halen uit bekend zijn.
Aan MAFS meedoen want het opent 28 onnozele deurenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dodelijk vermoeiend dat die BN'ers zoveel identiteit halen uit bekend zijn.
Vind het maar een hoop gegiechelquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Zelden zoveel lust bij twee mensen gezien
Die rooie is overal voor inquote:
Angstaanjagendquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Krista is wel echt een enorme flirt. Kijkt hem uit je broek.
Arriëns is haar achternaam.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:19 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben echt fan geworden van die Krista. Deed me beetje denken aan die Kneteman wat wel eens bij Derksen zit.
Kjeld wil ik wel iets doneren.quote:
Dit. Uit gesprek niet kunnen opmaken waar het op klikt. Vooral fysieke klikquote:
Die gays neuken er toch 5 per week, dit is absoluut een fwb inderdaad.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dit. Uit gesprek niet kunnen opmaken waar het op klikt. Vooral fysieke klik
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Krista is wel echt een enorme flirt. Kijkt hem uit je broek.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wel leuk zo'n chick die 90 procent van de tijd over seks en pikken praat.
quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Even Krista stalken op Insta om te checken of dit niet gewoon een van haar vele neukmaatjes is.
Stalker in de dop gespot.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Arriëns is haar achternaam.
Over een jaar te zien bij Albertoquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Stalker in de dop gespot.
Als jij nou bi wordt, schept mogelijkheden.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die gays neuken er toch 5 per week, dit is absoluut een fwb inderdaad.
Pietje is in elk subforum een nogal ongemakkelijke userquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zo kon je gister ook een paar vergelijkbaar gênante opsompostings maken.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Het terugkijken waard of niet? Nooit zo'n fan van die BN'er afleveringen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
Even kijken of @:sapstengel nog terug gaat kijken morgen.
Neuh, eigenlijk niet.quote:Op woensdag 15 februari 2023 07:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het terugkijken waard of niet? Nooit zo'n fan van die BN'er afleveringen.
Wel voor het eerst sinds mensenheugenis dat er twee langdurige dates uit kwamenquote:Op woensdag 15 februari 2023 07:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het terugkijken waard of niet? Nooit zo'n fan van die BN'er afleveringen.
Haai prinses, ik was de inclusieve en diverse film Black Panther Wakanda Forever aan het kijkenquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
De beste man heeft al iemand. Jaaaaaaa![]()
Mooi voorstukje
Haai haai![]()
@:dkup
Cijfer?quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Haai prinses, ik was de inclusieve en diverse film Black Panther Wakanda Forever aan het kijken
Haai haaiquote:
Antroposofie jaaaaaquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:30 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit wordt vast:
Tantra
Holistisch
Mannelijke vrouwelijke energie
Ibiza
Lekker rustigquote:
70% van de deelnemersquote:
Daniël de ridder wel?quote:
Hij is welkom in het badquote:
Nou nou nouquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:33 schreef Mortaxx het volgende:
Ondernemer die jongeren helpt een onderneming op te zetten. Graaien uit de subsidiepotjes dus
En al die vrouwen elke dag koken en nooit bloemen krijgenquote:
Zijn verf is ook niet op waterbasis zo te zien.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:35 schreef Bugno3 het volgende:
Sybren’s gebit valt over een jaar of 5 geheel uit.
Zeker. Vrolijke meid ook.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:36 schreef Caland het volgende:
Ik zou die kale met een honkbalknuppel op zijn hoofd willen slaan
Krijgt deze frau die niks ken alles…..quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En al die vrouwen elke dag koken en nooit bloemen krijgen
Ja ja ja ja jaquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:36 schreef Caland het volgende:
Ik zou die kale met een honkbalknuppel op zijn hoofd willen slaan
Neukt buiten de deur in bossen en achter parkeerplaatsen…..quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe is deze man hetero
Godverdomme zeg
quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Typisch zo iemand die tegen je zegt 'ik gun je dit cadeautje '
quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Marnix geeft per ongeluk een happy ending
Bushcraftedquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een rare gast.Wel beetje het type dat ooit een zedenmisdrijf pleegt.
Even tegen je aanstotenquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:38 schreef NoCigar het volgende:
Gretver, kale naaktlopers die meteen ongevraagd melden dat het niets met seks te maken heeft. SEKS. NIKS MEE TE MAKEN.
België beldequote:
Met lekker vrij bungelend klok-en hamerspel komt ie op je af omdat te melden.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even tegen je aanstoten
Heeft niks met sex te maken
Geen 40-45. Ah. Oké.quote:
Uit de klei getrokken.quote:
Nou nou nouquote:
Wel knap om dat op je 22ste al zo voor elkaar te hebben. Gewoon 1 keer per 2 weken poetsen ofzo en nooit naar de tandarts?quote:
Perfecte match qua namenquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:43 schreef Hankster het volgende:
Joey en Dewi hebben hetzelfde aftakelgen
Lekker shaggie op de lip, koffie in de handquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wel knap om dat op je 22ste al zo voor elkaar te hebben. Gewoon 1 keer per 2 weken poetsen ofzo en nooit naar de tandarts?
Godenwoord wel.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:43 schreef Hankster het volgende:
Joey en Dewi hebben hetzelfde aftakelgen
Deze lieve jongen rookt nietquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Lekker shaggie op de lip, koffie in de hand
je aanmelden en dan uitgenodigd worden is wellicht de stap die ze nodig hebbenquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:46 schreef Caland het volgende:
Ik snap na wat jaren kijken nog steeds niet echt de stap van zo sociaal ongemakkelijk dat ze waarschijnlijk nooit een gesprek met een man/vrouw hebben naar daten op tv
Maar hey, het is leuker dan de standaard aandachtshoer die meedoet
Ik vraag me altijd af of het niet compleet averechts werktquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:46 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
je aanmelden en dan uitgenodigd worden is wellicht de stap die ze nodig hebben
Hij heeft zich enorm in verdiept.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Lekker naar de mond praten Marnix
Het is kennelijk dermate aantrekkelijk dat er iemand voor je geregeld wordt.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:46 schreef Caland het volgende:
Ik snap na wat jaren kijken nog steeds niet echt de stap van zo sociaal ongemakkelijk dat ze waarschijnlijk nooit een gesprek met een man/vrouw hebben naar daten op tv
Maar hey, het is leuker dan de standaard aandachtshoer die meedoet
Oja, daar had ik niet eens aan gedacht eigenlijkquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is kennelijk dermate aantrekkelijk dat er iemand voor je geregeld wordt.
Jezelf te koop op tv zetten en hopen op veel reacties in je DMquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:46 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
je aanmelden en dan uitgenodigd worden is wellicht de stap die ze nodig hebben
Kut heb ik gemist, schakel pas net in. Wordt terugkijken op slomo danquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit viel mij idd ook direct op. Ze ging vast bewust touwtje springen in het begin.
Je krijgt je contactgestoorde soortgenootquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, daar had ik niet eens aan gedacht eigenlijk
Zij ging ook helemaal over hem heen.quote:
Nou laten we eerlijk zijn. Dit 19?quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
Denk dat je als manager in de zorg ook niet heel veel liefde krijgt. Als ik hoor hoe zorgpersoneel over de managementlaag praat.
Ik gun haar wel een middenmanagement functie in de zorgquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
Denk dat je als manager in de zorg ook niet heel veel liefde krijgt. Als ik hoor hoe zorgpersoneel over de managementlaag praat.
moet je dan op je 22ste met een teruggetrokken haarlijnquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:50 schreef Centenbak het volgende:
Alweer een kale kop, is dat mode tegenwoordig?
Die Dewi mag blij zijn als ze zover komt dat ze geen poep anus hoeft schoon te maken.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |