Oja, daar had ik niet eens aan gedacht eigenlijkquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is kennelijk dermate aantrekkelijk dat er iemand voor je geregeld wordt.
Jezelf te koop op tv zetten en hopen op veel reacties in je DMquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:46 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
je aanmelden en dan uitgenodigd worden is wellicht de stap die ze nodig hebben
Kut heb ik gemist, schakel pas net in. Wordt terugkijken op slomo danquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit viel mij idd ook direct op. Ze ging vast bewust touwtje springen in het begin.
Je krijgt je contactgestoorde soortgenootquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, daar had ik niet eens aan gedacht eigenlijk
Zij ging ook helemaal over hem heen.quote:
Nou laten we eerlijk zijn. Dit 19?quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
Denk dat je als manager in de zorg ook niet heel veel liefde krijgt. Als ik hoor hoe zorgpersoneel over de managementlaag praat.
Ik gun haar wel een middenmanagement functie in de zorgquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
Denk dat je als manager in de zorg ook niet heel veel liefde krijgt. Als ik hoor hoe zorgpersoneel over de managementlaag praat.
moet je dan op je 22ste met een teruggetrokken haarlijnquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:50 schreef Centenbak het volgende:
Alweer een kale kop, is dat mode tegenwoordig?
Die Dewi mag blij zijn als ze zover komt dat ze geen poep anus hoeft schoon te maken.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |