ik dacht eigenlijk Wendy, waarschijnlijk omdat ik haar makkelijk associeer met zoiets positiefsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
totaal niet rancuneusquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:49 schreef HappyCharly het volgende:
Esther refereert aan een situatie uit okt/ nov waarin zij brood vroeg en niet kreeg en omdat ze daar nog verbolgen over was heeft ze enkele weken later iets van kleedjes (?) niet afgemaakt?
Ik volg het niet helemaal... maar wow... iets van maanden terug zit haar nu nog dwars en dat wil ze toch nog even benoemen nu ze een goed gesprek hebben?
ik denk dat ze erboven staat, wat jij?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
totaal niet rancuneus
echt niet
nee hoor
ver heel ver daarbovenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik denk dat ze erboven staat, wat jij?
Nou sorry maar ik vind het nogal wat om je kop kaal te scherenquote:
Alweer een tv momentje voor de dames..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:52 schreef Chanel5 het volgende:
Mirthe heeft het haar van Eunice geschoren maar Moira en Eric mochten ook enkele stukjes scheren.
Zo is Zoe, ze kruipt je in de kont en daarna roddelt ze over je om je weer in de kont te kruipenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:55 schreef greysbones het volgende:
En nu is Zoe lekker schijnheilig Kim aan het helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |