ja was in filmpje. zou voordeel opkunnen leveren bij het spel. en ze gaf het aan bartquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:26 schreef suzi1 het volgende:
had bart van jak het zand gekregen? en hoezo of wat kan hij daarmee
las ergens dat hij dat bij sjairon heeft gelegd.. geen idee hoe of wat verderquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:26 schreef suzi1 het volgende:
had bart van jak het zand gekregen? en hoezo of wat kan hij daarmee
Bart ?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:27 schreef Monique___ het volgende:
Wie zitten nog nog in de gameroom bart en jolien? of nog iemand?
Als die genomineerd wordt, kan het wel eens zijn dat we een andere Ali te zien krijgen, wiens ego dan zwaar gekrenkt is.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:22 schreef Schakeltopia het volgende:
als bart dit wint dan zet hij ali erop
MAquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:27 schreef Monique___ het volgende:
Wie zitten nog nog in de gameroom bart en jolien? of nog iemand?
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:28 schreef Monique___ het volgende:
bart mimi en jolien nog in de gameroom nu?
gooi zoutquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:29 schreef Ireth het volgende:
Zit in de keuken, naast de paskamers en daar zit een kind in een kinderwagen aan 1 stuk het liedje van Het Zandkasteel te zingen
Ik lees later wel, pauze voorbijquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:29 schreef Monique___ het volgende:
jolien eruit met veel pijn. bart en mimi over
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
mag niet zwaaien naar @:ireth mag niet
Nee blauw.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:32 schreef Angelique61 het volgende:
MA ligt toch in de rode kamer of niet?
Zou ik ook zijn vorige week wisten de andere dat toen Ali wonquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:31 schreef Koos1958 het volgende:
Chiara vrolijk natuurlijk want die weet dat ze blijft
ow, kan je weinig aan doen als je lootjes moet trekken tochquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niet ze hadden het erover als hij mee had gedaan ze verder hadden gekomen
Zou ik ook zijn vorige week wisten de andere dat toen Ali wonquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:31 schreef Koos1958 het volgende:
???quote:
dacht ik te horen bij de tafeltennis, maar blijkbaar nietquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:34 schreef BBERTJE het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn vorige week wisten de andere dat toen Ali won
[..]
???
Nee, MA gaat haar nomineren om iemand anders weg te spelen en hij weet toch wel zeker dat ze blijft, vorige keer had hij ook gelijk.. vanavond even handje vast in bed en overtuigen dat ze toch niet weg gaat,.... wacht ?!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:31 schreef Koos1958 het volgende:
ja verbaasde me ook omdat te horen... konden ze dus wel kiezen wat ze gingen doen?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:37 schreef Schakeltopia het volgende:
oh ali heeft bewust secret room gekozen hoor ik nu
1 kinderreepjequote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:36 schreef Lillfex het volgende:
Shit Engine heeft gewonnen Je krijgt chocolade van mij
blijkbaar. ik vind het raar maar, dit kan natuurlijk ook zijn, weet je het zeker ali? nee, dan kies ik toch deze.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja verbaasde me ook omdat te horen... konden ze dus wel kiezen wat ze gingen doen?
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
lekker hoe Ali de rode kamer nu naait door voor zichzelf te kiezen qua secret room keuze
Neuh want hij zegt net voor de 4e keer in de 15 min dat ik weer binnen ben al dat ie zich er niet druk om maakt.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:38 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Krijgen we nu de hele week nominatiegelul van Chayron
gelukkig vindt hij het niet erg om te gaan.. heeft toch geld mee uit de potquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:39 schreef suzi1 het volgende:
ze spelen sharon eruit want die is gevaarlij
denkt hij als in sterk
niet dat hij inziet hoe een klotzak hij is
beter gister dan vandaag in dat geval. joe joequote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
gelukkig vindt hij het niet erg om te gaan.. heeft toch geld mee uit de pot
lkkr voor hem/znfamquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee, hij heeft al het meeste geld tot nu toe uit de pot gespeeld daarquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kan ie lekker 3 paar sneakers van kopenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
lkkr voor hem/znfam![]()
gun het ze van harte die zak geld
Daar zijn we wel aan gewend, verandert niets aanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:38 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Krijgen we nu de hele week nominatiegelul van Chayron
quote:
nou werd es tijd hequote:
En hij want dat had Bart al gezegdquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:43 schreef Schakeltopia het volgende:
ali staat erop zegt sjairon nog maar is tegen ias
erg mooi. nou maar hopen dat sjairon er ook op staatquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En hij want dat had Bart al gezegd
Als hij dat doet dan geeft hij daarmee toe dat het blauw tegen rood isquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:43 schreef TheVoice4ever het volgende:
ook goed, Mich is veilig bij Bart
mooi zo Bart als winnaar, nou aan je woord houden alsjeblieft en nomineer Ali, Lindsey en Chay
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:43 schreef TheVoice4ever het volgende:
ook goed, Mich is veilig bij Bart
mooi zo Bart als winnaar, nou aan je woord houden alsjeblieft en nomineer Ali, Lindsey en Chay
Die zou bij de eerste eliminatie vliegen die zou dan al zeker zijn en vol op 1 gegaan zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
Chayron zou een goeie zijn als Mol in WIDM
Ja natuurlijkquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
erg mooi. nou maar hopen dat sjairon er ook op staat
Maak me gekquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:44 schreef ben34567 het volgende:
Ali/Chayron/Ias op nominatiebank ? Ik denk dat febo daar wel mee kan leven om een man weg te sturen. Misschien zelfs een dubbele exit.
@enginequote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:45 schreef Lillfex het volgende:
Als jullie Engine zien laat hem zijn adres even in prive bericht sturen hier
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:45 schreef Lillfex het volgende:
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:45 schreef Lillfex het volgende:
Dat heeft rood toch al toegegeven. Indirect toch.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als hij dat doet dan geeft hij daarmee toe dat het blauw tegen rood is
Chayron, Ias en Ali.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:46 schreef Koos1958 het volgende:
Er zijn nu meer Belgen San Nederlanders en veel meer mannen dus denk 3 mannen erop
blijft niks anders over uit de rode kamer om te nomineren voor bart die beweert dat niet kamer tegen kamer isquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:44 schreef ben34567 het volgende:
Ali/Chayron/Ias op nominatiebank ? Ik denk dat febo daar wel mee kan leven om een man weg te sturen. Misschien zelfs een dubbele exit.
🤣🤣quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jolien ; deze week is Rob gespaard van de nominatie
..
logisch , niemand wil em kwijt
![]()
![]()
![]()
< blijft hoop houdenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:47 schreef suzi1 het volgende:
rob gespaard? zal ze nog weleens vies tegen kunnen vallen
Hij verweet het chayron van de week en nu doen ze hetzelfdequote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
so what als het kamer tegen kamer is
als hij betere connecties heeft met blauwe kamer bewoners dan is het maar zo
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij verweet het chayron van de week en nu doen ze hetzelfde
De vraag is of mensen eerder op Ias stemmen dan op een Chayron.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou het is wel duidelijk wie we gaan uitzwaaien zaterdagavond als je het mij vraagt
Hij doet de sterke nomineren zei hij. Dus kan niet lyndsey erop zetten. Samen zonder zender kletsenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou het is wel duidelijk wie we gaan uitzwaaien zaterdagavond als je het mij vraagt
Er moest maar eens een opdracht komen wie het meeste bier kan verzetten. Dan kun je hem er beter inhouden.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
Rob is safe, want ja ook een bondje van Bart
Lindsey zou FEBO ook niet laten gaan, ander staat Chiara in de finalequote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij doet de sterke nomineren zei hij. Dus kan niet lyndsey erop zetten. Samen zonder zender kletsen
Tja, voor zich?, dit was weer een spel dat niet individueel is, het lijkt erop dat ze elkaars bakken weer vol moesten gooien of zoiets?, net als die ringen toenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:50 schreef TheVoice4ever het volgende:
het gaat er meer om wie de meeste bondjes hebben, iedereen kan wel voor zichzelf spelen maar bondjes blijven toch belangrijk om te overleven
Wie bedoelt hij danquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:53 schreef Monique___ het volgende:
mimi en bart weten wie eruit gaat zaterdag, wat bart voelt, voelen veel mensen zegt bart
|bij het spel met de bal kwam de ware aard naar boven
Rood begon!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:56 schreef Koos1958 het volgende:
Jason zegt ik ook nog een keer winnen zijn we weer samen verder.hoezo blauw geen bontjes
Welk balspel ook alweerquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:53 schreef Monique___ het volgende:
mimi en bart weten wie eruit gaat zaterdag, wat bart voelt, voelen veel mensen zegt bart
|bij het spel met de bal kwam de ware aard naar boven
Week 1 klopt maar we zijn weken verder en blauw was er zo verontwaardigd over en terecht maar ze doen het nu ook elke keer met excuses van zei deden het ookquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:57 schreef BB-King het volgende:
[..]
Rood begon!
Het is eten... of gegeten worden.
Ja, dat zei Ali ook...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:53 schreef Koos1958 het volgende:
Bart tegen Jason dat hij hem niet in de spotlight zet
Actie - reactie, aan de andere kant, Bart nomineert anderen als Mimi dus ze kiezen wel zelf.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:57 schreef Koos1958 het volgende:
Angelo zegt iets over groepjes vormen. Maar dat is dus wat hun nu ook toch doen.
Doen ze al langer hoor, rood is niet eens 1 groepquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:57 schreef Koos1958 het volgende:
Angelo zegt iets over groepjes vormen. Maar dat is dus wat hun nu ook toch doen.
als er heel de tijd een clubje op jou en nog iemand gaanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Week 1 klopt maar we zijn weken verder en blauw was er zo verontwaardigd over en terecht maar ze doen het nu ook elke keer met excuses van zei deden het ook
ik weet dat er een spel was waarbij sjairon is gaan preken.. dacht dat het gister was voor het etentje?quote:
Bart is sowieso geen groeps mensquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:00 schreef Koos1958 het volgende:
Bart valt me tegen is ook al zo roddelpersoontje. Is zeker besmettelijk in die kamer
Vorige belangrijk spel, Shairon geeft alle positieve aan rood en alle negatieve aan blauwe slapers Ali en Ias willen niet meer wisselen van positie na de logische vraag van Bart als Sjairon weg is. Chiara en Jason vermoedelijk de enige 2 die niet kiezen om hun bak te openen hebben 3 van de 5 nominaties.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Week 1 klopt maar we zijn weken verder en blauw was er zo verontwaardigd over en terecht maar ze doen het nu ook elke keer met excuses van zei deden het ook
Zit me suf te praktiseren maar kom er niet opquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik weet dat er een spel was waarbij sjairon is gaan preken.. dacht dat het gister was voor het etentje?
Weet niet dat Bart Ias er nu al gaat opzetten. Allebei van de provincie Antwerpen. Zal voor een volgende keer zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
denk dat het een close call zal worden tussen ias en chay qua uitslag
Kloptquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik weet dat er een spel was waarbij sjairon is gaan preken.. dacht dat het gister was voor het etentje?
bart en mimi hadden het net over het balspel.. was dat niet gister toen ze op een glibberig paaltje moesten staan en overleggen welke 4 er uiteindelijk mochten winnen van de groep.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:04 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Vorige belangrijk spel, Shairon geeft alle positieve aan rood en alle negatieve aan blauwe slapers Ali en Ias willen niet meer wisselen van positie na de logische vraag van Bart als Sjairon weg is. Chiara en Jason vermoedelijk de enige 2 die niet kiezen om hun bak te openen hebben 3 van de 5 nominaties.
Irritant ja, irritant heb je ook nodig in het huis. Chayron heeft veel meer 'haters'quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:59 schreef Angelique61 het volgende:
Denk dat Ias irritanter gevonden wordt dan Shayron
Daar is rood mee begonnen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
so what als het kamer tegen kamer is
als hij betere connecties heeft met blauwe kamer bewoners dan is het maar zo
Volgens mij moesten ze een bal erop houdenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
bart en mimi hadden het net over het balspel.. was dat niet gister toen ze op een glibberig paaltje moesten staan en overleggen welke 4 er uiteindelijk mochten winnen van de groep.
ik dacht dat ze dat spel bedoelden.
Je hebt de volgorde fout Ali/Chay/Ias of Ali/Chay/Lindsey nu staan ze alfabetischquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:59 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Ja, dat zei Ali ook...
Maar ik geloof Bart wel.
Ali/Lindsey/Chay of Ali/Ias/Chay
Hoop op de eerste, dan denk ik dat Chay er zeker uitligt. Bij de tweede zal het tussen IAs en Chay gaan. Ik stem sowieso op de middelste naam!
Ik vind ze allebei irritant. Elk op zijn manier.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:59 schreef Angelique61 het volgende:
Denk dat Ias irritanter gevonden wordt dan Shayron
Hij voelt zich safequote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:03 schreef Donna1000 het volgende:
Rob komt los, irriteer me rot aan hem, denkt dat hij leuk is
Ik ook maar Ias toch net ff iets meer ook omdat ik em niet versta en vreselijk puberaal isquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei irritant. Elk op zijn manier.
Het maakt niet zoveel uit wie er begonnen is.quote:
Das niet helemaal waar Hij had totaal geen invloed op de uitslag want alles werd anders Dit is gewoon op de man spelen en dan verlies je direct alquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:04 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Vorige belangrijk spel, Shairon geeft alle positieve aan rood en alle negatieve aan blauwe slapers Ali en Ias willen niet meer wisselen van positie na de logische vraag van Bart als Sjairon weg is. Chiara en Jason vermoedelijk de enige 2 die niet kiezen om hun bak te openen hebben 3 van de 5 nominaties.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:03 schreef Donna1000 het volgende:
Rob komt los, irriteer me rot aan hem, denkt dat hij leuk is
zum kotsenquote:
Kom nou. Natuurlijk heeft hij wel invloed op de uitslag... Als je begint met alle negatieven aan 1 kant en alle positieven aan de andere kant, en iedereen kan maar een halfje per keer verplaatsen... Dan zou de startsituatie niet relevant zijn?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:09 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Das niet helemaal waar Hij had totaal geen invloed op de uitslag want alles werd anders Dit is gewoon op de man spelen en dan verlies je direct al
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:10 schreef Fikkert2 het volgende:
Oprotten chiara, naar je eigen kamer, het is ROOD TEGEN BLAUW, HOOR JE ME ?!?!?!?!?!?!
nog nooi in zn leven zo makkelijk poen verdiendquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Bakkie koffie, heel pak koek erbij op de camping bij Rob
Wat had hij dan moeten doen in jouw ogen alles op zijn maatjes zetten? Hij heeft niets bij Jason gezet hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:10 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Kom nou. Natuurlijk heeft hij wel invloed op de uitslag... Als je begint met alle negatieven aan 1 kant en alle positieven aan de andere kant, en iedereen kan maar een halfje per keer verplaatsen... Dan zou de startsituatie niet relevant zijn?
Ik zegt toch ook niet relevant Maar dit spel is gewoon op de man spelen en allemaal op een man ja dan ga je toch direct hoef je niet mee mee te spelenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:14 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Wat had hij dan moeten doen in jouw ogen alles op zijn maatjes zetten? Hij heeft niets bij Jason gezet hoor
Dat is niet waar. Dat heeft hij zelf gezegd, maar hij heeft wel degelijk een halve nominatie bij Jason gezet.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:14 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Wat had hij dan moeten doen in jouw ogen alles op zijn maatjes zetten? Hij heeft niets bij Jason gezet hoor
heb je dat gezien of geloof je Chiara?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:15 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Dat heeft hij zelf gezegd, maar hij heeft wel degelijk een halve nominatie bij Jason gezet.
Dat was gisteren in de uitzending...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:16 schreef Lillfex het volgende:
[..]
heb je dat gezien of geloof je Chiara?
Ok dan Ben een beetje teleurgesteld Had graag Chiara op de bank gezien en Charon volgende week :pquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:16 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Dat was gisteren in de uitzending...
Chayron heeft me teveel praatjes.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:17 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ok dan Ben een beetje teleurgesteld Had graag Chiara op de bank gezien en Charon volgende week :p
Chayronquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:19 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Chayron heeft me teveel praatjes.
En ik weet ook steeds niet hoe ik zn naam moet spellen, dat is ook lastig. Zie hier ook elke keer weer creatievere schrijfwijzes voorbij komen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet hij mag van mij ook naar huis maar had liever Chiara gehadquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:19 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Chayron heeft me teveel praatjes.
En ik weet ook steeds niet hoe ik zn naam moet spellen, dat is ook lastig. Zie hier ook elke keer weer creatievere schrijfwijzes voorbij komen!
Ik stem zobijzo op Aliquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:20 schreef happyme28 het volgende:
Als de nomi Ali, Chayron en Lindsey is, stem ik op Lindsey en hoop ik op achterban van Ali. Chayron
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Chayron
Dat ben ik morgen weer vergeten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou zeggen ga aan de gang rob,lamme k@#. Kan alleen maar delegeren vanaf zn bankie straks is het volgende waar hij over kan klagen doorlig plekkenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Angelo ff stofzuigen
Rrrobb op krukken binnen ;
wat een zand joh!! niet normaal
Oh de afwas staat er ook nog
streamwissel
Een beetje Ze moeten het kopen uit de wallquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:46 schreef Poeziewoes het volgende:
Hebben de bewoners vandaag valentine post gekregen?
Gisteren de mensen die etentje hadden gewonnen, vandaag lag er ook post in de wallquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:46 schreef Poeziewoes het volgende:
Hebben de bewoners vandaag valentine post gekregen?
Precies dat als hun iets kunnen doen klagen de andere weinig maar als het andersom is hoor je het welquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat een zeikerds die Chayron en Ali.
Nu Ali weer dat hij niet mee mocht doen.
Micha mocht gisteren niet mee doen.
Heeft die lopen zeuren?
Chiara en rob zijn net zulke slechte verliezersquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:50 schreef BBERTJE het volgende:
Ias en Chayron zijn slechte verliezers
[..]
Precies dat als hun iets kunnen doen klagen de andere weinig maar als het andersom is hoor je het wel
Ja maar ze zeggen het wel tochquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:52 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Chiara en rob zijn net zulke slechte verliezers
Andersom ookquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:54 schreef suzi1 het volgende:
rob weer gezond heid
ias zou op chi stemmen als hij kon?
Jaaaa wat een genotquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Met een koud blikkie erbijom te vieren dat Chayron erop staat
ik was even absintquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
nee officieel nog niet natuurlijk, maar als ie er niet op staat is Bart een stommerd
ff vertaal modusquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:01 schreef suzi1 het volgende:
bart zou een uittjopper kunnen zijn bij een grote dancing
die wipt u
en snappen ook
jaaa en dan ook een paar flinke meppen naquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ff vertaal modus
Bart zou een uitsmijter bij een dancing kunnen zijn ?
Die vind zichzelf helemaal geweldig, hij mag dan voor Ajax zijn maar uit Rotterdam komen. Maar dat maakt nog niet per definitie dat ik hem mag...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:06 schreef suzi1 het volgende:
even luisteren nu hoe sharon 1000% zou winnen
hij is sws de snelste van amal
😮💨😮💨😮💨quote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:17 schreef happyme28 het volgende:
Chayron voelt zich niet verslagen maar het is eigenlijk een compliment.
Als het voor zichzelf was has hij 1000% gewonnen. Hij is gewoon de snelste en de beste.
Ach kom op Ze klagen en roddelen toch allemaal Ook de blauwe kamer klaagt steen en beenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:50 schreef BBERTJE het volgende:
Ias en Chayron zijn slechte verliezers
[..]
Precies dat als hun iets kunnen doen klagen de andere weinig maar als het andersom is hoor je het wel
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:19 schreef ledn81 het volgende:
sukkel van een Ias wilde op de deksel van de hottub gaan zitten. Maar zakt erdoorheen
Dat is waarquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:21 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ach kom op Ze klagen en roddelen toch allemaal Ook de blauwe kamer klaagt steen en been
Klopt Jason nietquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:21 schreef suzi1 het volgende:
blauw klaagt en roddelt ja
maar 1 van die kamer niet
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:19 schreef ledn81 het volgende:
sukkel van een Ias wilde op de deksel van de hottub gaan zitten. Maar zakt erdoorheen
Voor mijn gevoel al veel te lang. Dan liever 24 uur dansen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob vraagt zich af hoe lang het ballen tegenhouden nog duurt
Ligt eraan of Ias erop komt Dan weet ik het nog nietquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Al vast voorzichtig een poll [poll=5151]
las en Ias wordt erg verwarrend voor mij.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:45 schreef suzi1 het volgende:
ali beloofde dat eerder he....
ah ik las verkeerd
ben blij dat ik niet met hoofdletters schrijfquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
las en Ias wordt erg verwarrend voor mij.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:46 schreef Jockari het volgende:
Credits to BigBrotherledn81 op twitter
[ afbeelding ]
Charlotte kan er ook nog bij, maar dan op naar de weg van de finale.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:50 schreef marky het volgende:
[..]
Toch heb ik MA, Jason, Chiara en Bart liever dan alles dat in de rode kamer ligt.
ja ik vergeet soms dat miem in die kamer ligt, of waar dan ookquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:50 schreef marky het volgende:
[..]
Toch heb ik MA, Jason, Chiara en Bart liever dan alles dat in de rode kamer ligt.
Kan nog komen vanavond hequote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:52 schreef Angelique61 het volgende:
Vorig jaar met de lo9ve week was het veel leuker, vind het nu maar saaitjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |