De leuke oempa loempaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oempa Loempa gaat het geld tellen
Dat geld komt meestal niet bij de mensen die het nodig hebbenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:38 schreef schizolientje het volgende:
als dat geld nou naar 555 gaat vind ik het goed
Hé maar dat is toch treurigquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Net als de vorige 2 opdrachten rond de 225-250 verdiend...
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:43 schreef Li0nHeart het volgende:
tientje per uur .... nou ja ... eigenlijk 0,40 pp per uur.
Van mij mag 2 x in de weekquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgende week weer een 24 uurs opdracht, gewoon elke week![]()
Doe dan nog maar een eliminatie scheelt weer een mond te vullenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:43 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
2 dagen eten
Afhankelijk van wie er kookt
Denk dat de meesten hun nest induiken, oververmoeid na een paar uurtjes aaienquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou hup, nu gelijk de weekbespreking nu iedereen nog cranky is.
als er een het verdient is zij het wel, ouwe slurperquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:46 schreef ChocoFan het volgende:
Janet wil eten, laatste keer was om 4 uur vannacht, volgens mij is er niet veel meer.
Iedereen is 'moe'quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:48 schreef pingu66 het volgende:
Waarom is het centraal verplaatst naar morgen....?
moe moe moequote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:48 schreef pingu66 het volgende:
Waarom is het centraal verplaatst naar morgen....?
Vandaag?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:47 schreef pingu66 het volgende:
Haha ze dachten te kunnen cashen ik leven in weelde zoals in november komt nooit meer terug! En de boodschappen die vandaag binnen komen moeten nog van met bedrag vandaag af 🤣
Voor Wendy vind ik het sneu, die mag van mij de helft van het geld, die heeft het meeste gedaanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:49 schreef espri het volgende:
De blaren op je reet hebben en toch amper eten, ik lig dubbel.
Eerlijk is eerlijk Wanda heeft er ook 1 1/2 uur opgezetenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Voor Wendy vind ik het sneu, die mag van mij de helft van het geld, die heeft het meeste gedaan
Wendy was echt een toppertje maar begreep dat Wanda ook lang heeft zitten wrijven?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Voor Wendy vind ik het sneu, die mag van mij de helft van het geld, die heeft het meeste gedaan
Ik moest gisteravond werken, dus niet alles gezien. vannacht waren ze aan het lullen met een handje of voet op het ijs met een beetje wrijvenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk Wanda heeft er ook 1 1/2 uur opgezeten
Ja gistermiddag Wanda met Jasperquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:52 schreef greysbones het volgende:
Nog niet .1 vent die er naar gekeken heeft
Wonen power
Gisteren was Wanda bezig en Japie wilde wel maar mocht niet van haar.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:52 schreef greysbones het volgende:
Wonen power
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:52 schreef greysbones het volgende:
Woman power
Jawel, ik heb er gister een kerel bij gezien, kweet niet meer wie, oh en jappie ook maar kweet niet of ze wat gedaan hebben, jappie wel met wanda dat dingetje onderin opengemaakt en leeg laten lopen maar hij doet het dus nog steeds niet geloof ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:52 schreef greysbones het volgende:
Wonen power
Ze hadden gisteren boodschappen doorgeklikt voor vandaag. ( Net voor de verdien opdracht begon)quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vandaag?
Dacht dat ze nu moest bestellen voor morgen?
Of is dat veranderd
Oh Woman power wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:52 schreef greysbones het volgende:
Woman power
Aah zoquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze hadden gisteren boodschappen doorgeklikt voor vandaag. ( Net voor de verdien opdracht begon)
Met geleend geld van Isaak. Mattin deed ook vaak boodschappen bij de Jumbo al was er geen geld dat verekende de Febo later weer.
O ik zie het al loop een kwartier achter, drama is dat toch steedsquote:
Bij mij op de streams hebben ze het al uitgegeven.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:55 schreef Dotteke het volgende:
237,80mverdiend in 24 uur Likken en glijen
Pomp kapot mischien. Of hij heeft gelekt en de opvangbak ( onderin de wasmachine) zit vol dat doet ie ook niets .ik moet dan de wasmachine schuilhouden zo dat de opvang bak leeg stroomt . Daarna doet ie het weer.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jawel, ik heb er gister een kerel bij gezien, kweet niet meer wie, oh en jappie ook maar kweet niet of ze wat gedaan hebben, jappie wel met wanda dat dingetje onderin opengemaakt en leeg laten lopen maar hij doet het dus nog steeds niet geloof ik.
Wendy doet best veelquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was eerst Mexx haar klusje, heeft Wendy overgenomen, wassen voor de kamer.
Hij pompt niet afquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Pomp kapot mischien. Of hij heeft gelekt en de opvangbak ( onderin de wasmachine) zit vol dat doet ie ook niets .ik moet dan de wasmachine schuilhouden zo dat de opvang bak leeg stroomt . Daarna doet ie het weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Bern heeft gisteren ook een tijdje in zijn korte broek op het ijs zitten rijdenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jawel, ik heb er gister een kerel bij gezien, kweet niet meer wie, oh en jappie ook maar kweet niet of ze wat gedaan hebben, jappie wel met wanda dat dingetje onderin opengemaakt en leeg laten lopen maar hij doet het dus nog steeds niet geloof ik.
Wasmachine deesquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bern heeft gisteren ook een tijdje in zijn korte broek op het ijs zitten rijden
Dat laatste probeerde ze dus gister maar geloof dus niet dat het geholpen heeft, ik heb zelf ook al diverse mankementen aan wasmachines gehad en van dat ding beneden weet ik het bestaan ook al jaren. Ben iig benieuwd of ze het zelf kunnen maken of dat ze dan een andere moeten kopen of krijgen van achter.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Pomp kapot mischien. Of hij heeft gelekt en de opvangbak ( onderin de wasmachine) zit vol dat doet ie ook niets .ik moet dan de wasmachine schuilhouden zo dat de opvang bak leeg stroomt . Daarna doet ie het weer.
Is al gedaanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zeefje van de afvoer schoonmaken en klaar is het weer!
Klopt, met zijn ananasjes op zijn broekie toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bern heeft gisteren ook een tijdje in zijn korte broek op het ijs zitten rijden
Nee .. hoe kouder hoe meer warmte er nodig is om het te laten ontdooien.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:03 schreef greysbones het volgende:
Volgens Erik heeft het blok heeel koud gelegen
Lijkt me dat dat geen bal uitmaakt
Want bevroren is bevroren toch?
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:06 schreef greysbones het volgende:
We mogen een flippende Isaak niet meer zien
Ik las ´in zijn broekie´.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, met zijn ananasjes op zijn broekie toch?![]()
Was leuk, commentaar geven op mensen die ijs moeten laten smelten.
Jij begrijpt me tenminstequote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, met zijn ananasjes op zijn broekie toch?![]()
Was leuk, commentaar geven op mensen die ijs moeten laten smelten.
Is echt niet de moeite om je baan er voor op te geven.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:07 schreef woxxel het volgende:
Waarom was ie boos?
Ik moet ook nog 's werken, dit programma kost me m'n baan nog 's
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bij mij op de streams hebben ze het al uitgegeven.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij begrijpt me tenminste![]()
Ik vond vooral de gifs geweldig
Huh !quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar Rupie stond in de keuken toen Isaac losging
Deze opdracht, voor weinig geld, is wel eens goed voor al die verwende krengen die daar zitten.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:08 schreef freaky40 het volgende:
Wat een flut bedrag voor 24 uur zeg. Gewoon nu elke keer een 24 uurs opdracht of langer, veel leuker om naar te kijken en misschien wel effectief.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Ik ook, heb mijn vriend diverse keren gedwongen te kijken, werd ie niet vrolijk van.![]()
Was volgens mij tegen Jappi die lag boven op het kussenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Huh !
Ik hoorde hem op het laatst nog tetteren tegen Rupie
Maar dan misschien klagen over ?
Toen Rupie met Eunice kletste , en Mirthe in de keuken stond hoorde je Ice al losgaan , Mirthe vroeg of er ruzie was en ging kijkenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Huh !
Ik hoorde hem op het laatst nog tetteren tegen Rupie
Maar dan misschien klagen over ?
Ik heb een vaag vermoeden dat het tegen Jeff isquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:10 schreef danaqui het volgende:
[..]
Was volgens mij tegen Jappi die lag boven op het kussen
Jeff zou kunnen , Jappie is de zooi aan het opruimenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb een vaag vermoeden dat het tegen Jeff is
Want die zie ik nergens
Jappie zat daar wel bovenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeff zou kunnen , Jappie is de zooi aan het opruimen
Ik zag hem iets daarna met Kenzi een kleed neerleggenquote:
Als het Jeff is zien we het zo welquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zag hem iets daarna met Kenzi een kleed neerleggen
Hij wilde toch hierna fulltime voor zijn kinderen gaan zorgen?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:07 schreef woxxel het volgende:
Waarom was ie boos?
Ik moet ook nog 's werken, dit programma kost me m'n baan nog 's
Als ze er 1000 uit zouden halen gaat het x 25quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:14 schreef woxxel het volgende:
Deze mensen zijn boos dat ze weinig geld kunnen winnen, met nog 900000 in de pot .
Beseffen ze niet
Als het tegen Jeff was, was het er harder aan toegegaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als het Jeff is zien we het zo wel
Die loopt dan toch te foeteren
Dan lijkt neuken mij logischer nu iedereen uit de kamer isquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:17 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Als het tegen Jeff was, was het er harder aan toegegaan.
Isaac schreeuwde maar door.
Jeff zag ik een kwartiertje geleden de slaapkamer in gaan. Kan zijn dat die slaapt.
Hun hebzucht heeft hen hen gebracht tot dit. Ik denk nu om de dag een selectie waar telkens een tientje per persoon te winnenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:14 schreef woxxel het volgende:
Deze mensen zijn boos dat ze weinig geld kunnen winnen, met nog 900000 in de pot .
Beseffen ze niet
Heb ik ook gehoordquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:19 schreef Aggie46 het volgende:
Net na de schreeuwpartij stond Tiano in de doucheruimte voor de spiegel.
Ik hoorde hem zeggen tegen Mattin:'Wat een drukte om niks, een potlood.
Soms twijfel ik aan mezelf en hoop dat ik niet iedereen over me heen krijg.quote:
Niet twijfelen hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:21 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Soms twijfel ik aan mezelf en hoop dat ik niet iedereen over me heen krijg.
Gelukkig heb jij ook zoiets gehoord.
Ging om een potlood of 2 potlodenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:21 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik twijfel ook vaak en gelukkig bijna altijd wel iemand die dan hetzelfde als ik had gehoord, daarom is het wel fijn hier soms, voor onze eigen gekheid.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:21 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ben benieuwd dan.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:23 schreef greysbones het volgende:
Nu gaat Erik hetzelfde doen als Wanda en wendy al hebben gedaan
OMGquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:23 schreef greysbones het volgende:
Nu gaat Erik hetzelfde doen als Wanda en wendy al hebben gedaan
Nopequote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:25 schreef Setje72 het volgende:
Krijgen we nog een vliegtuig van de Jef fans?Las zoiets vorige week op fb
Ik zou wereldlijk krankjorum worden van die manquote:
Echt hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou wereldlijk krankjorum worden van die man
Jij zegt het, ik dacht het.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:27 schreef pingu66 het volgende:
Wat doet die Erik toch pnhadig paar het water van de wasmachine weg lopen in een klein bakje en looptctelkens met dat kleine bakhe naar de wasbak.
Een emmer naast hem neer zetten en het bakje water daarin leeg gooien komt niet in hem op.
Erik denkt elke keer het wiel opnieuw uit te vindenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:27 schreef pingu66 het volgende:
Wat doet die Erik toch pnhadig paar het water van de wasmachine weg lopen in een klein bakje en looptctelkens met dat kleine bakhe naar de wasbak.
Een emmer naast hem neer zetten en het bakje water daarin leeg gooien komt niet in hem op.
Juist , en daar moet hij een keer mee ophoudenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik denkt elke keer het wiel opnieuw uit te vinden
of gewoon een handdoek eronder leggen en alles laten opvangen, zo deden jappie en wanda het gister ook, alhoewel ik niet weet of ze die handdoek er al hadden neergelegd of hem moesten pakken omdat er veel water uit komt.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:27 schreef pingu66 het volgende:
Teveel water daarom die handdoekenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
of gewoon een handdoek eronder leggen en alles laten opvangen, zo deden jappie en wanda het gister ook, alhoewel ik niet weet of ze die handdoek er al hadden neergelegd of hem moesten pakken omdat er veel water uit komt.
Oh wanda komt keuken in en zegt tegen erik dat ze het gister al 4 keer heeft gedaan, leeg laten lopen, het is drama. Of kapot dan of iets in de afvoer of zo denk ik. Verstopt dan iig.
Dat is met alles zo, als ik Erik niet kan ontwijken op de streams staat mijn hoofd echt heel de tijd als deze smileyquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:27 schreef puzziepie het volgende:
Erik heeft nooit een was gedaan maar weet alles beter
Eric leeft in zijn eigen wereldje.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:24 schreef greysbones het volgende:
Erik zal ook niet aan 1 van de dames vragen
Goh wat hebben jullie al gedaan
Lekker naar huis dusquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Eric leeft in zijn eigen wereldje.
Weg garantiequote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:31 schreef ChocoFan het volgende:
Och jezus, gereedschap erbij nu ook met Erik.
Dat zou er wel op moeten zittenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:31 schreef greysbones het volgende:
Erik haalt even de wasmachine uit elkaar
Als er al garantie op zat
Wordt dat nu moeilijker
quote:
Als ze er 1 moeten kopen gaan ze dat vast niet doenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Toch ben ik wel benieuwd of ze een nieuwe zouden krijgen of moeten kopen daar. Wie weet weten we dat snel.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:32 schreef ChocoFan het volgende:
Hij stopt zijn hand in het gat, ik hoop dat ie diep gaat en vast komt te zitten of ben ik dan heel gemeen.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:33 schreef puzziepie het volgende:
Echt hoor en daarom erger ik me kapot aan Erik: Hij denkt dat hij alles weet
Dat denk ik dus ook, dat ze dat niet gaan willen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze er 1 moeten kopen gaan ze dat vast niet doen
Beste bewoners: Omdat jullie de wasmachine hebben gesloopt, en er nieuwe moet komen gaat dat van de huishoudpotquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Toch ben ik wel benieuwd of ze een nieuwe zouden krijgen of moeten kopen daar. Wie weet weten we dat snel.
Verschrikkelijk is het, nu is mijn gezicht trouwens anders en blijf ik kijken, ramp tv nu voor mijquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:33 schreef puzziepie het volgende:
Echt hoor en daarom erger ik me kapot aan Erik: Hij denkt dat hij alles weet
En hebben jullie vanaf nu schuld wat je x 25 uit de prijzenpot kan aflossen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:34 schreef Loveable het volgende:
[..]
Beste bewoners: Omdat jullie de wasmachine hebben gesloopt, en er nieuwe moet komen gaat dat van de huishoudpot
Misschien zit er wel een sok in de pomp/afvoer heb iik ook regelmatig gehadquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:27 schreef pingu66 het volgende:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:36 schreef greysbones het volgende:
Erik heeft geen hulp nodig van wendy
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En hebben jullie vanaf nu schuld wat je x 25 uit de prijzenpot kan aflossen.![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien zit er wel een sok in de pomp heb iik ook regelmatig gehad
Alweer nietquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:38 schreef Aggie46 het volgende:
En de kachel van de hottub doetut ook al niet
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]AHA! Daar is al die kleding van Martin gebleven.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:38 schreef Aggie46 het volgende:
Hoe kan je dat nou zeggen? Erik weet alles, ook hoe je ijs moet smeltenquote:
Ik zit echt met verbazing te kijken naar wat hij doetquote:
Van de week zijn Zoe en Kim daar mee bezig geweest, pijp iig schoongemaakt en toen ze klaar waren zei iemand hebben jullie dat kastje nog gedaan. Daarna weet ik niet of ze dat nog hebben schoongemaakt of niet en ik weet dus ook niet of hun het gesloopt hebben, geinig vind ik het wel allemaal.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:38 schreef Aggie46 het volgende:
'Ach het is toch niet van ons'quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:40 schreef Aggie46 het volgende:
Even met een hamer erop slaan
[ afbeelding ]
Dat heeft er verder ook geen reet mee te maken volgens mij.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:41 schreef greysbones het volgende:
Wasmachine komt niet af.. wat doe je dan
Het waterslot slopen
Vorige keer stond er een laag water in de kachel zelf toch ?quote:
De afvoer kan het niet zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat heeft er verder ook geen reet mee te maken volgens mij.![]()
Erik is nu compleet nutteloos bezig en ik denk dat Wendy dat ook weet maar niet durft te zeggen of zo.
Het kan in ieder geval niet erger worden.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:41 schreef greysbones het volgende:
Wasmachine pompt niet af.. wat doe je dan
Het waterslot slopen
Nog 1 die vast kan komen te zitten door zijn hand in een te klein gaatje te stoppenquote:
Hij zegt, nou succes ermee, ik heb geen gekke dingen gezien.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
De afvoer kan het niet zijn![]()
zegt Erik
De rest die afwachtend buiten in de zon gaat zitten ook wel eigenlijkquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:43 schreef greysbones het volgende:
Wat zet mister know it all zich voor schut
Goed voor de garantie ookquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Het kan in ieder geval niet erger worden.
voor dat Erik zich ermee bemoeide deed de wasmachine het niet
en nu nog steeds niet![]()
Hij probeert het wel, of hij er verstand van heeft of niet, en hij heeft zelf amper was, dus heel attent voor de andere bewoners
Wees gewoon eerlijkquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij zegt, nou succes ermee, ik heb geen gekke dingen gezien.
Compleet nutteloos dus wat ie net heeft gedaan.![]()
Wat een lul is het toch ook.
Ja dat zijn ook sukkels maar die denken tenminste niet dat ze alles weten, alhoewel, laat maar, allemaal idiotenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:44 schreef Verida het volgende:
[..]
De rest die afwachtend buiten in de zon gaat zitten ook wel eigenlijk![]()
die denken ook dat de febo het wel weer voor ze zal oplossen.
Ja dat.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wees gewoon eerlijk
En zeg ik heb er de ballen verstand van
Ik denk dat de vrouwen er meer verstand van hebben dan Erikquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wees gewoon eerlijk
En zeg ik heb er de ballen verstand van
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:47 schreef greysbones het volgende:
Die mannen kunnen daar niet echt heel veel hè
Maar hij weet precies hoe het moetquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:50 schreef ChocoFan het volgende:
JW komt er ook even bij staan met zijn handen in zijn zakken.
't moe vlammen, vlammenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar hij weet precies hoe het moet
En al lang hadden gedaanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:51 schreef pingu66 het volgende:
Het komt gewoon niet in Eriks botte hoofd voor dat een vrouw ook al die handelingen die hij deed ook zelf kunnen.
Dit denk ik ook.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:51 schreef pingu66 het volgende:
Het komt gewoon niet in Eriks botte hoofd voor dat een vrouw ook al die handelingen die hij deed ook zelf kunnen.
Voor buiten toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit denk ik ook.
En zijn Martin en Marciano nu de rugleuningen aan het maken voor de banken, zou Erik toch doen. Want in de kerk hebben ze ook rugleuningen zei hij destijds.
Die rugleuningen vind ik ook zo onzinnigquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit denk ik ook.
En zijn Martin en Marciano nu de rugleuningen aan het maken voor de banken, zou Erik toch doen. Want in de kerk hebben ze ook rugleuningen zei hij destijds.
Oh dat kan ook natuurlijk, dacht al, dat zal Erik niet gaan pikken dan.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor buiten toch?
Een bankje ??
Hij kreeg geen toestemming en geen materialen om die rugleuningen te maken toenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit denk ik ook.
Ah ja dat was hem, daarom dacht ik dus ook ff wtf dat mocht toch niet en nu zou het ineens wel mogen maar ze maken dus wat anders. Ik zag rugleuning en dacht gelijk daaraan.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij kreeg geen toestemming en geen materialen om die rugleuningen te maken toen
Ligt ze nou te duimen?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:46 schreef ChocoFan het volgende:
En waarom ligt volgens mij Babs, half dood op die hottub, heeft ze nog een functie daar behalve in de weg liggen.
Nee maar het lijkt aardig te kloppenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:02 schreef marky326 het volgende:
Kan iemand dit toelichten?
[ afbeelding ]
@johndemol , kom er maar in...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:02 schreef marky326 het volgende:
[ afbeelding ]
Nope, wel geinig. Dames zijn koekkoek.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:02 schreef marky326 het volgende:
[ afbeelding ]
Je hoort Marciano en Martin er ook niet meer over, dus het gevalletje met deze twee dames is allang afgehandeld.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope, wel geinig. Dames zijn koekkoek.
Met dat tweede bericht slaat diegene de spijker op z'n kop en herhaling van hetgeen wijzelf te pas en onpas bezigen!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:02 schreef marky326 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat deden ze in het begin ook best veelquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:37 schreef Dotteke het volgende:
We hebben nu alvast een voorproefje hoe het van de zomer gaat worden.
Hangen en bakken in de zon.
En dat gehinnik van die 2, heb het idee dat ik op de kinderboerderij ben als ik die 2 hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:41 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe weer aan het plakken met Kenzi , tijd voor een andere stream
Lijkt op een sleutelquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:43 schreef Loveable het volgende:
Ima is ook wat aan het freubelen voor Rupert
Mehehequote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En dat gehinnik van die 2, heb het idee dat ik op de kinderboerderij ben als ik die 2 hoor
Maar toen was het nog leuk en spontaan met al die nieuwe poppetjes die nog helemaal aan het settelen warenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:41 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dat deden ze in het begin ook best veel
Daar heb je wel een punt, ik vind het niet erg als ze maar een leuk interessant gesprek voeren..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar toen was het nog leuk en spontaan met al die nieuwe poppetjes die nog helemaal aan het settelen waren
Ik vermoed dat ze na een half jaar wel een beetje uitgeluld zijn met elkaarquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:46 schreef Loveable het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, ik vind het niet erg als ze maar een leuk interessant gesprek voeren..
En dan moeten ze nog een half jaarquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze na een half jaar wel een beetje uitgeluld zijn met elkaar
Niet als ze binnen lange opdrachten hebbenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:37 schreef Dotteke het volgende:
We hebben nu alvast een voorproefje hoe het van de zomer gaat worden.
Hangen en bakken in de zon.
Je hebt daar een clubje waar ik graag naar kijk al zijn sommigen natuurlijk ook al vertrokken maar al de rest kan mij niet boeienquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:46 schreef Loveable het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, ik vind het niet erg als ze maar een leuk interessant gesprek voeren..
Ik dacht dat Sas geen interesse had in het hangertje van Bern? Althans.. niet op cameraquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:47 schreef cinsan het volgende:
bern had toch ook iets voor sas hangertje , hij liet dit zien op k3
Welk clubje dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je hebt daar een clubje waar ik graag naar kijk al zijn sommigen natuurlijk ook al vertrokken maar al de rest kan mij niet boeien
Daar komt vast een heel lang gedicht bij. Maar wat doet Sas voor Bern?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:47 schreef cinsan het volgende:
Daar komt vast een heel lang gedicht bij. Maar wat doet Sas voor Bern?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:47 schreef cinsan het volgende:
Huh heeft hij her al gegeven dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik dacht dat Sas geen interesse had in het hangertje van Bern? Althans.. niet op camera
zij weet niet dat bern hangertje heeft voor haar, was bedoeld voor valenntijnquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik dacht dat Sas geen interesse had in het hangertje van Bern? Althans.. niet op camera
nee hij heeft het nog niet gegevenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:52 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Daar komt vast een heel lang gedicht bij. Maar wat doet Sas voor Bern?
[..]
Huh heeft hij her al gegeven dan?
Het staandertje ook nietquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:52 schreef cinsan het volgende:
[..]
zij weet niet dat bern hangertje heeft voor haar, was bedoeld voor valenntijn
Right ... denk dat we het over een ander 'hangertje' hebbenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:52 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Daar komt vast een heel lang gedicht bij. Maar wat doet Sas voor Bern?
[..]
Huh heeft hij her al gegeven dan?
Ik trek dat gekwijl nietquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:55 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe september dat ze niet weet wat voelt( voor Kenzie)
Dat is eigenlijk vragen naar de bekende weg want de leuke mensen met normale verstandelijke vermogens pluk je er zo uitquote:
JW, Esther, Jappie, Wanda en Martin?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk vragen naar de bekende weg want de leuke mensen met normale verstandelijke vermogens pluk je er zo uit
JW en Jappie keur ik goedquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:59 schreef Loveable het volgende:
[..]
JW, Esther, Jappie, Wanda en Martin?
Komt me bekend voor. Dit soort tafreeltjes zag je in Utopia ook altijd.quote:
Ik denk kamer 1quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:58 schreef Loveable het volgende:
Wie heeft er corvee, want het is best een bende in de keuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |