https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Ok.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:23 schreef Xylos het volgende:
Die zelfingenomen sukkels van vandaag inside worden met de dag arroganter.
Inderdaad gênant. Elpees zijn veel beter dan cd's.quote:Op maandag 13 februari 2023 23:20 schreef nils_22 het volgende:
Wel een beetje genant dat Johan die een extra huis koopt alleen om z'n cd's neer te zetten afgeeft op mensen die in een weiland bij een AZC slapen
Ja, haha, zolang Johán er maar geen last van heeftquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:06 schreef nils_22 het volgende:
Lekker op krachten komen in het zonnetje in Hotel Rwanda
www.onlyfans.com/noaquote:Op woensdag 15 februari 2023 22:14 schreef Regilio_ het volgende:
Noa moet zelf eens een programma over vulva's maken. Kijken of Linda het dan nog steeds zo leuk commercieel interessant vindt.
Gastquote:
Hoe werkt dat nou precies met het onderbroekje dubbel vouwen?quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:36 schreef Dutch_view het volgende:
Morgen Roethofgod![]()
Leuk nog wat vragen stellen over Jos Brech![]()
Een bijzonder vermoeiende man.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat is die Roethof een vervelende kerel
Ja, best een kwal eigenlijk.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat is die Roethof een vervelende kerel
Die is compleet wappie in Thailandquote:Op donderdag 16 februari 2023 22:38 schreef nils_22 het volgende:
Ik zou Emile Ratelband wel eens als gast willen zien
Maar hij zit wel mooi in een luxe villa in Thailand, heeft die toch ergens iets goed gedaan:)quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die is compleet wappie in Thailand
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 04:36 schreef Za het volgende:
Roethof is een heel vriendelijke man, buurtgenoot.
De sfeer aan tafel was wat ongemakkelijk, met een zo bovenmatig intelligent persoon aan tafel moet je een beetje op je woorden letten.
Idioot om tegen een jurist te zeggen dat hij gewoon de politie zijn auto had moeten laten doorzoeken.
Leuk ook van Roethof dat hij gewoon komt ondanks alle beledigingen aan zijn adres.
Wanneer ik hem was geweest had ik aan Derksen wat vragen gesteld mbt zijn frequente beledigende opmerkingen en er dan lekker voor gaan zitten, maar Roethof had gewoon zin zich een beetje te vermaken met dit povere groepje voor een keertje.
Jij snapt wel meer nietquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:25 schreef Lavenderr het volgende:
Kan soms Rene niet eens versteen, zo giert hij van het lachen.
Ongeveer een anderhalf Gillisje gok ikquote:Op zaterdag 18 februari 2023 00:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat zou de BMI zijn van Pieter![]()
Hoger of lager dan die van Boskamp
Liever zijn collega Job "hahahahaha" Knoppert?quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Een bijzonder vermoeiende man.
Ik ook mits Rob Muntz er ook bij is.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:38 schreef nils_22 het volgende:
Ik zou Emile Ratelband wel eens als gast willen zien
Die komt alleen als er Sachertorte isquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Liever zijn collega Job "hahahahaha" Knoppert?
[..]
Ik ook mits Rob Muntz er ook bij is.
Dat is een ander programmaquote:Op maandag 20 februari 2023 20:31 schreef H0D3NPYL het volgende:
Sneijder maakt meer vlieguren dan de gemiddelde piloot
Boskamp op zijn leeftijd nog met reclame op zijn shirtterwijl die man al het geld van de wereld heeft...
Daar was wat beter over nagedacht, aangezien die taart vol met kots en stront zat. Links is altijd net wat ranziger.quote:
Mail...?quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
Praat altijd met mail in zijn mond
Weer een rechts extremist.quote:
Waar slaat dit op:?quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan kijk je toch lekker naar Khalid en Sofie
Ik haat gezellig.quote:
Dan moet Boef ook maar uitgenodigd worden, want op deze manier is Rik nogal saai.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:03 schreef nils_22 het volgende:
Rik heeft wel street credits opgebouwd door Boef te dissen.
Heb haar nog nooit op een leuke opmerking kunnen betrappen... doe maar gewoon Hansie terug of Bossie.quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:15 schreef NY_Giant het volgende:
[ twitter ]
Helaas weer Knetemann vanavond. Vrijwel alle reacties op die tweet zijn ook negatief. Maar ze heeft het slim aangepakt, de heren lijken alle drie fan van haar te zijn. Daar zijn we dus voorlopig nog niet van af...
Ik kijk al weken niet meer en heb een ban op hun FB site.quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:15 schreef NY_Giant het volgende:
[ twitter ]
Helaas weer Knetemann vanavond. Vrijwel alle reacties op die tweet zijn ook negatief. Maar ze heeft het slim aangepakt, de heren lijken alle drie fan van haar te zijn. Daar zijn we dus voorlopig nog niet van af...
Die hebben buiten hun vakgebied ook weinig toe te voegen, net als Roxane.quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:56 schreef nils_22 het volgende:
[..]
Heb haar nog nooit op een leuke opmerking kunnen betrappen... doe maar gewoon Hansie terug of Bossie.
De rest wel danquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die hebben buiten hun vakgebied ook weinig toe te voegen, net als Roxane.
Nou ja, ik denk dat als je het over om het even wat dan ook behalve voetbal hebt, je meer respons krijgt van om het even welke tafelgasten dan van Jan Boskamp.quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
De rest wel danAbsurd dat ze zijn afgeserveerd door de god snor.
Nee maar ze leveren wel meer leuke fragmentjes op. Bossie die patatjes uitdeelt en Hansie die met jasjes gooit etc. Heeft er ooit iemand gelachen om Roxane Kneteman?quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die hebben buiten hun vakgebied ook weinig toe te voegen, net als Roxane.
De reacties op Twitter onder hun tweets zijn overigens van een echt schrikbarend niveau.quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:15 schreef NY_Giant het volgende:
[ twitter ]
Gewoon een diep corrupt land toch? Verder niks tegen het steunen en leveren van wapens als nodig kwaad maar om die man nou als ultieme held weg te zetten overal.quote:
Daar heb ik een column aan gewijd. Ben ik met je eens. Maar heeft er verder niks mee te maken. Waarschijnlijk weet-ie meer over de eerste wereld oorlog dan die drie mislukte sportsters.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat als je het over om het even wat dan ook behalve voetbal hebt, je meer respons krijgt van om het even welke tafelgasten dan van Jan Boskamp.
Die is hartstikke leuk als voetbalanalist hoor en daar zegt hij ook zelfs nuttige dingen die ook nog eens wat anders zijn dan de rest van de analistenkliek, maar ik moet er niet aan denken dat je hem over het boerenvraagstuk of over fakkels bij Kaag moet praten.
Dan kan je zelfs nog beter Rox hebben zitten ja
Kom je daar nu pas achter. Hij is te dom om niet extreem rechts te zijn, zoals de rest van de programmaleden.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:31 schreef Cupfighter het volgende:
Die domme Gijp is een VVD-er die daalt een eind op de lijst bij mij hierdoor
Vertel. Ik kijk al tijden niet meer.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:58 schreef superniger het volgende:
Rox heeft wat op feesboek gelezen.
Met zo'n inkomen is het makkelijk een VVD'er te zijnquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:31 schreef Cupfighter het volgende:
Die domme Gijp is een VVD-er die daalt een eind op de lijst bij mij hierdoor
Romario en Socrates werden linkse politici.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:35 schreef nils_22 het volgende:
[..]
Met zo'n inkomen is het makkelijk een VVD'er te zijn
Het ging over wapenleveranties aan Ukraine.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon een diep corrupt land toch? Verder niks tegen het steunen en leveren van wapens als nodig kwaad maar om die man nou als ultieme held weg te zetten overal.
Gruwelijk. Vroeg ze aan welke recht extremist met dildo op hoofd ?quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:02 schreef kibo het volgende:
[..]
Het ging over wapenleveranties aan Ukraine.
Die doe je om de mannen en de jongens die daar in de loopgraven hun vaderland verdedigen te ondersteunen.
En niet bedoeld als persoonlijk kadootje aan Zelenski.
De vraag van die muts ("maar is Zelansky wel betrouwbaar") was dus volkomen irrelevant.
Aan Mart de Kruifquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gruwelijk. Vroeg ze aan welke recht extremist met dildo op hoofd ?
Zekers. Veel beter dan in het begin.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:06 schreef Mani89 het volgende:
Ik dacht eerst dat Merel EK een gevalletje veel discussieren weinig neuken was. Maar nu denk ik, veel discusieren maximaal neuken. Topwijf.
Absoluut, onwijs verschil met toen ze voor het eerst gast was.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:06 schreef Mani89 het volgende:
Ik dacht eerst dat Merel EK een gevalletje veel discussieren weinig neuken was. Maar nu denk ik, veel discusieren maximaal neuken. Topwijf.
De eerste twee keren waren niet echt best. Nu is ze geweldig.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 08:00 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Absoluut, onwijs verschil met toen ze voor het eerst gast was.
En terecht. Zit er alleen maar omdat het moet van J. de Mol.quote:
Morgen rectificatiequote:Op maandag 27 februari 2023 22:09 schreef Dutch_view het volgende:
Sjon is denk niet blij met het afbranden van Avastars door Johan
De contractonderhandelingen komen er weer aan.quote:Op maandag 27 februari 2023 22:09 schreef Dutch_view het volgende:
Sjon is denk niet blij met het afbranden van Avastars door Johan
Er waren tijden dat ik moest kijken en er hier een topic per aflevering doorheen ging.quote:Op woensdag 1 maart 2023 01:17 schreef Parafernalia het volgende:
Derksen met z'n dagelijkse woke opmerking
Die domme kutfilmpjes elke dag
Het begint wel een beetje heel dom te worden allemaal
Ze doet het beter dan die prutsers voor haar.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ze kan er alleen helemaal niets van
Kan het dan nog slechterquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:23 schreef Gehrman het volgende:
Ze doet het beter dan die prutsers voor haar.
Die advocaten vonden juist dat ze moest blijvenquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond maar eens Dilan Yeşilgöz-Zegerius (VVD) afbranden![]()
Weer een vvd er die geblunderd heeft en uiteraard blijft zitten dmv prietpraat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |