Of ze laten het weer in het midden. ''Wie drijft daar in het water''. En dat het dan ook Jonathan kan zijn of zo. Maar liever gewoon chaos en drama, en pas in het nieuwe seizoen de vraag of en wie het niet gaan redden. Overigens denk ik niet dat Laura nu iets overkomt, als het huwelijk zelf in de Rozenboom wordt voltrokken. Overigens wel raar dat er nog zo weinig buzz rond de cliff is. Van mij zouden ze die aflevering niet op videoland hoeven plaatsen vóór de uitzending op tv is geweest.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als er een dood gaat is Stefano de lul denk ik.
Heeft net alles op de rit en is last moment uitgenodigd was toen met Mike en het parachutespringen verhaal ook zo.
Nou dat hoop ik toch wel mensen betalen er dik voor ze dan een week laten wachten voor een tv uitzending vind ik niet kunnen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:51 schreef Japepk het volgende:
[..]
Of ze laten het weer in het midden. ''Wie drijft daar in het water''. En dat het dan ook Jonathan kan zijn of zo. Maar liever gewoon chaos en drama, en pas in het nieuwe seizoen de vraag of en wie het niet gaan redden. Overigens denk ik niet dat Laura nu iets overkomt, als het huwelijk zelf in de Rozenboom wordt voltrokken. Overigens wel raar dat er nog zo weinig buzz rond de cliff is. Van mij zouden ze die aflevering niet op videoland hoeven plaatsen vóór de uitzending op tv is geweest.
Zeker kennen we hem nog. Dat is de vader van Arniequote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:01 schreef Kaatje2658 het volgende:
Kent iemand het personage 'Guus Tuinman' nog? Dit personage werd in 2005 (seizoenen 15/16) gespeeld door acteur Alexander van Heteren. Topacteur en toppersonage. Had een tijdje een relatie met Laura als ik het mij goed herinner.
[ afbeelding ]
En dat is waar ik het meeste voor vrees, dat de uiteindelijke reden voor de bootramp vanuit het niets komt.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:17 schreef Japepk het volgende:
[..]
Zat er vanmorgen ook aan te denken; er is al wel subtiel gemeld dat ze op een boot gaan trouwen. Dan kan een noodscenario inderdaad spektakel opleveren, maar dan hoop ik wel dat we morgen al beelden van die boot gaan zien. Als ze anders alles in één aflevering moeten gaan proppen wordt het wel héél vol. En alsnog jammer dat er nog niet echt aanleiding is om aan een rampscenario te denken. Met de explosie in de flat vorig jaar voelde je wel op je klompen al aan dat dat mis zou gaan. En wie heeft er nu aanleiding om expres iets te verpesten? Monica? Jonathan? Margriet? Mare?Of kruipt Tom per ongeluk de techniekruimte in.
De bruiloft vindt plaats in de Rozenboom, maar het feest erna op een partybootquote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:37 schreef freaky40 het volgende:
Morgen is de bruiloft al te zien uitgaande van de aflevering van vandaag. Explosie op een boot zou ook de boot van Luuk kunnen zijn.
Sowieso hebben ze het karakter van Linda finaal verpest met deze comeback. Is dit dezelfde vrouw die dertig jaar geleden nog ontzettend vilein en gehaaid was, zich door niets of niemand liet tegenhouden om haar doel(en) te bereiken en hier en daar nog een huwelijk torpedeerde? Is dit dezelfde Linda die een mode-imperium en modellenbureau runde?quote:Verder valt het me op dat er dit seizoen wel erg op de humor wordt ingezet. Het is me allemaal net iets te komisch voor een soap. Dat heeft GTST niet echt nodig vind ik, het was soms onbedoeld grappig in het verleden met meneer Harmsen en Jeff die ook wat onhandig was en dat was veel natuurlijker dan dat het nu vaak over komt. En dat komt met name door de verhaallijnen van Luuk, Linda en Henk. Mag wel een tandje minder. Henk (Johnny Kraaijkamp JR.) is het genre sitcoms wel bekend en oogt daar wat natuurlijker in, maar bij Linda en Luuk komt het net iets te gemaakt over, nog steeds.
Goudkustquote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:01 schreef PeterKelder het volgende:
En beter nog: wat zien ze in Meerdijk als ze om 20:00 uur 's avonds naar RTL 4 zappen?
Het slechte weer kan ook nog de boosdoener zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2023 10:20 schreef Japepk het volgende:
Overigens denk ik dat de bedoeling van de schrijvers is om 'maximaal' te verrassen. Iedereen lijkt helemaal gelukkig en mooi naar de bruiloft te gaan, waar dan uit het niets een rampscenario zich moet voltrekken. Daarom is het misschien wel jammer als dat door toedoen van 'iemand' moet komen, en er niet gewoon een willekeurig ongeluk kan gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Nizno op 25-05-2023 17:45:27 ]Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absoluut. En de cliff zelf is ook absoluut cliffwaardig en origineel. Conclusie blijft dat het met een betere opbouw veel meer had kunnen zijn.quote:Op donderdag 25 mei 2023 00:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toegeven ze hebben de kijkers mooi tuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Los daarvan; groot drama, veel vragen en ongetwijfeld behoorlijke nasleep in het volgende seizoen. Deze cliff doet ook een hoop goed.'t Echte en 't ware!
[ Bericht 24% gewijzigd door Claude_Viole op 25-05-2023 09:15:28 ]
quote:Op donderdag 25 mei 2023 02:41 schreef Claude_Viole het volgende:
Doe dit maar in spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Dr.Mikey op 25-05-2023 10:55:02 ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:10 schreef GTST2021 het volgende:
Een prima cliffhanger, maar ik heb toch het idee dat de makers zelf ook overvallen zijn door het besluit van RTL om dit jaar een maand eerder te stoppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |