Ik begreep een tijdje terug dat ze stilletjes is verouderd naar een jaar of 14.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Moet Nola nog steeds 12 voorstellen terwijl de actrice ouder is als die van Demi?
"Loedo... Loedo, ben jij het?"quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:52 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Die was ik eigenlijk helemaal vergeten! Weet wel dat Caroline ook Sophia gaat spelen over een tijdje. Dus komt er een Janine look-a-like.
maar manu was toch bijna even oud, en die is nog een jongetjequote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik begreep een tijdje terug dat ze stilletjes is verouderd naar een jaar of 14.
[..]
"Loedo... Loedo, ben jij het?"![]()
![]()
De wegen van een SORAS zijn ondoorgrondelijkquote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:05 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
maar manu was toch bijna even oud, en die is nog een jongetje
Het is inderdaad wachten tot hij en Teddy ineens op de stoep staan bij Rik en Shanti als tieners/adolescenten. Ik vind het eerlijk gezegd opmerkelijk dat dat nog niet gebeurd is, zeker nu Daan weg is als familieband.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tijd dat ze Bram een keertje laten langskomen als twintiger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het Zonnetje in Huis... leuke referentiequote:Op donderdag 23 maart 2023 12:07 schreef Japepk het volgende:
De tekstschrijvers zijn weer op dreef komende week hoor! Laura noemt Henk 'haar zonnetje in huis' (cheesy, maar ik hou er van) en als Stefano strontlazerus de Koning uit stommelt zegt ze; ''Gaat lekker hé, daar bij de familie Sanders'.
En Bing mag Nina toebijten; ''Lekker de schone schijn ophouden. Precies je vader..''
Inderdaad lekker op dreef, ik vind het weer echt leuk de laatste tijd!quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:07 schreef Japepk het volgende:
De tekstschrijvers zijn weer op dreef komende week hoor! Laura noemt Henk 'haar zonnetje in huis' (cheesy, maar ik hou er van) en als Stefano strontlazerus de Koning uit stommelt zegt ze; ''Gaat lekker hé, daar bij de familie Sanders'.
En Bing mag Nina toebijten; ''Lekker de schone schijn ophouden. Precies je vader..''
meerdijk ligt in brabant?quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:58 schreef Magica het volgende:
Meerdijk ligt in Brabant blijkt nu, ze gaan een friettent van de Koning maken. Hoewel Henk zegt: het is patat
Je frituurt loempia's en kroketten ook - frituren is een bereidingswijze en heeft niets met friet te maken.quote:
Het is de manier van snijden, net zoals je in sliertjes gesneden wortel julienne noemt. Patates frites zijn aardappelen die dun gesneden zijn, frites dus.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:27 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
[..]
Je frituurt loempia's en kroketten ook - frituren is een bereidingswijze en heeft niets met friet te maken.
Het is patat, uiteraard.
Nope, je bakt loempia's en kroketten en dus ook friet.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:27 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
[..]
Je frituurt loempia's en kroketten ook - frituren is een bereidingswijze en heeft niets met friet te maken.
Het is patat, uiteraard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:56 schreef Malavita het volgende:
Spoiler wat later deze maand komt is ook weer pittigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |