Overdreven gedoe Merel Stefano is meer logisch dan Merel en Dikke Lynn of niet dan?quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:17 schreef RipCity het volgende:
https://www.ed.nl/show/gt(...)ar-schelen~a5b7098b/
Uh nee. Stefano is nog ouder dan haar vader. Maar goedquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Overdreven gedoe Merel Stefano is meer logisch dan Merel en Dikke Lynn of niet dan?
Stefano lijkt volgens mij ouder dan hij moet zijn. Ludo zou ik 60/65 schatten. Stefano is zeker 20 jaar jonger dan hem, dus nog niet de 45/50 die er nu vaak bij genoemd wordt. Eerder 40/45. Bing is ook net 40 geworden en die zitten in dezelfde range. Vergeet niet dat Stefano zogenaamd is geboren als Ludo's zoon. Ludo was dus al in de leeftijd om kinderen te krijgen, zeg 22/25. Er is nooit gezegd dat Stefano nog tijdens Ludo's studie geboren is, maar in de tijd dat Ludo een bedrijf begon, met het geld van zijn vader in Italië. Voeg daarbij Stefano's looks en charme en het is niet gek dat een dol studentje voor een sugardaddy valt. Het is niet helemaal in character voor Merel, maar an sich vind ik het niet heel raar.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:39 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Uh nee. Stefano is nog ouder dan haar vader. Maar goed
Ja en lynn had een nog al een uitdagende bmi en was vrouw terwijl merel met marwan was.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:39 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Uh nee. Stefano is nog ouder dan haar vader. Maar goed
Natuurlijk worden ze off-camera met hun echte naam aangesproken, het lijkt me eerder raar als dat niet gebeurt.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
Op de set noemen ze de actrices en acteurs bij de echte namen. Best verwarrend, want wie zijn Sophie en Nina. Dan verwacht je Marly als Nina naar de set is geroepen....
Nee joh Bing is veel jonger dan Stefano!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:47 schreef Japepk het volgende:
[..]
Stefano lijkt volgens mij ouder dan hij moet zijn. Ludo zou ik 60/65 schatten. Stefano is zeker 20 jaar jonger dan hem, dus nog niet de 45/50 die er nu vaak bij genoemd wordt. Eerder 40/45. Bing is ook net 40 geworden en die zitten in dezelfde range. Vergeet niet dat Stefano zogenaamd is geboren als Ludo's zoon. Ludo was dus al in de leeftijd om kinderen te krijgen, zeg 22/25. Er is nooit gezegd dat Stefano nog tijdens Ludo's studie geboren is, maar in de tijd dat Ludo een bedrijf begon, met het geld van zijn vader in Italië. Voeg daarbij Stefano's looks en charme en het is niet gek dat een dol studentje voor een sugardaddy valt. Het is niet helemaal in character voor Merel, maar an sich vind ik het niet heel raar.
Dat zegt niet per sé iets over de leeftijd van de karakters.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:34 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Everon Jackson Hooi is 40
Bas Muijs is 46
Zoiets leek mij ook. Ben benieuwd welke kant dit uit gaat. Als Merel hem als sugardaddy gaat gebruiken kan dat nog wel interessant zijn.quote:
En vergeet niet dat Ludo straks helemaal gek wordt gemaakt door de Bowien look-a-like!quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:59 schreef GwaiLow het volgende:
Balen, met de GTST-Classics ben ik inmiddels helemaal bij. Wat is het toch heerlijk om gewoon continu verder te kunnen kijken. Ik zit nu ergens aan het eind van het jaar 2000 of begin 2001. Roos is kort geleden gestorven op haar bruiloft met Gijs. Dit is ook de periode dat Ludo in een enorm ziek ''gevecht'' zit met Janine en Stefano. Het doet me bijna een beetje denken aan wat Nina en Stefano hem op dit moment proberen aan te doen, maar toen deden Janine en Stefano samen een poging om Ludo alles af te nemen. Ook komt er een rechtszaak om de voogdij over Nina etc.
Robert en Meike wonen samen, maar het zal niet lang meer duren voordat Meike in de armen van Ludo terechtkomt. Cleo woont inmiddels ook bij Ludo in huis. Sylvester en Terra zijn ook samen gaan wonen, en haar zusje Gladys is nu ook net toegevoegd aan de serie.
Nou ja, het blijft in ieder geval toch wel erg leuk om te zien allemaal.
Ik denk dat ze tijdens de opnames weinig verwarring zullen krijgen. Nola en Demi hebben geen enkele vriendschapsband in GTST, en zullen zelden tegelijkertijd op de set aanwezig zijn. Ik vraag me af of ze elkaar eigenlijk zouden kennen als Nola en Demi?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:38 schreef Lisiga het volgende:
En om het nog verwarrender te maken zijn er van alle castleden ook nog twee actrices die Noa heten, namelijk Noa Jacobus (Nola Sanders) en Noa Zwan (Demi Verduyn).
Dat denk ik wel. Ze weten in elk geval van elkaars bestaan, hun ouders zijn goed bevriend.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 00:33 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Ik denk dat ze tijdens de opnames weinig verwarring zullen krijgen. Nola en Demi hebben geen enkele vriendschapsband in GTST, en zullen zelden tegelijkertijd op de set aanwezig zijn. Ik vraag me af of ze elkaar eigenlijk zouden kennen als Nola en Demi?
Die was ik eigenlijk helemaal vergeten! Weet wel dat Caroline ook Sophia gaat spelen over een tijdjequote:Op vrijdag 10 maart 2023 00:28 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
En vergeet niet dat Ludo straks helemaal gek wordt gemaakt door de Bowien look-a-like!
dat sophia gedoe vond ik echt kutquote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:52 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Die was ik eigenlijk helemaal vergeten! Weet wel dat Caroline ook Sophia gaat spelen over een tijdje. Dus komt er een Janine look-a-like.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |