Ja godverquote:Op maandag 13 februari 2023 21:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De OP moet nog aangepast worden.
En ze denken zelf echt briljant bezig te zijn. Weten dat de Hunters op een spoor zitten.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:23 schreef Mrmime het volgende:
Soms is 1+1 drie. In het geval van Famke en Denzel is het samen krap aan 0,5. Mijn hemel wat een niveau.
De arrogantie inderdaad. Dat is een vorm van pure domheid.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En ze denken zelf echt briljant bezig te zijn. Weten dat de Hunters op een spoor zitten.
"Oh, maar ze zitten totaal verkeerd en ergens anders" *High five*
Yep, dat alleen al is een hele goede reden om Dusty bij het team te hebben, die kende alleen Sjoerd en Jeroen niet.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:39 schreef Ferdii het volgende:
@:selmar herkende HQ die semi BN’ers serieus of was dit vooropgezet? Ik kende alleen famke louise van naam en als ze zo op de camera voorbij waren gerend had ik waarschijnlijk gedacht dat het een regulier hunted seizoen was ipv hunted vips
Ja, mij een DM via Twitter sturen 😃quote:Op maandag 13 februari 2023 20:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou een tweet plaatsen en hopen dat ze die zien...
Of heeft @:selmar nog tips hoe je de hunters aan info zou kunnen helpen?.
Ik pas 'm zo wel aan…quote:Op maandag 13 februari 2023 21:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De OP moet nog aangepast worden.
Ja beste stuurlui staan aan wal enzo, maar toch. Sommige acties kan ik me echt niet voorstellen dat ik dat zou doenquote:Op maandag 13 februari 2023 21:39 schreef TheVulture het volgende:
Ieder jaar blijf je je verbazen, nu weer over Famke en Denzel. Doe dan niet mee
Alles voor de fans/kijkcijfersquote:Op maandag 13 februari 2023 21:39 schreef TheVulture het volgende:
Vandaag was de eerste aflevering van de VIPS editiequote:
Nou, dat verloopt juist precies zoals ik had verwachtquote:Op maandag 13 februari 2023 21:39 schreef TheVulture het volgende:
Blissquote:Op maandag 13 februari 2023 21:57 schreef simonblue het volgende:
Ik wil graag de hunter-hond (heeft hij een naam?) vaker in beeld.
Heb ik die gemist (hoe dan?!)?quote:
Hoe zit dat nou met De Rotterdam? Alleen uitgekozen als zogenaamd HQ want tof gebouw? Of zit het anders?quote:
Waarbij het meest opvallende is dat ze allemaal via het dorp Radio Kootwijk wegliepen, terwijl je aan de achterkant van gebouw A zo naar Harskamp of het dorp Kootwijk loopt (Harskamp links, Kootwijk rechts).quote:Op maandag 13 februari 2023 20:35 schreef MadMaster het volgende:
Van gebouw A naar de bewoonde wereld is een flink stuk…
Ja, bizar was dat... maar wel gel meenemenquote:Op maandag 13 februari 2023 23:12 schreef Sodemieters het volgende:
Wat mij nog opviel is dat Mark en Niels kennelijk helemaal niets bij zich hebben? Geen rugzak. Nog niet eens een jas. Hoe ga je dat meerdere dagen achter elkaar doen? Steeds dezelfde sokken, onderbroek, etc.? Een tandenborstel lenen op je overnachtingsplek? Deo bietsen?
Zie de teamfoto in de OP.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heb ik die gemist (hoe dan?!)?![]()
Foto graag!
😎quote:Op maandag 13 februari 2023 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou met De Rotterdam? Alleen uitgekozen als zogenaamd HQ want tof gebouw? Of zit het anders?
Jan de Hoop, zouden ze dat weten?quote:Op maandag 13 februari 2023 22:53 schreef Leandra het volgende:
Die snacktent Halte Assel is niet zo heel ver van gebouw A, maar het meest opvallende is wel dat niemand kennelijk wist welke BN'er in de buurt woont, en daar naartoe gegaan is.
Jeroen Kijk in de Vegte woont niet meer in Radio Kootwijk maar nog wel in de buurt.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jan de Hoop, zouden ze dat weten?
En Jeroen Kijk in de Vegte woont ook in het dorp Radio Kootwijk…
Ah, ik heb hem regelmatig over zijn huis in/bij Kootwijk gehoord tijdens de Corona periode, waarbij hij soms vanuit huis werkte. Maar alle specifieke ins en outs ken ik niet…quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jeroen Kijk in de Vegte woont niet meer in Radio Kootwijk maar nog wel in de buurt.
Jeroen woonde in een van de oude directiewoningen aan de hoofdweg van het dorp naar gebouw A (waar ze langs liepen dus), maar daar woont hij al zo'n 10 jaar niet meer.
Hij woont idd in Kootwijk, wat dus een ander dorp is dan Radio Kootwijkquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, ik heb hem regelmatig over zijn huis in/bij Kootwijk gehoord tijdens de Corona periode, waarbij hij soms vanuit huis werkte. Maar alle specifieke ins en outs ken ik niet…
Tijdens de tour door gebouw A van Radio Kootwijk wordt je op de omloop van de toren wel gewezen op het huis van Jan de Hoop.
Liep hij nou net in zijn tuin toen Google Streetview langs reed?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jan de Hoop woont op een van de mooiste plekken van Radio Kootwijk, alleen gebouw E ligt nog mooier.
Die Dusty is echt een reality roddel queen he? Die zit de hele dag op haar Videoland accountquote:Op maandag 13 februari 2023 21:27 schreef Selmar het volgende:
[..]
Yep, dat alleen al is een hele goede reden om Dusty bij het team te hebben, die kende alleen Sjoerd en Jeroen niet.
Dikke matties met yvonne coldeweijer ongetwijfeldquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:34 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Die Dusty is echt een reality roddel queen he? Die zit de hele dag op haar Videoland account
Ik geloof dat ik begrijp wat je bedoelt, ik heb de OP aangepast...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:00 schreef chufi het volgende:
@:OP kopje Sanne en Siedo is nok bij de NOS mannen
Zou fijn zijn als ze gepakt worden, dan kunnen we meer aandacht hebben voor mensen die het iets serieuzer nemen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:46 schreef ThijsTH het volgende:
Mijn mening over de 1e aflevering:
-Femke en Denzel duidelijk als eerste gepakt. Want zoals altijd: het koppel dat het meest in beeld is in aflevering 1 wordt als 1e gepakt. En natuurlijk dat einde gaat al voorspellen dat ze gewoon thuis aangehouden worden....heerlijk haha. Ik hoop alleen niet dat ze betaald krijgen voor dit programma en het heel nonchalant aanpakken en denken van dan zijn we lekker eerder weer vrij.
Ik ben het met je eens dat de kans dat het nu gebeurt niet heel groot is, maar in een eerder seizoen hebben ze wel gekeken naar telefoons die voor het eerst aangingen in de buurt van het startpunt. Sylvana en Sandra zaten volgens mij niet heel ver van het startpunt vandaan, dus geheel onterecht is het ook weer niet.quote:-Die Sylvana en Sandra zijn wel heel erg angstig. Die gedachte dat de hunters elke random telefoon die aanstraalt gaan uitpluizen is wel heel ver gezocht. Want ik denk niet dat als er een telefoon aangaat automatisch bij komt te staan dat het meer dan een jaar geleden is dat ie voor het laatst aanstond. Bovendien hebben de Hunters denk ik geen bevoegdheid daartoe want het is uiteindelijk een soort van nabootsing van telefoon tappen en niet echt.
Volgens mij mogen de deelnemers zich ook niet verplaatsen op de tijden dat de hunters niet mogen werken. Anders kunnen de deelnemers zich mooi 's nachts veilig verplaatsen. Desondanks denk ik dat het niet heel nuttig is om buiten te gaan slapen. Als je denkt dat het daar niet veilig is moet je weg en anders kun je gewoon binnen slapen lijkt mij.quote:- En dat ze buiten in een hangmat gingen slapen om veiliger te zijn slaat toch nergens op? Er zijn bepaalde tijden waartussen de Hunters niet mogen werken, en dat zal zoiets als 23 uur tot 08:00 uur zijn dus als ze hun wekkertje binnenshuis op 7:50 zetten dan is het effect hetzelfde als buiten slapen.
niet mee eens, het uitzetten van een telefoon kan wat mij betreft juist een signaal zijn, zeker als dit gebeurd net na het begin. Oftewel 5 koppels lopen vanaf radio kootwijk weg. Een telefoon die de uren hiervoor aanstond en nabij kootwijk ergens uitgaat is minstens verdacht omdat het bij de modus operandi van voortvluchtigen kan horen die helpers vragen hun telefoon uit te doen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:46 schreef ThijsTH het volgende:
Mijn mening over de 1e aflevering:
-Die Sylvana en Sandra zijn wel heel erg angstig. Die gedachte dat de hunters elke random telefoon die aanstraalt gaan uitpluizen is wel heel ver gezocht. Want ik denk niet dat als er een telefoon aangaat automatisch bij komt te staan dat het meer dan een jaar geleden is dat ie voor het laatst aanstond. Bovendien hebben de Hunters denk ik geen bevoegdheid daartoe want het is uiteindelijk een soort van nabootsing van telefoon tappen en niet echt.
Er rijdt altijd een volgteam meequote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:16 schreef epicbeardman het volgende:
Wel leuk dat Famke's vervoer (BMW) paar keer vanachter gefilmd wordt onderweg naar hen huis terwijl de cameraman ook bij ze in de auto zit.
Dat betekent dat de hele filmcrew gewoon achter ze aan zit, ik vraag me af of dit gewoon deel is van het script om het leuk te maken. Famke zal er vast wel mee akkoord zijn om zoiets geks te doen.
Denk dat ze nog wel afwijken van hen locatie.
balenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:45 schreef superkimmi het volgende:
Kut. We waren eindelijk voor het eerst een ronde verder in het castingproces van Hunted. En al druk bezig met offline mensen die niet direct in ons eigen netwerk zitten recruteren. Maar we zijn zojuist toch nog afgewezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |