Gaan ze echt nodig hebben tot aan de room. De vrouwen verleden jaar waren daar ook gaan eten in die kamer.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze beginnen weer net als vorig jaar over een limousine
Chiara is ook nep, die heeft het uitgevondenquote:Op maandag 13 februari 2023 17:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar zij is nep
mooi ben je met weinig
makeup zie chiara
jason is niet dabei?quote:Op maandag 13 februari 2023 17:52 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jason: Misschien worden jullie wel met een gekke limousine opgehaald.
Ik snap er ook geen reet meer van.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
jason is niet dabei?
ik snap überhaupt niks meer
Jason Lindsey Charlotte en Jolien gaat naar het dinerquote:Op maandag 13 februari 2023 17:56 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen reet meer van.
Jason: Zou zonde zijn van het eten wanneer een van ons zich zo niet lekker voelt.
Vindt haar ontzettend vals, een valse neppert.....en dat is schooljuf??quote:Op maandag 13 februari 2023 18:01 schreef Koos1958 het volgende:
Brrr ik krijg echter afkeer van chiara. Jolien een knuffel geven en snel wegdraaien. Ali zegt wat staat er hier op het menu. Chiara ik heb geen trek en ias ook niet.
Zie het verschil niet met de vorige dagenquote:Op maandag 13 februari 2023 18:01 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ben blij dat ik na 2 uur weer beeld heb en zij ten tonele kwam
dat is chiquote:Op maandag 13 februari 2023 18:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zie het verschil niet met de vorige dagen
[ afbeelding ]
Ik nog niet echt.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt haar ontzettend vals, een valse neppert.....en dat is schooljuf??
Ja zij is de oorzaak van de slechte sfeer daar in mijn ogen. Ze is heel misselijk en manipulatief bezig. Zo slecht over mensen praten. Chayron moet ik ook niet, maar die heb ik nog niet zo kwaad horen spreken over anderen.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt haar ontzettend vals, een valse neppert.....en dat is schooljuf??
Haha dat zag ik ook. Erg ongemakkelijk.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:01 schreef Koos1958 het volgende:
Brrr ik krijg echter afkeer van chiara. Jolien een knuffel geven en snel wegdraaien. Ali zegt wat staat er hier op het menu. Chiara ik heb geen trek en ias ook niet.
Kijk jij wel streams?quote:Op maandag 13 februari 2023 17:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
jason is niet dabei?
ik snap überhaupt niks meer
Was foutjuh verkeerde knopje, het staat er weerquote:
idem en dan nog gewoon 2 streamsquote:Op maandag 13 februari 2023 18:19 schreef ledn81 het volgende:
Kan de stream niet gewoon op de oven ofzo. Prima als ie uit staat ook. Ik ben Chayron echt zo verschrikkelijk beu
Ja de andere stream zal opnames maken bij het etentje, dus dat blijft nog wel even zo denkquote:Op maandag 13 februari 2023 18:22 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
idem en dan nog gewoon 2 streams
Ali staat een beetje te kokkerellen net doe dat maarquote:Op maandag 13 februari 2023 18:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja de andere stream zal opnames maken bij het etentje, dus dat blijft nog wel even zo denk
Je moet hem gaan leuk vinden denk ik.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja de andere stream zal opnames maken bij het etentje, dus dat blijft nog wel even zo denk
Ben zo bang dat hij nog pon gaat winnen ook...quote:Op maandag 13 februari 2023 18:35 schreef suzi1 het volgende:
sharon denkt beter te zijn in spellen dan bart
moet wel op je hoede zijn, want heeft sterke kanten
is goeie speler in spellen, net als mi
en nog wat geneuzel
nog maar een keer de bankduik van rob bekekenquote:Op maandag 13 februari 2023 17:57 schreef ledn81 het volgende:
Voor tijdens de volgende SL![]()
ledn81 in BB / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] Big Brother 2023
ias heeft al een keer gezegd dat hij dat hele boekwerk van bb niet gelezen heeft..quote:Op maandag 13 februari 2023 18:42 schreef Tuinfluitert het volgende:
Chayron: We zijn nu met vijf Nederlanders en zes Belgen, op een gegeven moment moet je gaan berekenen, er mogen maximaal 2 Nederlander en twee Belgen zijn in de finale staan.
Ias: Echt dus mogen geen drie Belgen zijn? Dat wist ik niet, maar mij boeit het echt niet of het een Nederlander is of een Belg, nee, dat wist ik echt niet.
Chayron: Maar ik zou me liever laten verrassen dan dat ik het nu al weet.
Inderdaad. Ias heeft de spelregels niet gelezen. Ali wel, dat vroeg Chiara aan hem.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ias heeft al een keer gezegd dat hij dat hele boekwerk van bb niet gelezen heeft..
Dat staat in de spelregelsquote:Op maandag 13 februari 2023 18:42 schreef Tuinfluitert het volgende:
Chayron: We zijn nu met vijf Nederlanders en zes Belgen, op een gegeven moment moet je gaan berekenen, er mogen maximaal 2 Nederlandersen en twee Belgen in de finale staan.
Ias: Echt dus mogen geen drie Belgen zijn? Dat wist ik niet, maar mij boeit het echt niet of het een Nederlander is of een Belg, nee, dat wist ik echt niet.
Chayron: Maar ik zou me liever laten verrassen dan dat ik het nu al weet.
Oh zo maar klopt wel wat hij zegt Is elk jaar zo Groepen ervoor hadden het er ook overquote:Op maandag 13 februari 2023 18:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja maar die heeft hij niet gelezen
Ik kan me zo voorstellen dat dit voor zijn vrouw allemaal heel confronterend moet zijn ook...quote:Op maandag 13 februari 2023 18:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nog maar een keer de bankduik van rob bekeken![]()
![]()
Komt nog wel Bart zakt bij mij nu ookquote:Op maandag 13 februari 2023 18:50 schreef Monique___ het volgende:
chiara wil heel graag roddelen met bart.. bart gaat er nog niet echt op in.. ze blijft vissen
Hop daar gaat ie toch😂quote:Op maandag 13 februari 2023 18:50 schreef Monique___ het volgende:
chiara wil heel graag roddelen met bart.. bart gaat er nog niet echt op in.. ze blijft vissen
Na meerdere pogingen nu toch succesquote:Op maandag 13 februari 2023 18:50 schreef Monique___ het volgende:
dat denk ik ook, vandaar dat ik nooit met zoiets mee zou doen. Je weet dat je belachelijk gemaakt gaat worden. hoe Leuk of mooi iemand ook is.. er zal altijd naast positiviteit ook een hoop negativiteit over jou en je fam op internet komen..quote:Op maandag 13 februari 2023 18:50 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat dit voor zijn vrouw allemaal heel confronterend moet zijn ook...
ja hij blijft erover bezig tegen wie het horen wilt.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:51 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Komt nog wel Bart zakt bij mij nu ook
Maar wta dacht je van Chayron zijn vrouw en De rest zijn famili Dat weet je van te voren.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat denk ik ook, vandaar dat ik nooit met zoiets mee zou doen. Je weet dat je belachelijk gemaakt gaat worden. hoe Leuk of mooi iemand ook is.. er zal altijd naast positiviteit ook een hoop negativiteit over jou en je fam op internet komen..
Dat weet je van te voren.
Las laatst ergens dat de dochter van hem wel toegaf dat haar vader niet zo leuk vindt hoe hij nu doet, maar hem niet herkent.. dat hij thuis niet zo is.
En er last van heeft dat er veel negatieve dingen over hem geschreven worden.
Weet al niet meer wie maar mensen hebben deze editie ook gezegd dat tegen het thuisfront is gezegd niet online te gaan kijken.
oh nee bart zit toch op de praatstoel in morse
zo komt hij soms wel over jaquote:Op maandag 13 februari 2023 18:55 schreef 36Chambers het volgende:
Chiara denkt dat Ali het soms niet zo goed begrijpt wat daar allemaal gebeurd
ja dat is bij iedere bewoner. Ik vond het bij zijn filmpje raar dat zijn vrouw niet 1 woord heeft gezegd.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:55 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Maar wta dacht je van Chayron zijn vrouw en De rest zijn famili Dat weet je van te voren.
oh ja haha en dat er altijd maar dan altijd geluid opgenomen wordtquote:Op maandag 13 februari 2023 18:56 schreef Schakeltopia het volgende:
ze moesten ali nog uitleggen dat de camera's niet uit gingen he
ja ik vond ali niet dwingend in dat gesprek? Ja hij zei wel een aantal keren dat hij haar niet ging nomineren maar hij zei toch niet: jij moet dat ook niet bij mij doen?quote:Op maandag 13 februari 2023 18:55 schreef Lillfex het volgende:
Oh Chiara hoe vaak moeten we dit nog aanhoren Dat heb je al wel duizend keer verteld
Is beter denk ik. Sommigen gaan van de familie ook op social media Dat zou ik nooit doen.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat is bij iedere bewoner. Ik vond het bij zijn filmpje raar dat zijn vrouw niet 1 woord heeft gezegd.
quote:Op maandag 13 februari 2023 18:51 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Komt nog wel Bart zakt bij mij nu ook
Ali word gewoon nu zo slecht gemaakt en ik mnoet zeggen Ik mis de vrolijke Ali ook hoor maar kan me zijn reactie op dingen wel voorstellenquote:Op maandag 13 februari 2023 18:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja ik vond ali niet dwingend in dat gesprek? Ja hij zei wel een aantal keren dat hij haar niet ging nomineren maar hij zei toch niet: jij moet dat ook niet bij mij doen?
Rustig liggend naar de finale. Je moet het maar kunnen. Go Rob Go !quote:Op maandag 13 februari 2023 18:58 schreef Monique___ het volgende:
rob met al zijn vrienden in het huis en van de camping![]()
[ afbeelding ]
Ja maar misschien mogen ze nog meer zien...hopelijk.quote:Op maandag 13 februari 2023 19:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat had ik ook verwacht. dat had wel reuring gebracht
Over Ali he Bart is ook een roddelaar aan het worden Had ik echt niet van hem verwacht Hij gaat ook maar door en doorquote:Op maandag 13 februari 2023 19:01 schreef Monique___ het volgende:
waar zit die zeurpiet nu weer over te roddelen?
😂😂😂😂😂 Dat is het zeker! Ik zou helemaal gestoord worden van die man, wat een zenuwpees.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat denk ik ook, vandaar dat ik nooit met zoiets mee zou doen. Je weet dat je belachelijk gemaakt gaat worden. hoe Leuk of mooi iemand ook is.. er zal altijd naast positiviteit ook een hoop negativiteit over jou en je fam op internet komen..
Dat weet je van te voren.
Las laatst ergens dat de dochter van hem wel toegaf dat haar vader niet zo leuk vindt hoe hij nu doet, maar hem niet herkent.. dat hij thuis niet zo is.
En er last van heeft dat er veel negatieve dingen over hem geschreven worden.
Weet al niet meer wie maar mensen hebben deze editie ook gezegd dat tegen het thuisfront is gezegd niet online te gaan kijken.
oh nee bart zit toch op de praatstoel in morse
alsof hij andere mensen bedankt voor het koken, wassen etc etc hoor ik hem ook niet zeggen.quote:Op maandag 13 februari 2023 19:03 schreef engine het volgende:
"Het is gewoon....jij gunt een ander iets en daar word je niet voor bedankt"
Ali: Dan heeft u mij niet nodig.quote:Op maandag 13 februari 2023 19:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali ik kom je zo vergezellen
Chiara Bart is hier
Nou wil je nu een sticker of wat?quote:Op maandag 13 februari 2023 19:03 schreef engine het volgende:
Ik heb nog nooit zon negatieve groep gezien als deze groep. Bij de vorige groepen was er ook wel wat negativiteit maar niet zoals deze groep. Je staat er mee op en je gaat er mee naar bedquote:Op maandag 13 februari 2023 19:05 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom gaan ze niet gewoon lekker buiten zitten met de kachel aan. deden in het begin toch ook
Ik weet niet waarom, maar heb hem nooit leuk gevonden. In het begin kon ik wel waarderen hoe hij een soort van overal oplossingen voor zocht, maar dat was het dan ookquote:Op maandag 13 februari 2023 19:04 schreef Angel79 het volgende:
Bart wil veren in zn reet. Zo wat is die negatief geworden ook zeg
ho ho engine is groot fanquote:Op maandag 13 februari 2023 19:07 schreef Monique___ het volgende:
pakt die weer haar stream moment om te praten![]()
fanbase?die willen jou wellicht niet meer kennen na je gekonkel daar
Deze groep is nog erger dan de gouden kooi mensenquote:Op maandag 13 februari 2023 19:07 schreef Monique___ het volgende:
pakt die weer haar stream moment om te praten![]()
fanbase?die willen jou wellicht niet meer kennen na je gekonkel daar
neutrale chiara blikquote:Op maandag 13 februari 2023 19:07 schreef Schakeltopia het volgende:
sjiara gaan zo nog huilen lijkt wel
bart zou woosboest zijn!quote:Op maandag 13 februari 2023 19:11 schreef suzi1 het volgende:
hier staat de koffer nog steeds in de keuken
ja maar daar heeft ze oogkleppen voor opquote:Op maandag 13 februari 2023 19:12 schreef Lillfex het volgende:
Flikker op Chiara Charlotte doet ook hele veel in het huis en anderen wassen ook af
Herkenbaarquote:Op maandag 13 februari 2023 19:11 schreef suzi1 het volgende:
hier staat de koffer nog steeds in de keuken
Heeft gelijk. Als je elke dag achter iemand anders zijn gat moet gaan opruimen wordt je het ook snel moe hoor. En als je ze ermee confronteert is niemand iets geweest. Laat het ook gewoon staan Bart.quote:
dat heeft bart al heel vaak gezegd, dat hij het juist fijn vindt om te doen..quote:Op maandag 13 februari 2023 19:13 schreef suzi1 het volgende:
bart en chi hadden t er vanacht over dat ze samen afwas zouden doen deze dag
helpt ze tot rust te komen
En heb Rob nog nooit iets zien doenquote:Op maandag 13 februari 2023 19:13 schreef Koos1958 het volgende:
Klagen dat niemand opruimt. Heb charlotte regelmatig zien schoonmaken en die kookt regelmatig. Bart ook dat hij niets meer doet.
hopelijk weer aliquote:Op maandag 13 februari 2023 19:13 schreef Schakeltopia het volgende:
iedereen is ready voor de pon, maar er kan er maar 1 de winnaar zijn
Mopperen is ook iets doenquote:Op maandag 13 februari 2023 19:13 schreef Lillfex het volgende:
[..]
En heb Rob nog nooit iets zien doen
ale seg trapm aanquote:Op maandag 13 februari 2023 19:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hopelijk weer ali![]()
zou ik wel lachen vinden
Nou wees jij maar lekker fan van Bart hoor. Iedereen mag voor zich zelf kiezenquote:Op maandag 13 februari 2023 19:14 schreef Schakeltopia het volgende:
zet bart tegenover sjairon en bart heeft aan mij een fan!
Ja echt Toen is de negativiteit begonnenquote:Op maandag 13 februari 2023 19:14 schreef Koos1958 het volgende:
Wat lult dat kind. Ze is al 4 weken in dat huis alles is ondertussen verandert
quote:Op maandag 13 februari 2023 19:16 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nou wees jij maar lekker fan van Bart hoor. Iedereen mag voor zich zelf kiezen
zoiets of begin april.. vorig jaar zijn ze ook opeens eerder gestopt dan 100 dagen.quote:Op maandag 13 februari 2023 19:18 schreef Schakeltopia het volgende:
tot wanneer loopt dit? eind maart?
Toevallig zocht ik dit gisteren op, ik was benieuwd hoe lang ze nog zitten.. er staat op de website dat ze niet weten wat de einddatum is. (Jezus wat een herrie eigenlijk daar)quote:Op maandag 13 februari 2023 19:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zoiets of begin april.. vorig jaar zijn ze ook opeens eerder gestopt dan 100 dagen.
alright thanksquote:Op maandag 13 februari 2023 19:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zoiets of begin april.. vorig jaar zijn ze ook opeens eerder gestopt dan 100 dagen.
oh lekker duidelijk.. maar ja.. vorig jaar zeiden ze 100 dagen en was het dat ook niet.quote:Op maandag 13 februari 2023 19:20 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Toevallig zocht ik dit gisteren op, ik was benieuwd hoe lang ze nog zitten.. er staat op de website dat ze niet weten wat de einddatum is. (Jezus wat een herrie eigenlijk daar)
quote:Op maandag 13 februari 2023 19:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zou nog blijer zijn als je hem dan ook niet meer hoefde te horen
chiara doet veel meerquote:Op maandag 13 februari 2023 19:12 schreef Lillfex het volgende:
Flikker op Chiara Charlotte doet ook hele veel in het huis en anderen wassen ook af
ja zeker als hij daar zo zit met die capuchon over zijn gezicht, geen fijne uitstraling die hij momenteel heeft.quote:
Zwanenburgbaan in groot onderhoud (januari-april)quote:Op maandag 13 februari 2023 19:20 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
(Jezus wat een herrie eigenlijk daar)
Hij is militair ik denk dat hij zich kan inhouden. Maar voor hem is het qua leeftijd moeilijker om echt een band met iemand te hebben daar. Rob ja lol maar die sleurt hem ook mee in negativiteit.quote:Op maandag 13 februari 2023 19:23 schreef Monique___ het volgende:
sl op 1 ? waarom he? op 2 zitten ze gewoon nog buiten.
ik vind bart een beetje 'eng' soms. heb het idee dat hij kan snappen.
niet als je bv ptss erbij krijgtquote:Op maandag 13 februari 2023 19:26 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Hij is militair ik denk dat hij zich kan inhouden
Lees de streamverslagen daar wordt alles bij gehouden.quote:Op maandag 13 februari 2023 19:24 schreef mario390 het volgende:
ik snap niet bij wat hebben de anderen gewonnen?
sorry bij 100 SL snap man niks
de opdracht lopt nog
Toch wil ik eerst Chiara eruit hebben.quote:Op maandag 13 februari 2023 19:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zou nog blijer zijn als je hem dan ook niet meer hoefde te horen
Wat is snappenquote:Op maandag 13 februari 2023 19:27 schreef suzi1 het volgende:
er zijn militairen die die job nemen om te kunnen 'snappen'
monique gebruikt dat woord hier weleens, en ik denk te snappen wat zij bedoeltquote:
Wat is snappenquote:Op maandag 13 februari 2023 19:27 schreef suzi1 het volgende:
Oooo ok thnxquote:Op maandag 13 februari 2023 19:30 schreef suzi1 het volgende:
[..]
monique gebruikt dat woord hier weleens, en ik denk te snappen wat zij bedoelt
klappen noemen ze dat hier volgens mij?
Yep. Politie mannen en vrouwen ookquote:Op maandag 13 februari 2023 19:27 schreef suzi1 het volgende:
Kou natuurlijk 😊quote:Op maandag 13 februari 2023 19:32 schreef Schakeltopia het volgende:
is het nou de kou of moet barrt huilen
als iemand doordraait, uitflipt.. iets heel geks doet.. zoals wel eens in de media komt dat iemand in een vlaag van verstandsverbijstering iemand iets aandoet..quote:
jou snapper werkt weer goedquote:Op maandag 13 februari 2023 19:30 schreef suzi1 het volgende:
[..]
monique gebruikt dat woord hier weleens, en ik denk te snappen wat zij bedoelt
klappen noemen ze dat hier volgens mij?
En wie koken er altijd, wie probeert altijd wat lekkers te maken?? In ieder |geval niet vaak Chiara.....ja als Bart in de keuken staat....quote:Op maandag 13 februari 2023 19:03 schreef engine het volgende:
Dit was een quote van Rob tegen Bart over het gunnen van het Valentijndinerquote:Op maandag 13 februari 2023 19:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
En wie koken er altijd, wie probeert altijd wat lekkers te maken?? In ieder |geval niet vaak Chiara.....ja als Bart in de keuken staat....![]()
Lindsey en Charlotte die staan vaak in de keuken.....
Ok nog nooit gehoordquote:Op maandag 13 februari 2023 19:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
als iemand doordraait, uitflipt.. iets heel geks doet.. zoals wel eens in de media komt dat iemand in een vlaag van verstandsverbijstering iemand iets aandoet..
Dat denk ik ook steeds.. er is zoooooo veel om over te praten als je elkaar net een maand kent. Maar nee, cirkeltjes cirkeltjes 🥴quote:Op maandag 13 februari 2023 19:35 schreef Schakeltopia het volgende:
sjiara ga is over leuke dingen babbelen met bart
Gaat hij daar vertellen dat hij de afwas niet gaat doenquote:Op maandag 13 februari 2023 19:36 schreef suzi1 het volgende:
bart zal zn gedachten weleens gaan zeggen
in de dbk uiteraard
komt van het engelsquote:
Het is ook een Engelse uitdrukking dus je spreekt het uit als "sneppen" misschien heb je dat wel eens gehoord?quote:
Hij heeft een diepe band met Chiara.....das genoeg toch. Hij gaat helemaal lachen als hij haar ziet.....quote:Op maandag 13 februari 2023 19:26 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Hij is militair ik denk dat hij zich kan inhouden. Maar voor hem is het qua leeftijd moeilijker om echt een band met iemand te hebben daar. Rob ja lol maar die sleurt hem ook mee in negativiteit.
Ga eens streamverslagen lezen of de cos dan kom je er achterquote:Op maandag 13 februari 2023 19:24 schreef mario390 het volgende:
ik snap niet bij wat hebben de anderen gewonnen?
sorry bij 100 SL snap man niks
de opdracht lopt nog
Hahahaha! Dit dusquote:Op maandag 13 februari 2023 19:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
komt van het engels
If someone snaps, or if something snaps inside them, they suddenly stop being calm and become very angry because the situation has become too tense or too difficult for them.
Hey jij hebt ook google!quote:Op maandag 13 februari 2023 19:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
komt van het engels
If someone snaps, or if something snaps inside them, they suddenly stop being calm and become very angry because the situation has become too tense or too difficult for them.
quote:Op maandag 13 februari 2023 19:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ben op cursus geweest bij @:lovable
Eens, we hadden het hier gister ook over.. het is een raar seizoen met een nare sfeer (ze zijn nog niet eens op de helft) en weinig plezier en gekkigheid.. ik vind het ook jammerquote:Op maandag 13 februari 2023 19:42 schreef Koos1958 het volgende:
Echt wat mij betreft wordt het steeds negatiever en negatiever. Is eigenlijk niet leuk meer om te volgen. Waar is de onderlinge gezelligheid. Waar is de groepdynamiek gebleven van andere bigbrothers. Totaal verkeerde casting. Wat mij betreft mag bb ingrijpen en zeggen dat het kwaadspreken over elkaar afgelopen mag zijn. Was andere jaren ook kamer tegen kamer maar was er genoeg plezier onderling
De pot moet niet meer aangevuld worden met opdrachten (er kan alleen vanaf gaan) dus hierdoor is er minder groepsgevoel.quote:Op maandag 13 februari 2023 19:42 schreef Koos1958 het volgende:
Echt wat mij betreft wordt het steeds negatiever en negatiever. Is eigenlijk niet leuk meer om te volgen. Waar is de onderlinge gezelligheid. Waar is de groepdynamiek gebleven van andere bigbrothers. Totaal verkeerde casting. Wat mij betreft mag bb ingrijpen en zeggen dat het kwaadspreken over elkaar afgelopen mag zijn. Was andere jaren ook kamer tegen kamer maar was er genoeg plezier onderling
Denk dat charlotte niet op Bart zou stemmen. En jolien ook niet. Maar moet een man weg deze week zijn teveel van in huis. Dus ik denk dat rob gaatquote:Op maandag 13 februari 2023 19:40 schreef ben34567 het volgende:
Morgen moet blauw PON winnen; zal beter zijn voor het vervolg van het spel anders blijven er nog te weinig van blauw over. Naar wat ik begrepen heb gaat de rode kamer Rob niet nomineren maar de drie sterke spelers (Chiara; Bart en Mich)
Viel me ook op. Wordt weinig gelachen.quote:Op maandag 13 februari 2023 19:42 schreef Koos1958 het volgende:
@Koos1958 hier op cos is het gezelligquote:Op maandag 13 februari 2023 19:42 schreef Koos1958 het volgende:
snepquote:Op maandag 13 februari 2023 19:42 schreef Schakeltopia het volgende:
kan nu niet meer normaal snap lezen
ze staan nu te spelen voor 5000 in de potquote:Op maandag 13 februari 2023 19:44 schreef ben34567 het volgende:
[..]
De pot moet niet meer aangevuld worden met opdrachten (er kan alleen vanaf gaan) dus hierdoor is er minder groepsgevoel.
quote:Op maandag 13 februari 2023 19:44 schreef Schakeltopia het volgende:
bart begint dat ding maar kopstoten te geven
Denk doordat het individueel gespeeld moet worden ook minder een groep is. Daarnaast is de casting slecht.quote:Op maandag 13 februari 2023 19:42 schreef Koos1958 het volgende:
Snapjuhhquote:Op maandag 13 februari 2023 19:42 schreef Schakeltopia het volgende:
kan nu niet meer normaal snap lezen
Dit jaar speel je het spel alleen. Wat dacht je dan dat ze gingen doen. Kumbaya rond het kampvuur zingen. Big brother heeft zelf hiervoor dus voor gekozen dat het hard zal gaan.quote:Op maandag 13 februari 2023 19:42 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe weet hij dat dan.quote:Op maandag 13 februari 2023 19:45 schreef Koos1958 het volgende:
topic/2671719/11/25#p207985204]maandag 13 februari 2023 19:42[/url] schreef Dragonbullet het volgende:[/b]
In de gevangenis krijg je beter eten zeg Bart. Wow
Ja want dan durfde ze niet meerbin rood te slapen, echt stoer doenderijquote:Op maandag 13 februari 2023 19:39 schreef Koos1958 het volgende:
Bart dacht dat er geroddeld zou worden aan het tafeltje maar er was niets. zegt chiara nee dat doen jason en jolien niet. Potver die jolien roddelt de hele dag met die chiara over anderen. Chiara vertelde ook dat jolien als die mag nomineren ze moet verhuizen naar de blauwe kamer.
Hard is niet erg maar dat achterbakse gedoe en negatief over alles en nogwat is niet leuk om te kijkenquote:Op maandag 13 februari 2023 19:46 schreef bpi het volgende:
[..]
Dit jaar speel je het spel alleen. Wat dacht je dan dat ze gingen doen. Kumbaya rond het kampvuur zingen. Big brother heeft zelf hiervoor dus voor gekozen dat het hard zal gaan.
Ja snap het maar dan had big brother dat niet moeten zeggen van je speelt alleen. Nu gaan ze over lijken om hun eigen hachje te redden.quote:Op maandag 13 februari 2023 19:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hard is niet erg maar dat achterbakse gedoe en negatief over alles en nogwat is niet leuk om te kijken
Hahaha ja, iedereen doet 30 minuten maar hij deed er 45 voor Lindsey, de bikkelquote:Op maandag 13 februari 2023 19:49 schreef Schakeltopia het volgende:
dat was dus 30 minuten he voor linsdie
Gisteravond laat waren Jason en Chiara aan het pannenkoeken bakken Ali liep gezellig te keuvelen rond hen, buiten twee bij de ballenbak de "vibe" was goed.quote:Op maandag 13 februari 2023 19:42 schreef Koos1958 het volgende:
Afzien zullen zequote:Op maandag 13 februari 2023 19:50 schreef engine het volgende:
Haha Bart en Chiara denken dat deze opdracht tot vrijdag of zaterdag duurt.
Ja zou het niet erg vinden. Al hoeven er niet persé constant twee streams opquote:
Ja Bart meent de bak te moeten optillen geloof ik.quote:Op maandag 13 februari 2023 19:52 schreef Angelique61 het volgende:
Lijkt wel of Bart de ballen deruit wil zen komen zo hard rammelt ie tegen die bak, je hoort de ballen gewoon heen en weer schudden
Eensquote:Op maandag 13 februari 2023 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zou het niet erg vinden. Al hoeven er niet persé constant twee streams op
Denk dat Bart denkt wat doe ik hier en hoelang nog moet ik nog voor lul staan om een gat dichten terwijl er geen gat is....quote:Op maandag 13 februari 2023 19:45 schreef Angelique61 het volgende:
Die balletjes in die bak zitten muurvast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |